Walentynki? Wolę dzień singla!

19:02 Talla 121 Comments

W Internecie panuje teraz szał na posty o tematyce walentynkowej. Wszędzie miłość, serduszka, zakochane pary. A kto pomyślał o osobach bez drugiej połówki? Przecież my też mamy swój dzień! Czemu ma być gorszy niż walentynki? Zorganizujmy go jakoś! :D
Wiem, że może trochę za późno go wstawiłam, bo tak naprawdę jest już wieczór, ale co tam!

♪ Znajdź towarzystwo
Nie musisz siedzieć w domu sam jak palec. Nie musisz też mieć ukochanej osoby, żeby nie być samotnym. Zaproś koleżankę lub nawet kogoś z rodziny. Wtedy na pewno lepiej spędzicie czas, niekoniecznie samotnie nawet w dzień singla ;)

♪ Starbucks w domu
Na pewno znacie słynną na cały świat kawiarnię Starbucks. Osobiście ja nigdy tam nie byłam. Ale co tam! Zagwarantuję Wam, że możecie zrobić taką kawę samodzielnie w domu!

PIERNICZKOWE LATTE

POTRZEBUJEMY:
pół szklanki wody
♪ pół szklanki cukru
♪ pół łyżeczki cynamonu
♪ pół łyżeczki imbiru mielonego
♪ filiżanki kawy (ja użyłam rozpuszczalnej)
♪ mleko (ok. 150ml)
♪ bita śmietana


Do garnuszka wlewam wodę, wsypujemy cukier, cynamon i imbir. Wstawiam na ogień i doprowadzam do wrzenia mieszając. Gotuję na małym ogniu ok 10-15 min, aż syrop zgęstnieje. (Tak, robimy pierniczkowy syrop!) :D


Ja przelałam go do takiej malutkiej buteleczki. Można go przechowywać do 2 miesięcy w lodówce :) Nada się nie tylko do kawy :D


Teraz zaparzamy kawę. Możecie użyć jakiejkolwiek: nawet zbożowej! A z naszego mleka ubijamy pianę. Robi się to takim specjalnym urządzeniem, ale jeśli go nie macie, wystarczy że podgrzejecie mleko :)


Do wysokiej szklanki wlewamy kolejno:
3-4 łyżki syropu pierniczkowego
spienione (lub nie) mleko
kawę
i dekorujemy bitą śmietaną
dodatkowo możecie jeszcze polać ją syropem.





SMACZNEGO!

♪ Coś na przekąskę
Oczywiście podczas takich wieczorów jedzenie to podstawa ;) Nie musicie mieć pod ręką specjalnych składników, żeby zrobić coś smacznego, co lubi każdy. Wystarczy, że znajdziecie...

♪ bagietkę lub inną dłuższą bułkę
♪ oliwę
♪ przyprawy

Nie ma chyba nic prostszego od tego przepisu! Wystarczy 15 minut :D


 Pokrój bagietkę w cienkie paski, rozłóż na blachę i wysmaruj oliwą. Posyp przyprawami, najlepiej takimi jakie lubisz :D


Wkładamy do piekarnika do 180 stopni na jakieś 10 minut...i gotowe!


Proste? Proste!
A jakie dobre :D

♪ Dobry film to podstawa
Moim zdaniem wieczorem konieczny jest jakiś film. Znajdź coś ciekawego, może coś, czego nikt z was jeszcze nie oglądał. Komedia? Film akcji? Kryminał? A może horror? A co tam, może wszystkie!


♪ Trochę rozrywki
Co jest najlepsze na nudę? Według mnie dobrym rozwiązaniem mogą być challenge. Kto powiedział, że robią je tylko youtuberzy? Przecież nie musimy nagrywać na yt, żeby je robić :D
Chociażby....
-Chubby bunny challenge
-Cinnamon challenge
-Baby food challenge
-7 second challenge
-Jak dobrze się znamy? (tu znowu w grę wchodzi bita śmietana :D)

Wiem, że może za późno przychodzę do Was z tym postem, ale ja sama spędzałam czas ze swoją kuzynką :D I to głównie dzięki temu naszło mnie na taki post.
Niestety z życzeniami na Walentynki się spóźniłam, więc mam nadzieję że były udane :) Życzę Wam więc miłego wieczoru i udanych ferii (dla tych, którzy właśnie ja zaczynają), ja już jutro wracam do szkoły, dlatego chciałabym od razu dać znać, że moja aktywność tutaj znowu będzie ograniczona.

Pa! ☺





121 komentarzy:

  1. Przepysznie wygląda pierniczkowa latte:) Świetny post:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Late wygląda przepysznie *.*

    Rooksana-roox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, napewno wypróbuję Twoich przepisów :) oberwuję!
    http://all-makes-sense-to-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm jak pysznie wygląda ta kawa <33
    Ja też nie mam drugiej połówki i też świetnie się bawiłam :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie sprobuje drugiego przepisu! Wlasnie wyslalam tate po bagietke do sklepu, haha :D. Widze, ze nie jestem jedyna osoba ktora chociaz nie nagrywa na yt tez robi challenge. Moja przyjaciolka Zuza ma ich juz troche dosc bo ciagle ja zarzucam propozycjami na nietypowe spedzenie czasu :).

    🍩natty-and-natty.blogspot.com🍩

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster blog awards :)
    Więcej informacji na moim blogu ;)
    http://weronika-okoniewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm ale wszystko pysznie wygląda! :)
    Ja swój dzień singla spędziłam z przyjaciółką i siostrą w kafejce :D

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki swiwtny post! Haha tak, takie walentynki sa najlepsze i ja osobiscie je tak spedzam ;D

    Bardzo proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne!
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/02/appreciatechoies.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam dzień singla spędziłam z kuzynką wcinając w parku kanapki z kremem orzechowym :P
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Syrop pierniczkowy to bardzo fajny pomysł. Sama uwielbiam kawę mrożoną i do niej taki syrop również pasuje. Dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę spróbować zrobić taką kawę :) Ja szczerze mówiąc przeleżałam w łóżku ten dzień oglądając filmy :D

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysły! Muszę kiedyś zrobić tą bagietkę z przyprawami :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pysznie wygląda, ale latte raczej nie dla mnie ;) Ja świętowałam z ukochanym wczoraj walentynki, ale dzień singla nie jest zły! ;)
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Latte <3 Uwielbiam !

    Zapraszam do mnie.
    http://aneledi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super porady :)
    z chęcią wypróbuję tę kawę, bo smakowicie wygląda!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pomysły dla singlów :)
    Ja mam drugą połówkę, ale kawę chętnie wypróbuję na ponure wieczory ♥

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na milion procent wypróbuję. :3 Cudowne.

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tę kawę chyba zafunduję sobie rano, co z tego, że kawy prawie nigdy nie piję! :-)
    Japingwinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Naszła mnie ochota na cos słodkiego

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pomysły ^^ Ta kawa wygląda pysznie, muszę sobie kiedyś ją zrobić!

    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią wypiła bym sobie takie coś ! :D
    wspaniały post <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    wpadniesz ?
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Post jest cudowny, zwłaszcza ta kawa... wygląda jak taka z McCaffe *.* narobiłaś mi smaka*.*
    obserwuję Cię;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mmm pyszności w tym poście :) Szczerze, ja nie spędzam dnia singla choć nim jestem, zamiast tego w walentynki spotykam się z przyjaciółmi i miło spędzam z nimi czas, a kto powiedział, że drugą połówką nie może być najlepsza przyjaciółka, która zna nas jak nikt inny? No właśnie :*

    Zapraszam na nową notkę :)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Może skorzystam z przepisów. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny przepis na tą kawę i bagietkę, muszę to zrobić :)
    Ja też wolę dzień singla :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajny post i te latte ^^
    Świetny blog ;d
    Zapraszam do mnie na najnowszego posta - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Taką przekąskę sama bym zjadła ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny blog zapraszam do mnie jeśli ci sie spodoba to zapraszam do obserwacji

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł ! Wygląda pysznie :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda przepysznie! <3 Zdecydowanie zgadzam się z oglądaniem dobrych filmów :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Również wolę dzień singla ;) Super pomysły na spędzenie tego dnia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne pomysły ;) chętnie wypróbuję przepis na tą kawę i to coś bagietkowe

    OdpowiedzUsuń
  33. Super te pierniczkowe cudo kawowe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale to wszystko pysznie wygląda! *,*

    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też świętuję dzień singla :)
    Jednak dla Starbucks jest niezastąpiony ♥

    Alexa Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie obchodzę ani Walentynek, ani dnia singla :D Jakoś nie przywiązuję do tych dni uwagi, dzień jak co dzień :P

    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła i zostawiła po sobie ślad.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny blog! :)
    Trzymaj tak dalej! i świetne zdj.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post i super blog!
    Co powiesz na obs za obs?
    Zapraszam do mnie:

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. FAJNY post :) Miło sie czyta takie rzeczy i przegląda twojego boga
    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła i zostawiła po sobie ślad.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. patrząc na Twoją wersję singla-zdecydowanie wolę:D
    A szczerze z chłopakiem nigdy nie obchodziliśmy, a znamy się już 5 lat. W tym roku graliśmy sobie pół dnia za to:P

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak dla mnie - o wiele za dużo cukru, ale kawę kocham.
    A dzisiaj świętuję Dzień Naleśnika, a Ty?
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzień singla u mnie wyglądał dokładnie tak samo haha! Tylko zamieniłam kawę na czekoladę :D
    Świetny post, nie szkodzi, że dodany późno!

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Wolę dzień singla ;) Fajne przepisy, proste, a na pewno pyszne.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Często kiedy nie mamy co robić z koleżankami to robimy właśnie różne challange lub tagi. Czasami to nagrywamy, żeby rok później móc się z tego pośmiać. Wczoraj robiłyśmy Water Tag psikając się ze spryskiwacza do kwiatów haha :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Przez Ciebie bede gruba :DDD <3

    OdpowiedzUsuń
  46. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też wolę dzień singla. Jednak jeszcze nigdy go nie obchodziłam xd Ale starbucks w domu ? Ciekawy pomysł :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    julkablogxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja wolę waletynki, te spedziłam ze swoją drugą połówką :)

    Zapraszam do polubienia mojego fanpeg'a bardzo mi zależy :)
    https://www.facebook.com/wintractably?ref=h

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierniczkowy syrop *.* zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawy pomysł na kawę, na pewno wypróbuje, bo lubię takie eksperymenty z napojami ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  51. Z chęcią wypróbuję przepisy, ja również wolę dzień singla, walentynki są przereklamowane :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja chyba też nigdy nie byłam w starbucks ale jestem całkowicie zakochana w wszystkich rodzajach kawy, a bagietki już kiedyś robiłam i patrz, kompletnie zapomniałam sobie o tym pysznym żarełku :D
    Pozdrawiam :)
    http://hopeflyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta kawa wywarła na mnie wielkie wrażenie! Muszę spróbować tego w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepisy na pewno przydadzą mi się wprzyszłości :) Bardzo ciekawy post, miło się go czytało.
    Zapraszam także na mojego bloga (dopiero zaczynam) http://martaiblog.blogspot.com/
    ~Marta

    OdpowiedzUsuń
  55. Na pewno wykorzystam za rok, strasznie spodobał mi się przepis na pierniczkową kawę i bagietkę, mm pychota! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeju, bardzo fajne przepisy, moja babcia ma niedługo swoje święto , także wszystko będzie gitez majonez :)))
    Dzięki wielkie :))
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com
    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  57. Twój blog jest zaskakująco fajny, przyjemnie się go przegląd ;) Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/next-lazy-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  58. masz świetny sposób pisania postów i bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga, narobiłaś mi teraz ochoty na taką kawę!

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie lubię zbytnio kawy, ale pierniczkowe latte brzmi kusząco ♥ Może spróbuję :)

    Walentynek nie obchodzę i tak jak mówisz: Wolę dzień singla, chociaż go nie obchodzę... :)

    Skomentujesz, zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło :)
    Mój blog ♥ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny blog ;)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Jeśli się zgadzasz to zacznij i poinformuj mnie o tym a na 100% się odwdzięczę ;)
    http://asiikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny pomysł na post i fajne pomysły, a kawa wygląda przepysznie. :) Cudowny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja właśnie nie zrobiłam żadnej z tych rzeczy, a teraz żałuje. Szkoda że nie pijam kawy ;c

    http://caroo-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja Walentynki spędziłam świetnie :) Ale traktuję ten dzień jak każdy inny :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale idealny post. Szkoda, że wcześniej tu nie zajrzałam bo na prawdę przydatny i fajny post.

    =BLOG=

    OdpowiedzUsuń
  65. Też wolę Dzień Singla niż te przereklamowane Walentynki :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja w sumie to nie wiem co wolę.http://zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja nie ogarniam tego całego szału na Walentynki, wolę dzień singla :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. cudowne pomysły! :) chętnie spróbuję w któryś wolny wieczór :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  69. Kawa <3 Jak Ci pięknie wyszło ;)

    http://magdaleneheaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. świetne pomysły na pewno wykorzystam :)
    http://topgala.blogspot.com/2015/02/ferie-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne pomysły! Eh, narobiłaś mi tylko smaku :D


    http://herecomesmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Mniam to latte wygląda tak smacznie♥
    Dzień Singla musi być fajny! Też sama go kiedyś obchodziłam☺
    Ogólnie blog mi się spodobał, więc zostawiam obserwację♥
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  73. Latte wygląda pięknie, ale nie przypadłoby mi do gustu. Ale za to bagietka mniam! Film? Skusiłabym się na Grawitację :)
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. OMG I want this so much right now!
    xoxo

    http://kiwi-who.de.vu

    OdpowiedzUsuń
  75. Och, jak to pięknie wygląda! Ale mi smaka zrobiłąś, dziewczyno!! ;D Jak później znajdę chwilę to przygotuję sobie takie <3 Obserwuję, kochana.

    Bardzo proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne! http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/02/appreciatechoies.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Mniam <3 Latte wygląda smacznie :) Może się skuszę
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  77. dzien singla najlepszy heh ;d
    Świetny blog ;d
    Zajrzeć możesz też do mnie:D
    http://willbesmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem tu pierwszy raz i mega podoba mi się Twój blog.
    Bardzo pomysłowy post, a wygląd bloga jest przecudowny.
    pozdrawiam serdecznie
    classicallyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja jestem uzalezniona od Starbucks <3

    OdpowiedzUsuń
  80. przepis na kawe i te bagietki rewelacyjny pomysł ;) ps: ja też wolałam dzień singla dopóki nie poznałam swojej drugiej połówki ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Super sposób na domowa kawę , bardzo ciekawy post zapraszam do mnie ;) richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Jestem uzalezniona od Starbucksa i to świetne rozwiązanie kiedy nie ma się czasu lub chęci do wyjścia z domu, na pewno skorzystam. Śliczny blog, pozdrawiam cieplutko! :))

    OdpowiedzUsuń
  83. Na pewno skorzystam z przepisów c: wszystko smakowicie wygląda

    http://matiaga.blogspot.com/ w wolnym czasie zapraszam do mnie c: mile widziani nowi czytelnicy

    OdpowiedzUsuń
  84. Swietny pomysl i jeszcze lepsze przepisy, najgorzej maja osoby ktorych razi w oczy to wszystko, trzeba nauczyc sie nie reagowac na to co dla nas niezdrowe i toksyczne, trzeba sie smiac z hejtow na dane tematy czy jak rozslawiaja walentynki to po prostu tego nie komentowac, to nigdy nie zniknie ;-) pozdrawiam ;-) brykuhauk.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  85. Randomly found your blog and can’t express how I like it!
    It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Fajny post:)
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Pierniczkowe kartę bym spróbowała ,ale szkoda ,że nie lubię kawy ;D Ładny blog i fajny post ;)
    Pozdrawiam ;)
    the-vicssia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Mniam, z pewnością wypróbuję!

    ~W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  89. przydatna instrukcja! :)
    mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. mmm ale to wszystko pysznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ojej, super post! Ja osobiście nie obchodzę Walentynek, bynajmniej na razie :D

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetnej jakości zdjęcia, estetyczne, blog też jest ładny. Świetne pomysły, ja w starbucksie (czy jak to się tam pisze) też nie byłam :p Obserwuję

    http://paulittastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Gdyby nie to, że jestem niestety albo i stety na diecie chętnie bym napiła się takiej kawy z pianą na wierzchu, a tak jedyne co mi zostało to popatrzeć na nią na Twoim zdjęciu.
    aniabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja spędziłam walentynki przyjaciółką i minęły nam bardzo dobrze.
    A to pierniczkowe latte wygląda na pyszne , muszę je zrobić jak najprędzej.
    Super jakość zdjęć.

    Obserwuję i zapraszam
    forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Pierniczkowe late ;)) brzmi cudownie !
    Bagietka? Super pomysł ;()
    ZAPRASZAM coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetne pomysły :) + obserwuję.
    Pozdrawiam :) http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. O jejku, tym postem podbiłaś moje serce *.*
    Obserwuję i zapraszam! :* zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. fajne rzeczy :) świetny blog:)
    zapraszam do mnie ;)
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com -----> zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Pychota! :*
    Na pewno zrobię sobie taką kawunię, z chrupiącymi bagietkami, przy filmie. :)

    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Ale tu pysznie u Ciebie :)
    przepis na kawę na pewno wykorzystam :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetny pomysł na posta! :D
    Single nie są wcale gorsi ♥
    Łączmy się ;P
    Mmmm.. wypiłabym taką kawę *-*
    Z bagietkami to nawet wypróbuję!
    Ja walentynki spędziłam z przyjaciółką, właściwie tak samo jak radziłaś - oglądałyśmy film, rzuciłyśmy coś na ząb.. a prócz tego nieudany eksperyment z ciastkami domowej roboty, ucieczka przed psami, włażenie na drzewa, pięćdziesiąt selfie .x.
    Piękny blog i cudowne posty. Obserwuję i dodaję do listy "czytam". :)
    sage-servant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Więcej informacji na moim blogu.
    http://everything-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Tego z tą bagietką to nie znałam :D
    I nie obchodzę ani walentynek ani dnia singla, 15 lutego to obchodzę urodziny mojego P :D

    Pozdrawiam! naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. mam akurat bagietkę, więc wykorzystam ten sposób na podwieczorek :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Pierniczkowy syrop na pewno zrobię :) kooocham kawę :D Pozdrawiam :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  106. ja walentynki spedzilam na zakupach z przyjaciółką :D

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Pierniczkowe Latte wygląda obłędnie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Bardzo ładne zdjęcia! ♥ I ile pyszności tutaj!!! :3 Jejku!

    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.