Bieszczadzkie klimaty

16:08 Talla 49 Comments

Przepraszam od razu za to, że posty pojawiają się rzadko. Niestety mój czas wolny w ciągu tygodnia wynosi 1 dzień. Mam bardzo dużo zajęć, więc na bloga nie pozostaje mi prawie nic czasu...
Na szczęście dzisiaj mogłam odetchnąć od szkoły, jak i pewnie większość z Was ;) Jeszcze dzień mi się nie skończył, mam jeszcze kilka spraw do załatwienia, ale udało mi się znaleźć trochę czasu na napisanie posta, więc jestem :)
----------------------------------------------------------------------
Wiecie co jest najlepszym sposobem na odstresowanie się? Rodzinny wypad w góry! Od kiedy kilka lat temu (czyt. 2 lata temu xD) mój tata zorganizował wypad w Bieszczady, kiedy tylko mamy wolny dłuższy weekend, pakujemy się i jedziemy. Osobiście uwielbiam to. Wtedy można zapomnieć o problemach, które na nas czekają w tym miejscu. Dobrze, że zawsze mam przy sobie moją kuzynkę :D Haha, ona sprawia że bez przerwy chce mi się śmiać. 

Jak w Bieszczady, to i szczyt trzeba zdobyć ;) A najlepiej dwa za jednym machem! W sumie chodziliśmy po górach ok. 5 godzin. Samo wejście zajęło nam 1,5h, gorzej było z zejściem...Haha, nie chcę mówić co się działo, kiedy schodziliśmy na dół :D Powiem tylko że...uważajcie na pokrzywy.









Kto nie lubi gór? Należę do osób, które kochają chodzić po górach i mimo zmęczenia, czuję się świetnie :)
Pogoda nam naprawdę dopisała, chociaż jak weszliśmy trochę wyżej, wiał silny wiatr. Było nieciekawie, mało co nas nie zwiało (i mówię jak najbardziej serio :o). Jednak to nie przeszkodziło nam w wycieczce. 
No i co tu więcej pisać...Bieszczady pokazują jak wspaniała jest złota polska jesień

 korzystając z okazji, karmiliśmy żubra! :D

W drodze powrotnej wstąpiliśmy jeszcze do Sanoku, na skansen. Fajnie zwiedzić takie miejsce, można sobie wyobrazić jak żyli dawniej ludzie. Mogliśmy poczuć jak "smakuje" takie życie (dosłownie).
Chlebek wiejski musi być! :D


Lubicie górskie wycieczki?

49 komentarzy:

  1. super

    http://gumijagoda.blogspot.com/2014/10/black-beanie-nike-dunk-sky-hi.html
    Zapraszam ! jeśli możesz kliknij w pogrubione napisy na końcu notki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Też byłam kiedyś tam w Bieszczadach. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w górach, ale kto wie? Ładne zdjęcia, mam ochotę na chlebek.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjecia ale przeszlabym sie w gorki :)
    a u mnie wygraj jeden z 3 swetrow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam 2 razy w górach i mam nadzieję że kiedyś tam powrócę, chociaż mieszkam na drugim końcu Polski :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie byłam jeszcze w górach :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w górach i strasznie nad tym ubolewam, a zdjęcia są piękne, takie ciepłe. :)

    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cuuudnete bieszczady
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jestem osoba, ktora wlasnie nie lubi chodzenia po gorach :( po prostu czasem mi serduszko nie daje rady, ale te koncowe widoki.. sa po prostu przepiekne i jak juz zdobede szczyt jestem z siebie bardzo zadowolona

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. W górach byłam aby raz! xd I to z 8 lat temu :D
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. robisz naprawdę świetne zdjęcia, rzadko się spotyka, że tak młoda dziewczyna pisze o sobie, że interesuje sie fotografią i to zainteresowanie rzeczywiście widać w praktyce. masz talent, bez wątpienia :)"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne widoki! Ja dzisiaj niestety byłam w szkole :/

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne widoki! ;)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham gory, jezdze tam co wakacje ( do Zakopanego)
    :)
    zapraszam na rozdanie kardiganow :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. http://alone-in-my-crazy-world.blogspot.com/2014/10/pasowanie-na-gimnazjaliste.html?m=1wietny blog!
    Zostanę na dłużej ;*, piękne zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń
  16. moje Bieszczady <3 CUDOWNE zdjęcia!

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale zdjecia :)
    http://myy-secret-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne widoki :)
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w górach dwa razy w życiu i ... chcę więcej! Uwielbiam górskie klimaty i chodzenie po górach :).
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo lubię : )
    Pozdrowionka !

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju! jak pięknie! *o* KoChAm GóRy! :D

    zapraszam : http://princessbubblegum7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł ja osobiscie nie lubie wspinac sie po gorach, wole jezdzic po nich na nartach ;)
    piekne zdjecia <3
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam za górami :/
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwacja za obserwacje ? Zacznij a napewno się odwdzięczę:* :* <3 <3 Świetny ten blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety jeszcze nie miałam okazji wyjechać na wycieczkę w góry. Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda. Cudowne widoki!

    ITSLONELYTHINGS

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie byłam w Bieszczadach, ale Tatry już zaliczone to na Bieszczady też przyjdzie pora:)
    http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Górskich wycieczek nie trawię, bo średnio urządza mnie (moim zdaniem) bezcelowy dwugodzinny spacer pod górę. Ale Bieszczady to jedno z najpiękniejszych miejsc w jakich byłam i mam na myśli coś więcej, niż jedynie koncert KSU. C:

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak w prawdzie nie przepadam za spacerowaniem po górach choć z drugiej strony gdzieś w środku mam chęć zamieszkania gdzieś na zboczu w drewnianym domku i bieganie po dziwnych ścieżkach z psiakami. Kocham góry, więc zazdroszczę wypadu, niemniej moje lenistwo i tak i tak pewnie wzięłoby górę :p

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam górskie wycieczki! Chociaż tak dawno nie byłam w Bieszczadach ;/
    Piękne zdjęcia! Niesamowite widoki :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia! Nigdy nie byłam w Bieszczadach, bardzo bym chciała tam pojechać. Jakoś nie miałam okazji - żałuję i zazdroszczę widoków :)

    PS. Na moim blogu, specjalnie dla obserwatorów - starszego grona oraz tych zupełnie nowych - pojawił się konkurs, w którym do wygrania są buty Ugg Australia w wybranym kolorze. Mam nadzieję, że spodoba Ci się mój pomysł i weźmiesz udział :-) Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny szablon, miło się przy nim czyta posty

    Uważam że twój blog jest świetny

    Może chciałabyś wymienić się obserwacją jeśli mój blog zainteresuje cię?
    Zacznij i napisz u mnie, a ja się odwdzięczę

    MÓJ BLOG - KLIK

    Proszę o kliknięcie w linki od sheinside w najnowszym poście ;) Odwdzięczę się jak będę mogła

    Pozdrawiam,

    A

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia :)
    + obserwuję

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie wspaniale widoki! Aż chce sir tam być!

    Życzę miłego weekendu :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. hej jakim aparatem robisz zdjęcia na bloga są super prosze odpowiedz ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow cudowne zdjęcia, piękne widoki.
    Uwielbiam góry, ale w Bieszczadach jeszcze nie byłam:/
    Ale na 100 % kiedyś się tam wybiorę :D
    Prosze, wejdziesz w ten link i klikniesz w link pod którymś zdjęciem? Obojętnie pod którym. To dla Ciebie tylko kilka sekund a dla mnie znaczy to bardzo wiele.
    http://emiuula.blogspot.com/2014/10/wyjasnienie-oferta-shienside.html

    OdpowiedzUsuń
  36. super post :3 i ogólnie b. ładny blog prowadzisz ! :3
    zapraszam do siebie -> http://sunnycaalifornia.blogspot.com
    zachęcam do komentowania i obserwowania + jeśli masz konto na YT zasubskrybuj ,dopiero zaczynamy z przyjaciółkami -> ,,AmericanGreenCat" z góry dziękuję za wszystko ,xoxo Nats ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też kocham góry i ogólnie przyroda, jeziora i lasy. To idealny sposób na odstresowanie sie. O Bieszczadach polecam fajną książkę Marii Nurowskiej "Nakarmić wilki". Zapraszam też na mojego bloga www.piosenkajestdobranawszystko87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Swietny post i sliczne zdjecia *-*

    nowa notka, zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/tag-czego-jeszcze-o-mnie-nie-wiecie-3.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja w te wakacje byłam po raz pierwszy w górach, konkretnie w Zakopanem. Bardzo mi się podobało, te widoki, nie mówiąc już o kulturze, zwyczajach.., Było cudownie! Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam pojadę.
    duskaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie najbardziej podobają się Tatry <3
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  42. byłam w Bieszczadach mnóstwo razy, super tam jest :)

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.