Be strong.

21:43 Talla 83 Comments

Czy wy też postanawiacie sobie coś, jesteście pewni że tego dokonacie, ale już po kilku dniach zupełnie o tym zapominacie? To świadczy o słabej woli. Nie chcę tu nikogo obrażać, ale taka jest prawda. Człowiek z natury jest słaby. Ale nie musi taki pozostać. Ba! Nawet nie może taki być. Życie jest pełne upadków, problemów i chwil słabości a ktoś kto jest słaby nie dałby sobie rady.
------------------------------
Prawdę mówiąc dzisiejszy świat jest słaby, ludzie są słabi. Na każdym kroku słyszymy o depresji, coraz częściej trafiają się z tego powodu samobójstwa. Pytanie: dlaczego?
Dlatego. Słaba psychika. I kropka.
Ludzie, którzy odbierają sobie życie mają zazwyczaj podobny powód. Depresja, nieradzenie sobie z życiowymi problemami. Szukają wyjścia i często znajdują to niewłaściwe - śmierć. Ale czy to coś rozwiąże? No właśnie nie. To świadczy o tym, że ktoś się poddaje. 


Ale my nie musimy tak kończyć. Nie musimy być słabi. Nad tym można pracować. Przecież ludzie, którzy mają wielką pewność siebie i siłę w sobie by coś zmienić nie urodzili się tacy. Nie są tacy od zawsze na zawsze. Wystarczy tylko chcieć. Wystarczy wziąć się w garść.
Ja też jestem słaba. Też często się załamuję nawet z powodu małych problemów. Często myślę, że do niczego się nie nadaję. Że nic nie potrafię. Często upadam, ale mimo to nie poddaję się. Powtarzam sobie, że muszę być silna. Nie mogę upaść. Zapisuje wszystko w zeszycie. Swoje upadki, swoje sukcesy, swoje postępy i myśli. I porównuje. Widzę, że się zmieniam na lepsze. Staram się. Pokonuje słabości. Bo jestem silna.


A ty?

83 komentarze:

  1. ja tez staram sie zmieniac na lepsze i postanowilam ze 2 klasa gim bedzie najlepszym okresem mojego zycia i tak ma byc - widze ze moje motywacje dla Ciebie nie poszly na marne, kc malenka <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sama zaczynam nad sobą pracować.Chcę sprawić,aby gimnazjum było dla mnie najlepszym czasem. Pisz więcej takich motywujących postów,bo są naprawde warte przeczytania i dają kopa. Zdjęcia mają w sobie jakąś fajne głębię,i sprawiają ,że miło się je ogląda. Obserwuje :)
    ania-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie ten post. Daje do zrozumienia, przygotowuje do lepszych działań. Bardzo przydatnych dla osób o słabej psychice. Bardzo mi sie podoba. Pisz więcej takich motywujacych postów, bo na prawde swietnie ci to wychodzi :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    juulia-juliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Notka bardzo wartościowa i daje do myślenia po prostu SUPER :)

    stupid-stuffs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia. Ja się staram nigdy nie poddawać :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też staram się wprowadzać lepsze zmanu. :)
    śliczne zdjęcia. ;) http://olusiekk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia masz Boskie spodnie Obserwuje :* http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też, ale nie można słabości okazywać, bo to nie jest szybka droga do sukcesu.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. musze powiedzieć że zdjecia ekstra super kontrast na nich uzyskałaś!
    Nigdy sie w niczym nie poddawaj!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że w każdym człowieku jest po równo słabości i siły i tylko od nas zależy, w której racji się utwierdzimy.

    4udrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również czasami załamuję się przez jakieś pojedyncze problemy, ale podnoszę się i staram się być silna! :)
    Masz racje, ludzie z natury są słabi, ale nikt nie powinien się poddawać ;)
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja,gdy z czymś sobie nie radzę zawsze powtarzam sobie że muszę być silna.Staram się taka być.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam przy sobie wspaniałego chłopaka, który zawsze jest przy mnie i mnie wspiera i daje wiare jak w coś zaczynam wątpic ;)

    Obserwujemy? ;)
    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, w życiu trzeba był silnym :) I nie wiem czemu niektórzy odbierają sobie życie, są gorsze problemy ;c
    Świetne zdjęcia, bardzo fajnie pozujesz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dlaczego w taką ladną pogodę mówisz o takich smutnych sprawdch? nie wolno się poddawać a napewno nie dołować, przecież życie jest piękne! :)
    http://martfotofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W zupełności się z Tobą zgadzam! :)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy ma czasem wzloty i upadki . Ważne żeby się nie przejmowac :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy ma takie chwile słabości, ale najważniejsze to się nie poddawać i iść dalej. :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*
    (klikniesz w baner choies?)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog, ale trochę za mała czcionka. Oczy się męczą przy czytaniu. Jeżeli możesz, to zwiększ ją.
    Ja czuję się bardzo silna i wiem, że taka jestem. Mimo kłód, jakie życie i ludzie wkładają mi pod nogi, idę przed siebie.
    Tego życzę również Tobie.
    Zajrzyj do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie do końca się z Tobą zgodzę. Depresja jest ciężką chorobą i osoba chora nie może po prostu wziąć się w garść, bo to tak nie działa. Naprawdę bardzo nie wiele osób może z niej wyjść samemu, a nawet gdy się chodzi na terapię to i tak może nie dać się jej do końca wyleczyć. A mówienie osobą chorym, że powinny wziąć się w garść itd zazwyczaj tylko pogarsza sprawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem coś o tym, miałam z tym do czynienia

      Usuń
  22. Trzeba być silnym, po prostu trzeba. Nie jest łatwo, ale kto mówił, że będzie?
    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z Tobą :)
    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy nie mozna sie poddawac chociaz czasem jest ciezko! swietne 2 i 3 zdjecie :) super ujecia! i spodnie:)

    Obserwujemy przy okazji?:)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi na szczęście na razie nie grozi depresja :) Ale bardzo mi takich ludzi co mają z nią doczynienia :(
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy post. Świetnie napisane ;)
    http://moszovska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie napisane! Niedaleko mojej miejscowości taki chłopak [niedawno] się powiesił... Znałam go z widzenia... Koszmar!

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/08/geek.html
    POKLIKASZ W LINKI W POŚCIE? PROSZĘ! SPRAWISZ, ŻE POJAWI SIĘ UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY! -> :) DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzeba być silnym i nie przejmować się hejtami, ja też miałam kiedyś słabą psychikę :(
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne buty !!
    pozdrawiam i zapraszam ;))
    dopiero zaczynam blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie chcę nikogo obrażać ale nie uznaje samobójstwa co traktuje to jak uciekniecie od problemów .Ludzie tego nie widzą jak siebie ranią , powie jedno bolesne słowo ale nie pomyśli że to może boleć innych . Masz super bloga ,obserwuje cię . Bardzo wciągającą piszesz :) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisałam swoja pracę maturalną na temat samobójstwa i moim zdaniem nie zawsze jest to okazanie słabości, czasem jest to wołanie o pomoc, próba radzenia sobie z życiem ale też coś strasznie samolubnego. Moim zdaniem nie zawsze można wziąć się w garść, każdemu zdarzają się chwile słabości ale zawsze należy pamiętać, że raz na wozie, raz pod wozem i wszystko może się jeszcze ułożyć, ważne jest też wsparcie innych ludzi.

    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tak samo jak ty - często myślę, że jestem do niczego, ale mimo to staram się być silna i odpędzić od siebie negatywne myśli. :)

    Mam prośbę! Mogłabyś poklikać w link do szortów z ostatniego postu?
    Jeśli poklikasz, napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć w jakiś sposób! <3
    lilianka-blog.blogspot.com






    OdpowiedzUsuń
  33. Mam tak samo. Śliczna stylizacja :)

    Zapraszam :)
    greentea83.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja to zalezy jak lezy... Sa wzloty i upadki, ale grunt to pozytywne nastawienie :) ... Swietne spodnie !
    Pozdrawiam :D
    http://uzaleznieni-od-wszystkiego.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń

  35. Ciekawy blog. Coś dla mnie :) Mam zamiar zostać na dłużej :)
    Zaobserwowałam Twój blog i czekam na rewanż :)
    http://aviskowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  36. spodnie wyglądają dosyć ciekawie ale słabo je widac na tych zdjęciach, zdjęcia przy garażu nie należą do dość ciekawych :P

    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mądry post i daje do myślenia.
    Mi też dużo razy coś się nie udało, ale się nie poddałam. Zawsze gdy upadasz trzeba wstać, bo "Co cię nie zabije to cię wzmocni"

    --------------------------------------
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja mam tak samo, zresztą ja jak leniuchuje w domu to mam taką depresje życiową ;)

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam czarno-białe zdjęcia :)
    holdmenoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Be strong-latwo powiedziec;d
    Obserwuje i licze na rewanz;d
    Zapraszam;d
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawa notka..Są tacy ludzie,którzy wolą wybrać śmierć niż po prostu walczyć, ale gdy już jesteśmy w takim wyborze człowiek robi to spontanicznie ..
    Ja raczej staram się być silna,ale zdarza się,że czasami upadnę ..
    pozdrawiam :)
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Przecudowny post i śliczne zdjęcia ;)
    blog-paulla.blogspot.com --- inne bloggerki też zapraszam przy okazji
    obs=obs?

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgadzam się z Małgosią łatwiej powiedzieć, trudniej zrobić.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. W stu procentach się z tobą zgadzam.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz racje. Ja staram się przekraczać własne granice i walczyć z samą sobą.
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie wolno się poddawać :)
    Masz racje ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wszystko napisałaś, całkowicie się z Tobą zgadzam. Więcej postów tematycznych, będę często tu zaglądać! :).
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  48. trzeba walczyć do konca i nigdy się nie poddawać
    obserwuje
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Według mnie, bycie słabym zależy również od towarzystwa w jakim się znajdujemy. Na moim przykładzie- znajdujesz się wśród ludzi, którzy Cię poniżają- jesteś słaby/a. Zadajesz się z osobami, które mają depresję/tną się itd. - ty również zaczynasz czuć się słabo. Kiedyś założyłam Tumblr i miałam dość smutny okres gdy traciłam wiarę w siebie. Tumblr był smutny, depresyjny i za nic nie pomagało mi to w odzyskaniu "dawnej siebie" Teraz już tak się nie czuję, odcięłam się od "smutnych ludzi" i na powrót stałam się wesołą nastolatką. Tylko czasami miewam napady słabości, ale kto ich nie ma?

    Dlatego kiedy jesteśmy smutni i słabi, uważam że nie powinniśmy się jeszcze bardziej dołować tylko stanąć na przeciw temu co nasz dręczy.
    Bardzo spodobał mi się Twój post, ponieważ skłonił mnie do rozmyślań i do wspominania, jakim głupim słabym człowiekiem byłam.

    http://weronika-world.blogspot.com/ Może Cię zainteresuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Najważniejsze to się nie poddawać i wierzyć w to że dany radę ;)
    Może wzajemna obserwacja?
    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej :) Nie chcę spamować, ale widziałam Twój udział w konkursie gdzie jest do wygrania bluza, u mnie taka sama, więc jeśli chcesz mieć podwójną szansę to zapraszam: http://stylbycia.blogspot.com/2014/08/wygraj-modna-w-tym-sezonie-bluze.html
    Podobają mi się zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładne zdjęcia, bardzo fajny post.Będę zaglądać częściej :)

    Poklikasz w linki z ciuchami? Bardzo mi na tym zależy :*
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/08/nowosci-od-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  54. swietne zdjecia.
    Ja niestety nie jestem zbyt silna zwlaszcza do czegos co sobie postanowie ;/
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się zapomnieć o moim celu, ale z realizacja bywa ciężko :]

    Zapraszam na mój blog, ale do niczego nie zmuszam. ♥
    www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia i dobrze opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja raczej nigdy nie zapominam o tym, co sobie postanowiłam i w końcu zaczynam to krok po kroku realizować :)
    Śliczne zdjęcia ^^

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne zdjęcia.
    Masz prześliczny wygląd bloga.
    Mądrze napisany post. Przyjemnie się czyta ;)
    Obserwuję, ponieważ bardzo mi się spodobało. ;)
    sasasandy94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny post ;)
    mogę prosić o kliknięcia?
    http://adajejwypada.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Po przeczytanie Twojego posta zacznę się bardzo mocno nad sobą zastanawiać, u mnie to raczej chandra ale czasem ciężko ją pokonać :(
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Rewelacyjny post :)) weszłabyś na mojego bloga? 365 dni z Zuzą

    OdpowiedzUsuń
  62. Jejku, jaka ty jesteś chuda :o
    Zazdroszczę figury! a szczególnie nóg.
    Świetne zdjęcia oraz poruszający tekst.

    http://moja-wersja-amy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Mnie w słabości pomógł chłopak, tylko dzięki jego silnej woli jestem jaka jestem;))
    Pisz więcej takich postów naprawdę są świetne;))
     mój blog coomedyyyy  

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne zdjęcia :]
    Poklikasz u mnie ?
    Obserwujemy ?

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne zdjęcia ! Wyglądasz nieziemsko ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapraszam na mojego bloga odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwacje :)
    Zapraszam !! http://inspirationvevo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Komentowałam już ten post wcześniej, ale chciałabym zaprosić cię teraz do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania bluzy :)

    http://lilianka-blog.blogspot.com/2014/08/giveaway-with-oasap.html






    OdpowiedzUsuń
  68. Ja zawsze czułam się słaba, ale wiadomość tego że rodzina i przyjaciele są blisko podnosi mnie na duchu, wyciągam z tego w niosek że ludzie są silniejsi mając w kimś oparcie, samotność powoduje że jesteśmy słabi, bez mocy. Trzeba stawiac temu czola, tak jak mówisz, nie wolno się poddawać :) wspaniały post kochanie ♥
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajny pomysł z tym zeszytem i chyba taki założe :)

    pastelove-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Dobrze napisane i przemyślane c: Bardzo lubię takie notki. No i te zdj *-*

    wypelniona-marzeniami.blogspot.com
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  71. dobrze piszesz, fajne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Super zdjęcia! Czekam na więcej takich, oby tak dalej bo strasznie mi się podoba to co robisz, oraz Twoje poświęcenie dla bloga :)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w baner sheinside? Z góry za wszystko DZIĘKUJĘ!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Masz rację, trzeba być silnym i nie przejmować się opinią innych! W końcu tylko tacy ludzie gdzieś dochodzą ;)
    Mi w byciu silnym przeszkadzają jedynie kompleksy.

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj :*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja w miarę możliwości staram się być jak najbardziej silna! :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale ładniutkie zdjecia! :)

    Masz ładnego bloga. Co powiesz na wzajemną obserwacje? :) Odp. u mnie :)

    Pozdrawiam! :)

    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Też mam słabą psychikę, czsami po prostu nie da się tak po prostu być silnym :/

    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  77. ja też mam strasznie słabą psychikę :(

    OdpowiedzUsuń
  78. Myślę, że mam silną psychikę. :)
    Super zdjęcia.
    http://veronica-vejaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne zdjęcia!!!
    obserwujemy?:*
    http://lookbyfebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.