Chcę.

20:18 Talla 78 Comments

*Uwaga: zawiera lokowanie produktu*
--------------
Hej!
Planowałam dzisiaj zrobić post DIY, ale niestety moje manualne "zdolności" mnie zawiodły i wszystko legło w gruzach. Nie dziwcie się, dlaczego pojawia się tutaj tak mało tego typu postów, a jeśli już się pojawią, to są tak proste, że przedszkolaki nie miało by problemu z wykonaniem. Nie oszukujmy się, moje zdolności plastyczne są na poziomie dzieci z przedszkola. Tak więc DIY zostawiam dla innych, bardziej uzdolnionych w tym kierunku osobom. Jeśli jesteś jedną z nich to wiedz, że zazdroszczę, haha!

Nie mam zapasowego planu na posta tak naprawdę. Nie wypalił tamten to nie wypalił, więc trzeba napisać coś spontanicznego....co?
Nie wiem co napisać. Mam 1000 myśli w głowie, ale nie potrafię "przelać" ich na tekst. Zacznę coś pisać, ale kasuję to kiedy to czytam, bo jest tak zagmatwane, że sama nawet nie wiem o co chodzi. I to jest właśnie pisanie na przymus postów. Nie, nie narzekam teraz. Nie narzekam, bo ja sama jak pewnie i większość tego nie znosi. "Po co zakładałaś bloga, jeśli teraz nie chcesz pisać postów?!" - zakładam, że niektórzy tak mogą myśleć. Tu nie chodzi o "niechcenie". To jest właśnie uczucie 
kiedy chcesz, a nie możesz. 
Zazwyczaj kiedy czegoś chcemy, możemy to dostać. To zależy od tego, czy nie będziemy zbyt leniwi. Chcesz mieć umięśniony brzuch? Możesz, ale musisz coś w tym kierunku zrobić. Chcesz i możesz. Ale wyobraź sobie, że są ludzie którzy chcą, ale nie mogą.
Postawmy się teraz w sytuacji ciężko chorej osoby. Ona tak bardzo chciałaby być zdrowa, przebywać we własnym domu poza szpitalem i cieszyć się życiem. Ale przecież  to nie od niej to zależy. To, że taka osoba chce nie sprawi, że nagle wyzdrowieje i wstanie z łóżka szpitalnego zupełnie zdrowa. 
Nie masz na to wpływu. Wtedy nie ty decydujesz, ale życie decyduje za ciebie.




 lokowanie produktu, haha





Nie wiem, czy do końca to zrozumieliście. To wszystko pisałam spontanicznie. Chciałam napisać, że jeśli czegoś pragniemy i możemy to osiągnąć, ale musimy coś zrobić, nie zastanawiajmy się tylko dążmy do celu. Kiedy decyzja należy do nas, nie marnujmy jej. 
-----------------------------------------------
Jeśli macie jakieś pytania kierujcie je TUTAJ. Tak, ja również bawię się w aski, haha.

78 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ! Masz ogółem ślicznego bloga.. I widać że piszesz z pasją <3

    moszovska-blog.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i zgadzam się z tobą ,że ludzie chorzy chcą ale nie mogą być zdrowi :) a przy okazji też lubię reziego polecasz jego bluzę bo mam zamiar kupić ale jeszcze się zastanawiam :)

    http://tynkaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam taki pogląd, że nie ważne co się chce, ale jak się do tego dąży to na pewno po jakimś czasie dostanie się rezultaty swego chcienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba wierzyć że damy radę, że się uda!
    świetny post! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Wystarczy tylko chcieć coś osiągnąć i dążyć do tego, wtedy jest ok :)
    Prześliczne zdjęcia *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! ;D Rezi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 zdjęcie - bardzo artystyczne ;)
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko się udaje jeśli się wierzy:) cudne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zawsze... Ja bardzo chcialabym aby ktos mi bliski wyzdrowial, ale sama nie moge zrobic nic wiecej niz wierzyc. Wierzyc w to, ze kiedys sie uda...

      ��natty-and-natty.blogspot.com��

      Usuń
  9. fajny blog ;)

    http://cieszymordkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia robisz :) Dziękuję za klika! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely post and outfit - thanks for sharing! <3

    I have a Valentines Day outfit post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcieć znaczy móc :)
    asziaa.blogspot.com
    ps. zazdroszczę śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, bajeczne zdjecia *,* ja tam też mam 0 talentu do DIY xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa! bluza Reziego! :D
    Sliczne zdjecia i przeslodki piesek :)

    Mój blog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rezi <3 Zgadzam się z Tobą. Chcieć to znaczy móc! :) Cudowne zdjęcia! :)


    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile śniegu ... a u mnie już się robi coraz cieplej. :)
    Pomożesz ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://kajkams.blogspot.com/2015/02/cos-co-lubie-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz słodkiego pieska, a zdjęcia są po prostu śliczne :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że 50-tka poszła w ruch ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. O! jak fajnie że u ciebie jest tak dużo śniegu <33 zazdroszczę !
    ponieważ u mnie jest już ciepło
    ! a ,,śnieg'' spadł i od razu się roztopił <3
    bardzo ciekawy i interesujący post <3
    śliczne zdjęcia i piesek <33
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! :)
    Niby chcieć znaczy móc, lecz nie we wszystkich sytuacjach to się sprawdza :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Taką parkę zamówiłam ostatnio z Romwe :)
    Klikniesz u mnie w link ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie zawsze udaje się nam to co chcemy.Świetne zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Z takiego posta który niby był 'tlumaczeniem', wyszło Ci coś fajnego :D


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mądrze napisałaś, ja też czasem mam tyle rzeczy do opisania,a jak przychodzi co do czego, to nie wiem jak nawet zacząć.
    ps Też nie umiem DIY, jestem beznadziejna pod względem plastycznym:)

    zapraszam do mnie-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie zabrałaś się za ten post, spontaniczność jest najważniejsza :)) zawsze w naszej głowie jest 24853954793 pomysłów, a jak trzeba coś napisać, to wszystko magicznie paruje...
    hej, masz bluzę Rezistyle! ;) pozdrawiam.

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez jestem za spontanicznością ;))
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytając to, co napisałaś mam łzy w oczach. I wiesz co? Bardzo mnie to zmotywowało. I myślę, że wiele innych osób również :)
    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawie piszesz, a do tego motywująco :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten post bardzo nas z motywował ;D
    Pozdrawiamy!
    Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. często mam tak że chce coś zrobić, ale nie mogę a szczególnie na blogu. Przez to pewnie znowu go zaniedbam od Poniedziałku.


    Zapraszam http://sonleszaharr.blogspot.com/ jeśli ci się spodoba to zaobserwuj ja już to zrobiłam.
    Teraz zabieram się za czytanie, wcześniejszych postów

    OdpowiedzUsuń
  31. motywujesz :) i śliczne zdjecia, nie umiem się napatrzeć.

    doska-style.blogspot.com <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam podobnie jak ty, milion myśli w głowie ale nie umiemy tego skleić w jedną całość i wychodzi nam jeden wielki misz masz. Czasami trzeba chwili odpoczynku od wszystkiego, każdy zasługuje na chwilę dla siebie.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko to co napisałaś jest prawdą. Jeśli czegoś bardzo chcemy, powinniśmy dążyć do celu i robić to co kochamy i w czym czujemy się silni :) Świetne zdjęcia!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten przykład z chorą osobą jest bardzo trafny. Faktycznie życie często plata nam figle i decyduje za nas. W niektórych sprawach jest to pomocne, w innych nie. Jednak i tak nie powinniśmy się poddawać i iść dalej, stawić czoło przeznaczeniu.
    http://the-girls-which-bite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne zdjęcia, podobają mi się strasznie:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę takiego śniegu! U mnie nic nie spadło :c

    www.herecomesmaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne zdjęcia, zgadzam się z postem!
    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś często tak miałam, żechciałam coś napisać, ale miałam totalną pustkę w głowie. Teraz staram się wcześniej planować posty :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiara w swój cel to klucz do sukcesu :D
    Śliczne zdjęcia.

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo łądne zdjęcia. Dobrze Cię rozumiem, też mam chwile, w których nie mam zupełnie pomysłu na posta i nic nie wychodzi :) !! Bardzo ładne zdjęcia jeszcze raz! ::))))
    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie martw się plastyką :)
    Mam podobny problem xdd
    Nie mam talentu plastycznego ani trochę!
    Mam troszeczkę za to talent muzyczny.
    Plastyka to nie wszystko haah
    Piękne zdjęcia!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  42. Znam to uczucie kiedy chcę, a nie mogę, tylko nigdy nie potrafiłam go nazwać :D
    Ja właśnie uczę się przemóc lenia i robić wszystko, żeby z każdą czynnością być bliżej celu <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. przecudowne zdjęcia :) świetna ta bluza od Reziego :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Powinniśmy doceniać to, że jak czegoś chcemy, to możemy, a nie tak jak np. chorzy ludzie chcą wyzdrowieć, ale nie mają na to wpływu :/ Też czasem nie mam weny do pisania posta xd
    Idealne zdjęcia, zazdroszczę śniegu, którego u mnie ani śladu ;-;


    Pozdrawiam!

    ♥ JULIA BLOG – NAJNOWSZY POST! KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia ;* ReZi Style ♥
    Obserwuję ;*

    Mój Blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  46. ..nie jestem na twoim blogu pierwszy raz ale teraz musze ci to napisać...piękna jesteś:")
    + skomnetujesz moją ostatnią notke i klikniesz w link na końcu notki? z góry dziękuje! :* ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny i ciekawy post ;) + śliczne zdjęcia *.*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam. Świetny blog :D Zapraszam do zapoznania się z moją stroną i do obserwowania. Oczywiście odwdzięczę się tym samym :)
    Pozdrawiam :)
    https://www.facebook.com/abouthumannutrition http://abouthumannutrition.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny post napisałaś , powiem Ci że zmotywowałaś mnie co paru rzeczy. ;)
    Świetne zdjęcia !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Słodki pieseeeek ;3 I pieknie wygladasz :) Rezi style! :) Naprawdę cudowny blog ^^ Świetny wygląd , bardzo mi sie podoba.I oczywiście genialny post :)) Bardzo ciekawy :) Jeśli pozwolisz (a to na pewno) zostanę tu na dłużej bo blog jest godny podziwu <3 Mam go już w zakładkach nawet i naturalnie OBSERWUJĘ ^^ Prosze wejdz na mojego bloga a jesli ci sie spodoba to zaobserwuj ;)) Pozdrawiam kochana :* Jeszcze nie raz tu wpadnę<3 ! karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Nawet pisząc spontanicznie potrafisz przekazać ważną myśl. Może jesteś słaba w pracach artystycznych, ale pisarką jesteś świetną! Zdjęcia jak zwykle cudowne <3

    http://kitsunechanblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Zajebiste zdjęcia! :*
    Cudowne <3 piękna ;)
    Super blog :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam! Mądry post ;)
    Śliczne zdjęcia *.*
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  54. Póki możemy coś zrobić, to róbmy to, bo kiedyś może być za późno :(

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny blog :3
    Ładny blog !
    Zapraszam http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. niestety znam to uczucie :/
    świetne zdjęcia :D

    // La Decadence //

    OdpowiedzUsuń
  57. Bluza Reziego <3 piękne zdjęcia ♥
    www.blog017.blogspot.com
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Madrze napisane, każda decyzja nalezy do nas, nie marnujmy jej.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. wow przepiękne zdjęcia JAKOŚĆ powala na kolana , czym robisz ? Poza tym jesteś bardzo ładna i ciekawa notka WARTO u Ciebie czytać notki :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com <---pomożesz,klikając w linki ? :*

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczne zdjęcia! ;*
    Rezi :D
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładne zdjęcia. Wspaniale wyglądasz :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. chcieć to móc ;)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  63. Też uważam, że jeśli chcemy i zależy to od nas, to powinniśmy dołożyć wszelkich starań, by osiągnąć swój cel ;)

    www.HELLLO-WONDERFUL.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Jakie cudowne zdjęcia *..* ja mam jeszcze tydzień ferii ;) życze wytrwałości i pomysłów na posty :) ja dopiero zaczynam i mam nadzieje ze moj blog będzie chociaż w części taki cudowny jak Twój ;) Zapraszam do mnie <3
    lovelyrainbowblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. super post ! zapraszam http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Super post i świetne zdjęcia . :)
    Bluza Rezi style <3 Aww.
    Ja też bardzo lubię Remka :)
    Pozdrawiam :) http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. świetne zdjęcia :)
    zostane tutaj na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.