Wszyscy jesteśmy wzrokowcami

19:14 Talla 94 Comments

Jak widzicie, wracam. Może nie z jakimś wielkim zapałem, ale wracam. Po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy pod ostatnim postem nie mogę się poddać! Nawet nie wiecie jak się czułam czytając je wszystkie. Naprawdę. Daliście mi do zrozumienia, że mam tych prawdziwych czytelników, którzy czytają moje posty. I to dla Was będę to dalej robić. Dziękuję Wam z całego serca że jesteście. To wy dajecie mi siłę.
-------------------------------------------------------------------------
Wiecie, ostatnio wzięło mnie na przyglądanie się szczegółom. Tak jakoś postanowiłam się przez chwilkę na nich skupić. I co zauważyłam? 
Mimo pozorów wszyscy jesteśmy wzrokowcami.
Tak. I są osoby, które się tłumaczą że nie patrzą na wygląd zewnętrzny u innych osób, że "nie oceniają książki po okładce". Ale czy na pewno? Zajrzyjmy prawdzie w oczy.
Kiedy widzimy jakąś osobę, która nie grzeszy pięknem (łagodnie mówiąc), raczej nas nie ciągnie do tego, by z nią się zadawać, dopóki nie poznamy jej charakteru. A to, że dopiero kiedy ją poznamy bliżej i wtedy jej wygląd przestanie nam przeszkadzać, nie możemy użyć jako pretekstu, że nie patrzymy na "okładkę". Bo tak nie jest.
Tak jest nie tylko w przypadku ludzi.
Możemy to zauważyć szczególnie w blogosferze. I nie, to nie jest złe. Przecież każdy może się przyznać do tego, że kiedy wejdziemy na bloga, pierwsze co patrzymy na design. Jeśli widzimy, że jest przejrzysty, ładny, miły dla oka - wtedy skupiamy się pisanych postach. Ale przyznajmy się do tego, że nawet jeśli treść jest dobra, a design raczej nie ma "tego czegoś", to wahamy się nad kliknięciem "obserwuj". 

Internety Internetami, ale co jeśli chodzi o życie codzienne? Może się wydawać, że nie dbamy zbytnio o szczegóły w życiu codziennym. Ale chyba każdy lubi kiedy coś jest ładnie ułożone? 
Kiedy coś jemy, chyba wolimy, żeby wyglądało to...ładnie (?) Może lepiej - apetycznie. Wtedy od razu stajemy się głodni (przynajmniej ja :D), a czasami aż szkoda tego jeść.
Kiedy jesteśmy w pokoju, chyba lepiej się czujemy, gdy jest posprzątany. Wtedy jest tak jakoś przyjemniej, co nie? Nieraz przecież chodzimy po pokoju i coś przestawiamy, układamy, poprawiamy.
Kiedy widzimy zdjęcie, chyba wolimy żeby było jasne, estetyczne i dobrej jakości niż zrobione w ciemnym pokoju kamerką internetową. 
I czy to wszystko nie świadczy o tym, że jesteśmy wzrokowcami? I oczywiście nie traktuję tutaj tego jako wadę. Chcę tylko żebyśmy byli tego świadomi.





Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za motywację. Daliście mi kopa, potrzebowałam tego!


94 komentarze:

  1. masz racje, jestesmy wzrokowcami, nie ma co ukrywac, ale to tez dlatego, ze wyglad wiele o czlowieku swiadczy! chociazby jesli widze zadbana, ladnie ubrana (niekoniecznie w markowe ubrania!), uczesana dziewczyne od razu patrze na nią inaczej niz na ladna dziewczyne, ale niechlujna, to jakby swiadczy tez o nas samych, tak jak design bloga i nasza praca w niego wlozona

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się cieszę, że wracasz, mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej :)
    a co do posta masz rację :P piękne zdjęcia! :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteśmy wzrokowcami bo od tego mamy oczy, żeby patrzeć. Po za tym, w czasach w których żyjemy wygląd staje się najważniejszy - smutne, ale prawdziwe - i nawet ubiegając się o pracę, gdzie według praw każdy jest taki sam i tak wygra ten "ładniejszy".
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie czasem już denerwuje to, że dużo osób mówi, że nie patrzą na wygląd, a tak naprawdę to robią i to trochę żenujące, ale zgadzam się - jesteśmy i będziemy chyba wzrokowcami ;)
    Świetny wpis! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem zdecydownie wzrokowecem i jestem tego całkowicie świadoma :P nawet co do jedzenia jak to wspomniałaś :) świetny post

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo nad tym kiedyś myślałam i doszłam do tego wniosku już dawno. Jesteśmy tylko ludźmi. Zakochujemy się przeważnie w ślicznych chłopcach, w ładnych, niesfornych fryzurkach, czasem bad boy'ach, czasem przeciwnie, ale wygląd nie jest nam obojętny.
    Wygląd też świadczy o człowieku, jakby nie patrzeć. Jeśli ktoś ma włosy w strąkach, jest brudny itp. a ma możliwość wzięcia prysznica, uczesania się itp. to nasze pierwsze wrażenie raczej dobre nie jest.
    To cholernie smutne, ale prawdziwe.
    Weźmy na przykład rywalizację dwóch dziewczyn o chłopaka, wybierze tą ładniejszą.
    Nie każdy rodzi się piękny, ale zawsze można to piękno z człowieka wydobyć. Nie mówię tu o tonie makijażu, ale wystarczy zadbać o siebie. Jeśli uważamy, że nasza waga nie jest ok, to róbmy jak najwięcej w kierunku, by była ok. Gdy nie podobają się nam nasze włosy, dążmy do polepszenia ich stanu, można użyć doczepek.
    Trochę makijażu to coś, dzięki czemu czuję się pewniej i na swój sposób atrakcyjniej, dla niektórych to fryzura, ubranie, buty, tusze do rzęs itp. a dla mnie to odrobina korektora i błyszczyk. Najlepiej czuję się w czarnym, więc go ubieram.
    Rozumiem, że to jest już jakiś ludzki instynkt patrzeć na wygląd, ale denerwuje mnie, gdy facet, który o siebie dba nazywany jest pedałem, a dziewczyna z odrobiną makijażu tapeciarą, więc zazdrosne osoby uprzykrzają życie tym nieco urodziwszym, którzy pragną o siebie dbać.
    Można dyskutować i dyskutować, ale taki już ludzki umysł. I tyle.
    sage-servant1.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chłopak wybierze tę ładniejszą? Chyba po to zeby ją przelecieć i zostawić. Jezeli macie styczność z chłopakami którzy naprawdę do związku oceniają wygląd zewnętrzny to powodzenia, nie będzie to raczej udany związek :D
      widzialam duzo mezczyzn którzy są w związku dla reszty z brzydką dziewczyną, a sam zainteresowany świata poza nią nie widzi. / a co do posta to zgadzam się, jako pierwsze zawsze oceniamy chociazby podświadomie wygląd, wyrabiamy sobie opinię na podstawie własnych upodobań. I chyba nic w tym dziwnego, tak jak zreszta piszesz, mi tam nie jest głupio i smutno z tego powodu :D

      Usuń
  7. świetny post, cieszę się, że wracasz.
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą w stu procentach! Słowo w słowo :) Nie poddawaj się! Nie można rezygnować z pasji :)
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mądrze napisane, zgadzam się z tobą! :)
    Cudowne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację zawsze nam się wydaje, że nie zwracamy uwagi na wygląd, a jednak pierwsze wrażenie jest oparte właśnie na nim. Nie chodzi tu tylko o ludzi, ale tak jak mowisz na przykład o blogi :)
    Ładne zdjecia.
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie mimo wszystko patrzymy pierwsze na tą okładkę :/
    Świetnie, że się nie poddałaś i czytelnicy Cię zmotywowali :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  12. No to super,że masz motywację! :)
    Co do postu:
    Tak, nie ma się co oszukiwać. Widzisz osobę, noo..., nie podejdziesz, nie zagadasz. No i z blogami, też racja. Jeśli tekst mnie przyciągnie,a wygląd raczej nie, to nie klikam "zaobserwuj",bo po prostu wiem,że nie będę mogła skupić się na tekście, jeśli wygląd nie będzie mi pasował :/
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam sie z Toba kazdy jest w pewnym stopniu wzrokowcem ;)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląd to niezwykle ważna sprawa w dzisiejszych czasach, niestety, stąd ta mania poprawiania wszystkiego co się da. Pierwsze 3 sekundy są najważniejsze i wywierają pierwsze wrażenie i co jest najsmutniejsze - osoby ładne mają już w tym momencie łatwiej. Takie czasy ...
    AngelinaCosmetics

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie, że wracasz! ♥ Zdjęcia cudowne, jak zawsze! :*
    Zgadzam się z Tobą, każdy jest wzrokowcem. Można mówić, że nie ocenia się ludzi po okładce, ale jednak to pierwsze wrażenie sprawia, że będziemy chcieli tego kogoś poznać, czy nie. Świetny post! <3

    ♥ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie, że wracasz! ♥ Zdjęcia cudowne, jak zawsze! :*
    Zgadzam się z Tobą, każdy jest wzrokowcem. Można mówić, że nie ocenia się ludzi po okładce, ale jednak to pierwsze wrażenie sprawia, że będziemy chcieli tego kogoś poznać, czy nie. Świetny post! <3

    ♥ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciesze się, że wracasz :) Masz jak najbardziej racje, wszyscy jesteśmy w pewnej części wzrokowcami, każdy w jakimś stopniu będzie oceniał po tej okładce. To się chyba nigdy nie zmieni :( mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia <3 Zapraszam na nowy post :-) Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację. Każdy mówi, że w człowieku wygląd nie jest najważniejszy ale i tak pierwsze na co zwraca uwagę poznając kogoś nowego to to, jak wygląda... Trochę przykre ale nic na to nie poradzimy. Mimo, tego jak ktoś wygląda warto jednak poznać go bliżej! :) Fajny post. P.S. To dobrze, że jednak się nie poddałaś.

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak, ja jestem zdecydowanym wzrokowcem, dlatego wkurza mnie jak na wykładach wykładowcy mówią a nie pokazują tematu na slajdach :D
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej, ja z chęcią będę tu zaglądać :)
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz rację, zawsze często podświadomie zwracamy uwagę na wygląd. Pierwsze wrażenie zawsze robi swoje :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog, bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Święta racja,ludzie to wzrokowcy i nikt tego nie zmieni.:)
    Blog--->KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda ;) wiele osób mówi, że pierwsze na co zwraca uwagę u nowo poznanej osoby to charakter. To jest śmieszne, bo wiadomo, że najpierw skupiamy się na wyglądzie, a dopiero potem poznajemy tą osobę i jej charakter ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteśmy wzrokowcami i nie ma co ukrywać :):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety masz rację z tym 'ocenianiem po okładce', najczęsciej tak właśnie jest :(
    Dobrze, że sie nie poddałaś, uwielbiam Twojego bloga! :)

    MÓJ BLOG <--- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz racje.wiekszośc znas to wzrokowcy bo przez "okladke" poznajemy osobe,kupujemy jakas rzecz itp
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z każdym słowem w poście. Wiele ludzi wypiera się bycia wzrokowcem, ale prawda jest taka - że chyba nie ma osoby, która nią nie jest :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dzięki :)

    http://photo-kinga.blogspot.com/2015/03/wiosna.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia. Może wpadniesz w wolnej chwili :)!

    MóJ blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz racje, zwłaszcza jeżeli chodzi o blogosferę :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały post, a zdjęcia piękne!
    Komentarze to duża motywacja dla blogera ♥

    http://aniaas-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się w 100%
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam !
    http://alittle-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dokładnie, zgadzam się z Tobą w stu procentach! Szczególnie, jeśli chodzi o jedzenie- najpierw jem oczami, dlatego wszystko musi ładnie się prezentować haha :)
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie akurat do wzroku dochodzi także zapach. Zanim spróbuję czegoś nowego muszę najpierw zobaczyć czy zapach sprzyja moim gustom, a wzrokowcem jestem z reguły, że jak coś zobaczę to zapamiętam to na długo, co ze słuchem jest odwrotnie.
    Pozdrawiam
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. zgadzam się i prześliczne zdjęcia!

    dopiero zaczynam, więc byłoby mi miło, gdyby ktoś mi pomógł i mnie zmotywował http://friluiftsliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dokladnie każdy z nas jest wzrokowcem, chociaż tak się upieramy, że nimi nie jesteśmy :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super blog. :)
    Ja od zawsze mówiłam, że jestem wzrokowcem, o! :D

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Pst świetny, ma wszystko co każdy dobry post potrzebuję. Zdjęcia mnie urzekły. Bardzo się cieszę że wróciłaś :) Co do poddawania się mam dla Ciebie świetny post, który nie tak dawno pojawił sie na moim blogu zapraszam http://hot-schot.blogspot.com/. Może Cię zmotywuje!!

    OdpowiedzUsuń
  40. jednak się z tobą nie zgodzę. nie ciągnęło mnie ostatnio do ładnych osób, bo gdzieś czułam, że są okropne (i dobrze czułam), a jednak wolałam sie zaprzyjaźnić z szarą myszką.

    OdpowiedzUsuń
  41. Na szczęście ten nasz wzrok, to nie wszystko i czasem coś do powiedzenia ma też rozsądek i treść (wnętrze) też się liczy :) A co do samej biologii, to ciekawe jest, że wzrok jest pierwszym zmysłem, którego 'słucha' mózg, będąc jednocześnie zmysłem, który chyba najłatwiej oszukać... Takie życie :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem na blogu chyba pierwszy raz i bardzo mi się tutaj podoba
    będę częściej do Ciebie zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam w wolne chwili do mnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale czy bycie wzrokowcami to zła rzecz, warto spytać? W sumie można powiedzieć, że dzięki temu nie żyjemy na kupie śmieci, hehe, bo lubimy porządek i gdy coś ładnie wygląda. Być może kosztem tego jest właśnie ocenianie ludzi (lub czegoś innego) po ich wyglądzie.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  44. Współcześni ludzie są w większości wzrokowcami oceniającymi książkę po okładce. A przecież tyle mówi się o tym, że najważniejsze jest to, co w środku. Prawda jest taka, ze wielu ludzi patrzy tylko i wyłącznie na wygląd i na tej podstawie wystawia jakieś dziwne wnioski.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Niby wszyscy wiedzą, że liczy się to w środku, ale i tak każdego dnia uda nam się napotkać nie jedną osobę , która poznaje ''po okładce'' . To jest przykre trochę, ale mam nadzieję, że takich ludzi jest coraz mniej :)
    zapraszam na nowego bloga: http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super zdjecia i cały tekst :)
    zapraszam do mnie http://juliakonieczny00.blogspot.com dopiero zaczynam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. zdecydowanie jesteśmy wzrokowcami! zdziwiłaś mnie, bo myślałam, że post będzie o nauce! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fany pomysł na notkę, w sumie nigdy się tak nad tym nie zastanawiałam, ale faktycznie jest, jak piszesz.
    To prawda- o wiele przyjemniej, gdy coś jest ładne, niż brzydkie czy niepoukładane:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej! Wpadłam tu dosłownie na momencik, aby poinformować Cię, że organizuje konkurs/promowanie u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam:
    dariaa-blog.blogspot.com/2015/03/hey-there.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj to prawda! Zdecydowanie jesteśmy wzrokowcami!
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie to napisałaś! szczególnie zgadzam się z apetycznością:) - ladne jedzonko na prawde zacheca jeszcze bardzieej:) świetny blog!

    ♥zapraszam♥obserwuję♥pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie można ukrywać, że osoby ładniejsze mają troszkę lepiej w życiu. Taki świat :)

    Nowy post - kliknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Naprawdę cudownie to ujęłaś i po przeczytaniu zdecydowanie się z tobą zgadzam! Przemyślałam to chwilę i wcale nie jestem taka idealna i także "oceniam książki po okładce", no ale cóż jestem tylko człowiekiem ;) Z wielką chęcią dodaję się do obserwowanych!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. masz swietne zdjecia:)
    toloveyourselff.blogspot.com
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  55. zawsze uczylam sie na egzaminy "wzrokowo":D

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajny post,oczywiście,że jesteśmy wzrokowcami:D

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja na pewno jestem wzrokowcem
    Zdjęcia bardzo mi się podobają
    Pozdrawiam :)
    Obs za obs? Zacznij i daj znać
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo spodobało mi się zdjęcie z aparatem :) jest magia w nim :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/ballerina.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Aparat cudowny , sama chciałabym go mieć :)
    Przemyślanie piszesz i ciekawe :* Super blog

    Pozdrawiam :
    forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz całkowitą racje! bardzo się cieszymy, że się nie poddajesz i piszesz dalej! :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładny, przejrzysty blog, a te zdjęcia? Cudowne :)
    Z chęcią dodaję do zaobserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. racja, ja pierwsze co zwracam uwagę na wygląd bloga!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja często mam do czynienia z osobami z zespołem Downa i innymi chorobami. Jakoś z każdym chcę porozmawiać a wygląd mnie nie zniechęca. Więc sądzę, że w poście uogólniłaś wszystkich, a nie powiedziałaś, że jednak zdarzają się wyjątki. Ale pomimo tego post ładnie napisany i zdjęcia także. Gratuluję :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Hej co tam?
    Fajny post, i like your blog following you.
    Nice photos on your blog as well.
    Visit me whenever you have time;
    www.its-dominica.blogspot.co.uk

    Thanks, enjoy your weekend. xXx
    Pozdrawiam buziakiii. (; x

    OdpowiedzUsuń
  65. przepiękne zdjęcia, świetna jakość!
    bardzo się cieszę, że wpadłaś do mnie, mam nadzieję, że będziesz gościć u mnie częściej :)
    super, że wracasz. dużo siły dla Ciebie! btw, post dość ciekawie i mądrze napisany. ja jestem totalnym wzrokowcem i oceniam ludzi jak "książki po okładce", jeszcze mi się nie zdarzyło, żebym nie miała z tym racji, ale cóż :)
    zostaję twoim czytelnikiem! może też kiedyś zostaniesz moim, buziaki! xo
    Mój blog - może znajdziesz coś dla siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Naprawdę super napisane, miło się czytało . ♥
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w bannery w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Jak ci się spodoba mój blog, zapraszam do obserwacji żeby śledzić mojego bloga ;_.

    OdpowiedzUsuń
  67. Super zdjęcia, super blog, super wszystko :)
    Zapraszam na mojego bloga: maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. zgadzam się z tb <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Podoba mi się ten post :)
    Ładne, czyste zdjęcia.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo mądrze napisane ! Bardzo ładne zdjęcia, zazdroszczę że masz instax :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  71. Very nice post my dear :)
    xoxo Antonella <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja się z Toba w 100% z Tobą zgadzam. Bardzo dobrze, że poruszyłas ten temat. :>

    Świetny blog, otrzymujesz 712 obserwatora, będę tu wpadać częściej ^_^
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Beautiful pics!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgadzam się z tobą, muszę przyznać że ja także czasami patrzę na wygląd bloga, a później czytam posty bo po prostu milej jest dla oka gdy jest estetycznie wykonany design niż gdy jest ciemno i nieładnie.

    http://commonsblog0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. zgadzam się z tym, to prawda.
    zwracamy uwagę na szczegóły, wygląd zewnętrzny..
    taka jest nasza natura, ciężko się tego wyprzeć.prawdziwym
    podziwem jest to, że ktoś potrafi się do tego przyznać.
    świetna notka, daje do myślenia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Niestety najpierw wszyscy patrzą na wygląd :)

    Zapraszam do mnie :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Komentarze są ogromną motywacją i dobrze, że dzięki nim się nie poddajesz :) Zgodzę się, nie ma człowieka, który nie patrzyłby na wygląd zewnętrzny, chociaż czasami pojawiają się przypadki i podziwiam takie osoby!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem tutaj 1 raz, lecz jestem zaszkoczona - pozytywnie, super piszesz świetne zdjęcia etcc..

    Mój Blog!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja też czasami patrzę na wygląd bloga, a później czytam posty,ale myślę że to nic złego.
    Fajnie że masz prawdziwych czytelników ,którzy Cię potrzebują. Kto wie,może wkrótce stanę się jednym z nich
    Jestem tutaj u Ciebie pierwszy raz,ale muszę przyznać że świetnie i ciekawie piszesz. Na pewno jeszcze tu kiedyś wpadnę :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. spojrzałam na ten drugi obrazek i myślałam że to kolczyki :D

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Kolejny świetny post jak zawsze <3
    http://maddiesblogss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Rzeczywiście jest tak jak piszesz. Świetne zdjęcia. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetny blog, bardzo przypadł mi do gustu. :)
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. zazdroszcze polaroida;p swietny jest;d fajnie, ze wracasz;pd gratuluje
    obserwuje od dawna i licze na rewanz:D
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Właśnie, że nie są moja znajoma jest z facetem(nie chce nikogo urazić) który mozliwe że podbił rekord ginessa na wadze a sama jest szczupła i wg. Sa parą bardzo długo i nie wstydzą się siebie

    http://weronika-o-wszystkim-i-o-niczym.blogspot.com/

    never-dont-stop-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.