❀ Kilka kroków do lepszego życia ❀ #2 Zmień nastawienie

21:05 Talla 140 Comments

Hejo!
Pierwszy post z tej "serii" zyskał całkiem niezłą opinię, więc postanowiłam, że ją kontynuuję. Skoro jeden punkt mamy już zaliczony, nie zatrzymujmy się. W końcu chodzi o to, żeby cały czas nad sobą pracować, prawda?
----------------------------------------
Kluczowym (a może i nie, ale bardzo ważnym) warunkiem do szczęścia jest optymistyczne podejście. Ha, ale przecież łatwo powiedzieć, a co jeśli trzeba to zrobić? Wszyscy wiemy, że ludzie dzielą się na realistów, pesymistów i optymistów. Przecież skoro ktoś się urodził pesymistą, jakim cudem ma się nagle stać widzącym wszystko w różowych barwach optymistą? No chyba się nie da. Ale hola hola! Zanim z wszystkiego zrezygnujesz, dowiedzmy się o tym więcej.

Nie chodzi o to, żeby stać się nagle optymistą, ale zmienić odrobinę swoje nastawienie. Każdy musi zastanowić się nad sobą, bo u każdego przecież jest inaczej. Sama oceń swoje nastawienie. 
Czy kiedy masz przed sobą sprawdzian, jesteś pewna, że to zawalisz czy raczej stawiasz na dobrą ocenę?
Czy kiedy chcesz założyć bloga/kanał na yt, robisz to bez wahania czy zastanawiasz się "co powiedzą inni?"
Czy kiedy za chwilę wychodzisz na scenę, czujesz że wszystko pomylisz czy wchodzisz dumnie z głową do góry i pewnie wypowiadasz swoją rolę?
Czy kiedy poznajesz kogoś nowego, boisz się mu ufać, bo ludzie przecież są fałszywi, czy z chęcią nawiązujesz lepszy kontakt?
Czy kiedy wstajesz rano, wierzysz że to będzie udany dzień?

*zabawmy się w lekarza i postawmy diagnozę, haha*
Jeśli Twoje odpowiedzi są negatywne to czas w końcu coś zmienić!

Jeśli wiecie (a jeśli nie, to Wam teraz to objawiam), że tak jak nastawimy swoją głowę, tak się dzieje naprawdę. Żeby lepiej to zrozumieć:
Jeśli coś nas boli i cały czas o tym myślimy, to boli nas coraz bardziej i nie chce przestać. Jeśli cały czas powtarzamy sobie, że nam się uda i w to mocno wierzymy, udaje się. Źle mówię?

Więc żeby w końcu dostrzec te dobre strony, musimy najpierw uwierzyć. Uwierzyć w nasz sukces, w naszą siłę. To, co powstaje w naszych myślach, staje się prawdą. "Stwórzmy" więc coś pozytywnego!
Stańmy sobie przed lustrem i powiedzmy "To będzie dobry dzień". 
Zacznijmy w końcu dostrzegać te dobre strony. W życiu spotkało nas wiele sytuacji. Przecież nie wszystkie były dla nas złe. Przypomnij sobie wszystkie dobre sytuacje, które spotkały Cię w ostatnim czasie. Możliwe? Możliwe. 

KAŻDY lubi towarzystwo osób wesołych, uśmiechniętych, z którymi można się pośmiać. (Jeśli mówię źle to mnie poprawcie :)) Znacie pewnie przysłowie "z jakim przystajesz, takim się stajesz". Więc jeśli to ma Ci pomóc, staraj się spędzać z takimi osobami więcej czasu. Miłe towarzystwo naprawdę potrafi poprawić humor, chyba każdy ma o tym pojęcie. Spotkaj się, porozmawiaj, 
zmień nastawienie.

UŚMIECHAJ SIĘ NA ŻYCIE! :))






*tak bardzo pejl*





Jutro będzie dobry dzień, prawda? :D

140 komentarzy:

  1. Cudowna notka! <3
    Pięknie zdjęcia. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Optymiści mają w życiu łatwiej, bo tak jak napisałaś, jeśli mocno w coś wierzymy to tak się staje ;) świetne zdjęcia ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny post !

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, to jak myślimy wpływa bardzo mocno na to, jakie mamy samopoczucie. Wszystko rodzi się w naszej podświadomości, jednak moim zdaniem są ludzie z natury smutni, którzy nawet jeśli myślą pozytywnie, to i tak przychodzi czas, że ich "zmienione podejście" pęka na miliony kawałków i znów muszą zaczynać budować je od nowa :)

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz całkowitą rację :) Świetny post! Gdy się jest optymistą wszystko jest łatwiejsze
    Zapraszam do mnie: maj-style.blogspot.com
    Jest nowy post dla miłośników zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, pozytywne z Was dziewczyny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjecia , a pomimo ze mam dorby humor to mam pewną sytuacje ostatnio i twoj post dal mi mega pozytywnego kopa ktory da mi motywacje do dzialania ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, śliczne zdjęcia! :*
    No miejmy nadzieje, że jutro będzie dobry dzień :D

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Pozdrawiam✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  9. super post i piękne zdjęcia <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cuites
    new post :http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/04/lady-in-red.html

    OdpowiedzUsuń
  11. No to mamy kolejny krok pozytywnego myślenia :) Zawsze warto się uśmiechać ! :) Dziewczyny super wyglądacie, na prawdę lubię takie posty:)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się :)
    Dobre nastawienie jest bardzo ważne :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten wianek ;')
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia- widać, że same jesteście pełne optymizmu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mądrze i ciekawie to napisałaś, masz rację, musimy pracować nad sobą i zmienić swoje pesymistyczne nastawienie :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny post i bardzo ladne zdjecia! :)

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. ekstra, a zdjecia pozytywne

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś nie byłam jakąś super optymistką, potem miałam taki dobry czas : pozytywne nastawienie, wiara, że wszystko się uda, że życie jest piękne, szczęście i w ogóle wszystko było super. Gorzej, gdy na drogę spadają nam jakieś większe nieszczęścia i tragedie, ale taki zły czas też mija i trzeba się podnieść i iść dalej. Twój post mi o tym przypomniał i bardzo miło się go czytało, więc dołączam do obserwatorów i mam nadzieję, że uda mi się tutaj zaglądać częściej :) Optymizm jest ważny i życie jest o wiele prostsze, gdy nie zaprzątamy sobie głowy niepotrzebnymi myślami i nie martwimy się na zapas. Choć czasem jest to mega trudne, trzeba pracować nad tym, by być coraz lepszym i by nasze życie też było milsze :)

    zapraszam na malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post i prześliczne zdjęcia :)

    http://givememooorebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post :)
    myślimy, że powinno się nastawiać pozytywnie do życia, nawet jeśli ma się świadomość, że coś się może nie udać. Bo taka świadomość jest z nami często. Jednak przynajmniej przy twoich pytaniach widać, że jest wiele sytuacji w których warto uwierzyć w siebie, wszystko może się udać !
    pozdrawiamy, dzięki za pozytywny post, poprawił nam humor :D
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. I to jaki udany :3 Świetny post , motywujący , daje do myslenia .
    Ciekawie piszesz :)
    Zapraszam - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje rady są wspaniałe ;) dzięki Ci, bo w końcu zaczęłam wierzyć w siebie. Masz super pomysły na zdjęcia, bardzo oryginalne. Ogólnie podoba mi się też Twój styl- lekki, bez spiny. Naprawdę przyjemnie czyta mi się to co wyszło spod Twojego pióra- a raczej klawiatury ;) nie mam swojego bloga, nic nie reklamuję :D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na kazde z tych pytan w moim przypadku odpowiedz brzmiala "Zalezy od sytacji". Z tego co wiem, jestem 100% realistka i jesli mam powod do zmartwien np. nie zajrzalam ani na chwile do ksiazki, a mam sprawdzian z przedmiotu, z ktorego nie jestem dobra- wtedy sie martwie. Jesli natomiast sie uczylam- wierze w siebie. Kiedy poznaje kogos nowego, wierze w jego dobre intencje, ale jestem tez ostrozna, poniewaz ludzie sa rozni i nie mozna oceniac ich w ten sam sposob! Po niektorych od razu czuje sie, ze mozna im zaufac. Poodbno ja sprawiam takie wrazenie, ale nie mnie to oceniac! :) Co do podejscia do dnia, to zawsze jestem nastawiona pozytywnie i staram sie cieszyc i nakrecac ludzi dookola! Jestem takim pomieszaniem realistki z optymistka i mysle, ze to dosc dobre polaczenie! Ale zgadzam sie, ze wiekszosc zalezy od naszego podejscia- kiedys uwazalam sie za pesymistke, a jednak!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkowicie zgadzam się z tobą, że trzeba zmienić nastawienie o tym również bardzo często pisałam na blogu. Jeżeli będziemy pesymistami nie uda nam się mieć lepszego życia, dnia. Bardzo podoba mi się ta 'seria' na twoim blogu ogólnie bardzo podoba mi się twój blog. Jestem tu chyba dopiero drugi raz ale mogę stwierdzić, ze piszesz cudownie. Będę zaglądać częściej, spodziewaj się komentarzy ode mnie, haha :D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zostawisz coś po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super!
    Śliczne zdjęcia!!
    Pozrawiamy cieplutko! :*
    Stayng Strong![KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja zawsze powtarzam, że lepiej żartować niż chorować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Do większości rzeczy zazwyczaj podchodzę negatywnie, ale w końcu czas to zmienić. :)
    śliczne zdjęcia :)
    Mój blog - jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. faktycznie moze jesli bede w siebie bardziej wierzyc o dostane sie do wymarzonego lo :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z tym postem.Ja sama jestem zawsze optymistyczna :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak najważniejsze jest dobre podejście do jutra :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. zmiana nastawienia wiele zmienia - wiem to po sobie, a inni wciąż mi nie chcą wierzyć.. ich strata :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zdjęcia :)

    http://marta-maartuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześwietny post!:)
    Ładne z was dziewczyny :D ♥
    Mój Blog - klik! - Poklikasz serduszka w poście ?:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna notka , bardzo ładne zdjęcia - poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudny outfit z tą spódniczką i wiankiem :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdj..:)

    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Post jak najbardziej bardzo motywujący! Jest godzina 22:44 a ja mam ochotę wstać i zacząć ćwiczyć. Wspaniałe zdjęcia ♥
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy post, kurde ten test i potem ta diagnoza :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej. Przejrzałam Twojego bloga i strasznie mi się spodobał. Jest inny niż większość :) Chciałabym abyś mi pomogła. Chce pomóc osobą, które są dziećmi alkoholików bądz w pobliżu siebie mają kogoś takiego. Mam nadzieje, że się zgodzisz i pomożesz mi zrobić coś wielkiego. Wystarczy wpis oznaczenie mojego bloga cokolwiek. Nie licze na popularność tylko chce pomóc. Z góory dziekuje.


    http://idealnieniieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Matko, masz wielki talent! Świetnie piszesz, widać, że nie robisz tego na siłę! Kompletnie się z Tobą zgadzam? Po co mamy być szarymi zamulaczami? Czemu mamy widzieć świat w jednym kolorze? Bez sensu. Trzeba się otworzyć i walczyć! Z uśmiechem! :) Obserwuję!
    Może wpadniesz? :) http://prossteslowa.blogspot.com/ Zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne zdjęcia! ale motywacja! ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ciekawy i motywujący post! :)

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Twins Life(klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  43. Motywacja przede wszystkim!

    http://nataleczkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jasne że zmiana nastawienia to podstawa, ale w sumie to nie jest takie łatwe. Niby możemy wmówić sobie, że mamy pozytywne nastawienie, ale myślę, że u typowych pesymistów nadal zostanie to negatywne.

    nowy post-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  45. prawda! :D
    super pomysł na serię, mega pozytywna i dająca kopa do działania ;) czekam na kolejny krok ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post o snapchacie ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. prawda! chociaż już czas od tego posta minął, ale cóż.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny Post ! :* Uśmiech w życiu to podstawa ! ;)
    Śliczne zdjęcia ! ;) I życzę każdemu z Nas takiego dobrego nastawienia do życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Każdy dzień jest dobry! Optymiści górą! :D
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja zawsze staram się myśleć optymistycznie. W końcu nic nas to nie kosztuje :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Uśmiech to podstawa ! Bardzo optymistyczny post ;) Świetne zdjęcia , cudownie wyglądacie ;)


    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne zdjęcia!<3
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Optymistycznie, aż humor mi się poprawił. :P

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Raz sobie tak powiedziałam: ''To będzie udany dzień'', jednak przez to, że jestem czasem strasznie nerwowa to już od samego rana nic się nie udało... Ale cóż, będę próbować dalej. ;D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. lepiej być optymistą bo łatwiej się żyje :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny blog! :D Strasznie podoba mi się ostatnie zdjęcie <3
    Jesteś tak okropnie podobna do mojej koleżanki, a w dodatku macie tak samo na imię. :D
    Amour de l'espoir

    OdpowiedzUsuń
  56. Bycie pesymistą same w sobie może naprowadzić na bardziej pozytywne myślenie. Na przykład pewna osoba nie ma żadnych oczekiwań co do nadchodzącego sprawdzianu. Uczy się od niechcenia, ale jednak wciąż liczy na najgorszą ocenę. Dostaje lepszą niż przewidywał i tutaj mamy właśnie ten moment, kiedy coś może się zmienić w myśleniu tej osoby: A, może następnym razem się bardziej postaram i dostanę jeszcze lepszą ocenę.
    Nie jestem dobra w opisywaniu tego co myślę, ale mam nadzieję, że zrozumiecie co próbuję przekazać. xd

    http://oczyoutsidera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny post piękne zdjęcia czego jeszcze wiecej chcieć ? :o Zapraszam do siebie. Jeśli ci sie spodoba zaobserwuj a ja na 100% sie odwdzięczę.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  58. Ładne zdjęcia! Zazdroszczę pogody bo u mnie szaro i buro i nijako
    MÓJBLOG

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. dobrze prawisz kobitko :3 patrzmy bardziej optymistycznie :)

    www.sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. kliknęłam :*
    moge liczyc na to samo u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślicznie zdjęcia *-*
    dziewczynaayoutuber.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne zdjęcia ! Napewno będę tu wpadać częściej! Z mojej strony zapraszam Cię na Konkursy internetowe obiecuję, że znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Aleee pozytywny post! No i śliczne zdjęcia.

    ¦ http://gabby-inspirations.blogspot.com/ ¦ - mój blog klik :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Super pozytywny post! Bardzo podoba mi się drugie zdjęcie
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  66. pozytywne nastawienie pozwala nam na lepsze zmiany :)
    Bardzo motywujący post :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo pozytywna notka, mam nadzieję, że napotkam więcej takich pozytywnych notek u każdego, DUŻY PLUS :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam takie same buty :DDD Świetna notka :P

    http://zoeyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. sama prawda :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. ciekawy post
    śliczne zdjęcia

    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Jutro wręcz musi być dobry dzień po przeczytaniu tego ;) Oby wszystko było takie łatwe, zobaczymy jak będzie wyglądał mój jutrzejszy dzień, zapowiada się optymistycznie :D
    Pozdrawiam cieplutko :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. mimo wszystko wątpię czy uda mi się coś zmienić haha
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  73. Steep blog and great post !. Come mutually http://paulinediamond.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  74. Więc, ja na wszystkie pytania odpowiedziałem na tak, no prawie, uważam tylko, że z tymi ludźmi to najlepiej być ostrożnym, bo znów takie rzucenie się na kogoś i opowiadanie mu wszystkich naszych tajemnic moze sie źle skończyć, ale to tylko moja opinia bo moje zaufanie zdobywa sie po pół roku, roku a nawet latach.;)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo fajny i mega pozytywny post! ^^ Az poprawiłaś mi humor!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. dopiero zaczynam przygodę z blogiem zajrzysz? :) a może obserwacja za obserwację? ;)

    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  77. Większość mówi, że jestem optymistką nawet, gdy jest źle. Uważam, że życie trzeba przeżyć z uśmiechem na ustach i nie przejmować się wszystkim.
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  78. Jutro będzie super dzień jak każdy inny ! :3
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Swietne zdjecia, takie wiosenne :)

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. każdy dzień jest dobry jak sobie powtórzymy to sto razy ! :) ponoć kłamstwo powtórzone wielokrotnie staje się prawdą :D

    Zapraszam do komentowania i obserwowania - za wszystko się odwdzięczam!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo dobrze napisany post, zdjecia idealnie do niego pasują. :D Obserwuje!
    Zapraszam na nowy post i proszę o klikanie w bannery Sheinside oraz Romwe. :)
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/2015/04/must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  82. Osobiście uważam się chyba za realistkę. Próbuję podchodzić do sprawy tak aby znaleźć jak najbardziej racjonalne wyjście, które niejednokrotnie jest optymistyczne :)
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. KONKURSIK+REKLAMA TWOJEGO BLOGA
    Zajrzyj:
    http://thehiddenblonde.blogspot.com/2015/04/konkurs.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  84. Kocham twojego bloga ♥ jest świetny
    Zapraszam do mnie:
    maj-style.blogspot.com
    + Obserwuję
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj Plissssss

    OdpowiedzUsuń
  85. Kocham twojego bloga ♥ jest świetny
    Zapraszam do mnie:
    maj-style.blogspot.com
    + Obserwuję
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj Plissssss

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetne zdjęcia, a ten wianuszek przecudny <3
    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetny blog ;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/baby-blue/ Zapraszam serdecznie na bloga:)! Dodaję do obserwowanych, będę tutaj zaglądać częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  88. Ciekawy post i ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Racja trzeba się uśmiechać :) Świetny post!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  90. Umiesz zmotywować do optymizmu :) Świetnie to ujęłaś!

    Message to you (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo ciekawy pomysł na post! Zdjęcia mi się bardzo podobają :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  92. trzeba cieszyć się zyciem :) podobno ja zarażam usmiechem :)))
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Jasne- bo grunt to pozytywne nastawienie! ":) :) bardzo mądry i ważny temat poruszyłaś :)
    Swietne foty, mega pozytywne- zarażacie energią dziewczyny, aż sama buźka do monitora się uśmiecha :) hehe

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie linka w poście oraz baneru Romwe po prawej stronie bloga? Będę bardzo wdzięczna i jeśli jakoś będę mogła się odwdzięczyć, to śmiało pisz :)

    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  94. dokładnie! masz idealnego bloga a zdjęcia- cudo!♥

    Obserwuję♥Pozdrawiam♥Zapraszam
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. slodko sie usmiechasz bejbe <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja też uważam, że warto myśleć pozytywnie i otaczać się w gronie ludzi, którzy mają na nas dobry wpływ :)
    śliczne fotki ;)
    http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Bez optymistycznego podejścia nic nie zdziałamy :)
    Serdecznie zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  98. Dokladnie. Dla kazdego z nas szklanka powinna byc do polowy pelna ;)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. W piatek nowy post. Serdecznie zapraszam! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/artistic-editorial-face-paint.html

    OdpowiedzUsuń
  99. Super zdjęcia :) A post motywujący - świetny :) P

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetne zdjęcia.
    Post jest świetny.

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja nie mam problemów z pozytywnym myśleniem.W każdym problemie widzę jakieś plusy :)
    Śliczne zdjęcia.
    ✿Dalena Blog✿

    OdpowiedzUsuń
  102. Super!
    Jeżeli chcesz być fit zapraszam!
    Pozdr. :)
    fit by Wik[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  103. Oj u mnie ze zmianą nastawienia jest ogromny problem, ale warto spróbować :)
    Świetne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  104. Bardzo pozytywny post:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. meeeega pozytywny post!

    Pozdrawiamy
    Ajina and Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Super fotki ;) ja dopiero co zaczynam prowadzic bloga ;) http://sentymentalniepogodzinach.blogspot.com/ oraz http://projectpazur.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Super zdjecia! Wiesz prowadze pewnego bloga http://kamila2002.blogspot.com/ czy zerkniesz na niego ponieważ myśle że mi nie idzie twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
  108. Super zdjecia! Wiesz prowadze pewnego bloga http://kamila2002.blogspot.com/ czy zerkniesz na niego ponieważ myśle że mi nie idzie twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
  109. Śliczne zdjęcia i ten wianuszek <3
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Zdecydowanie uważam, że dobre nastawienie jest najważniejsze. Cudowne zdjęcia!:)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. bardzo fajny, motywujący post. najważniejsze jest pozytywne nastawienie;-)
    zdjęcia super - pełne energii!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  112. Mądry post! Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Leci obserwacja widać, że jesteś mega pozytywną osobą! :))
    http://style-and-smilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Napisał post na bardzo ciekawy temat :) Zgadzam sie z Toba ja najbardziej :)
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Witaj. Nie zawsze jest tak, że przebywanie z pozytywnymi ludźmi poprawi nam humor. Ba, czasem nawet pogorszy. Dlaczego? Otóż jeśli ktoś jest naprawdę przygnębiony i zobaczy innych ludzi tryskających euforią, potencjalnie nie mających problemów to istnieje duże prawdopodobieństwo, że posmutnieje jeszcze bardziej. Czasem wypłakanie się czy chwila samotności da nam o wiele więcej radości niż zabawa ze znajomymi.


    Pomijając to pragnę dodać, że masz naprawdę ciekawy blog. Przejrzałam parę poprzednich postów i moim skromnym zdaniem, są na 5 z plusem. Życzę powodzenia :)



    wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. święte słowa, zmiana nastawienia baaardzo pomaga :)
    http://naturalna-pink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Świetny post i śliczne zdjęcia! Oby takich więcej! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. bardzo pozytywny post, ja niestety jestem pesymistką :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  119. Jaki cudowny blog! Dziwne, że wcześniej tu nie trafiłam! Cudowne zdjęcia <3 Obserwuję :* I zapraszam do mnie Mordki <3 verravoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. mowtywujący post i śliczne zdjęcia :D
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. jej tak bardzo motywujący post <3
    kochana, jesteś wielka, potrafisz wepchnąć
    do człowieka radość :) gdy przeczytałam twoj post
    zrobiło mi się lepiej, a ostatnio obowiązki bardzo mnie
    przytłaczają. Jestes wielka <3
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Oooo tak, pozytywne nastawienie jest bardzo ważne, dla mnie jest ono podstawą rozpoczęcia każdego dnia.
    Zawsze sobie wyobrażam, że to czego sobie zażyczę, spełnia się. Chcę dobrego dnia, to w ten sposób o danym dniu myślę.
    Jednakże, nie zawsze jest się optymistycznie nastawionym, czasem przychodzą zwątpienia, czy cokolwiek ma sens i czy warto...
    Czytając Twoje pytania, nad każdym się dłużej zastanawiałam. Żeby śmiało odpowiedzieć: tak będzie dobrze, muszę wiedzieć, czy rzeczywiście będzie dobrze. Bo na pewno nie napiszę sprawdzianu na 6, jeśli, dzień wcześniej nie zajrzałam do podręcznika.
    Nie możemy myśleć też w takim obłąkaniu, po co cokolwiek robić skoro będzie dobrze. Na to dobrze musimy włożyć trochę pracy, swojego serducha, wtedy będziemy pewni, że wszystko pójdzie po naszej myśli i nie mamy się czym przejmować, podejść z optymistycznym nastawieniem.
    Post bardzo motywujący, trafił do mnie...
    I oczywiście, że jutro będzie dobry dzień ♥
    Cieplutko pozdrawiam

    doleczek-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Boskie zdjęcia!
    Obserwuje i zapraszam do siebie! :)
    http://blue-berryxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Świetny blog będę zaglądać tu częściej :))

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. fajne, słoneczne- wiosenne zdjęcia :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  126. Świetne zdjęcia :) Więcej takich ;)

    http://dilwerona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. super zdjęcia , świetny wianek <3

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.