Page 3 of 365

19:54 Talla 78 Comments

Hello!
To mój pierwszy post w tym roku. Nie spieszyłam się z nim. Nie mam zamiaru opowiadać co się u mnie zmieniło (bo tak naprawdę się nic nie zmieniło) ani robić postu o tym jak spędziłam sylwestra. Co mogę powiedzieć? Było fajnie, spędziłam miło czas :) Miałam z koleżanką "noc rozkmin", nie poszłyśmy w ogóle spać. Teraz tak na to patrzę...zamiast się bawić, tańczyć, śpiewać to oglądałyśmy horrory i inne filmiki o podobnej tematyce...Sylwester w oryginalnym stylu :D
A jak wy spędziliście sylwestra?
----------------------------------------------------------
Miałam w planach zrobić zupełnie inny post. Ale jak zwykle NIE WYSZŁO. A co było powodem? Znowu brak zdjęć. Mogę robić zdjęcia wszystkiemu, ale najtrudniej jest robić zdjęcia sobie. Zwłaszcza kiedy nie masz pomocnej dłoni i musisz robić to sama. Nie jest to łatwe, a bieganie do aparatu i z powrotem wcale mi się nie uśmiecha. Chyba będę musiała kupić coś do pomocy. Tak, myślę o pilocie do aparatu ;)

Jak tam zima u was? U mnie śnieg był aż...2 DNI! Przez te 48 godzin mogłam poczuć prawdziwą zimę. Śnieg jest według mnie nieodłączną częścią zimy, więc jak nie ma śniegu, po prostu nie ma zimy. To co to w końcu za pora roku? Ziesień? Jesima? 
No i oczywiście z brakiem śniegu mój pomysł na zimową sesję legł w gruzach :') Pozdrawiam osobę, z którą miałam się wybrać na tą sesję, chyba narazie musimy to odłożyć. Ale kiedy znowu spadnie śnieg (ehe), pierwsze co robimy to idziemy na sesję :)
Dobrze że przynajmniej zdążyłam zrobić jakiekolwiek zimowe zdjęcia. 








Może nie są jakieś najlepsze ani profesjonalne, ale przynajmniej oddają ten klimat zimy :)
A teraz czekam na waszą podpowiedź....
Jaki chcecie kolejny post?

78 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie udało się z tymi zimowymi zdjęciami. :/ Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku spadnie śnieg.
    A co do tych wyszły wspaniale! Niczym profesjonalne :)
    Zapraszam :*
    http://juulia-juliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też spędziłam sylwestra z koleżankami, oglądając filmy i też oczywiście nie spałyśmy całą noc :D
    Również nie zdążyłam pójść na zimową sesję, bo śnieg postanowił po 3 dniach stopnieć :d

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, a zdjęcia są cudowne *-*
    Ja spędziłam sylwestra z przyjaciółmi :)

    Zapraszam do skomentowania nowego postu u mnie <3
    http://lisaandnel.blogspot.com/2015/01/its-what-we-see-nel.html

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne zdjęcia i post:)
    Co powiesz na jakąś recenzję, diy - bardzo chętnie się to czyta:)

    Zapraszam do mnie:)
    alexa-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sylwestra spędziłam przed telewizorem :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i nie martw się u mnie śnieg też nie zawitał na długo ;_;
    Mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sylwestra spędziłam w domu przerabiając filmik, ale było fajnie. ;) Śliczne zdjęcia!

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam u przyjaciółki :)
    Zdjęcia są genialne ! :))

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwestra spędziłam bardzo podobnie do Ciebie. Też z przyjaciółką oglądałam filmy i nie spałyśmy całą noc.

    OdpowiedzUsuń
  10. E tam zdjęcia są genialne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja byłam u przyjaciółki :) a zdjęcia genialne :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też już praktycznie nie ma śladu po śniegu, ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Możesz dodać coś tematycznego, w sensie jakieś DIY, lub inne. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    http://as-long-asyouloveme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Post bardzo mi się podoba, masz fajny styl pisania. :D
    O moim sylwestrze nie wspomnę bo miałam naprawdę świetne plany, które (tradycyjnie) legły w gruzach... ;-;
    U mnie też śnieg był 2 dni, haha! I również brakuje mi go do takiej cudnej atmosfery, no ale, jeszcze dwa miesiące, także czekajmy! :D Ja również nie wiem, o czym napisać kolejny post, ale Tobie zaproponuję... Hmmm.. Może przyjaźń damsko-męską? Bo uwielbiam czytać posty tematyczne i jeśli jakikolwiek tego rodzaju post pojawi się na Twoim blogu - daj znać! :)
    http://my--view--of--the--world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. Ostatnie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są przecudne! W mojej miejscowości był śnieg ale zniknął :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia, faktycznie oddają zimowy klimat :)
    Ja spędziłam sylwestra bardzo miło ze znajomymi :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  18. Sylwestra spędziłam przed telewizorem :))

    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sylwester spędziłamu koleżanki i przed tv oglądając TVP 2, ale tylko wtedy, jak grał Afromental :D

    Dziękuję za komentarz na moim blogu. Obserwuję :)
    myheart-mymusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. DIY :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ;* zacznij i daj znać u mnie abym mogła się od razu odwdzięczyć. MÓJ BLOG--->KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  21. what's on my iphone :)

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia! *.*
    U mnie ze śniegiem było tak samo :(

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie śnieg był od drugiego dnia świąt , do wczoraj , niestety ;/

    http://niecodziennak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Robisz naprawdę piękne zdjęcia. Mieszkam w Hamburgu tu jak do tej pory spadło padł 1cm śniegu, którego na drugi dzień już oczywiście nie było :/ Też chciałabym się w końcu wybrać na zimową sesje.
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://vndziv.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. i po co Ty mi kobietko narzekasz na aparat, skoro zdjęcia są cudowne?*-*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja sylwestra spędziłam z rodziną ;)
    U mnie jeszcze wcale nie spadł śnieg ;/ Piękne zdjęcia!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  27. Sylwestra spędziłam w domu, nie miałam ochoty na imprezowanie. Wspaniałe zdjęcia, też mam taką choinkę :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Sylwestra spędziłam w domu. :)
    U mnie jest śnieg cały czas, tylko siostra wystawiła mnie do wiatru i również nie mam mi kto zrobić zdjęć, a na samowyzwalaczu wychodzą całe białe ;-;
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Sylwestra spędziłam podobnie jak Ty, tyle tylko, że z chłopakiem i młodszym bratem :) Oglądaliśmy filmy i graliśmy :D Co do zdjęć, pilot będzie dobrym rozwiązaniem, choć jak cykam sobie autoportrety to niestety tak biegam w kółko do aparatu :D Ze śniegiem jest różnie, spadnie, stopnieje, znowu spadnie i topnieje.
    http://recenzje-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia, lubię je chyba najbardziej na twoim blogu. Mój sylwester spędziłam z przyjaciółką.
    Też mam ten problem, muszę kupić sobie tego pilota. Tak szczerze mówiąc to te zdjęcia z posta zimowego też tak zrobiłam. Latając w tą i spowrotem do statywu i aparatu.

    Zapraszam do mnie:
    ♡natty-and-natty.blogspot.com♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne zimowe zdjęcia, u mnie niestety jak na razie tylko deszcz

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zawsze w sylwestra oglądam horrory hihi <3
    Zapraszam również do mnie u mnie nowy post
    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/2015/01/naucz-sie-doceniac-kazda-chwile.html zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niestety Sylwester spędziłam w domu, jednak nie było źle! U mnie śnieg był dłuższy czas, jednak było ponuro i zdjęć się nawet nie chciało robić. Oczywiście tobie jak najbardziej udało się oddać urok zimy. Ostatnie zdjęcie strasznie mi się podoba! Jest takie magiczne!
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zdjęcia są genialne//napisz może.. jakieś recenzje ;)

    Pozdrawiam~ Steffy♥
    Pisane pasją (mój blog)- ♥kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja sylwester spędziłam w domu. Bardzo ładne zdjęcia *o* U mnie śnieg był przez jakiś czas, ale już nie ma :c
    pozdrawiam!

    http://karoanddaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne zdjęcia ! ;)
    Ładny blog
    Zapraszam do mnie na nowego posta - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie śnieg jest do tej pory :)
    Świetne zdjęcia, a pilot do aparatu - super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia!:)
    http://by-agnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja sylwestra spędziłam w domu:) śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie również nic się nie zmieniło :)) .
    ładne zdjęcia :) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne ci te zdjecia wyszły!! obserwuje.


    kochana zapraszam i pozdrwiam KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne te zdjęcia. Mi Sylwester minął właśnie na zabawie :)) Śnieg u mnie również leżał tylko niecałe dwa dni!

    Zapraszam! :)
    Mój blog- klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja sylwester spędzałam niestety sama oglądając filmy MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
  44. Ostatnie zdjęcie przecudowne <3
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ostatnie zdjęcie najlepsze ;)
    Zrób coś w rodzaju Q&A ;)
    1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. piękne zdjęcia ;3
    pozdrawiam, Wiktoria
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. WoW śliczne zdjęcia ;33

    http://mille-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Boziu... Jak ja dawno nie widzialam sniegu... Tu gdzie ja mieszkam (Portugalia.) nie ma sniegu ;(
    Piekne zdjecia!!!
    Zapraszam : iza-izaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ja sylwestra spędziłam z przyjaciółkami,a jeśli chodzi o śneg to był u mnie kilka dni,ale niestety stopniał :(

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. u mnie śnieg już stopniał :(

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja mieszkam w Belgii, więc zima to rzadkość :/ Następny post może być o postanowieniach noworocznych, jeśli je masz ;D

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny blog !!

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  53. ostatnie zdjęcie to magia! :)
    tutajewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja bym chciała, żeby spadł taki sobie biały puch i zaczęła się prawdziwa zima. A nie, że padnie 5 cm i za 2dni już nie ma.
    Zdjecia piekne *.*

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. U mnie w Bieszczadach jest masaa śniegu !! Jutro wybieram się właśnie na zimową sesje :) Zapraszam na mój blog: stefansky93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne zdjęcia, a sylwester jaki spędziłaś pewnie był o wiele lepszy niż mój :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mi sylwestra minęło dobrze :) U mnie też się szybko roztopił :( Cudowne zdjęcia, aż można poczuć zimę! :) wszystkiego dobrego z okazji nowego roku.

    wjakwatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. U mnie zima też była tylko kilka dni. Sylwester bardzo pozytywny i w miłym towarzystwie! Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. nie są profesjonalne? Serio? Mi się bardzo podobają ! A zima...u mnie też całe 48 h haha.
    Pozdrawiam.

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam zdjęcia w tak dobrej jakości! Są naprawdę ładne :) U mnie było tylko troszkę śniegu a teraz nie ma wcale:( Szkoda, bo wolę już śnieg i lekki mróz, już w ogóle jak świeci słońce, niż taką okropną szarą, deszczową i wietrzną pogodę...
    Dziękuję bardzo za odwiedziny i zapraszam częściej, może nawet zawitasz u mnie na stałe? :)
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Tak się składa, że też potrzebuję pilota do aparatu bo męczące jest bieganie i problemy ze złapaniem ostrości na zdjęciu :(
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Zazdroszczę przynajmniej tych 48h śniegu, bo u mnie zima jest kompletnie beznadziejna. Zimno, wiatr wieje i co jakiś czas pada śnieg z deszczem, ale nic nie pozostaje na dłużej. Miejmy nadzieję, że zima nie zechce tylko zająć nam wiosny.. :(

    http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ładne zdjęcia :) U mnie wczoraj padał śnieg, jest ślisko.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też mogę zrobić zdjęcia wszystkiemu, ale sobie jest zrobić najgorzej. Ja sylwestra spędziłam z koleżankami :).

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie ma nic gorszego niż brak zdjeć :/
    Może dodaj post o swoich włosach? :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja też narzekam na brak zdjeć niestety, ale jakos trzeba sobie radzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja Sylwka spędziłam tradycyjnie w domku :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.