Wiele chęci - zero czasu/ TideBuy & Sheinside

20:21 Talla 38 Comments

Październik jest chyba moim najbardziej zabieganym miesiącem. Nie mam czasu na nic, a o blogu to nawet nie wspomnę. Nie ma mnie praktycznie cały czas w domu. Mam nadzieję, że następny miesiąc nie będzie już taki zabiegany, bo często jest to męczące. Chciałabym mieć chociaż troszkę więcej czasu dla siebie.Jednak kiedy widzę niektóre osoby (w tym moich rówieśników), którzy oprócz szkoły nie mają żadnego innego zajęcia, cieszę się że mam tyle zajęć. Przynajmniej wiem co mam zrobić i prawie każdą chwilę mam zaplanowaną i nie tracę czasu na jakieś głupoty albo nudzenie się. Gdybym miała wybierać między siedzeniem cały dzień przed telewizorem, a moim teraźniejszym stylem życia, zdecydowanie zostałabym przy swoim.
----------------------
Chciałabym trochę się wytłumaczyć i zorganizować się na blogu. Muszę powiedzieć, że ostatnie posty to (według mnie) totalna porażka. Nie mam nawet ochoty ich czytać, bo nie są tak dopracowane jakbym chciała. Nie toleruję postów pisanych "na odwal" albo na szybko tylko po to, aby coś napisać. A niestety wydaje mi się, że moje ostatnie posty takie były. Oczywiście czas mi nie pozwalał na staranne dopracowanie posta, musiałam je pisać albo w szkole na przerwach (co było trudnym wyzwaniem) albo na "spontana" w ostatniej chwili (co niezbyt mi wychodzi). Mam tak wiele pomysłów na posty, na zdjęcia, a praktycznie zero czasu. 
----------------------------------------------------
Ostatnią sprawą, jaką chciałam tutaj poruszyć jest współpraca (pewnie mogliście się już domyśleć z tytułu posta). Trochę wynikła z tym dziwna sytuacja, którą Wam wytłumaczę...
Moja koleżanka z bloga Dorey już kilkakrotnie namawiała mnie żeby napisała o współpracę do sheinside. Oczywiście uparta ja, bałam się napisać (tak, haha), ze względu na niewystarczająco wysoką liczbę obserwatorów i zbyt małe statystyki. Jestem osobiście osobą, która zbytnio nie docenia swoich umiejętności i osiągnięć, więc trudno było mnie do tego przekonać. No ale w pewnym momencie pomyślałam, że w sumie to mogłabym spróbować. Jeśli mi odmówią to najwyżej mi się nie uda, przecież świat się nie zawali. I napisałam.
Dostałam z powrotem email z prośbą o zrobienie kolażu itp...I wtedy na poczcie coś mnie natchnęło żeby wejść w skrzynkę ze spamem (tak, zawsze zapominam ją sprawdzić). Klikam i patrzę....
tam 3 wiadomości od Tidebuy z ofertą współpracy. (Już nie wspomnę że data była 28 września)
Haha, myślałam że to jakieś żarty, nigdy nie przypuszczałam że ktoś miałby mi zaoferować współpracę. Śmiałam się na cały głos.
Pomyślałam że jestem w dziwnej sytuacji. Nie wiedziałam co zrobić z tymi współpracami, radziłam się 12345 innych blogerek, czy mam zrezygnować, czy przyjąć. Wydawało mi się, że dwie współprace to za dużo dla blogerki z 390 obserwatorami. Ale oczywiście od wszytskich słyszałam jedno:
Bierz co dają, przyjmij obie!
I co?
I teraz robię kolaż i zbieram kliki, zobaczę czy w ogóle coś z tego wyjdzie :)
Dlatego bardzo prosiłabym Was wszystkich o klikanie w linki pod ubraniami.





SHEINSIDE

KLIK                                               KLIK
KLIK                                                     KLIK


KLIK                                 KLIK

KLIK                                             KLIK

KLIK                                             KLIK

TIDEBUY
KLIK                                             KLIK

   KLIK                         KLIK

KLIK                                    KLIK

KLIK                                           KLIK

KLIK                             KLIK

Jeśli uważasz, że nie zasługuję na współpracę, albo po prostu jesteś tego przeciwny, nie musisz klikać w linki.

Jeśli jednak mnie rozumiesz, bardzo bym prosiła, abyście poklikali w linki TideBuy jak i Sheinside :)


W komentarzu napisz mi (SZCZERZE), czy poklikałeś w linki Tidebuy i Sheinside, a ja wybiorę kilkanaście blogów, które polecę w następnym poście :))










38 komentarzy:

  1. Poklikałam we wszystkie linki :)
    Uważam, że zasługujesz na współpracę i życzę dalszych sukcesów :*

    W wolnej chwili wpadnij do mnie
    http://juulia-juliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam w te linki do ciuchów które mi się podobają . :) Najwięcej bylo to klików z sheinside.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknęłam, bo sama staram sie o współpracę. Poklikasz u mnie w zamian, prosze?
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikalam we wszysciutkie :) a rzeczy fajne to nawet poprzegladam cos :3

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam.
    Jest kilka wyjątków, które mi się spodobały.
    Skąd ja to znam. Tak mało czasu, tak wile planów. Jeszcze ta szkoła...
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pokilkałam :) świetna stylizacja!


    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!
    (zapraszam na konkurs, który trwa do 25.10-włącznie)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny post i sliczne zdjecia. ;3
    Poklikalam ;)

    nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/sweather-weather-tag-zdjecia-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam taki zabiegany tydzień :( poklikałam w linki, życzę super współpracy :)
    ładne zdjęcia <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. poklikałam i życze powodzenia w współpracach ;)
    ja też nie lubie postów na odwal się

    dopiero zaczynam blogować, więc każdy komentarz i obserwacja jest dla mnie motywacją ;*
    http://jaasiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sheinside na pewno nie poklikam, brzydzę się tym chińskim sklepikiem kradnącym dzieła internetowych artystów, prowadzących body shaming i oszukującym młode dziewczyny, ale powodzenia, jeśli jest to coś, do czego aspirujesz ;)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam :*

    http://byagata1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam, powodzenia! Do mnie jakiś czas temu sheinside napisało ze współpracą, ale jeszcze się zastanowię ;)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też zero czasu, pełno zajęć.
    gratuluję współpracy :)
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ubrania! Uczciwie poklikałam ;)
    Według mnie zasługujesz na te współprace :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. też nie lubię pisać postów na szybko, dlatego często jeśli nie mam czasu, to robię małą przerwę od bloga. Czasem zdarzy mi się też napisać notkę na zapas, jeśli coś akurat mnie zainspiruje :)
    pozdrawiam
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ostatnie posty też mi się nie za bardzo podobają. Obie jesteśmy w drugiej klasie gimnazjum, więc w pełni cię rozumiem!
    A co do współprac to powodzenia! Poklikałam w kilka linków ;) Mam nadzieję, że Ci się uda.
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Eh no mój tydzień też był dość męczący ,następny zapowiada się nie lepiej :(. Śliczne zdjątka :*
    Poklikałam <33 oby ci się udało :))
    ✿Zapraszam na konkurs - do wygrania post promujący :)✿

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjęcia, poklikałam :)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikałam ;d moze rewanz;d
    Wycieczka jak widać udana;p
    Mam prośbę mogłabyś poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. Oczywiście sie odwdzieczę i zaobserwuje;p
    Zachecam też innych ;p To tylko chwilka;d Pozdrawiam;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszamy! Nowa Notka!
    Poklikałyśmy w każdy link! + obserwujemy
    http://mopd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. oczywiscie Dorey Ci mowila ze mozesz i Dorey poklika :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie właśnie listopad i grudzień będą strasznie zabieganymi miesiącami, ponieważ będzie zbliżał sie koniec semestru, a z tym będzie rosła ilość sprawdzianów ;/

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliiiiczne ubranka i post :*

    http://closeyoureye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie wyglądasz :))

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikałam w Sheinside :) Bardzo ładne te ciuchy!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również mam mało czasu, zajęcia dodatkowe mnie przytłaczają :( Ale chyba też nie zamieniłabym się z moimi rówieśnikami, którzy tylko siedzą przed telewizorem i nudzą się całymi dniami :)
    Oczywiście poklikałam w linki i mam nadzieję, że nawiążesz współprace z tymi firmami, więc powodzenia życzę ! ;*

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu! –KLIK! 

    OdpowiedzUsuń
  27. Spk zdjęcia :) Obserwuje :) Rewanż ? http://goo-misek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie też zajęcia dodatkowe przytłaczają. Trzymam kciuki za współpracę - poklikałam. Obserwuję :* Jak spodoba ci się mój blog to też możesz zaobserwować :) Aaa i zapraszam na nowy post i konkurs : modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. uważam że zasługujesz na współpracę dlatego poklikałam,powodzenia!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny blog, poklikałam :)
    kasia-soltysek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia!
    Nigdy nie oceniaj się tak surowo!

    http://krecsiezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne fotki. Nigdy nie oceniaj się tak surowo. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. mi sie podoba ta spodniczka w kropki;d
    Mam prośbę mogłabyś poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. Oczywiście sie odwdzieczę i zaobserwuje;p
    Zachecam też innych ;p To tylko chwilka;d Pozdrawiam;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog ! Zapraszam do mnie :)) http://milkchcolate19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję za odwiedziny i komentarz !
    poklikałam oczywiście !

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia, super outfit, genialny post ,
    czytałam też twój ostatni post, głowa do góry:)

    nomadicnegro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.