✪CHRISTMAS GIVEAWAY!✪

21:22 Talla 52 Comments

NAGRODY
3 wybrane osoby
★ Kartka świąteczna z życzeniami
★ Słodycze
★ List 
★ Polecanie Waszych blogów w kilku najnowszych postach
★ Prezent-niespodzianka (mały zestaw upominków)


WARUNKI
✓ Zaobserwuj bloga mojego i Dorey
✓ Napisz w komentarzu swój email (przez który się z Wami skontaktujemy) oraz wpisz nazwę pod jaką obserwujesz blogi.

DODATKOWO aby zwiększyć swoje szanse
✓ Zaobserwuj mnie na instagramie KLIK
✓ Polub na facebooku fanpage bloga Doroty
✓ Wstaw banner na swojego bloga (jeśli posiadasz)


Konkurs trwa do 27 grudnia, zwycięzcy będą wybierani jak najszybciej :D

52 komentarze:

  1. wioleta_sobczak@wp.pl
    Wioleta Sobczak
    wstawiłam grafikę http://madame-violet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dorota.kotlarz01@gmail.com
    polubiłam, obserwuje z tego konta
    baner dorooothy.blogspot.com w zakładce konkursy

    OdpowiedzUsuń
  3. kkzuza01@wp.pl
    Zuza Kukulska
    polubiłam fanpage, zaobserwowałam instagrama oraz wstawiłam grafikę :)
    http://zuzikblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie wezme udział :)

    Obserwuje oba blogi jako LadyEmi
    emota20@tlen.pl moj adres

    Z dodatkowych losów:
    Lubie fanpage bloga Doroty jako Karolina Chechła
    Mam baner z konkursem na swoim blogu www.lady-emi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj fajny konkurs! :D
    obserwuje bloga: zuzik
    e-mail: zuziazuziazuzia13@gmail.com
    instagram jako: zuziaaax

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje blogi jako Paczajka.
    paczaj.ka@wp.pl
    instagram: paczaj_ka
    fb Paczajka Blogspot

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako Maja Mija
    e-mail majazxc@wp.pl
    instagram jako Ajam-Kawon
    fanpage polubiony
    banner melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Już gotowe :) Pewnie nie wygram jak zawsze, ale warto spróbować :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. angelika0902.2001@o2.pl
    Obserwuję jako: Andzia Crazy

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje oba blogi pod nazwa Black Star
    Moj email: blackstar@gmail.com
    Instagram jako malomowna
    A baner bedzie zaraz wstawiony na bloga czarna-otchlan-pustki.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, drobna pomyłka w mailu: blackstar6673@gmail.com

      Usuń
  11. Ten konkurs jest dla mnie stworzony! :) Uwielbiam kartki i listy, z chęcią wezmę udział :)

    mail: wiolkatee@gmail.com
    obserwuję blogi jako: pijanazyciem
    instagrama nie mam :)
    fanpage polubiłam jako: Wiolka Te.
    banerek: http://pasjonujacy-swiat.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. paulla06291999@wp.pl
    blogi obserwuję jako : Paulina R
    wypełniłam wszytskie dodatkowe
    baner na blogu http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie biore udziału,ale życzę wszystkim powodzenia ;)

    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się! :)
    oliwka_2000@vp.pl i obserwuje jako Oliwka Oliwkowa
    dałam follow na twoim ig i polubiłam fanpage Doroty
    wstawiłabym obrazek ale nie chce mi sie załadować :')
    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jula5813@wp.pl
    Obserwuje jako: Lusia ;3

    + Obserwuje twoj ig, polubilam fanpage Dorey i wstawilam baner na bloga :D
    http://lusialuska.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia wszystkim uczestnikom!

    P.S. zapraszam do mnie na nowy rozdział :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. patynka26@wp.pl
    Obserwuję jako: Paulina Zadelko
    +obserwuję Twój IG i dodałam banner :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia!!!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  20. Życzę wszystkim powodzenia! :*

    mój mail: nataofkors@wp.pl
    Obserwuję jako: Nataofkors ;D
    Lubię funpage Dorey jako: Natalia F oraz dodałam baner na pasku bocznym
    link do bloga z banerem: http://everything-will-be-fineee.blogspot.com/
    oraz obserwuję Ciebie na ig jako: nataofkors ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. e-mail: kikaa.x33@gmail.com
    obserwuję jako: Kinga S
    Lubię fanpage jako: Kinga Szyszka
    Zauobserowałam na ig jako: kikaa_x33
    baner dodany w zakładce 'konkursy' :) kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]
    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  22. agatkaba@wp.pl
    agata-baczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ;)
    Więcej informacji znajdziesz u mnie ^^

    http://niecodziennak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia wszystkim ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. e-mail: pszczotkowska@wp.pl
    Obserwuję jako: Laura
    Zaobserwowałam Cię na instagramie jako: little_meeh
    Baner na pasku bocznym: http://always-talking-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Email: 10060@wp.pl
    Obserwuje jako: Ola-Olaa1

    OdpowiedzUsuń
  27. Super konkurs! :) powodzenia wszystkim zycze :).

    OdpowiedzUsuń
  28. powodzenia życze wszystkim :)
    kliknełabyś mi w link na początku ostatniego posta?:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie warunki spełnione :)

    jolka257@interia.pl

    Obserwuje jako Juu Liaa

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako Nicole happy
    Mój e-mail : nicole.cichopek@o2.pl
    + Obserwuję na insta jako nicolecichopek

    zapraszam do mnie :) miło widziane komentarze pozdrawiam !!

    http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje jako Karolina Kowalska
    Mój e-mail: karolcia2612@o2.pl
    http://keep-calm-and-eat-sweets.blogspot.com/ baner wstawiony :)
    Polubiłam fanpaga

    OdpowiedzUsuń
  32. Życze powodzenia wszystkim.
    Świetny konkurs:)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia wszystkim ;)
    Poklikasz u mnie? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia ;3
    Obserwuję jako oursmilexx na instagramie,na blogu jako Zosia Misaki Jaszyk.
    Fanpage polubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny konkurs! Życzę wszystkim powodzenia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. zostałaś przeze mnie nominowana do LBA, więcej informacji u mnie blogu ostatninalesnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia wszystkim uczestnikom!
    Pozdrawiam i zapraszam na nową świąteczną sesję.
    Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaobserwowałam, polubiłam fp Doroty :d
    triumfodelamor12@gmail.com
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. hollyandholly1@gmail.com
    Holly (Marta Hoollis)
    Instagram: hoollis_
    Fb: Marta On*****uk

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuje obydwa jako
    Luxy
    p.ch.barca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Joanna Asia
    e-mail: asiabredlak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję obydwa blogi jako Moonika B.
    e-mail : monika.ciapek5@gmail.com
    Obserwuję instagrama jako: _monikss
    Polubiłam fp Doroty jako : Monika B..

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję obydwa blogi jako: Wiktoria Ktoś
    e-mail: wiktoriaktos73@gmail.com
    Obserwuję na ig jako: siemawika
    Polubiłam fp jako: Wiktoria Folta
    Banner na pasku bocznym: http://jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję obydwa blogi jako: nutellaax
    e-mail: kasia.m17@onet.eu
    Obserwuję na ig jako: kasiamich
    Polubiłam fp jako: Kasia Mich
    Banner na pasku bocznym: http://jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział!
    Obserwuję jako: DIY by Sylwia
    E-mail: guumki@wp.pl
    Baner jest tu: http://diybysylwia.blogspot.com/
    Instagram'a nie mogę polubić bo, gdy wchodzę na Twojego instagrama to jest napisane ''nie znaleziono strony'', a chciałam polubić :)
    Pozdrawiam i życzę każdemu uczestnikowi konkursu - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jejjjku... Nata... lufff ju...
    Mój email to: free.style.or.free.style@gmail.com
    Obserwuję jako: A Nothing (od dawna z resztą hahah)
    Wstawiłam grafikę. Tylko to było jakiś czas temu w jednym z postów... free-style-for-you-and-me.blogspot.com
    Nie mogę zaobserwować na ig, bo wyświetla mi się, że nie ma takiej strony :-(.

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.