♨CIY♨ Oreo brownie ♨

20:34 Talla 91 Comments

*Uwaga: jeśli jesteś osobą, która jest na diecie i znalazła się na tej stronie, masz dwa wyjścia:
1. opuścić ją
2. dać sobie spokój z dietą na jakiś czas i skusić się na...
OREO BROWNIE! *
----------------------------------------------------
Tak, przychodzę dzisiaj do Was z troszeczkę innym postem. 
Większość moich znajomych wie o tym, że jestem wielką wielbicielką pieczenia wszelkich słodkości. Uwielbiam próbować różne przepisy, a szczególnie te ciekawe, charakterystyczne w smaku i w wyglądzie. Więc dzisiaj zdecydowałam się zrobić coś, co okazało się być doskonałym połączeniem! Ciastka Oreo i popularne amerykańskie brownie. Obiecuję Wam, że ten przepis podbije Wasze serca!



POTRZEBUJEMY:
♪ 150g masła
♪ 180g gorzkiej czekolady
♪ 4 jajka
♪ 165g cukru trzcinowego (ja dałam pół szklanki, bo nie przepadam za zbyt słodkimi wypiekami i smak gorzkiej czekolady bardzo mi odpowiada :))
♪ 3 łyżki mąki
♪ 8 ciasteczek Oreo
♪ 1 łyżka kakao* (opcjonalnie)


Czekoladę łamiemy na kawałki i wrzucamy do garnuszka razem z masłem. Rozpuszczamy w kąpieli wodnej. Odstawiamy do przestygnięcia.
W tym czasie ubijamy jajka razem z cukrem na jasną puszystą masę. (Nie dodajcie całego cukru na raz, róbcie to stopniowo)


Kiedy jajka dobrze się ubiją (czyli jakieś 15 minut), zmniejszamy na średnie obroty i dodajemy powoli rozpuszczoną czekoladę. Następnie mąkę i mieszamy. 4 ciasteczka łamiemy na kawałki i wrzucamy do naszej masy. Znowu mieszamy.
Małą kwadratową blachę wykładamy pergaminem lub papierem do pieczenia i wylewamy masę. Na wierzch kruszymy resztę ciasteczek.
Wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i pieczemy ok 25 minut.







Takie brownie na pewno zachwyci wiele osób. Ja osobiście jestem wielką fanką brownie jak i Oreo, więc takie połączenie jest dla mnie idealne! A przepis jest bardzo prościutki, więc myślę że nawet największa fajtłapa poradziłaby sobie z wykonaniem (nie obrażając nikogo, haha)
------------------------------
Jeśli już jesteśmy w temacie jedzenia, chciałabym Was zaprosić na bloga niesamowitej dziewczyny, który jest właśnie w tej tematyce. Znajdziecie tam świetne wegańskie zdrowe przepisy na przepyszne ciastka, pancakes i nie tylko! Ja osobiście zaglądam tam bardzo często, więc i Was zapraszam :)
KLIKNIJ TUTAJ

Wypróbujecie? :D

91 komentarzy:

  1. Aaaaa, wygląda niesamowicie pysznie! :) Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię próbować rożne przepisy! Uwielbiam Oreo. Ciasto z Twojego przepisu apetycznie wygląda i wydaje się rzeczywiście proste! Może wypróbuję...
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmmmm.... Kocham brownie !! I oreo !!! I czekoladę !!!
    Lecę do kuchni !!
    Zapraszam do mnie : KLIK-★Miss Clare★

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ile czekolady :) Szkoda,że jestem na diecie,a tu takie pyszności <3
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada przepysznie! Nuestety jestem na diecie, i w dodatku mama zrobila szarlotke... :") w kazdym razie moje umiejętności kulinarne sa na poziomie zerowym... nie potrafie zrobić brownies takiego z pudelka (zawsze ze środka wyplywa pelno tego ciasta....)

    Zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuuu ! Już wiem co jutro będę robić :)
    Uwielbiam oreo, lody oreo, czekoladę oreo i wszyystko!

    Proszę o klikanie w linki :) postaram się odwdzięczyć ;)
    http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/2015/02/oh-my-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Narobiłaś mi takiej ochoty, że pomimo nieco później pory mam ochotę lecieć do sklepu po oreo i robić to ciasto! :D
    Na następną sobotę spróbuję wypróbować przepis, bo wygląda naprawdę pysznie, mmmm ;)
    A jak nazywa się ten blog? ;)
    Ja fajtłapa w kuchni xd
    sage-servant.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, matko zapomniałam dodać linku XD
      już poprawiam, hahahaha

      Usuń
  8. Przepis faktycznie prosty, może się skuszę aby go wypróbować. Śliczne zdjęcia! Na końcu piszesz, że chciałabyś zaprosić na bloga dziewczyny o temacie kulinarnym, ale nie podajesz linka( albo ja nie znalazłam), więc jak byś mogła to byś podała link?

    w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    tuczarniamotyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie tak! Zakochałam się w tym przepisie - brownie w połączeniu z ciasteczkami oreo... Mniam!
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło, jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham oreo ! Ale to musi być dobre ! *-*
    Świetny przepis :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Można prosić o jakiś link do bloga tej dziewczyny?
    Ciasto brzmi naprawdę smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam, ale mi zrobiłaś smaka!


    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglada pysznie, ale musze sie oprzec, poniewaz postanowilam na lekki odwyk od slodyczy :*

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na diecie a ty tu takie smakolyki szykujesz =^-^=

    zostawiam Ci obserwacje kochana <33

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wstęp jak najbardziej pasuje do tego przepisu ;d szkoda,że nie przepadam za oreo ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak wygląda przepysznie, że aż jutro chyba je zrobię! :)
    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeju mmm, jak pysznie wygląda! :*
    Muszę zrobić :D

    Mój blog-klik c:

    OdpowiedzUsuń
  18. przepysznie wygląda, strasznie kusisz na diecie jestem, ale może zrobie rodzinie

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. AAAAA! Prawdziwa uczta dla podniebienia! Jak dobrze że jutro niedziela, zaskoczę moją rodzinkę tym ciastem:D
    http://angelika-ka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznaje wydaje się być bardzo prostę do zrobienia, na pewno to kiedyś wypróbuję :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. O jezu.. *.* Pewnie, że wypróbuję!
    Zapraszam do mnie na ulubieńców miesiąca! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pycha!!!! Zrobię jak wrócę do domu!:)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. o, muszę spróbować! :)
    kocham oreo, więc to coś dla mnie :)
    zapraszam na nowy post :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wygląda! Muszę wypróbować przepis i chyba zrobię to na 98%!

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  25. O mniaam!! Wygląda genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Miniaaam tylko ile kalorii...
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj chyba się skuszę na zrobienie :)


    http://fascinated-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak to pięknie wygląda <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda przepysznie! *o*
    Ja od jutra mówię "STOP" jedzeniu XD haha
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale musi być to pyszne! :)
    Zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. JEJKU, to wygląda tak mega apetycznie, że chyba nawet dzisiaj sama spróbuję!

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Już wiem że na następną niedzielę deser będzie, właśnie ten ! :)


    Mój blog ♥ KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. pychota musze wyprobowac!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/i-m-not.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście spróbuję bo sama jestem ogromną pichciarą :D. Uwielbiam testować nowe przepisy, a ten wygląda pysznie!

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mmmm wygląda pysznie *.* próbuję ograniczać słodycze, ale i tak wyb próbuję, już zapisałam sobie przepis ^ ^

    http://trzynstywymiar1820.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mimo że nie przepadam za oreo to to brownie bym zjadła xd
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. I kolejny przepis do mojego magicznego zeszytu przepisów :-D, napewno spróbuję!
    Pozdrawiam,
    Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale to musi być pyszne *___*
    Jak mówią- geniusz tkwi w prostocie :)

    http://xhospital-beds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Pewnie bardzo dobre :) Będę musiała wypróbować.
    Pozdrawiam. http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. o mój boże wygląda smakowicie! Na pewno skorzystam z tego przepisu, jak dobrze, że nie jestem na diecie XD

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciasto wygląda przepysznie! Jednak za pewne gdybym próbowała je zrobić wyszedł by jeden wielki zakalec! haha ! :)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjny przepis, wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  43. los tak chciał że mam w domu akurat oreo oraz reszte składników i zabieram sie za robienie, zdjęciami narobiłaś smaka niesamowitego !!! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  44. dobry pomysł ! muszę wypróbować :)

    Zapraszam na konkurs :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepis spoko ale dałabym 0,5 szklanki cukru (100g) i 100-150g czekolady. A Oreo są pyszne. Akurat dziś kupiłam nową dużą Milkę w tej wersji.
    Screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepysznie to wygląda! :)
    Chyba sama wypróbuję ten przepis :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak pysznie to wygląda :*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Aż ślinka leci :P Myślę, że pokuszę się, aby spróbować tego przepisu, bo naprawdę zdaje się być prosty w wykonaniu.


    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. ładnie wygląda, ale jadłam kiedyś Oreo i nie posmakowały mi :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie jadłam brwonie, ale ten przepis wygląda smakowicie i koniecznie muszę go wypróbować!
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Mniamwygląda pysznie :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Kusisz! Muszę wypróbować, wygląda genialnie :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę kiedyś zrobić. Wygląda pysznie. ;* Aż chce mi się to zjeść.

    Zapraszam na konkurs! :)
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Pyszności :*
    www.blog017.blogspot.com
    NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja raczej nie przepadam za oreo, więc to raczej nie dla mnie, ale powiem szczerze, że wygląda bardzo ładnie :D http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Na szczęście nie jestem na diecie , więc skuszę się na to o ile mama mi pomoże , bo nie jestem dobrą kucharką.
    Super przepis i jakość zdjęć !

    Obserwuje i pozdrawiam
    forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Jejku jak super przepis! Dlaczego ja jestem na diecie :(( Ale jak tylko kiedyś przestanę, to z pewnością wypróbuję :)

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Romwe? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Trzeba było posłuchać twojej rady i nie czytać tego posta :D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Kocham , kocham oreo. Trafiłaś w mój gust tym postem. Bardzo ładny blog i bardzo fajnie piszesz. Zapraszam do mnie : http://katy-and-judyth.blogspot.com/2015/02/chcesz-miec-dugie-adne-i-zadbane-wosy.html

    OdpowiedzUsuń
  60. O kurde takiego przepisu to jeszcze nie widziałam. Ale mi smaka narobiłaś!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  61. Orao oreo mmm <3
    Pychaaa Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Post zapisuję do ulubionych. Jak tylko skończy się post to na pewno wykorzystam przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo aromatyczny post z nutką ;)

    iluminacjekonwersacje@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeju, a ja właśnie jestm na diecie, obiecałam sobie, że w końcu wezmę tyłek w kroki i zacznę ćwiczyć, odpuszczając sobie słodkości, a tu takie kuszące ciasteczka mmmmmm :D hehehe
    Ale mam silną wolę :P noooo, przynajmniej się staram ;) hehe
    Czy mogłabyś prosić o poklikanie linków Sheinside lub banera po prawej stronie bloga? Z góry dziękuję :) Jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  65. Jeju, to wygląda tak pysznie, że po prostu chyba będę musiała to zrobić, bo nie wytrzymam :D

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapraszam Ciebie do mojego blogowego sklepiku ;) Może Ci się coś podoba. Codziennie nowości !

    OdpowiedzUsuń
  67. O mniam! Przepysznie to wygląda:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. O mniam, dlaczego mi to robisz, haha :3

    OdpowiedzUsuń
  69. Wygląda apetycznie i pewnie smakuje też mega :D na wiosne ja będę robić jakieś ciasto, to może również wstawię na bloga :-)

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale smacznie to wygląda ! Gdybym umiała piec to z pewnością bym wypróbowała :D

    Zapraszam do mnie na konkurs KLIK

    OdpowiedzUsuń
  71. Pysznie wygląda. Na pewno wypróbuję ten przepis :)
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  72. Musi byc pyszne!♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Aż zachciało mi się jeść. Na szczescie mam jeszcze kilka ciastek oreo w u siebie :D Kiedy będę miała trochę czasu to może zrobie takie ciasto, bo wygląda swietnie :)

    moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Mniam! Narobiłaś mi smaka tym postem :D <3

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. fajny blog :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Oja! Wygląda bardzo smacznie! Chyba się skuszę, żeby to upiec! :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  77. Robiłam kiedyś oreo brownie - było fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  78. Napewno będzie to pyszne ❤❤❤

    majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. wygląda przepysznie, kiedyś muszę spróbować ! ♥
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. wygląda pysznie, w najbliższym czasie spróbuję! :)

    http://szejnervanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.