Pozbyć się złego humoru

19:16 Talla 30 Comments

Heeeeeej!
Nareszcie znalazłam czas, żeby spokojnie usiąść i napisać posta. Z jednej strony lubię niedziele, bo mogę zająć się blogiem, a z drugiej strony nie znoszę tego dnia - nuda i siedzenie cały dzień w łóżku to nie dla mnie. Jestem osobą, która musi być w ciągłym ruchu, u mnie siedzenie cały dzień w domu nie wchodzi w grę. U mnie nawet "leniwy dzień" wygląda tak, że cały czas gdzieś chodzę, sprzątam, jadę, żeby tylko się ruszać. Jakoś mam to we krwi.

---------------------------------------------------------
Do Polski nareszcie przybyła prawdziwa złota jesień. Powoli zaczyna brakować liści na drzewach, ziemia robi się kolorowa od nich. Dzień jest coraz krótszy, temperatura spada, zaglądamy wgłąb szafy i wyciągamy ciepłe swetry, legginsy i kurtki. Wraz z nadejściem jesieni pojawia się u nas tzw. "jesienny dół". Pogoda ma to do siebie, że potrafi bardzo wpłynąć na nasz humor.
Ważne jest tylko to, żeby się nie dawać!


Łatwo mówić trudniej zrobić. Co więc można poradzić na to, żeby jesienna depresja nas ominęła? Musimy pozostać optymistami. Takie osoby żyją dłużej no i oczywiście jest im łatwiej.
Każdy musi znaleźć swój własny sposób na poprawienie humoru. 



Zaparz herbatę i weź do ręki książkę
To chyba najbardziej popularny sposób na odstresowanie się. Podczas czytania książki można "odciąć" się od świata, a właśnie o to nam chodzi :)

Idź na spacer
Najlepiej do lasu. Usiądź pod drzewem i zamknij oczy. Spróbuj wsłuchać się w głos natury. Natura=spokój

Oglądnij film z rodziną
Wieczory filmowe - to chyba wszyscy lubią. Ja osobiście kocham komedie, a oglądanie ich z moim bratem (któremu uwielbiam dokuczać :D) jest świetnym sposobem na odstresowanie.

Załóż słuchawki i posłuchaj muzyki
Ja zawsze tak robię. Zamykam się w pokoju, zakładam słuchawki na uszy i włączam swoje ulubione piosenki. Nie słyszę niczego i nikogo innego. Tylko muzyka. Świat się nie liczy. Świat się ucisza.

Upiecz coś!
Na zły humor polecam zjeść sobie muffinkę albo jakieś ciastko. Czasami dodatkowa dawka cukru jest potrzebna ;))

i chyba najlepszy sposób
Idź spać :D
Moja mama powtarza mi, że kiedy mam zły dzień, jestem zła, smutna, albo źle się czuję - najlepiej jest iść spać. Kiedy się obudzisz, będzie nowy LEPSZY dzień! :D

I pamiętaj:
GRUNT TO BYĆ OPTYMISTĄ

---------------------------------




Miłego tygodnia życzę :)



30 komentarzy:

  1. korzystam z tych rad, ale i tak dobija mnie ten jesienny humorek :C

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie niedziela i sobota to są dni w których nic nie robię kompletnie. A co do postu to zgadzam się. Ładna sukienka.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, najważniejsze to uchronić się przed wpadnięciem w ten ponury stan. Ja jesienią piję dwa razy więcej herbaty niż zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze sobię myśle po co być smutnym, skoro można się cieszyć! :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna sukienka :) ja tez tak zawsze rbie ze czytam ksiazke pijac ciepla herbate albo czasami jade do babci zeby z nia pogadac - to zawsze podniesie mnie na duchu ;)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam mimo pogody staram się uśmiechać i cieszyć z życia! :)
    Śliczna sukienka :))

    Pozdrawiam!
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja staram się mieć zawsze dobry humor. Fajnie wyglądasz na tych fotkach.
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie wystrczy zjeść cośdobrego haha "D
    Sliczna sukienka
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post, jesteś bardzo fajną osóbką, zostanę z Tobą dłużej :)

    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to muzyka jest najlepszym sposobem :D
    świetne zdjęcia!
    ja też lubię się ruszać, nie umiem długo wysiedzieć w miejscu ;/
    a niedziela ma to do siebie że jest mimo tego, że nic się nie robi bardzo męczącym dniem ;c
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/10/more.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najczęściej w takich chwilach słucham muzyki :) Masz racje, grunt to być optymistą!
    Piękne zdjęcia! Śliczna sukienka *.*

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna sukienka;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe pomysły, na pewno skorzystam :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Na mnie najlepiej działa spacer, ale to tez zależy od okoliczności :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do ostatniego punktu się nie zgodzę! :D Nie wiem jak inni, ale kiedy pójdę spać w ciągu dnia, po przebudzeniu się, mam okropne samopoczucie ... Może to zależy od długości snu. Na pewno! :D

    Zapraszam! ----------> http://closeyoureye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj zgadzam się co do jesiennego doła. Również nie lubię siedzieć w miejscu, choć czasem takie dni mi się przydają.
    Świetna sukienka ;)
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna sukienka ;)

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia, teraz wiem jak sobie humor poprawić ;3

    Obserwuję bo blog jest genialny!

    http://sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tu pierwszy raz, przejrzałam parę Twoich postów, i jest zachwycona :)!

    Mam prośbę, czy kliknęłabyś w banner sheinside? + u mnie konkurs! ♥
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny post, bardzo mi się podoba. Świetnie się wypowiedziałaś na ten temat :)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba byłoby mi niezmiernie miło gdybyś go zaobserwowała. Chcę dotrzeć do coraz większego grona czytelników, a bez Twojej pomocy mi się to nie uda, liczę na Ciebie. Zostawiam link i jeszcze raz zapraszam :)

    http://dariaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna sukienka, prosta i elegancka :) ps. u mnie na blogu wspomniałam o Tobie :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z Tobą, grunt to być optymistą. Jednak niektórym ciężko zacząć myśleć optymistycznie. Moim zdaniem, grunt to chcieć i się starać być optymistą, bo nic się samo nie zrobi :D

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie chyba najbardziej sprawdza się sposób z książką i herbatą. :) Jednak ta jesień mogłaby się obyć bez tego zimnego wiatru.

    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fakt, grunt to pozytywne myślenie i wszystko od razu łatwiej idzie! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć świetny blog :)
    Zajrzysz do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://domii7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku jaka świetna sukienka,wspaniale na Tobie leży ! +świetny blog ! :-)
    be-normal-and-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta sukienka jest genialna. Przypomina mi o Wednesday Addams ♥

    - http://dead-babydoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.