Moje rady dla początkujących blogerów

19:57 Talla 155 Comments

Hei!
Dzisiejszy post jest ostatnim przed moim wyjazdem. Wracam w piątek, więc post najprawdopodobniej pojawi się za tydzień w sobotę. 
A tymczasem dzisiaj przychodzę z postem, o który byłam pytana wiele razy. Po tytule możecie się domyśleć co to będzie. Wymienię tylko te rady, których ja się trzymam. Czy Wam też pomogą, musielibyście sami to sprawdzić :) Z niektórymi pewnie się spotkaliście. Wiele blogerek trzyma się podobnych sposobów. Ale to wcale nie znaczy, że takie osoby nie są oryginalne. To zanczy, że ten sposób działa! :D
-----------------------------------------------------------------
zadbaj o design
Najlepiej, żeby był jasny, przejrzysty. Teraz klasyka jest górą. Ogranicz się ze zbędnymi gadżetami, które spowalniają ładowanie strony i jej działanie. Wybierz dwa, trzy kolory które będą dominowały w szablonie. Jeśli masz problemy z designem (tak jak ja, hahaha), poproś kogoś o pomoc. Jest wiele osób, które mają naprawdę duże pojęcie o html.

duże jasne zdjęcia
Nie, wcale nie musisz mieć super aparatu, żeby robić takie zdjęcia. Wystarczy, że posiadasz jakikolwiek aparat lub telefon. Staraj się, żeby zdjęcia były dobrze oświetlone - będą przyciągać uwagę bardziej niż jakieś ciemne zdjęcie na którym ledwo cokolwiek widać. I co jest ważne jeśli blogger nie pogorszy jakości i nie stworzy wielkich szumów na zdjęciu), ustawiaj zdjęcia na blogu na bardzo duże (lub duże). Wtedy o wiele lepiej je się ogląda.

nie pisz o czymś, o czym nie masz pojęcia
To jest bardzo ważne. Wypowiadaj się tylko na ten temat, o którym masz pojęcie. Jeśli chcesz się obejść bez hejtów i niepotrzebnej krytyki, trzymaj się tej zasady. Ja osobiście nigdy nie piszę o tym, z czym nie miałam styczności lub nic nie wiem. Unikam w ten sposób "gaszenia się". Jeśli jesteś osobą, która chce napisać jakiś post na popularny temat, ale nie masz o nim pojęcia - lepiej zrezygnuj ;) 

nie kopiuj
Szeroko powiedziane. Ale co kopiować? Teksty, zdjęcia? A może sposób zachowania, wygląd? Własnie. Nic nie kopiuj. Jeśli chcesz się wybić - musisz pozostać oryginalny. Chociaż to jest trudne, bo istnieje naprawdę dużo blogów. Ale moim zdaniem, jeśli kogoś blog jest inny - od razu się to zauważa. Więc nie kopiuj niczego - pozostań sobą, pisz swoje teksty, rób swoje zdjęcia. Inni wyczują oryginalność.

reklamuj się z głową
Nigdy nie próbuj metody kopiuj-wklej. Takie komentarze ludzie również wyczują. I nie, nie zachęci ich to do wejścia na twojego bloga. Wręcz przeciwnie - odrzuci ich to. Przynajmniej ja tak mam. Tak samo nie interesują mnie komentarze "śliczne zdjęcia! wpadniesz do mnie?". Szczerze, to od razu mijam takie komentarze. Lubię ludzi, którzy mają coś do powiedzenia, dlatego przyciągają mnie prawdziwe komentarze. I ja staram się takie pisać. Wiem, że ludzie nie "lecą" na puste komentarze, dlatego zawsze staram się przeczytać chociaż odrobinę posta i dopiero wtedy, kiedy wiem o co chodzi, napisać SENSOWNY komentarz. Takim sposobem przyciągniesz uwagę innych.

♪ nie baw się w obserwację za obserwację
Trochę się to wiąże z powyższym punktem. Nie polecam tej zabawy. Wiem, że na początku wiele osób tak robi, ale po pewnym czasie zdają sobie sprawę z tego, że to naprawdę bezsensowny sposób. Szukaj prawdziwych czytelników. Co z tego, że liczba przy obserwatorach pokazuje 1000, skoro prawdziwych czytelników masz z 30? Przecież to bez sensu. Lepiej mieć 100 prawdziwych CZYTELNIKÓW niż 1000 OBSERWATORÓW.

zwracaj się do czytelników
Jeśli piszesz jakieś posty, staraj się co jakiś czas zwracać do swoich czytelników. Zapytaj się ich jakie jest ich zdanie na określony temat, albo co chcieliby poczytać na twoim blogu. Ludzie lubią mieć coś do powiedzenia, dlatego pozwól im to zrobić. Może interesuje ich co sądzisz np. na temat hejterów albo chcieliby poczytać o twoim hobby? Zapytaj!







Mam nadzieję, że któraś z rad wam się przyda i z niej skorzystacie :) Starałam się, żeby nie były to spotykane na większości blogów porady, bo wiem, że mogą czasem przynudzać. 
-----------------------------------------
No i jak widzicie po zdjęciach, spadł nareszcie u mnie śnieg! Haha, ja zawsze mam to szczęście, że na ferie pada u nas śnieg! Oczywiście musiałam koniecznie zrobić zdjęcia, bo nie wybaczyłabym sobie, gdybym miała zmarnować taką szansę. Udało się! :D






Bardzo was proszę o jeden mały klik tutaj:
Dla ciebie to sekundka, dla mnie bardzo dużo!

Jakie są wasze sprawdzone rady? Napisz mi jedną :D

155 komentarzy:

  1. Masz rację, że słabe jest obs za obs, bo ci z takich obserwatorów ;)
    Ciekawy post :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. korzystam ze wszystkich z tych rad, za szczegolnie wazne uwazam design i duze zdjecia

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomocne rady :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa notka, wiele początkujących blogerów może wybrać sobie z niej motto przewodnie:
    ''Lepiej jest mieć 100 prawdziwych CZYTELNIKÓW niż 1000 OBSERWATORÓW'' .
    Fajny pomysł na post.
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rady, ale... u ciebie też blog nie za szybko się ładuje :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja nie lubię kopiowania :>>
    Cudowne zdjęcia! :*
    Zazdroszczę ci śniegu :D

    Pozdrawiam! :*
    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatne rady, ja zaczynam
    A co do zdjęć, cudowne! :
    Zapraszam do mnie, może również spodoba Ci się u mnie, tak jka mi u Ciebie. jestem nowa.
    http://juliczixablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe rady. Na pewno powoli będę je stosować ^^
    Szczerze mówiąc, jestem nowa w poważnych blogach, więc jeszcze nie mam sprawdzonych rad ^^
    Jestem można powiedzieć, że jeszcze "zagubiona" w tym i baaaardzo powoli próbuję się odnaleźć ^^'

    Pozdrawiam ^^
    http://manokine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rady bardzo trafne. na pewno wielu ludziom się to przyda.
    Bardzo magiczne zdjęcia. Też chciałabym już śnieg, a nie błoto jak to teraz wygląda za oknem..
    Ciekawe czy w moje ferie będzie go choć troszkę :3
    Pozdrawiam :)
    http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisałaś z tymi radami sama jestem początkującą blogerką i na pewno mi się to przyda :)
    A zdjęcia są bardzo ładne , zima wygląda na nich magicznie :)
    W wolnym czasie zapraszam również do mnie
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło czyta się twoje posty. Masz racje, np. coraz częściej widzę na fb posty na grupach typu ,,blogerki'' itp. gdzie dodają tylko link do bloga i magiczne słowa ,,obs=obs''...


    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. przydatne rady, świętne zdjecia

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie chyba najważniejszymi punktami są design i zdjęcia ;) Dlatego m.in. lubię twojego bloga :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne zdjecia !! Jak w bajce, takie delikatne ! :))
    Zapraszam serdecznie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, ja moze nie zaczynam, ale ja zawsze wole przeczytać jakies rady takie jak Twoje i poprawic rzeczy które mi nie wychodziły itp. Śliczne zdjecia i ogólnie post :) zapraszam tyska2000blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chodź bloguję już od prawie 3 lat to nadal czuję się początkującą blogerką :) Z rad chętnie skorzystam.
    Kolorowe Chmury-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się ze wszystkimi radami! Przepiękne zdjęcia. Kocham robic tekie zdjęcia gałązkom!

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe rady :)
    ładnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe rady na pewno z nich skorzystam będą mit teraz bardzo potrzebne :) może zrobisz post o twoich początkach na blogerze hmm ?
    http://maddiesblogss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia, śnieg w tle :) <3
    Masz rację, zgadzam się z tymi radami, myślę, że to jest właśnie największym kluczem do sukcesu bloggera :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz farta, u mnie spadł i po dniu, dwóch stopniał. Przepraszam, ale muszę to znów napisac. Śliczne zdjęcia ! A co do rad to zgadzam się szczególnie z obserwacjami i kopiowaniem.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydatne rady,na pewno je pozytywnie wykorzystam.Jej,tak ślicznie wyglądasz w tym białym futerku na tle białego śniegu ♥♥♥♥
    http://kinguniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mądre rady :-) Zgadzam się ze wszystkimi, ale chyba duże zdjęcia przede wszystkim, bo ma małych nic nie widać, a większość ludzi jest wzrokowcami i jeżeli zdjęcia będą fatalne, to od razu opuszczą stronę, nie będzie im się chciało czytać bloga... Futerko jest cudowne i ta sesja na tle ośnieżonego płotu <3 Cudownie!
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :-) http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam takie same rady jak Ty, zawsze się do nich stosuję :)
    U mnie również spadł śnieg, akurat na ferie :D
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne i przydatne rady! :) Ile śniegu. :o Prześliczne zdjęcia i cudowny ten sweterek(?) z uszami. *-*
    Oczywiście kliknełam :)

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  27. Ważne jest również systematyczne pisanie :)
    Bardzo fajne rady, większości z nich trzymam się cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przydatne rady :) Ślicznie wyglądasz ^^ Bardzo ładne zdjęcia :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne rady, ja chyba mam w miarę wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piękne zdjęcia! Przydatne rady, ze wszystkimi się zgadzam ;)
    Nienawidzę, gdy ktoś kopiuje design lub tekst. Gdzie tu oryginalność? :D
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dobre rady <3
    miło mi się czytało tego posta <3
    PS Śliczne zdjęcia <3 fajnie że masz śnieg za oknem <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealne rady!
    Ja staram się pisać z sensem,aby choć trochę zaciekawić czytelnika!
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla tych co dopiero zaczynają przygodę z blogiem na pewno te rady są przydatne :) Ja nigdy nie bawiłam się w obs za obs, nawet na początku ;)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam identyczne rady i takich się trzymam :D
    Śliczne zdjęcia *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Na pewno przydadzą się te rady Innym są bardzo pomocne ;)
    natalyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak założyłam bloga to nie widziałam nic przeciwko obs za obs, ale po pewnym czasie zauważyłam, że komentarzy mam mniej niż obserwatorów i zdałam sobie sprawę, że nie ma sensu się tak wymieniać i teraz poszukuje prawdziwych czytelników.
    Twoje rady są bardzo przydatne i w fajny sposób to opisałaś ;)

    zapraszam http://nicola-nik-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie bardzo denerwuje kopiuj+wklej i jeśli dostaję takie komentarze, takie same jak spotykam na innych blogach to po prostu tam nie zaglądam :)

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. super rady;)
    śliczne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Love your stunning photos! *-*
    I found your blog and I really really love it!! Would you like to follow each other? I will be so happy!
    LEt me know on my blog dear! I wait for you!
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobre rady! Szczególnie dobra jest o niepisaniu o czymś o czym się nie ma pojęcia. Osobiście mnie to bardzo irytuje, gdy ktoś tak robi. Hahaha. Moja rada jest taka, by po prostu się dobrze bawić. Blog ma być zabawą, bo jeśli będzie zbyt poważny, to czytelnicy od razu to wyczują.

    http://megg-meggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie założyłam bloga i dziękuję za rady, na pewno się przydadzą i z nich skorzystam! :)

    http://lentille-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo dobre rady, napewno się przydadzą wielu osobom :))

    sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie bardzo denerwuje jak ktoś pisze cały czas obserwacja za obserwacje albo tylko śliczne zdjęcia. Też staram się omijać te komentarze.Bardzo dobre rade w szczególności ta o pisaniu o rzeczach o których się nie ma pojęcia i o zdjęciach.

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. idealny post !
    świetne rady !
    piękne zdjęcia, uwielbiam takie <333
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześlicznie wyglądasz.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Rady bardzo pomocne. A ten płaszczyk świetny ;)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Rady są bardzo pomocne! Dopiero zaczynamy blogować więc miło by nam było gdybyś oceniła nasz blog :))
    Pozdrawiamy!
    Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. Stosuję się do wszystkich rad. Mnie także irytuje : Świetny post, śliczne zdjęcia!
    Sama nie lubię takich komentarzy, dlatego nie piszę ich u kogoś :)

    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/
    ~~zapraszam do komentowania, i jeśli ci się spodoba, do obserwacji mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super rady! Śliczne i magiczne zdjęcia. U mnie we Wrocławiu nie ma śladu śniegu. Pięknie wyglądasz w sweterku.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia :) Bardzo fajne rady. Zapraszam na bloga :) http://takasobiefajnanazwa.blogspot.com/
    Jakieś dodatkowe rady :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super stylizacja ;)
    Obserwuje i liczę na uczciwy rewanż http://carolainaevestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie kopiować i mieć ładny wygląd bloga :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Całkowicie się zgadzam z twoimi punktami:) Śliczne zdjęcia:)
    Pozdrawiam:)
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne rady, ja bym dodała- bądź sobą!


    ~ m y b l o g

    OdpowiedzUsuń
  55. Przydatne rady ;)

    http://justletthembe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. oo śnieg ;-) u mnie właśnie lekko prószy ;-) świetnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. fajny blog

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo fajny post, sama mam ogromne problemy z desingem :/ ciekawe i przydatne rady, śliczne zdjęcia <3

    http://lookhowthestarsshineforu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. supcio zdjęcia! :)
    zapraszam do mnie :) - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. piękne zdjęcia :)

    http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. przydatne ;) kliknęłam, jeżeli możesz zrób to samo w moim nowym poście ;)
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Na zdjęciach widać wspaniały,zimowy klimat.Myślę,że twoje rady mi się przydarzą;) Zapraszam na blog o modzie Noelleblognoellle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Naprawdę super rady, przydadzą mi sie :) Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ładne zdjęcia:) A post jak najbardziej przydatny i bardzo interesujący:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Mój blog ma miesiąc i trochę więc każda rada mi się przyda :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Cześć, masz bardzo ładny blog i ciekawe posty. W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga do obserwacji. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Te zdjęcia są po prostu niesamowite. Jak i cały blog :) Napewno przydadzą mi się twoje rady ponioeważ jestem początkującą blogerką :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Masz cudowne, użekające zdjęcia. A rady- dziękuję za nie! Przydadzą się i na pewno nie będę przykłądała już tak wielkiej uwagi do ,,obserwatorów,,:))

    Pozdrawiam, Obserwuję i Zapraszam do siebie♥
    ♥alexa-moments.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne rady! Twoje zdjęcia są cudowne

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Najważniejsze jest chyba nie kopiowanie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. przydatne porady ;) i urocze zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. ja żadnych sprawdzonych rad nie mam bo dopiero zaczynam :) jak na razie czeto spotkałam sie z komentarzami typu kopiuj-wklej na wielu blogach i uważam, ze to jest to bardzo nie miłe i troche odnoszace sie bez szacunku do tej osoby co to napisała. -nie wiem czy mnie zrozumiesz- bo ktos sie stara pisze notke, a tu np. na innym blogu zobaczy ten sam komentarz, od tej samej osoby co u siebie, no mi by sie przykro zrobiło :( mój blog

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję za rady, tego właśnie szukałam. Dopiero zaczynam, postaram się do nich dostosować :)
    http://nicoleleey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne rady, zgadzam się z większością. Myślę że wiele początkujących na blogerze osób z tego skorzysta :)
    http://kasjaa.blogspot.com
    Kochana będę Ci bardzo wdzięczna za klik w jeden z linków w ostatnim poście:*

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow! Super rady, na pewno z nich skorzystam gdyż dopiero zaczynam ;)
    U mnie również pojawił się śnieg i sie bardzo cieszę. A tak przy okazji to zapraszam:
    oliwia-pielarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Moja rada to przede wszystikm być sobą, mieć swoją wenę twórczą i być wesołym. Jeżeli nie przychodzą Ci obs, to tak jak napisałaś zrób to z głową nie wypisując wszędzie obs/obs. Do niedawna sama tak robiłam, ale zrozumiałam jakie to było nieprzemyślane :)
    W wolnej chwili zaprasza do siebie, mile widziane obserwacje i komentarze :*

    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Do początkujących nie należę i zgodzę się z chyba prawie wszystkim a przynajmniej większością :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  78. Ciekawe rady, na pewno z nie których skorzystam ;)
    http://wiktoria-malecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. ja w sumie niedawno zaczęłam aczkolwiek już kiedyś prowadziłam bloga i nigdy nie bawiłam się w ''obs za obs'':) śliczny ten płaszczyk, wyglądasz jak miś haha
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo mądre i przydatne rady :). Zgadzam się z każdą z nich i na pewno skorzystam. Ja osobiście nie mam wykreowanych swoich porad dotyczących prowadzenia bloga, ponieważ sama jestem początkującą blogerką :3.
    Prześliczne zdjęcia ♥. Pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  81. Bloguję już dość długo, wszystko przyszło samo z siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne rady! Ja zaczynam blogować od nowa i próbuję nie popełniać wcześniejszych błędów.
    Zazdroszczę śniegu! U mnie jest tylko cieniutka warstwa:(
    Zapraszam 1k11.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Uwielbiam zimowe zdjęcia a co do rad bardzo przydatne

    http://paulineeeblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Myślę, że Twoja notka jest nic dodać, nic ująć, a zdjęcia piękne, ta bluza urocza!
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  85. Porady jak najbardziej przydatne, przejrzyste i przemyślane :)

    Pozdrawiam gorąco http://shslove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Great post and great photos. Like a lot. I follow you, could you follow back, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne zdjęcia, przydatny post :)
    www.blog017.blogspot.com - zapraszam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  88. Dość ciekawy post. Choć bardzo jestem ciekawa, co byś poleciła by zwiększyć popularność bloga, skoro zdobywanie obserwacji nie jest najlepszym rozwiązaniem według Ciebie. Jakie były Twoje początki ? :)
    Czekam na odpowiedź.

    Pozdrawiam
    cooolhunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Staram sie przestrzegac tego wszystkiego :) GDZIE KUPILAS TEGO MISIA CO MASZ NA SOBIE. zakochalam sie od razu w tym!

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo dobry pomysł, aby dać kilka takich rad, na pewno pomoże to wielu osobą i zgadzam się z Tobą, w sprawie wymiany obserwacjami. Masz śliczne futerko, cudowne zdjęcia i wygląd bloga! Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Przede wszystkim żeby nie miały na blogu tak zwanej "obs za obs" i nie kopiowały tekstów od innych no i nie pisały w każdym komentarzu tego samego. Ogólnie to samo co napisałaś :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  92. Super zdjęcia. Rady są bardzo dobre. Trzeba wiedzieć o czym się piszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetne rady i piękne futerko! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. świetne porady :)
    piękne zdjęcia
    pozdrawiam
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. świetny blog i stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Dzięki :) Na pewno mi się przyda. A poza tym fajnie piszesz :3

    http://my-own-frame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Dzięki :) Na pewno mi się przyda. A poza tym fajnie piszesz :3

    http://my-own-frame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. O tak, popieram!! :)
    ___________________________________
    Ps. Kochana zapraszam na nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  99. ja bym dodała jeszcze, żeby mieć pomysł na siebie, to chyba najważniejsze ;) cudowne zdjęcia :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  100. Cudowne zdjęcia i ogólnie świetny post, nie tylko dla początkujących blogerek bo spotkałam się z różnymi przypadkami. Ja chyba nie mam żadnej poza twoimi :)


    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Dobrze radzisz na pewno wiele osób by mogło się od Ciebie uczyć. A co do zdjęć to cudne.

    OdpowiedzUsuń
  102. Cudowne zdjęcia, uwielbiam ^^ Bardzo dobre rady, zgadzam się z nimi i sama staram z nich korzystać :)

    Dziękuję za odwiedziny, a jeśli znajdziesz chwilkę - zapraszam na nowy post:___BLOG___

    OdpowiedzUsuń
  103. Jestem początkującą blogerką i bardzo mi się przydały Twoje rady.
    Szczególnie z tymi zdjęciami. Myślałam, że jak nie będę miała dobrego aparatu to zdjęcia będą wyglądały niefajnie, za to po twoich radach wiem, że wystarczy tylko mieć lepsze oświetlenie.
    Co do zwrotów do czytelników to też mi pomogłaś. :)
    Napisałabym jakąś, ale dopiero zaczynam i sama jakiś potrzebuję :D
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetne rady, na pewno wielu osobą się przydadzą! :) A zdjęcia niesamowite, mają taki magiczny klimat :*

    ♥ by-kinqa.blogspot.com [KLIK] ♥

    OdpowiedzUsuń
  105. swietne rady:)

    poklikasz u mnie w linki? to dla mnie bardzo ważne, postaram się jakoś odwdzięczyć:)
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  106. Świetne i bardzo przydatne rady! Rewelacyjna stylizacja! :)

    Blog Mel ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetne rady :) Zakochałam się w tym futerku <3

    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetne rady i śliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają.
    staystrong0616.blogspot.com <- zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Śliczne futerko ! Bardzo dobre rady : ) . Pomagam - klikając !
    Bardzo proszę o klikanie w tym poście : http://lublins.blogspot.com/2015/02/przeglad-ciuszkow-firmy-httpwwwromwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  110. Mega zdjęcia i słodkie futerko wyglądasz w nim pięknie



    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Bardzo mądrze piszesz! Takie rady na pewno przydadzą się początkującym :)
    Piękne zdjęcia, super futerko ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/2-february.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!:*

    OdpowiedzUsuń
  112. Bardzo fajny blog :) bardzo mądrze piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Gdyż od niedawna zaczełam prowadzić bloga wieć chętnie skorzystam z Twoich rad :) Bardzo spodobało i trafiło do serca motto tego posta "lepiej mieć 30 czytelników niż 1000 obserwtorów ''. Poza tym śliczne te zdjecia masz :) :) :) Może kiedyś uda mi się prowadzić tak swietnego bloga jak Twój :) :)

    http://nocmowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Ale pięknego masz futrzaka! :) Ukradę Ci go! ♥

    OdpowiedzUsuń
  115. jestem nowa uciebie i bardzo mi sie tu podoba zapraszam do mnie

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  116. jaki piękny futrzak! <3 super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  117. stosuję dokładnie te same sposoby :) ważna jest też moim zdaniem systematyczność, publikowanie postów np. w określone dni, wtedy czytelnicy wiedzą kiedy spodziewać się nowego wpisu, kiedy mają zajrzeć na bloga żeby przeczytać coś nowego i w ten sposób wiedzą, że szanujemy ich cenny czas. Oczywiście zdarzają się różne sytuacje, chwile słabości i nie zawsze udaje się utrzymać tą systematyczność, w końcu nikt nie jest idealny, ale czytelnicy też ludzie i to rozumieją, więc na pewno nie będą mieć nam tej jednej chwili "załamania" i braku posta za złe :)

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  118. Bardzo fajnie dobrane ciuchy! Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy
    http://modadookola.blogspot.com/
    Będzie nam miło jak zaobserwujesz, na pewno się odwdzięczymy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgadzam się z tymi radami. Ładny design , zdjęcia i dobry styl pisania to taka podstawa.

    http://weronikachojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Naprawdę przydatne rady :) Pomogłaś mi już wiem jak się wybić naprawdę uważam ,że obs za obs jest bez sensu i jeśli chodzi o design też trzeba być oryginalnym ;) udanego wyjazdu :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  121. Świetne porady, na pewno przydatne :)
    Zdjęcia są przepiękne! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  122. ja jestem początkująca :(

    http://czarno-biale-kolory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. rady jak najbardziej trafne!
    PS- pięknego masz instagrama... to mój ^^ bysteffy

    ✿pisanepasja.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  124. Świetne rady, ja się zawsze do nich stosuję :D
    Piękne zdjęcia!
    Jully-Blog [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  125. Rady bardzo przydatne! Ważne jest też, aby pisać regularnie:)

    crazy-tusiaa.blogspot.com < jestem początkującą

    OdpowiedzUsuń
  126. Bardzo przydatny post, na pewno skorzystam! Miło, że dajesz swoim czytelnikom tzn. 'pole do popisu' .
    Ja akurat nie mam żadnych rad, nie umiem tego opisywać w tak profesjonalny sposób jak Ty.

    Jeśli miałabyś chwilkę i oczywiście ochotę, zapraszam Cię do siebie :)
    http://juulia-juliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Bardzo przydatne rady. Na pewno z nich skorzystam. Fajnie, że poświęciłaś posta na takie cos :))
    http://second-nataly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Dobre rady! Jak widziałaś u mnie jestem początkująca i na 100% będę się stosować do Twoich.
    Poza tym, przepiękna zima! U mnie jak śnieg to i plucha.

    OdpowiedzUsuń
  129. Świetne rady, bardzo przydatne, zwłaszcza dla początkujących jak ja :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. hehe, no ja jakąś zaawansowaną blogerką nie jestem i te rady mi się przydały. ;) dzięki wielkie. :)
    http://kaja-kapuscinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. przydatny post, jestem początkującą blogerką i długo szukałam rad, które okazałyby się pomocne, także bardzo dziękuję! ;)
    http://szejnervanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Bardzo przydatny post, i co do designu, to w pełni się z Tobą zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Porady proste i oczywiste, zebrane w jednym miejscu do kupy, bez zbędnego rozpisywania się - także wielki plus za to. Widać, że wpis w pełni przemyślany.!
    Jednak co przykuło moją uwagę to ten cudowny, przesłodki sweter (?) .
    Nosiłabym gdybym miała... choć to już chyba nie ta pora roku :D

    http://piiinkelephant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Piękne fotki i pomocne rady! Zapraszam http://mynameisbeauty22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Masz naprawdę śliczne zdjęcia i bardzo lubię twój sposób pisania, rady napisane z głową i przemyślane. Jak piszesz czego nie robić to piszesz również dlaczego co jest bardzo fajne, ponieważ niektóre osoby tego nie robią i to jest wtedy taki trochę pusty, bez wyjaśnień, post.


    http://life-a-teens.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  136. Przeczytałam twój post i bardzo mnie zmotywowałaś do blogowania. Już minęło trochę czasu zanim to napisałaś, a dalej dużo osób to czyta w tym teraz właśnie ja:) Widać, że twoje rady wiele osobom się spodobały i przydały, również mi!:) Jesteś na prawdę przemiłą osobą można to rozpoznać po sposobie pisania:) Już masz kolejną czytelniczkę♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  137. Świetne rady, szczególnie obs za obs -,-'. A te zdjęcia są mega magiczne *.*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  138. Dzięki za rady bo dopiero zaczęłam i czasami przydadzą sie jakieś informacje. Mądre słowa piszesz . Nie obserwuje każdej osoby. Ty jestes jedna z takich wyjątków, które chce sie czytać. Nie podaje swojego bloga zeby sie wypromować. Tylko dlatego bo chce abyś wiedziała czym chce sie podzielić.
    http://rebelliousmode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Rady będą dla mnie bardzo przydatne. Bardzo podoba mi się Twój blog i na pewno zostanę na dłużej :) Pozdrawiam Kinga
    kingadomanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.