Mój pokój - pierwszy filmik!

13:32 Talla 48 Comments

Hei!
Tak jak ostatnio wspominałam, nie mam kompletnie pomysłu co dla Was napisać. Niby mam "super świetny extra" pomysł na posta, ale nie potrafię tego przenieść na słowa. Dlatego postanowiłam, że dopóki nie wróci mi "wena twórcza" będę po prostu pisać to co myślę. Ok, zawsze tak pisałam, ale miałam to zaplanowane, zapisane w zeszycie, dopracowane, a teraz pisze o prostu "na spontana". Módlcie się, żeby zapał niedługo mi wrócił, bo boję się, że moje posty będą coraz gorsze...
-----------------------
A wracając do tematu...pewnie po tytule już domyślacie się co to będzie. :)
Postanowiłam nagrać swój pierwszy filmik. Może nie pierwszy w życiu, ale pierwszy w historii tego bloga ;) Już od dłuższego czasu w wolnej chwili zajmuję się przerabianiem filmików, ale nigdy nie wpadłam jakoś na to, by je wrzucać do internetu. Wydawały mi się za słabe. Ale spróbowałam w końcu swoich sił. 


Zapraszam do oglądania i komentowania :) Ale proszę Was nie piszcie pod postem pustych komentarzy "super filmik, zapraszam...". Oglądnijcie przynajmniej trochę filmiku i wyraż swoją SZCZERĄ opinię :))
Dziękuję.



Podoba się filmik?
Macie pomysły na kolejne posty?

48 komentarzy:

  1. Osobiście podoba mi się filmik! :) Masz śliczny pokój. Dobrym pomysłem było tylko przedstawienie w filmiku co jak, bez zbędnego gadania :))
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super filmik!


    Poklikasz w linki pod zdjęciami w tym poście? : ♔Post - kllik!
    (Wzamian polece Cię w następnym poście, nie oszukuj- ponieważ sprawdzam:* )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super filmik :")
    Piękny masz pokój!
    A może napiszesz post "Things that make me happy"?

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapał do pisania postów na pewno niedługo do Ciebie wróci!
    Jejku, ale masz piękny pokój *.* Filmik bardzo mi się podoba ;)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie filmy <#
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie tego typu filmy wiec ogladne :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie filmy <3 Śliczny pokoik :)
    A tak poza tym zaobserowałam bloga :) Może jakaś ciekawa stylizacja ?
    Zapraszam także do siebie : www.vanilla-z-miodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pokój, ładnie ułożony, i fany klimat w nim pasuje :) Uwielbiam światełka i świeczki ;)

    Zapraszam :
    lusiiblog.blogspot.com
    <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm ogólnie to pokój bardzo ładny, minimalistyczny i taki dziewczęcy ^^ Ale sam filmik w sobie to dość spora klapa. Wiem, że to Twój pierwszy film, ale widziałam, że posiadasz statyw i lepiej było by gdybyś użyła go podczas swojej prezentacji :) Kolejną sprawą jest muzyka. Co drugi filmik na youtube niestety zawiera tą ścieżkę dźwiękową.

    Wiem, że niezbyt pochlebnie wypowiedziałam się na temat filmiku (pokój jest śliczny), ale chciałaś szczerej opini :)

    Bez Ciebie nie idę... Czyli wszystko czego potrzebuję by czuć się idealnie. Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/bez-nich-nie-wyobrazam-sobie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. O jezu, masz ten aparat co wypluwa zdjęcia <3 XD Masz śliczny pokój i widzę, ze umeisz nagrywać takie filmy :D

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny filmik. Śliczny pokój

    Zapraszam do mnie x
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chcę, zebys uznała to jako hejt. :) filmik jest ogólnie dobrej roboty, widać, ze się staralas. Ale mi chodzi o to, ze pokazałaś swój pokój w przybliżeniu. Ze biorko w przybliżeniu, regały, łóżko - wszystko w przybliżeniu. A mało wiadomo, gdzie co się znajduje, w którym miejscu. Jakbys pokazała chociaż w jednym ujęciu z daleka wszytko to bym się nie czepiala, ale tylko tak mowie. Druga rzecz to jest to, ze ten filmik ma dużo nie wyraźnych ujęć. Lepiej by się oglądało, gdybyś po prostu pokazała od razu wyraźnie. Nie wiem, ale ufam, ze to specjalnie zrobiłaś. :) to tyle moich uwag, ale mi chodzi o to zebys się nie zniechęcała do robienia filmików i nam ich pokazywała. Właśnie praca czyni mistrza. A my ci doradzamy i oceniamy a pewnego dnia nie usłyszysz żadnych złych uwag. :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolałabym nie przybliżać :) Świetny jeśli pomijamy to :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na pierwszy raz wyszło Ci to bardzo profesjonalnie. Uwielbiam filmiki, w których nie ma tylko zbędnego gadania. Jedyny minus to to, że pokazałaś cały pokój w przybliżeniu. Nie do końca było widać co gdzie się znajduje. Ale ogółem świetny filmik. Aby tak dalej. :)
    zapraszam do nas http://blogowaniepasja.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm.. Powiem tak. Według mnie filmik zrobiłaś super jak na pierwszy raz, lecz za bardzo dokładnie. Do czego zmierzam, chodzi o to że za bardzo dosłownie i jak dla mnie za bardzo w przybliżeniu. Szczerze mówiąc ja się trochę pogubiłam i lepiej było by gdybyś zrobiła go (rada na przyszłość) bardziej ogólnie :) A co do pokoju.. Wydaje się być przytulny!
    Miała być szczera opinia jest szczera, nie zrozum mnie źle, bo to nie hejt.

    Zapraszam do mnie :)
    http://closeyoureye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami wena niestety zawodzi nawet, jak pomysl jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się podoba, zasubksrybowałam i zostawiłam kciuka w górę!!! :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszcze pokoju, mój jest ujfeoiw beznadziejny :(
    Filmik bardzo fajny, czekam na więcej :)
    A co do postów to niestety pomysłów brak ;//

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się filmik mega podoba :)
    masz śliczny pokój ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz pokój moich marzeń. Filmik jest bardzo dobry! :)

    Zostawiam Ci link do mojego bloga, jeśli miałabyś ochotę zajrzeć ♥
    www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz śliczny pokój, taki delikatny i dziewczęcy :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny filmik :)
    Śliczny masz pokój :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. masz świetny pokój :) filmik mi się podoba. lubię filmy nagrane w ten sposób. naprawdę ci się udał :)

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki śliczny masz pokój ;* jak na pierwszy filmik naprawdę ci się udał:)
    zapraszam do siebie, może zostaniesz na dłużej?
    www.natyandmaryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny pokój! Ale zgadzam się z komentarzem Anonima, że lepiej by było, gdybyś pokazała też cały pokój :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny filmik :D !
    http://feather92.blogspot.com/2014/08/peani.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałabym obejrzeć ten filmik ale mam nowy laptop i na razie nie mogę oglądać filmików, bo pokazuje mi się "brakująca wtyczka" :( A jeśli chodzi o to, że masz pomysł na posta ale jakby nie umiesz przenieść tego na słowa to nie Ty jedna hehe, wiem o czym mówisz, bo sama mam tak od jakiegoś czasu... Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu, nie poddawaj się! :)))

    wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe usunęłam ten komentarz, bo przez przypadek dwa razy opublikowałam ten komentarz co wyżej :)

      Usuń
  29. Masz śliczny pokój, te białe meble *-*
    Filmik nie ma cudownej jakości, ale to twój pierwszy raz, więc jest naprawdę nieźle!

    wypelniona-marzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pokój masz bardzo ładny, lecz ja bym w nim trochę pozmieniała ;)
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ale świetny filmik, super pomysł! :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz śliczny pokój , fajny pomysł ze słoiczkiem ze wspomnieniami i z światełkami <3. No i case na telefon też piękny :). http://natalkowo333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mnie ostatnio dopadło " zablokowanie ".

    bizzmez

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny filmik, gratuluję rozpoczęcia kariery vlogerskiej :) ja też myslę o nagraniu filmiku
    jednak jak na razie kompletnie nie mam pomysłu co miałby zawierać :) może coś wymyślę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam biel w [pmieszczeniach ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pokój ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ładne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  38. Powiem Ci szczerze że jak na pierwszy filmik to super :)
    Bardzo przejrzysty obraz :)
    I w dodatku ładne zdjęcia :*
    śliczny wystrój pokoju ;)
    zapraszam również do mnie : http://czarnamamba322.blogspot.com/2014/09/seszyn-profeszyn-d.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak na pierwszy raz to wyszło ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny pokój!!
    Zapraszam do nas :)
    http://fashionistky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.