A jednak.

20:40 Talla 66 Comments

Hej.
Nie mam zamiaru się Wam znowu tłumaczyć, a Wam na pewno nie chcę się takich rzeczy czytać. Powiem tylko, że przygniótł mnie lekko natłok obowiązków. Niestety w ciągu ostatnich tygodni miałam masę obowiązków, a następne również się tak zapowiadają. Chciałabym zrobić coś więcej z blogiem, ale moje zajęcia mi na to nie pozwalają.

Muszę się też przyznać, że dopadł mnie mały kryzys blogowy. Nie będę oszukiwać bo...nie chcę po prostu. Męczy mnie to po prostu troszkę, ale nie chcę się poddać, bo wiem, że będzie mi tego brakować. Już raz taki błąd popełniłam. Dlatego proszę Was o małą przysługę...
Dajcie mi porządnego kopa w komentarzach!
Taka motywacja mi się przyda. Napiszcie swoje wskazówki, pomysły na posty, dajcie jakieś super motywujące hasło! Wszystko przyjmę!


Ale nie przyszłam po takim czasie po to, żeby Wam truć o tym, że przeżywam kryzys. W końcu każdemu się to zdarza, co nie? No, przynajmniej większości :) Jak to mawiają - ciężkie jest życie blogera. 



Wiem, dzisiejszy post był tak naprawdę o niczym, ale chciałam dać znać, że jestem. Jeśli chcecie poczytać coś ciekawszego, zaprasza do góry :D Jak widzicie utworzyła nową zakładkę ze spisem wszystkich postów, więc teraz nie trzeba się męczyć żeby coś odszukać (co jest też ułatwieniem dla mnie). 

Jeszcze bardzo prosiłabym osobę, która współpracuje lub współpracowała z Choies, żeby skontaktowała się ze mną na email :) Potrzebuję kilku podpowiedzi, więc byłabym bardzo wdzięczna :)

Co tam u Was?
Też macie natłok obowiązków?

66 komentarzy:

  1. U mnie było nie ciekawie ale już jest lepiej :D
    Świetne zdjęcia :*
    Może zrobisz post o tym co masz na swoim telefonie, lub jakieś zdjęcia, może diy lub ulubieńcy :)

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się za kilka dni wena wróci ;)
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jedna z osob, ktore naprawde cie czytaja i obserwuja, wiec powiem Ci, ze jestes jedyna blogerka, której przerwe zauwazyłam! zwykle brak jakichs postow ze strony prowadzacej nie byl dla mnie zauwazalny, natłok postów innych uzytkowniczek bloggera po prostu przysłaniał mi ten jeden mały brak. W twoim przypadku było inaczej. Od razu zauwazylam, że kogoś mi brakuje. Kogoś, kto mówił, że ten blog został stworzony dla pomocy innym. Myślę, że to jest twoja motywacja. Ruszaj pupe, spinaj poslady i pomagaj tym, ktorzy tego potrzebuja, dawaj im tutaj tego kopa ciepła i radosci, bo warto :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się z czasem to minie, tak u mnie to samo jest codziennie kartkówki i spr, a także widząc że masz dopiero 14 lat wszystko przed Tobą :) Jestem w technikum i mam 24 przedmioty,i jest porażka, ale dasz radę ♥ Wierze w Ciebie :)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam chwilę słabości, ale zrobiłam sobie przerwę i gdy powróciłam miałam nową energię :) może zainspiruj się innymi blogami, czasami to pomaga :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie poddawaj się, każdy ma swoje chwile słabości. Czytelnikom będzie brakować Twoich postów, mi też. Wierzę, że za nie długo się to wszystko poprawi ♥

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy bloger kiedyś przeżywał lub będzie przeżywał kryzys. Mnie również to się często zdarza, ale nie umiem całkowicie zrezygnować z blogowania. Nie poddawaj się i działaj dalej! :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj sobie chwilę, weź głęboki oddech i do dzieła. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Weź się w garść! My - Twoi czytelnicy - potrzebujemy Cię! Myślę, że każda blogerka ma czasami taki ,,kryzys", ale najważniejsze jest to, by robić to co się lubi! A Ty lubisz to, prawda? ;) Jeśli ktoś jest Twoim prawdziwym czytelnikiem, na pewno zrozumie, że po przerwie - krótszej, czy dłuższej - wrócisz z nowymi postami! :)

    ♥ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Współczuję tego kryzysu, ja chwilę od bloga odpoczęłam i nabrałam sił, to naprawdę pomaga :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. no niestety ciągle coś ;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny blog :)))

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też natłok i z blogiem coraz ciężej, bo czasu brak :( uwielbiam Twojego bloga! <3 proszę daj radę! :)
    mam taki pomysł. Zawiążmy taki układ :) ja dam radę i Ty dasz radę, będziemy się wspierać! pomóżmy sobie wzajemnie! Trzymaj się kochana! :***


    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam często tak samo jak Ty ;c
    Przez ilość zajęć nie jestem w stanie ogarnąć rzeczywistości i bloga.

    Bardzo podoba mi się Twoje zdjęcie to klejone z napisem love 💕

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kryzysy przychodzą i odchodzą wiec trzymaj się tego i nie poddawaj !! :3
    Ja na szczęście nie mam za wiele do roboty ze szkoły więc mam cas do wykorzystania na blogu. Pozdrawiam ♥

    naatusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie poddawaj się dziewczyno! ♥ Dasz radę, to tylko krótka chwila natłoków obowiązków. To wszystko przejdzie! :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, sama ostatnio nie mogę sobie z tym wszystkim poradzić, doskonale Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowe 1 zdjęcie :)
    ppastelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana spokojnie.Nic się nie stanie jeśli raz nie napiszesz posta w określonym terminie.Zawsze twój bloga będzie świetny i wszyscy będziemy go czytać.Zregeneruj siły i do dzieła ! 3 mam kciuki !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przejmuj się, wena wróci.
    Ale.. zamiast się użalać, weź rusz tyłek, wyjdź na spacer, porób zdjęcia, bo takie marudzenie nic nie da! Zainspiruj się czymkolwiek - a jeśli trzeba zrób sobie małą przerwę.
    Zrób coś szalonego!
    Przejedź się motorem, włam się na teren szkoły w sobotę, wleź na drzewo i udawaj, że utknęłaś, haha, cokolwiek!
    Mi to pomogło ;d Nie umiem ochrzaniać tak cudownych osóbek jak ty, ani dawać sensownych porad, wybacz proszę.♥
    sage-servant1.blogspot.com <- nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochanie, każdego blogera czeka taki czas załamania, ale ja to traktują jako pewien test, który zdadzą blogerzy z pasją, który naprawdę lubię to, co robią.
    Jeżeli nie masz natchnienia-nie pisz przez chwilę, wróć, jak będzie lepiej.
    Pamiętaj, że my tu jesteśmy i czekać będziemy zawsze:)
    Trzymaj się, mam nadzieję, że szybko wrócisz z nową energią!:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też ostatnio nie miałam czasu na bloga. Podobnie jak u ciebie, za dużo obowiązków :/
    Cieszę się, że wróciłaś :D
    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę,że taki kryzys dopada każdego,. Mnie dopadł w Czerwcu, ale dałam rade!
    Najwazniejsze jest, by w tym czasie nie zrezygnować! Ja bym bardzo chętnie u ciebie zobaczyła osty:
    Stylizacje, Diy, tg blogowy, tag best friends, 5 sposobów na...

    Pozdrawiam!
    natt-official.blogspot.com- Klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdego dopada kryzys blogowy.
    Więc nie masz co siedzieć i się rozczulać tylko trzeba wziąć się do roboty! Jakby wyglądało twoje życie bez bloga? No widzisz, więc zabieramy się do pracy! ;)
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Spokojnie dasz radę wszystko ogarnąć!!! Wena napewno zaraz Ci wróci :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie taki kryzys dopada średnio 3 razy w miesiącu xd

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Często tak mam ╯.╰ Łączmy się w bólu ♥ Obserwuje i zapraszam do mnie + dopiero zaczynam ~ http://meowml.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem Ci tyle, że nie możesz, nie masz prawa się poddać! Po tym wszystkim co tu osiągnęłaś, serio? My - czytelnicy Ci po prostu na to nie pozwolimy haha :D Więc bierz się w garść i jeśli tego potrzebujesz, zrób sobie krótką przerwę. :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obowiązki, obowiązki i jeszcze raz obowiązki. Za dużo nauki, za mało relaksu - to u mnie na pewno. Nie martw się, ze zniechęceniem nie jesteś sama. U mnie myśli "powinnam coś napisać na blogu ale mi się nie chce" trwają maksymalnie dwa dni. Pamiętaj - zaczęłaś pisać z jakiegoś powodu! Nie pozwól, żeby zmęczenie czy cokolwiek innego pozbawiło Cię ochoty do pisania! Pamiętaj też, że są osoby, które uwielbiają Cię czytać. I musisz wiedzieć, że każdy kryzys kiedyś mija. Za kilka dni, może tygodni obudzisz się rano i powiesz "kurcze, chcę napisać o tym! Muszę!". A pomysłów na posty jest tyle ilu ludzi na świecie. Napisz o tym co robisz kiedy nie jesteś niczym zajęta. Napisz o swoich sposobach na nudę, naukę, relaks, zdrowe śniadanie. Jest mnóstwo rzeczy, o których można pisać.
    Nie poddawaj się!
    Pozdrawiam,
    Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy, przenigdy się nie poddawaj. Jeżeli nie masz aktualnie czasu na bloga - po prostu zrób sobie przerwę, odpocznij, nabierz motywacji i wróć z mnóstwem pozytywnej energii. My będziemy czekać, przecież to oczywiste że każdy ma czasem gorsze dni, dopada go szkolna rutyna i natłok obowiązków. Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej, trzymam kciuki! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też nie mam czasu za bardzo na bloga i inne rzeczy , ale wiem , że to sprawia mi wielką przyjemność i jakoś sobie radzę :D Trzymam kciuki za Ciebie :*
    http://stylkoo.blogspot.com/2015/03/choiescndirectcom.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny post <3
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam https://thelushnavy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Każda bloggerka ma chwilę słabości, ale najważniejsze jest to żeby bez względu na przeciwności losu nie poddawać się i nadal blogować :*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też niedawno zaczęłam od nowa, będzie dobrze :) prawdziwa miłość blogerska nigdy nie przechodzi! :)

    zapraszam do siebie---> http://oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam meega dużo obowiązków, prawie brak wolnego czasu na tygodniu :(
    Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  36. Tez mnie to czasem dopada - każdemu zdarza się kryzys :) nie poddawaj się i rób to co kochasz! Pozdrawiam :)
    girlingingerhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. a kto nie miał nigdy kryzysu w blogowaniu? Nie martw się kochana, dasz radę pomimo tych wszystkich obowiązków. Tylko na pewno się nie poddawaj, i pod żadnym pozorem nie usuwaj bloga, bo z wielką przyjemnością się czyta Twoje posty jak i zarówno ogląda dopracowane zdjęcia! :) Skoro chodzi o posty do napisania, to może jakieś przemyślenia na różne ciekawe, kontrowersyjne tematy? Myślę, że to dodatkowo przyciągnęłoby więcej czytelników! :) Pozdrawiam ♥

    Mój blog-click♥

    OdpowiedzUsuń
  38. No Kochana nawet nie myśl o przestaniu :) Blog jest świetną sprawą a Twój jest naprawde dobry :)
    Masz świetne zdjęcia i super predyspozycję :) Musisz się tylko spiąć i wierzyć w to co robisz ;*
    Może zrobisz jakieś DIY i nam pokażesz?:)
    Albo zrób post z pielęgnacją włosów?:) Bo masz piękne ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Tez mnie to czasem dopada - każdemu zdarza się kryzys :) nie poddawaj się i rób to co kochasz! Pozdrawiam :)
    girlingingerhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja mam strasznie dużo nauki chciałabym już wakacje


    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochan te love wyszło ci niesamowicie. Jest w końcu ukochana wiosna ona na pewno po prawi nam wszystkim humor. Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ?
    SERDECZNIE ZAPRASZAM JUŻ JEST !! NOWIUTEŃKI POST,TYLKO CZEKA NA TWOJE PRZECZYTANIE :))
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie zrażaj się, pisz dalej, a pó źniej będziesz się z tego śmiać. Wyobraź sobie, że twoi czytelnicy trzymają za ciebie kcióki i wieżą w to, że nie zrezygnujesz. :)
    Trzymaj się. :*
    ∆Mój blog∆ klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam tak samo :) kartkówki, sprawdziany za dużo tego:/ *kop w dupe:*
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hahahhaha, ja się o natłoku obowiązków nie wypowiadam :D Już za miesiąc matura, po 13 sprawdzianów w tygodniu. Po prostu masakra.
    Fajny blog, podoba mi się design, a twoje statystyki przyprawiają o zazdrość :D
    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześwietny blog! obserwuję oczywiście :)))

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  46. Dasz radę! Każdego czasem to dopada, ale nie warto się poddawać. Ja również mam nie mało obowiązków, ale jakoś daję radę. Powodzenia, wierzę w ciebie! :*
    julkablogxd.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej! Wpadłam tu dosłownie na momencik, aby poinformować Cię, że organizuje konkurs/promowanie u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam:
    dariaa-blog.blogspot.com/2015/03/hey-there.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba wiekszosc z nas tak ma tym bardziej ze notki nie pisze sie w 20 minut.

    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też tonę w obowiązkach, ale odkładam je na potem - wiem to złe, ale mam chwilę dla siebie.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam dosłownie teraz tak samo! Natłok obowiązków i jeszcze malusi kryzys, ale też nie chce się poddawać, bo będę za tym tęsknić!
    http://paulaa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie poddawaj się i myśl pozytywnie! Będzie dobrze, i ja też mam dużo obowiązki, wręcz bałagan w tym wszystkim..
    http://laura-orlowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. obowiązki niestety obowiązkowe:]
    mnie to czasem zwyczajnie lenistwo wkopuje, eh, muszę się poprawić!

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie ma poddawania się :) Tak nie można- trzeba działać, próbować łączyć obowiazki z przyjemnością- jeżeli chcemy to musi się udać:3

    OdpowiedzUsuń
  54. Nic tak nie motywuje jak hejty i zgryźliwe komentarze (przynajmniej mi daje to największego kopa, by udowadniać złośliwcom, że nie mają racji). Od razu Cię przepraszam za moje słowa, ale sama chciałaś prawdziwej motywacji! Tak więc uwaga: hejcę Cię w tym momencie. Okazałaś się kolejną nudną dziewczyną w internetach, która szybko straciła pomysł na bloga. Prawdziwie kreatywna osoba sama znalazłaby motywację. Udowodnij, że się mylę. :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  55. Dasz radę wierzymy w Ciebie <3 może to zależy od pogody :/
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. ja też ostatnio nie wyrabiam z niczym...za dużo tego! :| ale jeszcze chwila i będą święta :)
    jakie fajne masz te cukierki wymieszane z oreo! :o :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochanie moje albo będziesz pisać albo przyjadę i osobiście
    dam ci motywacyjnego kopa do działania! masz tak cudnego bloga
    nie przekreślaj tego, wystarczy raz się zniechęcić a wszystko może
    się zmienić. Raz porzuciłam bloga, gdy wróciłam zaczynałam wszystko od
    nowa, nie było czytelników, nie było blogowych przyjaciół, już nie było
    tych relacji czytelnik-bloger jak w tedy gdy prowadziłam bloga. Ale zrobiłam
    w tedy bardzo długą przerwę, jednak wciąż piszę mimo obowiązków, pracy,
    szkoły, po prostu wiem jak to jest bez bloga, zawsze się wraca :)
    mam nadzieje że będziesz tu wciąż i że wciąż będziesz pisać :)
    jesteś naprawdę fajną i pozytywną dziewczyną, wiem że nałapiesz
    weny w płuca i nie raz nas zaskoczysz :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Nigdy się nie poddawaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jesteś tego typu blogerką, że gdybyś przestała pisać, to zauważyłabym to i brak by mi było Ciebie i trochę pusto. I takich jak ja jest więcej, więc się nie poddawaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie poddawaj się:) Masz świetny blog i bardzo ładny sweter! ;D obserwujemy!
    Zapraszamy do nas:

    http://byweroniurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeeejjkuu ! Jakie śliczne zdjęciaa :)) Obserwuję ;* http://agnieszka-agaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. z pewnością ta przerwa była Ci potrzebna. Czasami trzeba odpocząć i nabrać sił. Życzę powodzenia i trzymam kciuki. Blogu, blogu bo to wspaniała odskocznia od szarej rzeczywistości :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.