Jak dobrze wychodzić na zdjęciach

20:55 Talla 111 Comments

Cześć i czołem!
I znowu nie było mnie dość dawno. Ale omińmy już ten temat :)
W planach miałam zupełnie inny post. Chciałam zrobić kolejną notkę z serii "Tańczymy", ale oczywiście nie miałam czasu żeby zrobić do tego zdjęcia ;_; Przepraszam, że musicie tyle czekać na drugą część, ale nie miałam wcześniej pomysłu, a teraz nie mam czasu. 
Co do moich innych planów (tak, ja tylko planuję) chciałam również nagrać lookbook. Chciałam zdążyć jeszcze przed zimnem i księżycem o 16, ale chyba nici z mojego pomysłu. Chciałabym coś w końcu nagrać, bo ostatni mój filmik był bardzo dawno. 
Macie jakieś propozycje? (proszę, tylko nie TAG'i)
------------------------------------------------
Co do tematu posta.
Wiele osób mi pisze, że jestem fotogeniczna, blablabla....
Ja nie byłam fotogeniczna od urodzenia. Haha, gdybyście oglądneli moje zdjęcia z przeszłości, naprawdę byście się wystraszyli. Ja po prostu nauczyłam się dobrze wychodzić na zdjęciach. Jak? Oto moje sposoby na dobre zdjęcie:

 Nie zwracaj uwagi na aparat
Nie patrz się w obiektyw stojąc jak słup soli. Udawaj, że aparatu tutaj nie ma. Czuj się swobodnie, nie myśl o tym, że te zdjęcia ktoś będzie oglądał. Zdjęcie jest najlepsze, kiedy jest naturalne, a nie ustawione.


Rób zdjęcia wtedy, kiedy masz na to ochotę
Nigdy nie robię zdjęć na siłę, kiedy nie mam ani na to ochoty, ani humoru. Wtedy nie potrafię zrobić dobrego zdjęcia. Czekam wtedy, aż coś mnie "oświeci". Wtedy lecę od razu do aparatu i PSTRYK! :D
(nie zwracajcie uwagi na moje pidżamy)


Wygłupiaj się!
Tak jak pisałam wcześniej - nie stój jak słup soli i nie rób tej samej pozy na każdym zdjęciu, obracają się tylko o kilka stopni. Ludzie lubią kiedy zdjęcia są ciekawe, zróżnicowane. Zrób czasami głupią minę, zacznij sie śmiać. Włącz muzykę - od razu poczujesz się swobodniej!


♪ Pamiętaj o dobrym ustawieniu aparatu
Nie wystarczy, że ty będziesz świetnie wyglądać. Oprócz tego, trzeba wziąć pod uwagę odpowiednie ustawienia aparatu. Zdjęcie nie może być krzywo zrobione, nie może być zbyt ciemne. Najlepiej, żebyś była Ty najbardziej widoczna, tak żeby nie trzeba było się zastanawiać co jest tematem zdjęcia. Ale odpowiednie fotografowanie to już inny temat, możecie o tym więcej poczytać sami :)


To są moje sposoby. Mam nadzieję że chociaż odrobinkę Wam pomogłam :)
Wiem, że dzisiejszy post może nie jest najlepszy, ale brak czasu a przede wszystkim niedobór zdjęć nie pozwala mi na szerokie pole popisu ;))


A jakie są Wasze sposoby żeby dobrze wyjść na zdjęciu?

111 komentarzy:

  1. Pamiętajmy jeszcze o odpowiednim świetle oraz przygotowaniu typu prawidłowy makeup, stylizacja itp.

    http://bartsdaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ładnie wyglądasz na zdjęciach :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Post idealny dla mnie bo zawsze mam z tym problem haha :D
    Obserwuje, bardzo mi się podoba twój blog:)

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no to pierwsze zdjęcie mega:) odpowiednia pozycja. wypracowana przed lustrem:) tak aby zakryć mankamenty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na konkursik! zbliżają się mrozy.. warto zaopatrzyć się w kubeczek termiczny!:)

      Usuń
  5. dobre i ciekawe porady :D zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje rady są bardzo przydatne :D Trzeba a też pamiętać o dobrej jakości fotek :PP
    pomijając temat.
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdj. jest meega <3 zgadzam się z tb co do robienia ładnych zdjęć, bo przed aparatem nie warto się stresować :) Chętnie oglądnęłabym filmik my morning routine :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi zdjęcia często robią koleżanki, więc to od nich wszystko zależy. Chociaż sama staram się dobierać ustawienia itp. :)
    Ładne zdjecia!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/dark-docen-to.html
    Zapraszam na post tematyczny :* Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne porady , zrobic ladne zdjecie to sztuka niezaleznie od uzywanego sprzetu
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk brakuje jednej osoby aby sie odbyl moze wezmiesz udzial bedzie mi milo
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Post wręcz idealny dla mnie, rady na pewno się przydadzą :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog
    zaobserwowałam miło się czytało notkę :)
    zapraszam również do mnie i zapraszam do obserwacji
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne porady! Na pewno się do nich dostosuję :)

    ITSLONELYTHINGS | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Heej! Świetne zdjęcia, i sposoby! Mi każdy też zawsze powtarzał, że jestem fotogeniczna itd. Ale mój sekret tkwi w tym, aby wyjsć na zdjęciu takim, jakim się jest, a nie udawać kogoś innego. Po prostu być sobą. Oczywiście zależy to też od dnia i nastroju, tak jak wspomniałaś:) Pozdrawiam;))
    neveeerstopdreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydarzą mi się strasznie twoje sposoby, bo mi często zdjęcia nie wychodzą :(((

    Zapraszam do siebie, było by mi bardzo miło jakbyś wpadła i zostawiła komentarz :)
    seecreetlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie fajny post, bardzo przydatne rady! :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sposoby! Na pewno będę o nich pamiętać! :) http://fashion-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Złote rady ! Szaleństwo i chęć to podstawa prawda !? :)
    Zapraszam na trudniejszy temat .

    Pozdrawiam - Carly blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rady, na pewno skorzystam :)

    Zapraszam do mnie, nowy post :D

    http://zoeyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. You are cute :))
    I follow you <3

    http://kapege23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie , tylko więcej takich postów;)

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja żadnych sposobów nie mam, ale najbardziej lubię gdy koleżanka robi mi zdjęcia na dworze. Bo na tych, które robię sama w pokoju nie wychodzę atrakcyjnie haha zresztą na dworze lepsze światło i moja koleżanka zobaczy, że na przykład aparat się wyłączył.
    Ale rady przydatne, nie mogę zaprzeczyć.
    Cóż jeśli chodzi o posty to mam też ostatnio z tym problem, więc te które wymienię nie będą zbyt wymyślne
    nie orientuję się też jakie posty wcześniej pisałaś, ale możesz napisać fall/winter must haves, skąd pomysł na bloga, jakieś ulubione przepisy czy coś w tym stylu i zbliżają się małymi krokami święta, więc może jakieś pomysły na szybkie prezenty lub zimowy lookbook w lampkach :)

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nieważne jakie sztuczki zastosuję i tak wyglądam okropnie na zdjęciach xD

    http://younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Po tytule wyczułam, że to coś dla mnie. A pierwsze zdjęcie jest prześliczne! :)

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Każdy powinien o tym pamiętać. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. aż mi przypomniałąś o naładowaniu pparatu ! Dziękuje! Dobre rady
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post! :D Ja czuję się coraz bardziej swobodnie przed aparatem, a kiedyś omijałam go z daleka XD
    Świetne zdjęcia!
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja wiem, że jestem niefotogeniczna i dlatego to ja robię innym zdjęcia, a później podziwiam osobę jak i ogólnie zdjęcie haha :D

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne rady i śliczne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jakiegoś specjalnego sposobu nie mam ,ale twoje są świetne!

    http://olivia-and-estera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. być sobą :)

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach ;)
    Bardzo przydatne porady! Masz racje, ważne jest, żeby nie stać ciągle w tej samej 'pozie' :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post śliczne zdjęcia
    Obserwacja za obserwację?
    Jak tak to napisz u mnie :P

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja sądzę, że nie ma przepisu na dobre wyjście na zdjęciach. Jedna osoba wyjdzie świetnie, a druga nie jest fotogeniczna i będzie jej trudniej :)

    http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne sposoby <3 Obserwuję! Może rewanż ? :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ważne jest właśnie zachowanie naturalności, inaczej zdjęcie nie ma sensu ;)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dawno nie robiłam zdjeć moim kompaktem bo strasznie nie lubi słabego światła. A kiedy wracam z uczelni na dworze już ciemno ;(

    Lovesomespace.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Chyba myślę podobnie, robiąc zdjęcia. Najważniejsze, to właśnie ta naturalność, nie zwracanie szczególnej uwagi na aparat i swoboda ;)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Moim zdaniem, aby wyjść ładnie na zdjęciach trzeba być uśmiechniętym, szczęśliwym i sobą :D reszta to już dodatek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe rady! Ja zawsze robię zdjęcia tylko wtedy kiedy mam ochotę, a nie wtedy kiedy ktoś chcę :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny przydatny post , a z twoimi radami się zgadzam w 1oo % :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  43. Przydatne rady, na pewno je wykorzystam bo nigdy nie potrafię dobrze wyjść na zdjęciu.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne pomysły, wezmę twoje rady na pewno do serca ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. nice pics..i like your sweater the the black star
    i'm a new follower(COlorBlock) follow me back if you want

    OdpowiedzUsuń
  46. Tego właśnie szukałam ! Ja ze zdjęciami mam ogromny problem ale teraz zacznę stosować Twoje rady :*
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. znam ten bol - czuje ze jest dobrze nagle patrze zla ostrosc :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog, na serio bardzo mi sie podoba. I bardzo ciekawe posty

    http://karorola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Megaaaa sweterek zapraszam serdecznie też do mnie dopiero zaczynam więc może masz dla mnie jakieś rady !? http://zozolexxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja włączam w tle muzykę i od razu lepiej się pozuje haha!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. mam takie same!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziekuje kochana! Widac ze chociaż czytasz to co pisze, co mnie bardzo cieszy :)
    Spodobały mi sie twoje rady na blogu dotyczace zdjec :)
    Powinnam dac do przeczytania dziewczynom ktorym robie sesje :D
    Zapraszam na kolejne zdjecia ! :3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo pomocne, te Twoje rady, pewnie skorzystam ;)

    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Naprawde dobre rady
    Ta pierwsza mi pomoglas :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawe rady :3
    Śliczne zdjęcia :D

    http://my-mmortal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wiadome.Teraz raczej nie jestem taka fotogeniczna jak kiedyś. Umiem zrobić zdjęcie komuś, ale ten ktoś już niekoniecznie. ;-;
    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://chwila-smaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Przydatne rady :)
    nadinnes.blogspot.com ( w wolnej chwili zapraszam do mnie :) miło by mi było cie ugościc :))

    OdpowiedzUsuń
  58. mega ciekawy post, ja uwielbiam stać przed aparatem, jak i za więc nie mam z tym żadnego problemu :D
    zapraszamm♥nowy adres bloga!
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. ja nie lubie sobie robic zdjec bo zawsze mi sie wydaje ze głupio wychodze :D
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajne porady:)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja także używam tych sposobów, które ty wymieniłaś ;) Świetny post ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Po prostu dobrze się bawić i nie przejmować się osobą która stoi za obiektywem, co często jest moim problemem .
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/11/zimowe-must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  63. fajne masz sposoby :)
    Ps. wpadaj do mnie na konkurs :)) może akurat Ci się poszczęści :))
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie mam specjalnych sposobów- po prostu jakoś wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  65. genialne szczuple i dlugie nogi :D
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne zdjęcia! :D Ja nie mam jako tako sposobów, noo może świetny kompan do wspólnych fotografii :)
    Pozdrawiam,
    http://stylevitaemeae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Swietne sposoby! :)
    Ciekawy post, bardzo podoba mi sie to pierwsze zdjecie. ;3

    Nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/11/zniszcz-ten-dziennikbluza-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  68. mój sposób jest prosty- każdy z uśmiechem wygląda sympatyczniej! nie mówię tu o usmiechu wariata czy coś :D fakt, jak się nie ma humoru nie ma co na siłę robić, bo może wyjść srednio
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  69. moim zdaniem dobrym sposobem jest sprawdzenie wcześniej jak dana poza wyglada przed lustrem, można przygotować się do zdjęć :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. dobre sposoby :) a tak po za tym to pierwsze zdjęcie jest cudowne *.*

    ask-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. twoje rady , na pewno mi się przydadzą ! do tej pory wyglądałam na zdjęciach tragicznie :/

    OdpowiedzUsuń
  72. Dziekuje kochana za komentarz! :)
    Mam nadzieje ze zostaniesz ze mna na dluugo :)
    Potrzebuje takich czytelniczek jak ty, bo wtedy mam motywacje zeby pisac coraz to lepsze wpisy ;3
    Buziakuuje ;*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo fajny wygląd bloga :)

    http://gretarosemary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny post i śliczny wygląd bloga :)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  76. moim sposobem jest dobry fotograf :) sama amatorsko fotografuje, skończyłam kilka kursów i wiem jak dobrze ustawić modelkę, żeby ta korzystnie wyglądała :D kluczem w tej grze jest fotograf :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. ciekawe porady, na pewno skorzystam ;) zapraszam do mnie :) Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  78. Wygłupianie się jest chyba najważniejsze, wtedy nie wychodzimy zbyt sztucznie na zdjęciach :) Super notka :))

    Zapraszam!
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  79. fajny pomocny post! :)
    Zapraszam na mojego bloga, każdy komentarz motywuje do dalszej pracy :* http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Jak dziewczyna ładna to i zdjęcia ładne :)
    www.tamitolarun.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. świetny sweterek ♥
    mogłabym prosić o kliknięcie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/11/stars.html

    OdpowiedzUsuń
  82. świetny bloog:D

    wpadaj, jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj, a ja zrobię to samo!
    mrs-margaretblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. idealne porady dla mnie, bo wciąż czuję się nie swojo przed obiektywem;p i fanie wytłumaczone:*:)
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo ładne wyszły te zdjęcia , ciekawy blog dołączam do obserwatorów . Dziękuje za wizytę u mnie zawsze odwiedzam tych którzy pozostawiają u mnie komentarz . Zapraszam jeszcze w wolnej chwili Mój blog . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Ojj tam, nie marudź, fajny post. Przydatne rady, może wreszcie nie będę wychodzić na zdjęciach jak straszydło^^ :D

    http://krainaliteratury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Super rady bardzo przydatne, ciekawie piszesz! :)

    !!! Zapraszam do mnie, do wygrania 150 ZŁ na zakupy !!!
    http://fanaforce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. To coś dla mnie. ;)
    Ja nie jestem fotogieniczna. Zawsze brzydko wychodzę na zdjęciach i tak jakoś szrucznie. Nigdy nie umiem ładnie się uśmiechnąć do obiektywu. ;)
    Twoje rady bardzo mi się przydały.

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo fajne porady :) Myślę, że wielu osobom bardzo się przydadzą, bo właśnie o to chodzi aby bawić się robieniem zdjęć a nie "spinać" się przy tym.

    I na koniec taka mała moja dygresja... Napisałaś "Wiele osób mi pisze, że jestem fotogeniczna, blablabla...." To "blablabla" można odebrać trochę jak zniewagę, w najlepszym przypadku olanie komentujących... Można byłoby to zastąpić po prostu wielokropkiem w nawiasie (...). No ale to moja opinia. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękne zdjęcia, w tym poście i nie tylko, bo przeglądałem poprzednie. Pozazdrościć aparatu. :)
    Zauważyłem, że robiłaś Macaronsy, szkoda tylko, że niektóre popękały. Jeśli mogę coś poradzić, to następnym razem piecz trochę krócej. Kiedy ja robiłem swoje, po raz pierwszy, to co prawda nie popękały, ale skleiły się, bo zrobiłem za duże. >.<
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Nowe posty we wtorki i piątki.
    ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Ojj ja to się wygłupiam bardzo często haha :D
    Super post i śliczne zdjęcia, masz cudny sweterek *--*
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  91. Najważniejsze aby być naturalnym i wesołym na zdjęciach. Fakt świetnie wyglądasz na zdjęciach :*

    OdpowiedzUsuń
  92. ja staram się właśnie pozować naturalnie, ale moja koleżanka takie zdjęcia robi że szkoda patrzeć -,- 100 metrów trawy, droga, a na końcu miniaturowa ja... No ale nie mam innego fotografa.

    zapraszam na urodzinowy post - mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Przydatne rady ;)))))
    Zapraszam na http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Bardzo fajny post :) Bardzo przydatne rady z których na pewno skorzystam :D
    Obserwuję :)

    Zapraszam : littlesmilesandi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetny post i przydatne rady :) Na pewno skorzystam ;)

    xxoutofthewoods.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Jesteś taka pozytywna, aż chce się czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetnie piszesz, aż zazdroszczę xD :)

    www.zakrecona-lalovela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.