♥ 100 rzeczy, które lubię ♥

20:28 Talla 40 Comments

Hei!
Przepraszam za tak długą nieobecność, ale pewnie wy też macie ostatnio mnóstwo obowiązków i wiecie jak to jest...Zaczęły się testy, kartkówki, pytanie więc należałoby się trochę pouczyć :) Pewnie pomyślicie "aha, był weekend, nic nie napisała a w poniedziałek pisze". Weekend też miałam zajęty.
Wczoraj miałam znowu występ taneczny i wróciłam wieczorem strasznie zmęczona...I to aż tak bardzo, że poszłam spać o 21.30 (co u mnie się nigdy nie zdarza, haha).
Ale dzisiejszy tydzień już (mam nadzieję) nie będzie taki napięty jak poprzedni :)
---------------------------------
A dzisiaj przychodzę z troszkę motywującym (?) postem. Wymienię 100 rzeczy (nad którymi myślałam w szkole na lekcjach, haha xD), które lubię. W ten sposób macie okazję mnie również lepiej poznać :)

A i właśnie! Zapomniałam powiedzieć, że nie mam zdjęć...Tak, wiem -> słabo się przygotowałam :/ Ale po prostu miałam taki świetny pomysł na zdjęci, chwytam za aparat a tu się okazuje, że był cały czas włączony i się rozładował -,- Tak, możecie bić brawa. Nie umiem wyłączać aparatu, haha. 
Mam nadzieję, że mi wybaczycie ten (miejmy nadzieję) jedyny raz, kiedy nie mam dobrych zdjęć :)
(zdjęcia wzęte z Weheartit)

♥ creepersy ♥ oreo ♥ naklejki ♥ DIY ♥ iPhone ♥ podróże ♥ The Sims ♥ zakolanówki ♥ gofry ♥ stare książki ♥ Stany Zjednoczone ♥ kołonotatniki ♥ światełka ♥ długie wieczory ♥ narzutki (cardigan) ♥ długie naszyjniki ♥ łyżwy ♥ WeHeartIt.com ♥ kolorowe cienkopisy ♥ obudowy na telefon ♥ muffiny ♥ Zszywka ♥ makaroniki ♥ Tumblr ♥ burze ♥ czekoladę Milka ♥ emotikonki ♥ Chorwację ♥ zdjęcia ♥ Nutellę ♥ psy ♥ szorty z wysokim stanem ♥ język angielski ♥ buty na platformie ♥ święta ♥ pismo kaligraficzne ♥ samoloty ♥ duże kolorowe lizaki ♥ niespodzianki ♥ lody ♥ Snapchata ♥ wodę z cytryną ♥ pluszowe misie ♥ poduszki ♥ styl vintage ♥ świnki morskie ♥ ogniska ♥ róże ♥ herbatę ♥ owoce ♥ świeczki ♥ płatki róż ♥ ćwiczenia ♥ balkony/ tarasy ♥ ogrody ♥ długie swetry ♥ białe laptopy ♥ filmy ♥ kocie uszka ♥ Instagram'a ♥ gumy do żucia ♥ moje łóżko ♥ muzykę ♥ ciepłe skarpetki ♥ wesołe miasteczka ♥ duże filiżanki ♥ stare rynki ♥ motylki ♥ ciasto marchewkowe ♥ plecaki vintage ♥ biedronki ♥ lato ♥ baletnice ♥ drewniane krzyżyki ♥ krem Nivea ♥ kokardki ♥ jazdę rowerem ♥ smoothies ♥ czarno-białe zdjęcia ♥ gwiazdki ♥ lotniska ♥ czerwone usta ♥ góry ♥ małe kotki ♥ ciastka owsiane ♥ spacery ♥ GTA V ♥ miasta nocą ♥ choinkę ♥ rozkloszowane sukienki ♥ kina ♥ skrzypce ♥ króliczki ♥ owsiankę ♥ czarne kapelusze ♥ duże parapety ♥ zapach kokosa ♥ zachód słońca ♥ wianki ♥ morze ♥ 

(haha, uczę moją 2-letnią kuzynkę robić selfie ^^)

Wymień mi 5 twoich ulubionych rzeczy :D


40 komentarzy:

  1. ja takze uwielbiam czerwone usta mm :3

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo rzeczy nas łączy! Też uwielbiam, oreo, gofry mmm. Aż by podjadła haha :D
    A co mi daje radość? Przyjaciele, blog, wolne dni, słoneczna i ciepła pogoda, rodzina :)
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo rzeczy u mnie również znalazłoby się na takiej liście :) !
    A co ja uwielbiam? Jeśli mam wymienić tylko 5 rzeczy to powiem tak : fotografia,youtube,zwierzaki,książki i łóżko! :)
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga :) (spokojnie to nie było skopiowane! :))
    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja lista wyglądałaby bardzo podobnie :)

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. długie swetry to życie haha
    mamy ze sobą dużo wspólnego ;ooo

    magdauke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. muzyka,taniec,milka,serial,shopping <3
    Zapraszamy do nas http://fashion-outside.blogspot.com/
    Obs=obs
    Jeśli nas zaobserwujesz daj znać u nas na blogu a na pewno się odwdzięczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość z tej listy ja też lubię, mi trudno było by napisać taką listę ;D

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pisząc tego typu rzeczy od razu czuje się lepiej, tak samo mam z czytaniem :)
    Takie listy pomagają nam dostrzec ile mamy, moim zdaniem to świetny pomysł na post ;)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zakupy, eyeliner, muzyka, zdjęcia, jedzenie
    super pomysł na post :)

    http://dariapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha też kocham białe laptopy :D mam nawet białego :3
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele podobnych rzeczy też znalazłoby się na mojej liście :D
    →EdithBlog←

    OdpowiedzUsuń
  12. zdeydowanie wymienilas wszystko co bym wybrala, oprocz GTA :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele podobnych też uwielbiam! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    U mnie nowy post!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię GTa, ciast marchewkowych, baletnic i coś by sie jeszcze znalazło , ale to zbyt długo by trwało. :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, mnóstwo tych rzeczy, le myślę, że moja lista wyglądałaby dośc podobnie :)

    Pozdrawiam!
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekolada, kokardki, koty, simsy i creepersy *.*
    Świetne obrazki ;3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. kawa, artykuły papiernicze, czekolada, książki, filmy :)
    pierwszy wybór jest chyba zawsze najlepszy, więc długo nie będę zastanawiać się nad swoim wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przyjaciele, podróże, DIY, blogowanie, fotografia - a jest tego o wiele więcej ♥
    większość rzeczy wymienionych przez ciebie również bardzo lubię :)

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  19. książki, blog, mój misio (xD), moje włosy i robienie zdjęć ! <33


    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wiele rzeczy z twojej listy tez lubie dory pomysł napost
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny wygląd na blogu!!! Pozdrawiam! :*
    Zapraszam do mnie! :) tu : http://berryandtyska1.blogspot.com/ i tu: http://berryandtyska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kocham burze, miasta nocą, spacery, filmy i moje łóżko haha ;D

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też lubię podobne rzeczy :D

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  24. Cool pics!!!
    Would you like to follow each other via GFC?
    Kisses super fashion friend!!!
    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  25. Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).

    heh duzo lubie rzecyz co y!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahaha, bliźniaczki! Uwielbiam przynajmniej 2/3 Twojej listy :D!
    Świetny post!
    mynameisdarly.blogspot.com - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  27. też mam pełno zajęć i udało mi się trochę zaniedbać bloga, ale wrzesień w zasadzie taki jest :) przestawiamy się z wakacji na pracę :) ciekawe rzeczy lubisz :D gdybym ja miała wymienić pięć było by to: koty, anime, filmy, życie, niebo :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zdjęcia, muzyka, słońce, popcorn i herbata!
    Podoba mi się pomysł na post!
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. żez lubie iPhone, Diy, zakolanówki :3
    A u mnie DIY jak zrobić żyłkowy naszyjnik jak na tumblr -------> 505xyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobry pomysł na post:)
    książki,cola,podróże,blogi,słodycze :D
    He he lubię zdecydowaną większość rzeczy z twojej listy ;)
    http://ever-books-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pomysł na post

    ♥książki♥słodycze♥pisarstwo♥herbata Lipton

    Zapraszam do mnie : http://tinna-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wpis! szorty z wysokim stanem <3

    OdpowiedzUsuń
  33. połowę rzeczy z twojej listy też lubię :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje 5? Hm, laptop, sushi, zakupy online, truskawki i pieniądze.
    ➳ blog

    OdpowiedzUsuń
  35. sporo rzeczy nas `łączy` :))

    OdpowiedzUsuń
  36. hej! :3 meegaa wpis! *o* będę wpadać częściej! <3
    i serdecznie zapraszam na kolejną, już ósmą część opowiadania na: http://forever-hyhy.blogspot.com/2014/09/czesc-8.html ! :) liczę na komentarz :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.