Znowu ognisko?!

20:02 Talla 53 Comments

Witajcie uczniowie!
Jak tam idzie w szkole? Wiem, że większość jest niezadowolona. Szczerze? To ten rok szkolny mi nie zapowiada się najlepiej. Zacznijmy od tego, że mam okropny plan lekcji...Dobra, może lepiej żebym nie kończyła :p
-----------------------
Nawiązując do tytułu posta...Tak, możecie zgadnąć. Znowu zorganizowaliśmy sobie ognisko! Haha, coś czuję że stanie się to naszą tradycją :D Ale, ale, ale! Tym razem podnieśliśmy poprzeczkę i oprócz ogniska mieliśmy...nocowanie w namiocie. Fajna przygoda, nie powiem że nie. Muszę się przyznać, że nie często zdarza mi się sypiać w namiotach, ale już kilka razy miałam taką okazje :)

Tak więc piszę dzisiaj tego posta,trochę spóźnionego bo "biwak" był w piątek. Ale dopiero niedawno dotarły do mnie zdjęcia od kolegi. Żeby nie było, zdjęcia są autorstwa MOICH KOLEGÓW, więc proszę żadnych komentarzy, że przywłaszczam sobie ich zdjęcia :)
Ognisko było jak zwykle super, uwielbiam je. Nie wiem nawet sama dlaczego dokładnie. Po prostu czuję się wtedy lepiej, zapominam o wszystkich problemach i nieprzyjemnych sytuacjach. Możecie się śmiać, ale tak jest. 
To ognisko było tak jakby "zakończeniem wakacji". Muszę się pochwalić, że rozłożyliśmy sami namiot, który się nie rozwalił! :D Zanim zdążyliśmy rozpalić ognisko (a był niemały problem) zdążyło zrobić się już ciemno. Ognisko jak ognisko, pieczenie na kijku jabłek, chleba, rozmowy...
I spokój i cisza wokoło. No i ciemność...
Ciemność, w której każdy widzi co innego. Ktoś widzi grzybiarza z nożem, ktoś inny człowieka w rozkroku, jeszcze ktoś jakąś babcię...Wyobraźnia nie zna granic :p






Musicie mi wybaczyć rzadkie posty, ale nie dość, że jeszcze wena mi nie wróciła, to do tego doszła szkoła i nauka...Postaram się być systematyczna, obiecuje! 

A wy jak spędziliście ostatni dzień wakacji?
Jak w szkole?

53 komentarze:

  1. Ostatni dzień Wakacji spędziłam w domu, bo lało ;_;
    Ale byłam z chłopakiem, także fajnie :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogniska są świetne ;) żałuję że w te wakacje nie udało nam się ze znajomymi żadnego zorganizować ;))
    ja ostatni dzień wakacji spędziłam z chłopakiem na całym dniu błogiego lenistwa ;)

    http://creamshine.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywne zdjęcia ! Uwielbiam takie wypady ze znajomymi :)

    Obserwuję. Bardzo bym prosiła abyś szczerze poklikała w linki u mnie w najnowszym poście, wiesz jakie to jest ważne, a ja z chęcią zawsze pomogę i odwdzięczę się w formie komentarzy i obserwacji :))
    Z góry dziękuję :)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji, więc leżę sobie spokojnie ^^

    Kolejne DIY na moim blogu :) Tym razem album. A jaki? to dowiecie się na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/09/album-na-zdjecia-diy.html :) Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia! Naprawdę oddają klimat ogniska i dobrze spędzonego czasu :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. w szkole nawet dobrze http://karolina7-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji :)Co powiesz na wspólną obserwację?:) daj znać u mnie - jjustyys.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za poklikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Amazing post. Follow for follow? [via GFC, Google+ & Bloglovin?]

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi nie udało się być w tym roku jeszcze na ognisku :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja będę na ognisku na zielonej :D jak w szkole? Poczytaj u mnie. :)

    www.juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że masz takie ogniska! :)

    emildesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super ps u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie byłam na takim typowo klasowym ognisku
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam plan, który też jest okropny!
    Jeszcze nigdy nie byłam na takim biwaku.

    Zapraszam do mnie ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna fotorelacja :D
    ja jeszcze mam 3 tygodnie wakacji :)
    powodzenia w szkole!
    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ogniska i biwaki to fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam jutro ognisko ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię takie wydarzenia, chociaż dawno na ognisku już nie byłam, ostatnio w zeszłym roku na Mazurach. ale wtedy nie ma nocowania w namiocie, tylko na łódce, co też ma swój urok. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam ogniska :)
    www.blog017.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mój plan jest akurat super, co prawda raz kończę po 9ciu ale za to idę na 11 i mogę się wyspać haha
    Szkoda ze mam ciagle sprawdziany diagnostyczne i to wszystkie na ocenę...
    co do ogniska czeka mnie już za pare dni bo jade na szkolny obóz!
    http://505xyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi sie moj plan lekcji bardzo podoba. Jestem w drugiej klasie LO na rozszerzonej matmie gegrze i angielskim wiec ucze sie teraz tego czego najbardziej lubie :)

    Co do biwaku- rowniez uwielbiam takie wypady ze znajomymi :)
    Swietny blog! :)

    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Dawno nie byłam na ognisku, nie pamiętam nawet kiedy ostatnio spałam w namiocie :D
    W ostatni dzień wakacji byłam na kręglach ;) U mnie w szkole też nie zapowiada się najlepiej, ale mam nadzieję, że nie będzie tak źle :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie w szkole zapowiada się ogrom pracy, zdjęcia z ogniska świetne. Ja jeszcze nigdy nie Spałam pod namiotem ;))
    mój blog, coomedyyyy
    mój fanpage, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi mój plan się podoba tylko cały czas mam na 8.00 i się nie wyśpię. :)
    http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie mam najgorszego planu lekcji:)
    fajne klimatyczne zdjęcia! :)

    chanelier -klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  26. i'm in love with this! great post x

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.com)

    OdpowiedzUsuń
  27. spałam w namiocie trzy tygodnie ._.
    nic strasznego xd

    niebieskie-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post! Twój blog jest genialny ! Bardzo mi się podoba jak piszesz :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Też piszę bloga lifestylowego o modzie, kosmetykach, jedzeniu, książkach, podróżowaniu... o wszystkim!, jednak dopiero zaczynam.
    Każdy komentarz i każda obserwacja jest dla mnie wielką motywacją! <3
    http://fashionlovemusicpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogniska w gronie znajomych to genialna sprawa. Świetne zdjęcia :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. my ze znajomymi przez całe wakacje co weekend robiliśmy ogniska, a tydzień temu ostatnie takie na zakończenie, bo stwierdziliśmy że pewnie więcej nie będzie okazji ich robić, a dzisiaj wyszło kolejne haha :D ale na namioty chyba byśmy się już nie zdecydowali :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia, aż nabrałam ochoty na ognisko, tylko kto by to zorganizował? :P

    Zapraszam do --> FASHION PACIFIC <--

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też ostatnio często robię ze znajomymi ogniska :) ale w namiocie to dawno spałam ;p

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzięki :*[ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku nie dość, że śliczny design to i zdjęcia śliczne. Ale przez ciebie mam chęć na ognisko :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny blog.
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://myminiblogforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja ostatni raz na ognisku bylam w czerwcu niestety ;c
    ostatni dzien wakacji mi dosc szybko zlecial, ale na szkole nie narzekam :D
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja na ognisku klasowym byłam w I klasie technikum było to 4 lata temu, potem się zniechęciłam przez klasę ponieważ zmieniłam profil i trafiłam do innej klasy :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja ostatnie dni wakacji spędziłam na wyjściach z przyjaciółmi :)) Ogniska są świetne! :)
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszcze takich wypadow z przyjaciolmi ! http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Och... musiało być super, chciałabym tam być :)
    Super filmik o pokoju, śliczny jest :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja ostatnie dni wakacji spędziłam z przyjaciółmi:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, ja nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na ognisku ;) Ja mam całkiem spoko plan lekcji, także współczuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. ale fajnie tam mieliście, zazdroszczę :)
    http://szarlotkaa999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. mnie jeszcze został miesiąc wakacji

    _________________________________
    a u mnie?
    fashionowo i seksownie

    OdpowiedzUsuń
  44. Super pomysł! :) ja ostatnio miałam spać w namiocie ale jednak się nie udało :(
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. W szkole na razie luzik jest, zazdroszczę ogniska :3

    Zapraszam na post ze spotkania z Jessiką Chińczą , będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  46. to fajnie ze sie spotykacie na ogniska!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-westside-93.html

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.