Pomagam, po to jestem

18:20 Talla 82 Comments

Ups, nie było mnie tutaj znowu przez dłuższy czas. Ups, znowu od tego zaczynam post. Ostatnio mam skłonność bo psucia różnych rzeczy. Ale nie o tym chce pisać.
---------------------------------------------------------------------------
Pogoda obiecała mi, że dzisiaj będzie lekki mróz i opady śniegu...Miałam nadzieję, że w końcu nadejdzie ta chwila, kiedy będę mogła wybrać się na zimową sesję w tym białym puchu. Haha, chyba przestanę sobie tą nadzieję robić. Nie powiem - pogoda sprawdziła się w 50%. Padał śnieg (całe 15 minut), ale dodatnia temperatura sprawiła, że zamiast białego puchu, na ziemi pojawiła się szara chlapa, która zepsuła mój i tak zrujnowany humor.


Pisałam niejednokrotnie, że jestem osobą, która uwielbia pomagać. Ci, co mnie znają, wiedzą, że praktycznie zawsze służę pomocną dłonią. Uwielbiam to uczucie, tą świadomość, że zrobiłam coś dobrego dla kogoś. Nawet najprostsza rzecz, nawet przytrzymanie komuś drzwi, ustąpienie miejsca w autobusie sprawia, że ten ktoś się uśmiecha. Wystarczy, że w sklepie uśmiechniemy się do pani ekspedientki, przechodząc ulicą uśmiechniemy się do kogoś znajomego. Uśmiech rodzi uśmiech. Nie trzeba wielkich wyczynów, żeby sprawić komuś radość. Za to uczucie, które potem nam towarzyszy jest bezcenne.
Nie mogę powiedzieć, że jestem święta i pomagam każdemu na każdym kroku. Nie wiem, czy są teraz tacy ludzie. W Polsce niestety ludzie są teraz tak nieprzyjemni, że czasami aż nie chce się do nich wychodzić. Nie, nie chodzi mi o znajomych, ale nawet o tych, co idą ulicą. Nie chcę tutaj krytykować naszego kraju, bo jestem Polką i jestem z tego dumna, ale kiedy wyjedzie się za granicę i spotka się z tamtymi ludźmi, naprawdę widać różnicę. Ale znowu zmieniam temat.
Wróćmy się.
Chcę pomagać na różne sposoby. Tak jak pisałam, głównie po to założyłam tego bloga. I wiecie co? Chyba to mi się udało kilka razy :) Osoby, które do mnie napiszą, zawsze mogą liczyć na odpowiedź. Nieważne czy to jakieś zwykłe pytanie, czy może jakiś większy problem - ja zawsze staram się pomóc. Doradzam, dodaję pewności siebie. I wtedy też pojawia się ta świadomość, że komuś pomogłam. To świetne uczucie. Widzicie? Nie trzeba tak dużo, prawda?






Pozdrawiam osobę, która musiała się dzisiaj poświęcić, żeby zrobić te zdjęcia ;D
------------------
Zapraszam Was serdecznie na bloga Wiktorii KLIK :)

Bardzo ważne pytanie do Was:
Wolicie żebym pisała posty tematyczne, czy raczej się z nimi ograniczyć i skupić się głównie na zdjęciach? 


82 komentarze:

  1. u mnie taka chlapa była wczoraj, dzis nie widać nic poza sniegiem z czego ogromnie sie ciesze :P Co do pytania, ja lubie posty lifestylowe ze zdjeciami, gdyz sama takie najczesciej dodaje :) zapraszam na nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również długo czekałam na śnieg i się doczekałam! Dzisiaj czekała na mnie taka miła niespodzianka :) A co do postów to wolę czytać posty tematyczne. Co nie znaczy, żebyś nie dodawała zdjęć, bo naprawdę są świetne! :*

    Zapraszam. Aktualnie potrzebuję pomocy, mam nadzieję, że moge na Ciebie liczyć <3
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiech niewiele nas kosztuje, a sprawia, że druga osoba lepiej się czuje.
    Moim zdaniem bardziej wartościowa jest jakaś notka+zdjęcia niż same zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz na zmianę tematyczne posty , a raz na jakiś czas skup się wyłącznie na zdjęciach :)
    Ja mam taką naturę, że też zawsze służę pomocną dłonią :3

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo braku sniegu zdjecia mi sie podobaja, maja swoj klimat, ja tez uwielbiam pomagac i czuc te swiadomosc dobrego uczynku. Co do postow, ja uwielbiam ogladac zdjecia i sie nimi inspirowac, jednakze lubie takze przeczytac cos tresciwego, co sklonia mnie do przemyslen! Proponuje Ci przeplatanie notek, raz wiecej zdjec, raz wiecej tekstu!!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie biało! Bialuteńko!
    Śliczne zdjecia i łądnie rozplanowane :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chciała posty tematyczne z dopracowanymi zdjęciami haha:) Ale jak mam wybierać to wolałabym żebyś skupiła się na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, lubię Twoje posty, właśnie też te, w których starasz się wytłumaczyć/zrozumieć czytelników!
    Pozdrawiam,
    tvjler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne Zdjęcia. Zapraszam do mnie. Obserwacja za obserwacje? http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne Zdjęcia. Zapraszam do mnie. Obserwacja za obserwacje? http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne zdjęcia <3 i bardzo ciekawy post :)
    pozdrawiam cieplutko :3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie padał śniegh 3 dni , a potem wyszło słońce i została chlapa :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię zarówno posty tematyczne jak i lifestylowe. A może na przemian? To też jest jakieś wyjście z opresji, hahah. :)

    Pozdrawiam, gabriela-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też służę pomocną dłonią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yes, I follow you on gfc, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pytanie : Dla mnie tematyczne posty są ciekawsze niż same zdjęcia, ale przecież można wymieszać obie opcje ;)

    Twój blog - musiałam to w końcu powiedzieć, jest jednym z moich ulubionych. Piszesz tak, że chcę czytać, przyciągasz czytelnika. Zdjęcia też są świetne - ostre, ciekawe. Po prostu zawsze kiedy widzę, że coś napisałaś mam takie miłe uczucie ^^ Haha. Trzymaj tak dalej ;)
    Też kocham pomagać, wiem co czujesz <3

    ttp://kitsunechanblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka śliczna stylizacja! <3
    zapraszam na nowy post http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka śliczna stylizacja! U mnie padał śnieg całą noc i jak wyszłam na dwór to biały puch sięgał mi po kolana ;D
    Pytanie: Wolę bardziej tematyczne posty :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak. Miło jest tak się uśmiechnąć do przypadkowej osoby. Od razu humor się poprawia :)

    Może wpadniesz do mnie? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na razie mam piękną zimę, ale zaraz pewnie się ociepli i będzie ciapa :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście wolę podziwiać zdjęcia, więc możesz dodawać posty tak na zmianę. Raz zdjęcia raz jakieś poruszenia tematyczne :)
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie jest śnieg ale cały czas padało, i zdjęcia wychodziły, rozmazane, świetne zdjecia

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie cały czas pada śnieg od 2 dni. Super! Jutro chyba się wybiorę na sesje :)
    A co do postów - ja wolę oglądać zdjęcia ale tematyczne też ci wychodzą więc może to rozwijaj? :)

    Zapraszam!
    Czy mogę liczyć na twoją pomoc? :)
    http://sandryyshen.blogspot.com/2015/01/choies-sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciesze się, że są jeszcze osoby, które umieją pomagać :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem co jest z tą pogodą, że się nie sprawdza.
    Jesteś bardzo fajną, pozytywna osobą - tak trzymać!
    Obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze wiedzieć, że są na tym świecie jeszcze osoby które potrafią wyciągnąć tą niektórym tak pomocną dłoń ;)

    Zapraszam do mnie na nowy tag pt." Mój zwierzak" soo---creative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Takiej chlapy najbardziej nie lubię.
    Myślę, że raz na jakiś czas posty tematyczne, to nic złego. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tez kocham pomagać, lubię jak ludzie sie uśmiechają, uwielbiam zarażać uśmiechem :) masz piękne włosy!
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. YOU ARE SO PRETTY!
    I LOVE THE LOCATION!

    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurde współczuje. Ale nie przejmuj się :) Może nadejdzie taki dzień kiedy wreszcie uda Ci się zrobić upragnione zdjęcia i ja w to wierzę;D Te są cudowne, więc i tak uzyskałaś super efekt, więc jest się czym cieszyć kochana :)
    Bardzo spodobał mi się Twój post (: A do tego ciekawie piszesz, podoba mi się to.
    Obserwuję i obiecuję być wiernym i aktywnym komentatorem, jak i czytelnikiem (;
    Ja z kolei od całkiem niedawna prowadzę bloga o mojej pasji-rysowaniu. Jeśli jesteś chętna rysuję portrety na zamówienie. Pisz w komentarzu lub na mail podany na blogu (: więcej informacji zdobędziesz przez email. Zapraszam także do obserwowania, nie przegapisz nowych rysunków ani postów.
    http://zuzanvx.blogspot.com
    Życzę miłego dnia ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. Mimo, że nie było śniegu i tak zdjęcia wyszły prześlicznie! :)
    Ja myślę, że lepiej bedzie jak będzie więcej zdjęć. :)

    Nowy post, zapraszam(klik). Poklikasz? To dla mnie ważne c: Zapraszam na konkurs(klik)! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. a mi się podoba,że nie ma śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też uwielbiam pomagać. Najlepsza jest nasza świadomość że zrobiliśmy komuś dobrze :) U mnie na blogu są umieszczone nawet banery,które pomagają: klikasz-pomagasz. Zachęcam do klikania,bo nasza sekunda poświęcona banerze,może uratować komuś życie :) Świetny post,lubię takie pozytywne :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello,
    You have a nice blog :)
    I follow you, could you follow back, please.
    My blog: www.mehtapslifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  36. a u mnie jest już śnieg! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. To dobrze, że chcesz każdemu pomagać :)
    To ważne, i w tych czasach raczej trudno znaleźć kogoś, kto będzie chętny do pomocy i to bez wzajemności
    szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie za to mega dużo śniegu, mogę Ci go trochę oddać :)
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post , śliczne zdjęcia. Nie jest ci zimno ? Brrr !!! Powodzenia w blogowaniu :)

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Powodzenia w blogowaniu :)) U nas konkurs!!
    Pozdrawiamy!
    Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku zimno robić zdj w zime hah :)
    A i jak dla mnie lepsze zdj niż dużo tekstu :)

    www.izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tez bardzo lubię pomagać innym :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. tematyczne tez czasami wstawiaj, ale fotograficzne mnie najbardziej interesują! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. To świetnie, że lubisz pomagać innym!
    Faktycznie - uśmiech rodzi uśmiech :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Pomaganie jest cudowne. Powoduje uśmiech na twarzy! Też kocham to robić!
    Cudowne zdjęcia!
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie również, ani śladu śniegu. Świetny post! :)
    http://aleksandra-brycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja, a zdjęcia są bardzo ładne:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Równiez mam tendencje do psucia rzeczy...


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Miło jest mieć świadomość że dzięki nam ktoś się uśmiecha :)

    Zapraszam www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. skup się i na zdjęciach i na tekscie :) Tak będzie najfajniej :) ładne zdjęcia, a jeśli chodzi o zimę to u mnie jej strasznie dużo śniegu! ;c

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam twojego bloga.Jest genialny,super zdjęcia :)
    my-little-world-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Też uwielbiam pomagać ;) śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Pomaganie jest super! Świetny post :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładny wygląd bloga!
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna z Ciebie dziewczyna!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Trzeba pomagać! Wtedy na pewno ta pomoc wróci do nas, gdy to my będziemy w potrzebie. :)

    Pozdrawiam.
    PS. Śliczny płaszczyk :)

    http://kobiecezrodelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Warto pomagać, ta dobroć wróci do nas w podwojonej sile :) Pierwsze zdjęcie najlepsze!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. pewnie, że warto pomagać :)
    czekam na kolejny post .

    dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do mnie:
    http://xnataliie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Pomaganie jest cudowne. Ogólnie jestem wrażliwą osobą i często wolę pomóc nawet najgorszemu wrogowi, nawet jeżeli później będzie niewdzięczny ;)
    Cudowne zdjęcia, ogólnie cały blog :)


    oliviaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też uwielbiam pomagać! :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja osobiście jestem fanką postów lifestyle'owych, więc chciałabym zobaczyć ich tutaj więcej. :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  62. Też marzę o zimowej sesji, ale niestety śnieg wcale nie chce padać...
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Moim zdaniem i jeden i drugi typ postów jest całkiem niezły. Połączenie postów tematycznych ze świetnymi zdjęciami byłoby idealne ;)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  64. chciałam ci tylko powiedzieć, ze masz cudowną figurę i niesamowity design *.*

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja wole posty tematyczne ♥
    Jednak lubie bardzo oglondać zdjęcia.
    Masz wspaniałego bloga, Obserwuje :)
    Pozdrawiam. Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. mnie czasami ciężko jest kogoś uszczęśliwić.. może jakieś sposoby?:)
    ja tam się cieszę, że jest plusowa temperatura:D
    ______
    w takim razie bardzo się cieszę! koniecznie wybierz się do kina!:)

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo dobrze czyta się Twoje posty, świetny blog ;)!
    jeden i drugi typ postów jest okey ;*

    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. ja bym wolała posty tematyczne jednak ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z kilkoma informacjami, nową porcją samojebek i genialną piosenką! ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny post na prawde :d
    Zapraszam do mnie :D
    http://nadziejanazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowne zdjęcia, ale raczej wolałabym zobaczyć u ciebie posty tematyczne :)

    http://aszila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Such nice photography and love the coat :) x

    extantmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Skup się na zdjęciach są przecudne:)
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Możesz dodawać na zmianę - raz bardziej dopracowane zdjęcia, a raz tekst:)

    { Miłego dnia!
    chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  74. These photos are really beautiful,Natalia! Great background. Love your outfit too. Nice touch of red.

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny blog podziwiam :D
    Ja również obserwuję i myślę , że ty też
    http://natink4.blogspot.com
    http://natink4.blogspot.com
    POZDRWAIAM Nat

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.