Dwa oblicza

21:10 Talla 67 Comments


Siedzę nad tym postem już drugi dzień i nadal nie wiem co napisać...Niby mam mnóstwo pomysłów, ale kiedy chcę to złożyć w sensowną całość, to nic nie chce z tego wyjść...Może po prostu napisze to, co mi przyjdzie teraz do głowy.
------------------------------------
Zastanawialiście się kiedyś, czy ludzie naprawdę są tacy, jakich ich widzimy? Ja mnóstwo razy. Każdy chyba ma swoje drugie oblicze. Ktoś może się zachowywać inaczej w towarzystwie innych, a inaczej w samotności.
Chciałabym powiedzieć, że ja taka nie jestem. Ale wtedy chyba bym skłamała. Czasami kiedy jestem z innymi ludźmi, kiedy spędzam czas z kuzynką, kiedy bawię się z bratem, kiedy idę gdzieś ze znajomymi, chce mi się śmiać, jestem zadowolona, świetnie się bawię i niczym się nie przejmuję.
Co innego się dzieje kiedy jestem sama. Czasami się zdarza, że siedzę sama w pokoju i tak nagle wybucham płaczem. Tak po prostu. Wystarczy, że popatrzę w lustro, że pomyślę o sobie i od razu robi mi się smutno...

Pisałam ostatnio posta o samoakceptacji.
Tak, pouczam innych, daję rady innym, a ja sama? Sama nie potrafię się z sobą uporać..
Chciałabym powiedzieć, że siebie akceptuję, że lubię siebie za to jaka jestem. Chciałabym w końcu zobaczyć to, że ja również jestem piękna. Przecież wszyscy są piękni...
"Oprócz mnie"
Haha, to jest dziwne. Mam świadomość, że powinnam być wdzięczna za to, że nie jestem strasznie chora, że mam taką rodzinę, że tu żyję, ale nadal siebie nie akceptuję.
Wydaje się, że wszyscy inni są piękni, uśmiechnięci, szczęśliwi i nie mają kompleksów, że tylko ja nie lubię siebie. No właśnie - WYDAJE SIĘ. 
Ja marzę o takich nogach co ma ta dziewczyna, a może ta dziewczyna akurat nie lubi swoich nóg i chciałabym mieć inne?

Pisząc tego posta ujawniłam Wam trochę więcej mnie. Nie wiem, czy to nie jest za dużo. Pewnie wielu z was pomyśli, że jestem głupia, że nie lubię siebie, bo niektóre osoby mogą tylko pomarzyć o takim życiu jak moje. Tak wiem.
Tylko to wcale nie jest łatwe siebie polubić...Osoby, które miały z tym problem to rozumieją. Bo nie chodzi mi o zwykłe, drobne kompleksy. Tu chodzi o coś więcej...







67 komentarzy:

  1. Nie lubię, gdy ktoś pisze/mówi 'niektóre osoby mogą tylko pomarzyć o takim życiu jak moje' to zasługa naszych rodziców jak my żyjemy. Życie składa się z decyzji, które nasi przodkowie podjęli jak widać słuszne, to że komuś źle się układa, nie jest wcale naszą winą. To tylko zbędne dołowanie się.
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie znam samej siebie. Mam dopiero 13 lat, i kupę czasu na to. Ale wiem że jestem sobą, w każdej sytuacji i z każdymi ludźmi stawiam na swoje, mam własne zdanie i tak jest zawsze. Kiedy jestem sama.... Z natury jestem w połowie realistką, w połowie optymistką. Nie wybucham płaczem. Życie jest zbyt wartościowe aby w tym wieku tak je marnować. Trzeba myśleć pozytywnie ;) Uśmiechnąć się, to pomaga. ;) Nawet nie pamiętam kiedy to ja ostatnio płakałam... tak po prostu... Nie pamiętam. :p Więc pamiętaj że masz rodzinę, może przyjaciół, chłopaka... kogokolwiek. Nawet nas, swoich czytelników. ;) Zawsze Ci pomożemy i będziemy po Twojej stronie. ;) Więc błagam, nie pisz takich głupot, że wybuchasz płaczem! :p Bądź sobą, Natalią. Dwa oblicza może ma każdy, ale trzeba mieć rozum i zdrowy rozsądek. :)

    Odwdzięczam się za dłuższe komentarze! :p
    juliabloger.blogspot.com <---- kliknij ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde, te zdjęcia tak bardzo nie pasują do posta ;_;
    Masz bardzo ładne włosy.

    zapraszam na nowego posta~
    http://werczill.blogspot.com/2014/07/mamo-zyje-czyli-festiwal-energii.html

    OdpowiedzUsuń
  4. też ostatnio miałam taki problem z napisaniem posta haha
    i fajny haul i fajne zdjęcia i te zdjęcia z poprzedniej notki są świetne , lubie zdj tego typu :)

    zapraszam też do mnie xo magdauke.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tak czasami mam - chyba jak większość. Ale pomyśl sobie wtedy, że masz rodzinę, przyjaciół, czytelników, kogokolwiek, kto będzie przy tobie, wesprze cię. Jesteś piękna, wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju. Nie ma na świecie takiej samej osoby jak ty, Jesteś UNIKATOWA. Doceń to, kochana. Każdy ma jakieś kompleksy, ale każdy też jest niepowtarzalny. Ty też. Nie warto marnować życia na użalanie się nad sobą, uśmiechnij się, puść wesołą albo swoją ulubioną piosenkę, poczytaj książkę, idź do znajomych. Nie myśl o sobie tylko przez pryzmat wad. Uwierz w siebie i pamiętaj, że jesteś wyjątkowa.

    Trzymaj się, słoneczko.
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam taki sam problem z napisaniem posta. Niby pomysłów mnóstwo, a zebrać to w całość, tu już jest problem :D
    Teraz odnosząc się treści postu... nikt Ci nie wmówi, że jesteś piękna, komplementy nic nie dadzą, jeśli ty sama siebie nie zaakceptujesz. Ty to zrobisz, a zrobią to też inni... :)
    http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, ja czasem bardzo siebie nie lubię, chociaż ostatnio coraz rzadziej. mam wrażenie, jakbym każdego dnia była inna i zachowywała się inaczej. dlatego właśnie najtrudniej zaakceptować siebie ze wszystkim wadami i zaletami, chociaż zawsze wymagamy tego od innych. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje, ja również uważam że każdy ma dwa oblicza. Sama wiem, że zachowuję się inaczej przy znajomych, rodzicach i w samotności. Według mnie jesteś piękna i masz cudowną figurę! Jesteś jedyna w swoim rodzaju, doceń to ;*
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie masz nogi ! niesamowicie ładna jesteś, a nogi - zazdroszczę !!
    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. ^^ Wiele osób udaje, przed bogatymi znajomymi kim to oni nie są i to mnie przeraża.

    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, ale zazdroszczę Tobie basenu :) nie smutaj, nie płacz - na to przyjdzie czas.. :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przyjdzie czas zobaczysz :))
    dodasz kometarz? będzie mi bardzo miło :))http://wildchildmm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba każdy ma coś z czym mu jest źle - przynajmniej ja tak uważam. ale po Tobie nigdy bym sie nie spodziewała, że jest tobie przykro z jakiegoś powodu, a jednak. Znam cię dobrze, często cie widzę z przyjaciółkami. Ale pomyśl sobie chociaż to, że masz przyjaciół, a nie każdy ich ma. Ja ich nie mam. I dlatego musisz to docenić. Docenić rowniez siebie. :) pozdrawia cichy anonim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd wiesz, że mam prawdziwych przyjaciół..?

      Usuń
  15. Prawda, każdy inaczej zachowuje się przy znajomych, w domu, w internecie itp. Czasami różnice są strasznie drastyczne...
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo fajny blog^^
    Ja juz obserwuje, może obs za obs?
    http://coffe-taxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka z ciebie chudzina O.o szczególnie jak robisz gwiazdę O.o
    zapraszam http://my-crazy-smile.blogspot.com/2014/07/festiwal-teatrow-ulicznych.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy ma ileś tam twarzy i każdy ma mniejsze czy większe problemy. Bez deszczu nie ma tęczy :) pozdrawiam!
    www.paweroni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo boska notka :o Będę zaglądała częściej, fajnie sie czyta, ogląda! :)
    + mogłabyś skomentować moją nową notke? będę bardzo wdzięczna :) ---> NOTKA :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że mamy ze sobą coś wspólnego. Każdego dnia, przy każdej innej okazji nakładamy na siebie maski. Idealnie przylegają nam do twarzy i trudno nam je często zdjąć. Nie potrafimy wybrać jednej, ponieważ komuś w nas może się nie spodobać to zachowanie, jeśli powiedziałabym tak to wyszłabym na dziwaczkę, jeżeli miałabym inne zdanie to wszyscy zaczęliby na mnie pytająco patrzeć. Wokół nas promowani są ludzie wręcz idealni - piękni, szczupli i po prostu perfekcyjni. Chcemy być jak oni, dążymy czasem także za wszelką cenę za tym 'ideałem', który i tak naprawdę nie istnieje. Gdy zdajemy sobie sprawę, że nasza droga to tylko nieudolne dążenie donikąd, poddajemy się i wówczas najchętniej skrylibyśmy się w miejscu, gdzie nikt nas nie zauważy, gdzie sądzimy, że jesteśmy bezpieczni. Jednak w życiu musimy podejmować decyzję, pogodzić się z porażkami i przede wszystkim zaakceptować siebie, bo to podstawa, która w małym stopniu może uczynić, że staniemy się szczęśliwi. Świetny blog i post :) Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. madrze napisane :)
    pozycz basen, bo mi pies przegryzl XD :D

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia ! masz świetną figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  23. o jak fajnie, że masz basen:)
    na taka pogodę idealny

    ps. a u mnie? TRENDY JESIEŃ/ZIMA 2014 !

    OdpowiedzUsuń
  24. O! Mam dokładnie taki sam problem i nie wiem jak się z tym uporać. Pocieszam się tym, że to dorastanie, ale nie wiem czy kiedykolwiek spojrzę w lustro z uśmiechem i kompletną samoakceptacją... I wiem, że każdy z nas jest piękny na swój sposób to często myślę, że wszyscy są poza mną.

    lunandraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz cudowne nogi ! ughh ja o takich marzę :) Nie przejmuj się, ja też tak mam że nagle wybucham płaczem.
    Najgorsze jest kiedy mam depresję i szczerze nie mam zielonego pojęcia dlaczego ..
    Miłych wakacji ! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj dziewczyno, jesteś przepiękna, uwierz. Ja znam to doskonale, bo sama też mam dwa oblicza. Jak to zawsze mówię - dwie Alki. Jedna jest super pozytywna, ma marzenia, cele, dąży do nich, ma siłę do życia. I jest druga, która chce ją wykończyć. Ale musisz pokochać oba swoje oblicza i złączyć je w jedną całość, bo to tak naprawdę jesteś cała Ty. Jedyna, niepowtarzalna, piękna i wspaniała! Życie jest za krótkie by myśleć o tym, co by się chciało by było inaczej a czego zmienić nie możemy. A jeśli możemy - po prostu trzeba się za to zabrać lub zaakceptować!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Głowa do góry :*
    Zazdroszczę tego basenu w te upalne dni!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja osobiście mam grube nogi. Nie przejmuj się po tym jak wyrażasz siebie poprzez pisanie pokazujesz jaka jesteś. Przez to mogę uznać, że jesteś cudowną dziewczyną, która po prostu nie zauważa, że sama jest piękna. Jesteś śliczna. Zazdroszczę Ci ;)

    Tak samo zapraszam do mnie http://midoriblogs.blogspot.com C:

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdroszczę Ci tego basenu teraz ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ale cudownie wyglądasz:(
    ~ best-frieend.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia i fajny, ciekawy wpis. :) To chyba normalne, że przy każdym jesteśmy inni. Przy rodzicach czy rodzeństwie nigdy nie będziemy tacy sami jak przy przyjaciołach itd. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zjedz coś!:o Czasami tak wlasnie bywa:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nic z tym nie zrobisz! I jaka ty chudziudka! Bardzo ładne zdjecia! Zapraszam do siebie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Strasznie mi na tym zależy!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam dwa oblicza, myślę, że każdy ma :) U mnie jest dziewczyna, która jestem i dziewczyna, którą chciałabym być ;)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia i blog.
    Zapraszam do mnie ;)
    http://espoirmeurtendernier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. brrr. najgorsze jest w tym wszystkim słowo "powinnam". Powinnam być piekniejsza. Powinnam się cieszyć, bo inni mają gorzej. Powinnam, powinnam, powinnam. Nieprawda! Jesteś sobą i to jest jedyna Twoja powinność, ale to, jaka jesteś, już nią nie jest. Jesteś sobą i rób ze sobą, co uważasz, staraj się cieszyć. Ale nie mów, ze powinnaś się cieszyć, bo to (przynajmniej w mym przypadku) jedynie daje negatywny efekt.
    No, uśmiechnij się- jesteś ładna dziewczyna ;).
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mądre słowa, doskonale Cię rozumiem.
    Ja zaczęłam dążyć do samoakceptacji i stworzenia lepszej wersji siebie, oby mi się to udało. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialnie odniosłaś się do tematu, brawo.:)
    http://piotrekleciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo dobrze Ci rozumiem, bo można powiedzieć że jestem w niemal takiej samej sytuacji... trudno jest pokochać siebie
    podoba mi się tu, więc obserwuję i byłoby mi bardzo miło gdybyś również zaobserwowała mojego bloga oczywiście jeśli Ci się spodoba ;)

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Akceptujesz siebie, tylko musisz to zauważyć! Gdybyś tego nie robiła to na pewno nie byłoby Cię tutaj na blogu :*
    Buziaki kochana i głowa do góry.
    Karolina

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. trzeba sie akceptowac a zdjecia sliczne :*

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie to napisałaś ! A zdjęcia mega ! Jeeeju, twoje nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę urody.
    Czekam na kolejny wpis. <3
    Tymczasem zapraszam: http://itsalreadydoesntmatterbooks.blogspot.com

    <3

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ciekawie napisane.
    jesteś strasznie chuda :O
    http://nicol-i-grzanka.blogspot.com/2014/07/nie-pierwszy-ni-ostatni.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Też mam z tym problem - słuchanie własnych rad :) Nie poddawaj się, droga do samoakceptacji jest trudna. Ja mam takie momenty, że czuję się super z tym jak wyglądam, uważam, że nie muszę chudnąć itp., a w następnej chwili nie mogę patrzyć na siebie do lustra. Widocznie trzeba starać się skupiać na pozytywach, a może samoakceptacja przyjdzie sama ...?

    http://www.love-life-every-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ja staram się zawsze być sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z tym dawaniem rad innym to często tak jest, że łatwiej doradzać, a najtrudniej sobie samemu :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ładne spodenki ;3
    http://s0methingood.blogspot.com/2014/07/hello.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  49. to są dobre słowa "wydaję się". Bo tak naprawdę ci z pozoru szczęśliwi i beztroscy ludzie, którzy nas otaczają też mają problemy, dylematy i kompleksy, które powodują, że nie są w pełni szczęśliwi ze samym sobą. WYDAJĘ MI SIĘ , że ten problem dotyczy wszystkich bez wyjątku, tyle że jednym bardziej, a drugich mniej...

    aaaj BASEN !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Hmm... Mi na przykład też trudno zaakceptować samą siebie, mam poczucie, że jestem okropna, brzydka i w ogóle. A pozory mylą - wiele osób, które wydają nam się szczęśliwe i piękne, tak na prawdę też mają kompleksy i pewnie nie raz mówili sobie "Jesteś brzydka". Niektórzy tego nie mają, no cóż, tylko im pozazdrościć :)
    I masz bardzo ładne spodenki ;-;
    http://tori-toorii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz świetne spodenki. Gdzie upiłaś? Ja też czasem jak pojrzę w lustro i pomyślę o kimś to niemal płaczę.

    OdpowiedzUsuń
  52. nie jesteś głupia! większość ludzi tak ma ..nie martw się to normalne ;)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Według mnie każdy ma dwa oblicza, jedno te lepsze a drugie te gorsze. Na przykład ja przy niektórych osobach jestem wesoła i szczęśliwa, a przy innych przymulona tak samo jak w samotności.
    Bardzo piękne zdjęcia i jestem pewna, że z jakimś czasem sama siebie zaakceptujesz :)

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Też kiedyś miałam kompleksy, ale jakoś mi przeszło. Akceptacja siebie jest ciężka.
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Według mnie jesteś bardzo ładną dziewczyną i nie ma co się na zapas martwić! Nie możemy czytać z człowieka jak z okładki książki zanim do nie nie zajrzymy !

    Zapraszam: u mnie nowy post z artykułem w gazecie, w którym jestem przedstawiona. Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Kurczę ,zazdroszczę ci basenu :).Ja mamę namawiam na taki już dobre 6lat XD
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  57. Jesteś śliczna! Większość dziewczyn może Ci pozazdrościć figury, wyglądu! :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. JAKA TY CHUDA JEJKU ZAZDRO ;ooooo

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Oj maja ludzie dwa oblicza... zgadzam sie w 100% :)
    masz chudziutke nozki <3
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. Super blog chudzinka ♥ http://zuzkablo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. świetnie wyglądasz!
    zapraszam
    http://thesusansite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.