Dystans do siebie, czyli co zrobić jeśli się "zgaszę"?

19:43 Talla 136 Comments

Na pewno miałeś kiedyś sytuację, kiedy ktoś z Ciebie żartował w Twojej obecności. Co wtedy zrobiłeś? Śmiałeś się? A może odeszłeś obrażony nie odzywając się ani słowem?
Co jest lepszym wyjściem?
--------------------------------------------------
Dystans do siebie. Nie każdy go ma. Ale jest bardzo przydatną cechą. Nikt nie przepada za osobami, które "strzelają focha" kiedy tylko zwrócisz im uwagę. Kiedy ma się do siebie dystans, potrafi się zauważyć swoje wady (i się do nich przyznać), potrafi się żartować samemu z siebie. Ludzie to cenią. Ale tu nie chodzi tylko o innych.

Jeśli mam do siebie dystans, nie obrażam się, kiedy ktoś zwraca mi uwagę. Przyjmuję to "na klatę" i staram się coś zrobić, żeby się poprawić. Nie wstydzę się do tego przyznać, nie wypieram się tego, nawet jeśli to prawda. Bo mam do siebie dystans.
Jeśli mam do siebie dystans, potrafię się wygłupiać i nie przejmować się tym, że jest to bez sensu. Potrafię zrobić w pewnych momentach sama z siebie komika.
Jeśli mam do siebie dystans, potrafię śmiać się sama z siebie. Jeśli wyszłam głupio na zdjęciu, nie boję się do tego przyznać, nie boję się tego pokazać. Nie mówię, że trzeba to od razu ogłaszać wszystkim, ale nie warto tego ukrywać. Bo przecież nikt nie jest idealny i nikt nie wyjdzie na każdym zdjęciu wspaniale.
Jeśli mam do siebie dystans, potrafię przyjąć krytykę. Nie hejty. Krytykę. Najlepiej uzasadnioną. Jeśli to prawda, nie załamuje się, tylko potrafię to potwierdzić i potrafię coś z tym zrobić. Nie boję się jej. 










Dlatego warto mieć do siebie dystans. Jest to w zupełności pozytywna cecha. Naprawdę się przydaje i warto nią w sobie wyrabiać. Po co się obrażać, skoro można obrócić uwagę w żart? Wtedy wszystko staje się weselsze :)
Szczerze, ja się tego nauczyłam nie tak dawno. Nauczyłam się śmiać się z samej siebie. Jak? Sama dokładnie tego nie wiem, ale da się. Trzeba po prostu nad tym pracować.
Teraz, kiedy nawet zbłaźnię się tu, na blogu i moi znajomi się z tego śmieją, to ja nie obrażam się na nich, nie dogryzam im. Tylko co? Śmieję się razem z nimi. Po co robć z igły widły? Co oszczędzam w ten sposób? Kłótni, niemiłej atmosfery.
Chyba warto, co nie?
-----------------------------------------------
Jak widzicie, ostatnio na blogu pojawia się więcej zdjęć, gdzie zamiast stać przed obiektywem, to mnie tam nie ma. Jest to spowodowane głównie tym, że nie mam fotografa, który robiłby mi zdjęcia, a niestety zrobić sobie samemu zdjęcie portretówką nie jest łatwe :) (Tak, nadal nie kupiłam sobie pilota, haha)

A ty? Masz do siebie dystans?

136 komentarzy:

  1. Twoje posty są takie cudowne ❤️ Mogę wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam do siebie dystans i uwielbiam te ceche! potrafie z siebie zartowac, ze swojego wygladu tez, no i oczywistym jest, ze przyjmuje krytyke (uzasadniona i konstruktywna!)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i zgadzam się z tobą że to bardzo przydatna cecha, w sumie to też przyszło mi nie tak dawno jak tobie ;) <33

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę mam. śliczne zdjęcia http://zycie-jest-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam do siebie dystans, a przynajmniej tak mi się wydaje :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzoo ambitny i kreatywny post. I z pewnością przydatny.
    Ja raczej mam dystans do siebie, bo śmieję się często z np. mojego nieudanego zdjęcia czy coś takiego, ale kiedy ktoś się nabija z sytuacji finansowych, zawodów i upodobań innych to nie mogę tego znieść.
    Każdy lubi co lubi i innym nic do tego.
    W mojej klasie o dystans do siebie naprawdę ciężko. ;')
    Prześliczne zdjęcia. :)
    Zapraszam: sage-servant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, i przecież nie ma za co :)
      Twój blog jest jednym z najlepszych blogów pod słońcem i dla mnie twój komentarz bardzooo wiele znaczy.♥

      Usuń
  8. Ja mam do siebie dystans i staram się go trzymać cały czas przy sobie! :)
    Ładne zdjęcia *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele osób o byle co się obraża , ale ja większość przyjmuję żartobliwie i nie biorę wszystkiego na poważnie.
    Bardzo ciekawy blog i prześliczne zdjęcia ♥

    Obserwuję i liczę na to samo :*

    http://forgive22.blogspot.com/2015/02/walentynki.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam do siebie dystans to jest najważniejsze ;3


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze staram się mieć do siebie dystans, to bardzo ważna cecha. Zdjęcia jak zawsze śliczne! ;)

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram sie :D
    Zdjęcia ... MEGA !

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście, warto mieć dystans do siebie :)
    mimo wszystko myślę, że go mam
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Dystans do siebie jest bardzo ważny. Im szybciej się go nauczymy, tym łatwiej nam się żyje. Na pewno warto jest nauczyć się śmiać z samego siebie i własnych słabości...
    Pozdrawiam
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/
    PS. Dzięki za komentarz u nas.
    Piękne zdjęcia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo miło i ciekawie tu u ciebie i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/no-flex-zone.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie cudowne zdjęcia :)
    fajny pomysł na post :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, myślę że mam do siebie dystans ;p Świetny post!
    Pozdrawiam:*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się tego nauczyłam niedawno i jak dotąd mi wychodzi :D Powodzenia!

    Zapraszam! Napisz mi co myślisz o moim blogu, a jeśli ci się spodoba zaobserwuj aby być na bieżąco :)
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W dzisiejszych czasach chyba ciężko jest o dystans do siebie... teraz jest więcej "hejtów" niż konstruktywnej krytyki. Ale jakoś trzeba sobie radzić... najlepiej ignorować ;)

    Pozdrawiam :)
    martuskaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mega fajny post, niestety wszystko jest prawdą, a takim osobom najgorzej uświadomić ich błąd - bo wtedy się znowu obrażą..-.-

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam twojego bloga, sama robiłaś wygląd?? super notka, fajnie sie czyta:)))
    + zapraszam na swojego bloga, komentarz i obserwacja mile widziana :) ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście ze dystans do siebie jest ważny. Bardzo często ludzie mówią nam coś , co nam nie leży ale jednak jest prawda. .. musimy zagryzc zeby i wziąć to do siebie. Czasem warto kogoś posłuchać bez strzelania focha. Czasem to inni mają rację a nie my :)
    Zapraszam www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mam dystans do siebie, świetnie to napisałaś;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie czasami brakuje dystansu do siebie, ale czuję, że z czasem mam go co raz więcej :)

    http://naturalna-pink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne zdjęcia!

    http://ylyys.blogspot.com/2015/02/6-wiedzma.html

    OdpowiedzUsuń
  27. masz dużo racji, tylko nie każdy się tego potrafi nauczyć, niestety, a dystans do siebie ułatwia życie i zapobiega wielu wylanym łzom.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy poost !! Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Zależy kto się ze mnie śmieje. Jeśli są to przyjaciółki, to nigdy się nie obrażam, bo wiem że nie robią tego złośliwie, więc śmieję się z nimi. Z kolei jeżeli ktoś kto się ze mnie śmieje żeby mi dogryźć, bardzo chętnie wdaję się z nim w dyskusję. Chcę usłyszeć co ma mi do powiedzenia i tej osobie podpowiadać (nie złośliwie, po prostu lubię jak patrzeć na twarze tych osób, kiedy orientują się, że mnie nie obrażają poprzez takie dogryzanie). Tak btw, odpowiedziałam na moim blogu na twój komentarz (jest to ogólny komentarz, nie odpowiedź na twój, więc jeśli chcesz przeczytać musisz mnie tam poszukać). Polecam na przyszłość czytać posty innych, nie tylko patrzeć na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zawsze czytać posty, bo sama nie lubię takich komentarzy, ale jestem człowiekiem i też mogę czasami się pomylić albo coś ominąć :)
      Dobrze, że zauważyłaś i dałaś mi znać :D

      Usuń
  30. Myślę że mam dystans do siebie i do ludzi :3 Ciekawa z Ciebie dziewczyna i fajny blog!
    Obserwuję i liczę na rewanż <3 Pozdrawiam
    www.bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cenie sobie to, gdy ktoś ma dystans do siebie. Wtedy wiem, że mogę przy tej osobie bym na prawdę sobą, bo także go posiadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chyba mam do siebie dystans...może nie duuży ,ale mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Warto :)
    Ja mam do siebie dystanas,tak jak wspomniałaś potrafiię śmiać się z sama siebie :)
    Śliczne zdjęcia <3
    W jakim trybie je robisz ?
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Też myślę, że warto mieć dystans do siebie :3
    Piękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny jest post z takimi zdjęciami. Ja mam dystans do siebie i wiem gdzie sięgają moje granice ;) Świetny post !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia :)
    Ja mam do siebie dystans i tak jak Ty umiem się z siebie śmiać :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam dysnats do siebie, ale wiem gdzie jest granica. Bo niektórzy ludzie jak widzą, że nie rusza mnie to co mówią starają się "uderzać" mocniej. I wtedy mówię co o tym myślę. ;)

    kajoooja.blogaspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny post , śliczne zdjęcia !

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super post i świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam :) http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pewnie, że tzreba mieć dystans do siebie :)
    Bardzo łądne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny blog i wpis ;)
    Piękne zdjęcia masz talent ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam wielki dystans do siebie. Zaliczam tyle wtop, że przyzwyczaiłam się haha ♥

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy mam dystans do siebie ? .... Wydaje mi się , że tak :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    my-soul-my-thoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam do siebie dystans z czego sie cieszę ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Te zdjęcia bardzo mi się spodobały :)
    Świetna notka^^
    ♥ MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie cierpię osob które za każdym sarkazmem strzelają focha, zamiast uśmiechnąć się czy cokolwiek :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. fajny blog fajny post twój blog jest bardzo pozytywny zapraszam do mnie : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny post :) Ja próbuję mieć do siebe pewien dystans ;)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. ciekawy post, fajnie piszesz :D i bardzo ładne zdjęcia <3
    zapraszam do nas w wolnej chwili http://matiaga.blogspot.com/ mile widziani nowi czytelnicy

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam do siebie naprawdę duży dystans :). Nauczyłam się go mieć właściwie od niedawna, ponieważ zrozumiałam, że to bardzo ważna rzecz. Twoje posty są cudowne ♥.
    P.S. Przyznałam Ci nominację do Liebster Blog Award, za to, że tak wspaniale prowadzisz bloga :). Informacje są u mnie na blogu oraz wysłałam Ci je jeszcze na pocztę :3. Serdecznie zapraszam do zabawy! Pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja mam do siebie dystans, potrafię śmiać się z samej siebie ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Uzasadniona krytyka nie jest zła, a nawet każdemu od czasu do czasu potrzebna.
    Ja mam dystans do siebie, potrafię przyjąć na klatę każde słowa. Myślę, że ta cecha jest najbardziej przydatna u artystów :D

    Pozdrawiam! :)
    littleblackstage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Dobrze napisane! Dystans to podstawa - szczególnie w mniej komfortowych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  54. Myślę, że mam dystans do siebie. Często spotykam się z krytyką mojej artystycznej twórczość często jest ona konstruktywna jednak nie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  55. Dystans do siebie to naprawdę dobra rzecz, przy osobie, która go ma czujemy się też swobodniej, gdyż wiemy, że możemy jej cos powiedzieć i ona się nie obrazi, lecz przyjmie krytykę, jak Ty to napisałaś ''na klatę'' :)


    www.hello-wonderful.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne zdjęcia. sądzę, że trzeba mieć dystans do siebie, bo jest niezwykle przydatną cechą i łatwiej dogadać się z takimi osobami. ja osobiście czasem poczuję się urażona niektórymi słowami, ale zawsze staram się to pozytywnie odebrać i wyciągnąć z tego wnioski, dlatego uważam, że mam tą cechę. pozdrawiam ;)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Zdjęcia najlepsza! A dystans do siebie mam zdecydowanie :)
    joanna-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Super post!
    Ja osobiście staram się też mieć dystans do siebie, ale nie zawsze umiem sobie z tym poradzić,
    ponieważ przez dłuższy czas byłam źle traktowana w szkole i cały czas się ze mnie wyśmiewali,
    nawet dlatego, że częściej chorowałam :/

    http://sabrinka123.blogspot.com/2015/02/zniszcz-ten-dziennik-1.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo fajny post i rewelacyjne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  60. Beautiful blog! Follow me and i Follow you back! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  61. Robisz świetne zdjęcia. A co do posta, to zazdroszczę że utrzymujesz do siebie dystans. Ja też się staram, ale nie zawsze to wychodzi :/ ale po Twoim poście jest szansa, że stanie się to łatwiejsze :D
    Obserwuję, bo masz świetnego bloga, extra piszesz i przekazujesz taką pozytywną energię!
    Będę tu wpadać regularnie!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Dystans do siebie... ja mam chyba coraz większy. Bardzo fajnie napisane :) Życiowy temat ;) I zdjęcia świetne!
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :) Ja z chęcią będę tu zaglądać!
    A u mnie nowy post - www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Bez dystansu do własnej osoby ciężko się żyje w dzisiejszym świecie pełnym złośliwych, krytycznych ludzi.:)
    Na szczęście ja jakiś dystans mam... Tak myślę. :D
    cynamonowyalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Przydatny post , ja na szczęście mam dystans do siebie i nie strzelam focha o byle co :) super zdjęcia , obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Mi się wydaję, że raczej mam dystans do siebie, potrafię się czasem z siebie śmiać xD

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja na szczęście potrafię śmieć się sama z siebie i uważam, że jest to naprawdę przydatna umiejętność ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja niestety nie mam do siebie dystansu muszę czasem wyluzować :)

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. świetna notka kochanie, bardzo dobry temat.
    wiele osób na pewno zetknęło się z takim problemem,
    gdzie odpowiedzą było mam dystans do siebie lub go nie mam.
    oczywiście- według mnie najlepiej go mieć, chodź to nie łatwa sztuka :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny blog
    Zapraszam do mnie http://believe-with-magic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja kiedyś miałam ogromny problem z dystansem do siebie. Byłam wtedy mała i zawsze kiedy ktoś ze mnie żartował, chciałam po prostu uciec, mając łzy w oczach. Teraz kiedy palnę coś głupiego, po prostu się z siebie śmieję. To zdecydowanie najlepsze z możliwych rozwiązań, zawsze lepsze od walnięcia tak zwanego "focha" :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. ja niestety nie mam dystansu do siebie, ale z dnia na dzień się go uczę. obserwuję twojego bloga, bo jest naprawdę świetny! <3
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Racja, ważne, żeby mieć do siebie dystans. :)
    Mi czasem go brakuje.
    śliczne zdjęcia!
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. To jest bardzo ważne i zmienia podejście do świata!

    fajny blog i śliczne zdjęcia :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/02/alone.html
    mogę liczyć na komentarz z twojej strony? Dopiero zaczynamy,Jeśli ci się podoba, zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgadzam się z tobą w 100%. Świetne,naturalne zdjęcia-takie są najlepsze :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  76. Dokładnie, krytyka a hejty to dwie różne rzeczy, świetny post i cudowne zdjęcia!

    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Mądrze to napisałaś, świetny post :)

    Zapraszam do mnie: cakewithstrawberry.blogspot.com Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  78. Yes, I follow you on gfc, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. bardzo ciekawy post, fajnie napisany. śliczne zdjęcia.

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Genialny post! Daje do myślenia :)
    Zapraszamy NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja mam taki dystans do siebie :) Świetny post.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Nie lubie nie wyluzowanych ludzi co się obrażają albo kłucą ale jednocześnie trzeba znać granice. Ja lubie się śmiac sama z siebie

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. ja staram się mieć dystans do siebie :)

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog :) Zachęcam również do obserwowania i do wzięcia udziału w konkursie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja również mam do siebie ogromny dystans :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/02/frozen.html

    OdpowiedzUsuń
  85. Mam do siebie całkiem duży dystans+ genialny post, bardzo fajnie napisany :)

    Zapraszam na mojego bloga może Ci się spodoba :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Super post! Bardzo ciekawie piszesz :).
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Dziekuje kochana za komentarz! :)
    Ejj spodobalo mi sie u ciebie :)
    Koniecznie obserwuuujee! + bardzo rozsądny post i dobrze napisany!
    Mi niestety tedo dystansu do siebie troche brakuje
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post! ;)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Mój dystans do siebie jest na pewno większy niż rok czy 2 lata temu. Jednak nadal z każdym dniem uczę się go zwiększać. :) Dużo w tym wszystkim dało mi blogowanie, bo bez tego byłoby mi na pewno trudniej. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  89. Jesteś baardzo ladna ;* śliczne włosy
    Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja z biegiem czasu staram się tego dystansu do siebie nabierać. :)
    Poklikasz w linki? będę bardzo wdzięczna :) ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  91. Staram się mieć do siebie dystans i nie przejmować się pewnymi rzeczami, czesto sama się śmieje. Super post i świetne zdjęcia :-) bede wpadać :-)

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja śmieję się sama z siebie zawsze i wszędzie. Czasem to, aż za bardzo :D
    ✖ Pozdrawiam✖

    MÓJ BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  93. UWielbiam się śmiać! Mam do siebie ogromny dystans i wydaję mi się, że czasami wpływam swoją "pozytywną" energią na innych! :)

    Obserwuję! :)

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  94. Dystans do siebie w tych czasach jest bardzo przydatny ! ; D
    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Nie znoszę osób, które za byle błahostkę ,,strzelają focha'' :/ masakra!
    świetny post i bardzo ładny design bloga c:
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetny post i śliczne zdjęcia! http://asiikblog.blogspot.com/2015/02/wishlist-choies.html#comment-form Proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  97. Mi tego dystansu brakuje, ale postaram się wziąć z ciebie przykład i to naprawić :)

    Zapraszam na nowy wpis, jeśli tylko znajdziesz chwilkę:Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  98. ja mam duzy dystans do siebie, przede wszystkim nauczylo mnie do tego paru "zyczliwych ludzi" ktorzy przed pol gimnazjum mnie dreczylo :/
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Śliczny blog i post też jest świetny :) Serdecznie zapraszam do mnie i od obserwacji :)

    http://najkalove.blogspot.com/
    http://najkalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Śliczne zdjęcia :) Ja mam dystans do siebie. Przynajmniej tak mi się wydaje.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Wydaję mi się, że mam dystans do siebie.
    Ale jeśli ktoś w moim towarzystwie śmieję się ze mnie krytykując mnie bez powodu, bez uzasadnienia, to nie ma zwyczaju ciągnąć dalej rozmowy z taką osobą.

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Dziekuje kochana! :) Milo wiedziec ze są na swiecie osoby o podobnych charakterze i pogladzie :)
    Powaznie podoba ci sie ta czcionka? Nie czyta sie ciezko? :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Super Pictures. Love it Tomate and to feel the Love. Ist really Great.

    XOXO
    Johanna

    www.fashiobstylebyjohanna.com

    OdpowiedzUsuń
  104. No ja właśnie staram się zachować dystans do siebie, ale czasem jest ciężko. W szczególności, gdy nagle znajdujesz screena Twojego zdjęcia na telefonie Twoich przyjaciół i nie wiesz czemu, a podświadomość podpowiada Ci, że śmiali się z Ciebie :)) A nie, wybacz. To tylko fałszywość ludzi, która mnie zawsze irytuje.

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Like your blog and your style of writing! You also have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Czasami zdaje mi się, że mam ten dystans do siebie, ale z pozoru jestem na zewnątrz twarda to i tak w środku coś się we mnie łamie i zapamiętuję to na długi czas...
    Przepiękne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  107. Really a good thought.

    www.trendin.com/branded-men-shoes_423

    OdpowiedzUsuń
  108. Super napisane :)
    Zapraszam
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. świetny blog. Bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)


    zapraszam, mogę liczyć na twój komentarz ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/02/best-mistakes.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  110. masz rację, dystans do siebie to bardzo ważna cecha :D
    pozdrawiam :)

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  111. mega zdjęcia! <3
    Obserwuję, miło by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Bardzo mądry post, ja mam bardzo duży dystans do siebie mimo, iż nie okazuje tego na co dzień innym :) Ładne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Pięknie napisane :) Ja na szczęście mam do siebie ogromny dystans! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Ja staram się mieć dystans ;3
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Dziękuje za komentarz i zapraszam na kolejną notkę i konkurs :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja staram się mieć do siebie dystans i zazwyczaj mi się to udaje, potrafię się z siebie śmiać i przyznać się do błędu. Świetnie to napisałaś. I zdjęcia są prześliczne. Masz świetnego bloga - Obserwuję!

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście w linki do sklepu Romwe? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  117. Zapraszam do siebie ! Może zechciała byś zadać mi choć jedno pytanie pod moim ostatnim postem, związane z moim blogiem, mną?
    http://wiktoria-necka.blogspot.com/ Wspaniałe zdjęcia! Obserwuję! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja mam dystans do siebie fajny post i blog ! Suber zdjecia dziękuje za odwiedziny !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Bardzo motywujący wpis, i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Świetna notka :3 Myślę, że mam do siebie dystans, często śmieje się z siebie, gdy powiem coś głupiego xd.

    Zapraszam do mnie- http://onlyshadowonthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Dokładnie! To jest bardzo ważne, aby mieć do siebie dystans i po prostu potrafić śmiać się z siebie. strzelanie focha tylko pogarsza sprawę. Bardzo fajne zdjęcia. ;)
    Zaobserwowałam. ^^

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  122. mądra rada, dystans do siebie sprawia że jesteśmy widziany jako osoby przyjazne i szczere, które się nie obrażają gdy ktoś zwraca im uwagę :) świetne zdjęcia :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  123. Wydaje mi się, że mam chociaż odrobinę dystansu. Trudno się dogadać z osobami, które go nie mają :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Masz rację, dystans do siebie jest bardzo potrzebny :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.