Music...

21:19 Talla 66 Comments

Cześć!
Ostatnio jestem często zdołowana. Nie wiem co się dzieje ze mną, z moim blogiem ale czuję że piszę coraz gorzej. Czuję, że nie jestem wystarczająco w tym dobra. Co robię źle? Wy mi to napiszcie, przecież to dla Was piszę, dla Was się staram i chciałabym, żeby Wam się to podobało i żebyście czytali moje posty z przyjemnością :))

Pewnie wielu z Wam przeszkadza to, że dodaję posty zbyt rzadko. Przepraszam, ale ja po prostu nie wiem jak się za to zabrać...Zawsze kiedy siadam do laptopa i włączam "nowy post", zacinam się. Brakuje mi kompletnie pomysłów. Dlatego poddaje się za każdym razem, kiedy nic mi nie przychodzi do głowy. Do czasu aż nadchodzi czas, w którym MUSZĘ dodać posta. I tak jest za każdym razem...Nie wiem dlaczego...
-----------------
Ale, ale, ale....Halo! Tytuł posta jest o muzyce, a ja tu nawijam o barku weny do pisania. Tak, to dwa zupełnie różne tematy. Ale nie dla mnie :) Właśnie dla mnie są one bardzo bliskie...Słuchając muzyki moja wyobraźnia "pracuje na pełnych obrotach". Chyba nie ma piosenki, do której nie miałabym wymyślonej swojej własnej historii...Słysząc jakąś muzykę, przed moimi oczami od razu pojawiają się obrazy, historie ludzi i nie tylko. Dlatego kiedy słucham muzyki ZAWSZE mam zamknięte oczy. Wtedy przenoszę się w zupełnie inny świat. Muzyka jest dla mnie zupełnie innym światem. Lepszym, piękniejszym światem. 
Wiem, nie jestem oryginalna pisząc o muzyce, bo teraz każda nastolatka jest jej fanką. Tylko że ja nie słucham muzyki tylko po to żeby się rozerwać i pobujać w jej rytm. Ja dzięki muzyce się odprężam, odpoczywam od świata. Jest dla mnie ucieczką od problemów.
Wczuwam się w nią. Zdarza się często, że przy niektórych piosenkach lecą mi łzy. Tak po prostu. Lubię to. Lubię uciekać w ten sposób od problemów. To mi pomaga.











Ale, ale...Żeby nie było! Nie mówie o muzyce typu techno, rock, pop...Wiem, że teraz "na topie" jest słuchanie rapu, rock'u i "ostrej muzyki" czyli metalu. Ja takiej nie lubię. Szanuję ludzi, którzy jej słuchają, bo jestem tolerancyjna i wiem, ze każdy ma inny gust. Ja nie potrafię słuchać takiej muzyki.
sorry.
(jak widziecie jestem wielką fanką Sheerana <3)

Przepraszam Was za kolejny niedopracowany i chaotyczny post, ale sama nie wiem co się ze mną dzieje. Już mam wszystkiego dość, przepraszam.

A czym dla Was jest muzyka?

66 komentarzy:

  1. jednak o muzyce :) piekne zdjecia Natalciu moja ♥
    Muzyka jest dla mnie małym własnym światem <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! :)

    life15juicy.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogowanie powinno Ci sprawiać przyjemność, więc jeśli nie wiesz o czym napisać albo nie masz na to ochoty to sobie daruj na jakiś czas, na pewno w końcu najdzie Cię wena i stworzysz coś świetnego. Powodzenia! :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://idzpocwiczyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednym słowem - świetny post 💙 Tak na prawdę ja też odpływam w inny świat, to po prostu... Ucieczka. / Może i nie jestem profesjonalną "bloggerką", mam dopiero 3 posty, ale chcę się uczyć, więc komentarz od ciebie będzie dla mnie mocną motywacją :) roksanaa-roksanaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ♡ też mam tak z pisaniem postów, albo często piszę, ale nie publikuję ich bo myślę, że nikomu się nie spodobają.. słucham rapu i tą piosenkę Peji akurat bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię Eda Sheerana. :D

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE! DO WYGRANIA BLUZY! :)
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2014/08/giveaway-with-oasap.html






    OdpowiedzUsuń
  7. A ja ostatnio miałam takie zawieszenie w blogowaniu-brak pomysłów, chęci, niczego. Tydzień przerwy i od miesiąca mam milion pomysłów na minutę!

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że poprawi Ci się nastrój!
    Świetne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej masz genialny blog! <3 będę zaglądała częściej, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości! :)


    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/08/black-gold-white.html
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/08/rose.html
    aż dwie nowe notki ;) zapraszam serdecznie na mój blog! każdy komentarz i obserwacja są odwzajemniane! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fotki. Też mam nieraz brak pomysłu na notki w tedy przeglądam blogi i w tedy one mi się pojawiają. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten stan, kiedy mogę zamknąć oczy słuchając muzyki i oderwać się od rzeczywistości ♥
    Piękne zdjęcia! Ja też ostatnio nie mam weny i ciężko jest mi pisać posty :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj czasami taj jest z tą weną, że nie wiemy jak siezabrać do posta, ale lepiej pisać rzadziej ale pisać :)
    A muzykę uwielbiam, ubóstwiam, kocham... chyba jak każdy :)
    Słucham praktycznie wszystkiego, i może to dziwne dla niektórych, ale po prostu dobieram muzykę do mojego nastroju :) Od ciężkiego heavy metalu, przez hip hop, po jakies klubowe klimaty :)
    Pozdrówki :*

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zostałaś nominowana do LBA :) więcej na moim blogu http://anitka-atinka.blogspot.com/2014/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ed Sheeran jest boski (muzycznie) :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami nie ma sensu pisać czegoś na siłę,lepiej sobie odpuścić pisanie na jakiś czas. Uwielbiam Edka i jego piosenki :) Świetne zdjęcia!

    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ed Sheeran to meega utalentowany człowiek. Uwielbiam go! ;D A ty nie rób nic na siłę. I nie martw się, wszystko będzie ok,
    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, naprawdę!
    A co do posta to twoje notki są bardzo fajne i miłosię je czyta więc nie rezygnujz tego bo świetnie ci to dzidzie. Muzyka wpływa na mnie tak samo!




    http://emily-emmily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też uwielbiam przez muzykę uciekać od świata, gdy jej słucham nie liczy sie nic, tylko ja i ona i to jest niesamowite :)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie spodziewałam się , że Ed Sheeran ma takie dobre piosenki.
    Pierwszy raz jego piosenki u Cb usłyszałam :)

    Czym jest dla mnie muzyka ? Odcięciem się od tego wszystkiego co się dzieje. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna notka, naprawdę masz talent do blogowania! :)
    Ja dzięki muzyce mogę uciec od swoich problemów, nie na długo, ale daje mi to w jakiś sposób ulgę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie muzyka jest połową mojego życia. :) Słucham ją tylko wtedy kiedy mam dobry humor ;D
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  22. To pewnie chwilowe i za jakiś czas minie :) Może po prostu potrzebujesz przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Muzyka jest potrzebna do szczęścia ;3 Słucham jej kiedy jestem smutna lub wesoła ;) Muzyka jest na każdy nastrój ;)

    Zapraszam: olcia-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczne zdjęcia, masz ładne paznokcie :)
    a co do bloga: to myślę, że piszesz bardzo dobrze, może tylko Ci się tak wydaje, ale dla mnie jest ok.
    myślę, że po prostu potrzebujesz odpoczynku i musisz nabrać inspiracji, ja też czasem miałam pustkę w głowie, ale z czasem samo się coś "rodziło"... zrób sobie krótką przerwę, przestań pisać, powiadom o tym czytelników, nie myśl o blogu, a z czasem coś na pewno wpadnie do głowy :) poprzeglądaj inne blogi, może coś Ci się spodoba? a i nie pisz na siłę, jeśli nie masz pomysłu, trudno, ale nic na siłę, bo wychodzi tylko gorzej, a poza tym blog jest dla Ciebie, więc piszesz kiedy chcesz i tyle... mam nadzieję że jakoś pomogłam :)
    skomentujesz? będzie mi bardzo miło :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama nie wiem czym jest dla mnie muzyka. Czymś co wywołuje u mnie uśmiech, a nawet łzy. Ja zawsze słuchałam tylko popu, jednak od niedawna wpadło kilka rockowych piosenek.
    Co do postów. Nie pisz nic na siłę. Może przyda się chwila odpoczynku, zastanów się :)
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja bez muzyki nie mogę żyć, takie moje uzależnienie ;)
    klikajcie w linki, bardzo proszę.
    obiecuję że się odwdzięczę klikaniem, komentarzem lub obserwacją.
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahh this post is so nice!
    Keep in touch xoxo
    beautylove7694.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Muzyka to najlepsze co moze być na swiecie

    zakusztykowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne jest to jak Ty piszesz o muzyce :) Też nie słucham mocenj muzyki lubię to co ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Według mnie nie piszesz źle :)
    Każdy bloger ma chwilę załamania i czasem się zacina :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem nie powinnaś się tak przejmować opiniami innych i pomyśleć o sobie. Posty będą o wiele lepsze jeśli będziesz pisać je z przyjemnością. Poza tym warto postawić na jakość a nie na ilość :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja rada: Pisz tak często, jak tylko masz na to ochotę i nie pisz nic na siłę. Spraw abyś była zadowolona z każdego posta.
    Serdecznie pozdrawiam: DDdiamond-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. słucham takiej muzyki jak Ty, nie lubie metalu czy innych mocnych brzmien :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie muzyka też jest ucieczką od codzienności, czasem potrafi mi ona poprawić humor. Dzięki niej mogę odpocząć, zapomnieć o jakichś kłopotach.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uwielbiam słuchać muzyki w samochodzie, wtedy również się wyłączam i podobnie jak Ty - przenoszę w inny świat. :)
    Świetny post!

    http://openuppaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna notka! Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    Zapraszam na mojego nowego bloga - dzisiaj została dodana pierwsza notka
    http://emildesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ja nie lubię sprzątać, ale jak włączam muzykę na słuchawki to przyjemniej mi się to robi i szybciej leci czas :D
    http://olusky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki u mnie w poście :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/autumn-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Też się wczuwam przy słuchaniu muzyki, wyobrażam sobie historie i jestem w stanie się wzruszyć. Dlatego zdecydowanie wolę słuchać w słuchawkach niż na głośnikach :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia :) Dla mnie muzyka ma wielkie znaczenie w życiu :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez muzyki. :)
    Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na konkurs, do wygrania bluza. :)
    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dla mnie muzyka to część mojego życia :) Ładne zdjęcia.
    szklanka-kakao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie to ujęłaś, muzyka jest ucieczką od problemów. Ja też uwielbiam Ed'a Sheeran'a ♥.
    Śliczna jesteś, pozdrawiam.
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super pozytywne zdj.
    Obserwuje i serdecznie zapraszam;d
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi muzyka towarzyszy cały czas:)
    Świetnie zdjęcia:)
    www.moda-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. po burzy zawsze wychodzi słońce nie ?;D tez czesto jestem zdołowana i wszystko jest zlle i nagle zbam , taki rolerkoster , i wszystko jest ok + tez ostatnio słabo pisze, przynajmniej ostatnie 2 posty idk.. tez jak mam napisać notke to sie zacinam pomimo tego ze kilka dni wczesniej mialam milion pomysłow ale jak juz zaczne pisać to nie moge skończyc i wychodzi mi 3894298 innych tematów w jednej notce wiecc pozzniej siedze 2 dni i mysle co usunac haha ale LEPIEJ NIE DODAWAC NIC NIŻ DODAWAĆ ABY DODAĆ :)

    magdauke.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia ♥
    Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne zdjęcia. Dla mnie muzyka jest ważna. Pociesza, motywuje i tak dalej :)
    Nie umiem bez niej żyć.

    OdpowiedzUsuń
  50. nie rozumiem czemu słuchanie metalu miałoby być "na topie"...
    przepiękne zdjęcia, ładne masz włosy ;)

    klikniesz w ost. poście? z góry dzięki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne zdjęcia! ♥
    jeśli masz klika sekund byłabym bardzo wdzięczna jeśli poklikasz w linki pod ubraniami w tym poście ---> http://flemour.blogspot.com/2014/08/wishlist.html

    życzę miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie przejmuj sie chyba każda blogerka czasami ma gorsze chwile ja mam teraz tak samo jak ty.
    A co do muzyki to ja kocham muzyke, uwielbiam włączyć ulubioną piosenkę, zamknąć oczy wczuć się w słowa, wtedy zaczynam śpiewac z zamkniętymi oczami i wyobrażam sobie to o o czym piosenka opowiada, muzyka to całe moje życie, nie umiałabym wytrzymac bez niej jednego dnia.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładne zdjęcia, trzymam za ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne zdjęcia! :) Muzyka również dla mnie jest ucieczką od problemów, spokojną przystanią, do której mogę zawsze uciec. A co do blogowania - najważniejsza rada, to nie pisz na siłę. Nie ma chyba nic gorszego. Usiądź, pomyśl, zainspiruj się czymś - inspiracji jest mnóstwo dookoła, wystarczy się rozejrzeć. Trzeba mieć pomysł na post, wizję i konsekwentnie ją realizować. Jeśli będziemy pisać, bo musimy, nigdy nie będziemy w pełni usatysfakcjonowani swoimi postami.
    Całusy,

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. JA nie mogłabym żyć bez muzyki,ona towarzyszy mi od rana do nocy,kiedy jestem smutna rozwesela mnie,kiedy zła łagodzi moją złość.
    Piękne zdjęcia,nie musisz pisać na siłę twoi czytelnicy na pewno to zrozumią.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wiesz, chyba kazdy czasami ma takie chwile, ale masz swietny blog i jesli noe masz co napisac to nie pisz na sile. :)
    Swietny post i genialne zdjecia. ;*
    Muzyka jest czescia mojego zycia. :)

    Nowy post, zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/2014/08/back-to-school-haul.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie ma co pisać na siłę.
    Ostatnio zaczęłam słuchać Eda Sheerana.
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Muzyka jest naprawdę niesamowita w swoich właściwościach :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie wyglądasz:) Mam prośbę poklikasz w linki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ed jest moim bohaterem, uwielbiam jego nowy album :)
    slicznie wyszlas na zdjeciach
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne zdjęcia :) Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki!

    OdpowiedzUsuń
  62. Nigdy nie dodawaj nic na siłę...liczy się jakość postów, nie ilość;)
    Śliczne zdjęcia:)
    Dziękuję za wizytę:)
    www.daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.