Waiting for

11:56 Talla 40 Comments

Hei!
Dzisiaj nie będzie żadnego tematycznego posta, ani żadnych moich przemyśleń, czy coś w tym stylu. Chciałam napisać co się u mnie ostatnio dzieje i będzie dziać. Hah, jeśli niektórych przynudzę moim nudnym życiem, to bardzo przepraszam ;)
Dzisiaj sobota, 26 lipca, czyli już praktycznie połowa wakacji! Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Dopiero co wychodziliśmy ze szkoły ze świadectwami (jedni z lepszymi, drudzy z gorszymi) a tu już kończy się lipiec. Dlaczego rok szkolny tak szybko nie leci?
Co ja robię w te wakacje? Ostatnio codziennie jeździłam na próby. Nie chcę się chwalić (haha, już to zrobiłam :D), ale jutro mamy z naszym zespołem tanecznym występ na dniach naszej miejscowości (bo miastem tego nie można nazwać). Strasznie się cieszę, bo uwielbiam nasze występy. Kiedy wychodzę na scenę czuję w sobie przypływ takich dobrych emocji i mega pozytywnej siły. Wspaniałe uczucie...
Ale to nie zmienia faktu, że też trochę się stresuję ;) No bo w końcu kilka tysięcy ludzi będzie patrzyło się właśnie na nas...Trzymajcie kciuki, by wszystko się udało!
Oprócz jutrzejszego występu nic szczególnego się nie zapowiada w następnym tygodniu. Będę musiała sobie znaleźć zajęcie :) Zapowiadają świetną pogodę, fajnie. Chętnie bym się pokąpała w moim basenie, który niestety już zdążył zamienić się w małe zielone bagienko...Tak to jest jak się zgubi pokrywę na basen ;D
Ale co tam basen, jak już w piątek wyjeżdżam na Chorwację! Może niektórzy z was tam już byli i widzieli piękno tego kraju. Ja osobiście jestem w nim zakochana! <3
Nie mogę się doczekać aż zobaczę te piękne krajobrazy i wykąpię się w czystym lazurowym morzu...
Oby do piątku!






(zdjecia z serii "nudzi mi się to zrobię zdjęcia")

Przepraszam, że ten post taki chaotyczny, ale trochę się spieszę na próbę, a chciałam coś Wam napisać :D
Obiecuję, że nastepny będzie bardziej dopracowany ^^
---------------------------------------
Właśnie! Razem z dwiema innymi blogerkami organizuję mały konkurs fotograficzny, w którym bardzo chętnie czekamy na jakieś zachwycające wakacyjne zdjęcia. Może to być zdjęcie miejsca, które odwiedziliście, zdjęcie was na plaży lub artystyczne ujęcie jakiejś letniej rośliny. Wszystko co związane z latem i wakacjami! Jestem ciekawa, jak świetne zdjęcia wy robicie :)
Wszystkich zainteresowanych zachęcam do brania aparatów w dłoń i wypełnienia poniższych punkcików:

Co musicie zrobić?
1. Zaobserwować bloga JuliiOliwii oraz mojego.
2. Wstawić baner na bloga.
3. Zaobserwować instagrama mojegoJulii oraz Oliwii (jeśli posiadasz)
4. Wyślij na maila konkurs.blogspot@interia.pl 
- konkursowe zdjęcie zrobione TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZEZ CIEBIE o temacie "wakacyjna chwila"
- imię i nazwisko
- obserwujesz instagramy tak/nie jako: ...
- link do bloga na którym wstawiony jest banner
5. Zostaw komentarz pod tym postem wraz z twoim imieniem i pierwszą literą nazwiska, adresem e-mail oraz linkiem do twojego bloga. np.
Natalia K.
talik_xo@interia.pl
http://justsayhei.blogspot.com/

Osoby, które mają konto na blogspot, ale nie posiadają bloga także mogą brać udział. 
Pamiętajcie, że wszystko będzie sprawdzane!


Jako nagrody otrzymacie
1 miejsce - upominek ode mnie
2 miejsce - upominek od Julii
3 miejsce - upominek od Oliwii

Zgłoszenia przyjmujemy do 15 sierpnia, a wyniki ogłosimy ok. 17 sierpnia :)
Wiem, że może nagrody nie są jakieś specjalnie super, ale myślę, że każdemu mały upominek sprawi małą przyjemność :) Plus - zwycięskie zdjęcie pojawi się u mnie w notce wraz z linkiem do bloga zwycięzcy.
Hah, ja swoją nagrodę mam już nawet przygotowaną :D




40 komentarzy:

  1. Mi też lecą bardzo szybko. Trzymam kciuki za jutrzejszy występ ! :)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu! :-) Świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że wezmę udział w konkursie, ale zgłoszę się później ^^
    Udanego wyjazdu na Chorwację! Trzymam kciuki, aby występ się udał ;)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny aparat *.*

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia :) zazdroszczę tego wyjazdu na Chorwację. chciałam kupić instaxa na te wakacje, ale niestety nie udało mi się zebrać pieniędzy.

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę u danego wyjazdy, natomiast wszystkim biorącym udział w konkursie powodzenia. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu :)

    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na jutrzejszym występie! Fajnie by było gdybym mogła go obejrzeć, strasznie lubię patrzeć na tancerzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam za Was kciuki podczas dni miasta :3

    4udrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki i zazdroszczę wyjazdu na Chorwację :)
    http://mylittleworldxdxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia :)
    Ja czekam na obóz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie nagrody dla chłopców ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś się wymyśli ;))
      jeśli się chcesz zgłosić - zgłaszaj!
      przecież na wszystko jest jakies rozwiązanie :D

      Usuń
  13. Ten aparat jest genialny! Musze na niego odłożyć :) Ja też nie wierzę, że już połowa wakacji za nami :( Strasznie szybko ten czas leci :( Faajne zdjęcia! :)

    http://onceethought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten genialny aparat <3
    Od kilku miesięcy zastanawiam się nad jego kupnem :D

    Udanych wakacji !

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny aparat ♥♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam się czy wziąć udział w konkursie... Pewnie zgłoszę się w ostatniej chwili! Cała ja ;D
    Miłego wyjazdu do Chorwacji!

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym mieć taki aparat :D
    Może wezmę udział w konkursie ;)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam na Chorwacji i BARDZO polecam, wybierz się na wycieczke do Dubrovnika, tez warto :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie byłam na Chorwacji, moja mama jest zawsze przeciwko temu :(

    Zapraszam na nową notkę- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia,ja byłam w Chorwacji :)

    Skomentujesz nowy wpis?
    http://odjazdowa-mama.blogspot.com/2014/07/niesamowite-paznokcie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjecia ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ładniutkie zdjęcia! :)

    Wpadnij w wolnej chwili:
    http://olivvja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nudy, nudy... co? zdjęcia całkiem fajne, możesz pobawić się w takie poważniejsze przerabianie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja w Chorwacji nie bylam, ale mam zamiar się wybrać;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę trzymać kciuki! <3 Jeśli chodzi o Chorwację to byłam w tamtym roku i jest to wspaniałe miejsce!
    http://smiletooliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne fotki ;).To super ,że niedługo ten występ <3.Koniecznie opisz co i jak :).
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki! A zazdroszczę Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marzy mi się taki aparat ! Chorwacja wspaniałe miejsce! ;)
    Pozdrawiam

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. trzymam kciuki ;p powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę miłego wyjazdu ;) Byłam kilka razy na Chorwacji i z chęcią pojechałabym tam jeszcze raz bo jest pięknie ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ależ zazdroszczę wyjazdu na wakacje!
    http://iridiss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Instax'a :D Zapraszam również do obserwowania mojego bloga, a odwdzięczę się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny klimat zdjęć bardzo mi się podobają.
    Zazdroszczę wakacji też by mi się przydały. :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne foty ! aparatu zazdroszczę !!
    Pozdrawiam
    www.kayenn.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Byłam w Chorwacji rok temu, świetnie tam jest :)
    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia ^^ I zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę wszystkim powodzenia :)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.