"Wreck this journal" po polsku

20:50 Talla 54 Comments

Hello!
Na pewno widzieliście ostatnio w internecie mnóstwo zdjęć i recenzji książki "Wreck this journal". Niedawno do sprzedaży weszła polska wersja tego dziennika, czyli "Zniszcz ten dziennik"! Oczywiście musiałam go zdobyć, bo ksiązki to coś, co uwielbiam :)

Czarny dziennik w formie książki. Na początku nie rozumiałam o co z tym chodzi, książka jak książka, ale jednak nie. To nie jest zwykła książka. To jest książka, która sama każe ci ją zniszczyć :D






OPIS KSIĄŻKI: 
(pochodzi ze strony lubimyczytac.pl)
To książka inna niż wszystkie, które dotąd widzieliście. To dziennik który pozwala przekształcić destrukcję w kreację, uruchomić wyobraźnię i wyrazić swoje emocje!

Wykorzystując pomysłowo, lecz osobliwie zilustrowane szablony, uznana artystka Keri Smith zachęca do dokonywania aktów destrukcji i eksperymentów w dzienniku, aby rozbudzić prawdziwy proces tworzenia.

Ideą dziennika jest jego kreatywne „zniszczenie”, „pobrudzenie”, „postarzenie” poprzez dowolną, bardzo osobistą, czasem abstrakcyjną, ale zawsze twórczą interpretację zadań zaproponowanych na jego stronach. Polecenia te mogą wydawać się niekonwencjonalne: dziurawienie stron, malowanie dłońmi, zalewanie kawą, zgniatanie kartek czy zabranie dziennika pod prysznic - nie należy jednak rozumieć ich zbyt dosłownie, ale jedynie jako podpowiedzi mające na celu wykorzystanie własnej wyobraźni do różnych form artystycznego wyżycia się i utrwalenia swoich stanów ducha, wrażeń i obserwacji z otaczającego świata. Każdy dziennik jest niepowtarzalnym dziełem jego twórcy oddając jego osobowość i postrzeganie rzeczywistości.

Ta książka (jeśli wogóle można ją tak nazwać :D) jest IDEALNA dla osób kreatywnych, które uwielbiają coś robić. Każda książka po pewnym czasie staje się brudna i zniszczona, jednak zawsze staramy się, żeby pozostała w jak najlepszym stanie. Ta jest zupełnie inna!
Jest stworzona do destrukcji :D

Ja osobiście uwielbiam coś pisać, mazać, ciapać, kreślić, malować itp. Dlatego kiedy tylko dowiedziałam się, że ktoś genialny wpadł na pomysł stworzenia takiego dziennika, musiałam go mieć! I miałam ogromne szczęście, bo zabrałam z półki ostatni egzemplarz! 
Pewnie wiele z Was posiada tą książkę, lub ma zamiar ją kupić. Na pewno nie będziecie się z nią nudzić. Jest napisana w świetny sposób, można się nieźle pośmiać czytając "polecenia", które musimy wykonać. Haha, mój brat nawet już się smiał, że boi się jak ta książką będzie wyglądać na końcu :D

Wiem, że wiele osób posiada wersję angielską i bardziej ją poleca niż polską, ale nie spotkałam nigdzie angielskiej, a myślę, że wersja polska nie jest wiele gorsza. Przecież chodzi o to samo ;)


Żeby nie było -> nie jestem dobra w pisaniu recenzji, więc proszę o wyrozumiałość.

Posiadacie ten dziennik?


54 komentarze:

  1. Nie czytałam tej książki i w ogóle jej nie znam.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam ją w Londynie i mam wiele zabawy niszcząc ją! Zapraszam do obejrzenia filmiku o tej książce, który znajdziesz na moim blogu!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tą książką, ale za mało twórczą osobą jestem ;)
    mój blog, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nie słyszałam jeszcze o tym dzienniku ale naprawdę mnie zachęciłaś do kupna, chodzę do szkoły artystycznej wiec myśle ze w pewny sposób mi sie przyda :) dzieki wielkie za recenzję

    http://suzanne9-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zastanawiałam się o co chodzi z tą książką . Wydaje się być bardzo fajna :))
    Dzięki za krótki opis . Mam ochotę ją "przeczytać" :D
    Pozdrawiam <3
    lidiannax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze jej nie posiadam i powiem szczerze ze o niej nie słyszałam...ale twoja opinia na tyle mnie zachęciła, że kto wie może i ja wejdę w jej posiadanie xD

    kolaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny post :) czekam na więcej!

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle się już naczytałam że chyba sama też się skuszę ;P pozdrawiam

    http://moncoin39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja posiadam, lecz w wersji angielskiej i bardzo ją lubię.:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie posiadam ale moim zdaniem jej on bez sensu :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz o niej slysze, wydaje sie byc swietna, ale obawiam sie troche, ze porzuce prace z tym dziennikiem lub bedzie mi szkoda go nizszczyc haha

    http://kamoop.blogspot.com/ <-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo słyszałam o tej 'książce' i od kiedy pojawiła się polska wersja, to zamierzam ją kupić! Według mnie to świetna zabawa :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie posiadam, ale jest świetny z tego co widzę i muszę nabyć! :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam takie w księgarniach po Niderlandzku i miałam ochotę kupić ale siebrozmyslilam ;/ Zapraszam do siebie. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna sprawa z tym dziennikiem! ;d ~ best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. czytałam już o tym wcześniej i wydaje się super, chyba ją kupię ;* ciekawy post.
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę ją w końcu kupic! Dawaj nam co jakiś czas updaty! :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaa, zawsze marzyłam o Wreck this journal, ale chyba jednak skuszę się na angielską wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz słyszę o tej ksiażce :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja ja chcialam miec zeby jak mam gorsze dni cos zniszczyc XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachęciłaś mnie z pewnością do jej kupna ! :)
    recenzja bardzo fajna
    możesz mi powiedzieć gdzie ją kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  23. nie rozumiem fenomenu tej ksiazki...
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz słyszę o tym dzienniku ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzieś już widziałam ta książkę :)
    Po Twoim opisie wydaje się być bardzo ciekawa :)

    http://pamietnik-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam ten dziennik :D zniszczyłam go tak jak książka pisze :D super zabawa z tym i fajny prezent na urodziny dla koleżanki :)

    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety go nie mam :(

    www.moda-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz słyszę o tej książce ale z tego co opisałaś wydaje się bardzo ciekawą rzeczą .Muszę kupić :) Dziękuje za komentarz na moim blogu ;
    http://niezapominajk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. już gdzieś na blogu się z nim spotkałam:)
    pozdrawiam serdecznie:) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się ten dziennik, więc go pewnie kiedyś kupię :)
    Świetny blog, obserwuję :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsze o tym słysze, idea wydaje się być oryginalna i niecodzienna, zaraz lecę do księgarni!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/10/coralove.html

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam w swoich rękach angielskojęzycznego, więc nie wiem, tak samo ten polski tylko przejrzalam :c
    moze kiedyś kupię?
    Opowiastki prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzialam takie w angielskich sklepach tylko ze w oryginalnej wersi <3


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Od jakiegoś czasu przymierzam się do jej zakupu!

    zwyczajna14-latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. to chyba jakiś notesik czy coś :D no no ale ciekawie :D
    zapraszam do mnie na post o swetrach! :) http://by-aneta.blogspot.com/2014/10/swetry.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Już go widziałam, być może kupię jak będę miała jakieś dodatkowe pieniądze, bo na razie mam ważniejsze wydatki :) Przeglądnęłam Twojego bloga, bardzo spodobaly mi słoiczki we wcześniejszym poście - prosta, ale naprawdę świetna ozdoba :)
    Dzięki za odwiedziny u mnie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym tą książkę, ale skuszę się chyba na wersję angielską :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  38. chciałabym zamówić tę książkę, ale zdecydowanie po angielsku!

    http://d-amns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja niestety nie posiadam tej "książki" :(
    Dużo o niej słyszałam i myślę czy jej może nie kupić, kiedy będę w empiku!
    Recenzję napisałaś według mnie dobrą :D

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Dużo słyszalam o tej ksiązce ale nie moglam jej dostać :3

    Zapraszam na post dotyczący znaczenia wyglądu w XXIw :) będzie mi bardzo milo jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. nie mam, ale slyszałam ze jest idealna!!


    Pozdrawiam!
    JUGII.BLOGSPOT.COM- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  42. nie mam tego dziennika ale chciałabym mieć, w tą sobotę wybieram się do kina może spotkam ją w empiku, jak tak to kupie ją ;D
    spodobał mi się twój blog obserwuję ;)

    zapraszam http://nicola-nik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Już zakupiłam tą książkę i muszę powiedzieć, że jest świetna :)!
    Nie wiedziałam, że moja kreatywność tak poszerzy się, dzięki kilku poleceniom z książki :3. Serdecznie polecam ją wszystkim ♥! Ciekawy post, pozdrawiam.

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  44. wiele słyszałam o tej książce i tylko czekam aż dostane ją w swoje łapki :) moim zdaniem jest świetna i poszerza naszą kreatywność bo to jak każdy zinterpretuje polecenia zależy tylko od niego :)

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeszcze nie mam, ale totalnie muszę mieć!!
    U mnie:Lookbook na październik

    OdpowiedzUsuń
  46. Ta książka wydaje się czymś świetnym. Postaram się ją również zdobyć!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. O matko - wzruszyłam się! Cudny ten opis na początku!!! <3
    ps. ładny design :))
    http://imjustania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. ja równiez jestem szczęśliwą posiadaczką polskiej wersji dziennika. I przyznam, ze mimo, ze nie jestem juz nastolatką, to bawię się świetnie :) Tyle mozliwości kreatywnej destrukcji, ze głowa mała <3 Jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.