Pogrzebmy w folderach

20:45 Talla 34 Comments

Hejo!
Jejku, ale ten czas strasznie szybko leci. Dopiero niedawno pisałam posta, a tu już trzeba pisać następnego :D Dni lecą jak w oka mgnieniu. Jeszcze 89 dni i święta! Ktoś jeszcze liczy?

Zaczęła się jesień (nawet o tym zapomniałam), dni są krótsze i coraz wcześniej robi się ciemno. A co najważniejsze - teraz jest najgorsza pogoda. Rano jest 3 stopni Celsjusza, zimno, a potem temperatura nagle wzrasta do 20 stopni...Nienawidzę takiej pogody. Szczerze? To wogóle nie przepadam za jesienią...
Ostatnio nie mam na nic ochoty. Chyba dopada mnie tzw. "dół jesienny". Nie chce mi się uczyć, nie chce mi się iść na zdjęcia, nie chce mi się NIC. Mam nadzieję, że to minie..
Tak jak minęło brak weny do blogowania! :D Nareszcie pojawiły się u mnie pomysły na posty! Mam chyba już z 7 zaplanowanych następnych postów, tylko że kolejny problem...Zero motywacji do zdjęć...-,-
Jak nie to, to tamto - eh...Zmobilizujcie mnie jakoś! :D
------------------------------------------------------------
Z racji że ostatnio "uporządkowuję" foldery ze zdjęciami na moim koputerze, pomyślałam, że przywołam trochę miłych i "ciepłych" wspomnień z wakacji, wiosny...Uwielbiam takie ciepłe barwy, nie znoszę zimna :)

Co do zdjęć to wiem, że nie są najlepsze. Nie jestem profesjonalistką, ale się uczę. Uczę się na błędach. Więc jeśli ktoś z Was zna się bardziej, niech się wypowie z chęcią posłucham Waszych opinii :)







WSZYSTKIE ZDJĘCIA SĄ ROBIONE PRZEZE MNIE. BARDZO PROSZĘ O NIE KOPIOWANIE I ZACHOWANIE PRAW AUTORSKICH:)

Jakie chcecie zobaczyć posty?

34 komentarze:

  1. Hej, ale piękne jest ostatnie zdjęcie! Śliczne!♥
    Pozdrawiam.
    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest to zdjęcie z dmuchawcem , śliczne zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedostatnie zdjęcie jest cudowne! Kiedyś je zamieszczałaś na blogu z tego co pamiętam. Już wtedy mi się bardzo spodobało. :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz co mówisz! zdjęcia są przepiękne :D
    ja też mam już tzw handrę jesienną haha :)
    obserwuję kochana i czekam na więcej postów z Twoimi pracami :)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem zdjęcia są całkiem ładne, chociaż ja bym popracowała nad kadrem jeśli chodzi o kwiaty, żeby ująć je bardziej ciekawie :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak.
    Jesień czuć już wszędzie.
    Lubię tą porę roku, bo to okres gdy możemy założyć cieplejsze sweterki, odliczać dni do świąt i częściej pić gorącą herbatę <3
    Podejrzewam, że wiele osób wpadło teraz w "dół jesienny" spowodowany pogodą, nauką i innymi problemami.
    Jednak jestem pewna, że z czasem poczujesz się lepiej.
    Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia.
    Nie jestem specjalistką, jeśli chodzi o fotografie, ale widać to gołym okiem, że są świetne.
    Oczywiście, dodaję do obserwowanych.

    Trzymaj się,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również odliczam do świąt! Mnie także dopadł taki 'dół jesienny', ale mam nadzieję, że szybko minie.
    Świetne zdjęcia! To trzecie podoba mi się najbardziej ;3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jestem profesjonalistką, ale trzecie zdjęcie mnie zauroczyło:) tak trzymaj!

    http://chanelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdjecia są śliczne :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. to z kamyczkami jest obłędne - pełna profesja!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie nawidze jesieni i zimy-.- zimno nudno szaro no lipa jednym slowem... sliczne zdjecia, tez czasem przegladam foldery..no jak mam czas oczywiscie bo masa nauki! :/

    OdpowiedzUsuń
  12. wow pierwsze i ostatnie zdjęcie sa super, powinnaś je na jakiś konkurs wysłać :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :) Ja może zacznę odliczać do świąt w okolicach grudnia haha
    ➳ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie genialne :D <3
    byolqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjecia, a szczegolnie te przedostatnie. Tez nie lubie zimna, wole lato. :)
    http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia. Ja nie przepadam za jesienią ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. mam dokładnie taki sam nastrój jak ty. :D To zdecydowanie przez tą jesień :c
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia świetne ;) Sama kiedyś interesowałam się fotografowaniem, ale mnie bardziej pociąga raczej sport- a no i oczywiście ograniczał mnie brak sprzętu. Wiem, wiem... jeśli się chce to można nawet i telefonem dobre zdjęcie zrobić, ale ciiiiicho ;3

    Pozdrawiam!
    http://zulabiega.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicze zdjęcia <3
    zachecam do obserwacji i komentowania
    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę piękne jest pierwsze zdjęcie! Chandra jesienna męczy mnie od kilku dni. Hm..

    www.not-cloudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia oraz świetny design!
    Jesteś naprawdę utalentowana, życzymy ogromnych sukcesów w blogowaniu!
    Zapraszamy na naszego bloga!
    --------------------------
    talia-andzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia,masz talent! Zakochałam sie w nich! Szacun :)
    zapraszam do mnie:
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia, szczególnie ostatnie :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza to ciemne :)

    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia bardzo mi się spodobały, czekam na olejne posty <3
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia ;) super blog, życzę wytrwałości ;)
    http://ourstylizations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.