Nowa era książek

20:16 Talla 114 Comments

Hei!
Dawniej książki służyły nam do czytania. Tylko czytania. A teraz? Teraz po wydaniu bestsellerowej książki Keri Smith "Wreck this journal", nastała zupełnie inna era książek. Teraz służą one nie do czytania, a niszczenia. 
Zdania są podzielone. Niektórzy uważają, że szkoda wydawać pieniędzy na książkę, której celem jest zniszczenie jej. Drudzy są zdania, że takie książki rozwijają kreatywność i pobudzają wyobraźnię. 
Ja osobiście nie wiem co mam o tym sądzić. Kupiłam książkę "Zniszcz ten dziennik" tak naprawdę z czystej ciekawości. Nie była ona na mojej liście rzeczy które muszę mieć, ale skoro zostało mi trochę oszczędności to czemu by nie spróbować. I stwierdzam, że takie książki to fajne zajęcie na wolne wieczorki, kiedy się nudzimy. 

Najpierw "Zniszcz ten dziennik", potem "To nie książka", a teraz? Teraz przyszedł czas na polską wersję. 

Ostatnio dostałam email z propozycją zrecenzowana książki "Książka pod tytułem". Tak naprawdę byłam sceptycznie nastawiona do tego. Nie oszukujmy się - moja pierwsza myśl była taka "Oooo, polska podróba Wreck this journal". Nie byłam przekonana, wiedziałam, że "moda" na tego typu książki już minęła, ale mimo to coś sprawiło, że się zgodziłam. I wiecie co? Pozytywnie się zaskoczyłam :D



Mimo pozorów książka nie jest tak bardzo podobna do książki Keri Smith. Zadania są inne,  według mojej kuzynki nawet fajniejsze. Autor często nawiązuje do tematu szkoły (możemy się usprawiedliwiać, haha) i internetu. Możemy patrzeć na świat jak ninja, dać ugryźć rękę potworkowi, zrobić z siebie gwiazdę, wysiadywać jajko, zamienić się w godzillę, karykaturować nauczycieli i wiele wiele innych. Zadania są naprawdę ciekawe i różnorodne, niektóre nawet zaskakujące. 
Sam rozmiar książki jest większy niż "Zniszcz ten dziennik", przez co wygodniej jest wykonywać zadania, malować, wycinać. Cena również jest niższa - z tego co wiem wynosi ok 15-20zł. Co więcej mogę powiedzieć? Chyba resztę pozostawię Wam do odkrycia :D




Wiem, że teraz, po sensacji jaką był "Zniszcz ten dziennik", wiele osób będzie sceptycznie nastawiona do tej książki, ale ja (razem z moją kuzynką) możemy śmiało Wam ją polecić. Naprawdę jest to świetne rozwiązanie na nudę.
Nie jestem dobra w pisaniu recenzji, więc jeszcze tylko powiem (gdyby ktoś nie był pewien), że nasza ocena co do tej książki jest POZYTYWNA :D
-------------------------------------------------------------------
A teraz przyszedł czas na żebranie o kilki pod ubraniami. Wiem, że nikt tego nie lubi, ale chyba wszyscy wiemy, że jest to po prostu częścią współpracy ;) Dlatego jeśli masz sekundkę (dosłownie sekundkę), kliknij w link pod ubraniem! Dla Ciebie to chwilka, dla mnie naprawdę dużo.

         KLIK                                                   KLIK
     KLIK                             KLIK


Dziękuję!

Co sądzicie o takich książkach?

114 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej polskiej wersji, ale bardzo mnie zaciekawiła, bo Wreck This Journal bardzo lubię:)
    Poklikalam, te buty mega mi sie podobają :)

    Pozdrawiam! 💕
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o 'Książce pod tytułem" Ale wydaje być się fajna. Mam "Zniszcz Ten Dziennik" i jestem bardzo zadowolona więc myślę, że i ta książka przypadłabym mi do gustu :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam pojecia, ze jest jakas polska wersja, nie mialam stycznosci ze zniszcz ten dziennik, ale polska bym chetnie "sprawdzila"

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy wybrałaś :) poklikałam
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/lucky-ones.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne ubranka wybrałaś!
    Nie słyszałam o tej książce... Może być bardzo fajna!
    Pozdrowionka :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  6. o polskiej wersji nie słyszałam, mi trochę szkoda wydać na zniszcz ten dziennik pieniądze dlatego jej nie kupiłam, a tak w ogóle śliczne rzeczy wybrałaś poklikałam

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam że warto wydać trochę oszczędności na takie książki :) na pewno kreatywność wzrasta.
    Zaciekawiła mnie książka którą zrecenzowalas :) może kupię :3
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo także dostałam propozycję zrecenzowania tej książki :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się ciekawa :D
    Chętnie bym kupiła :3

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ta ksiazka serio wyglada fajnie, ale jak na razie pozostane przy WTJ musze ja skonczyc :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. ja należę do osób, które nie popierają takich rzeczy. Szkoda mi po prostu pieniędzy, niby 15zl ale za to mogę mieć już nawet bluzkę! Albo połowę oszczędności na inną książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj pierwszy raz uslyszalam o tej ksiazce.
    Osobiscie posiadam "Zniszcz ten dziennik",
    zrobilam kilka zadan, ale teraz przyszedl czas na jego "dojrzewanie".

    sabrinka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o polskiej wersji, a "Zniszcz ten dziennik" podobno jest fajny, lecz nie mam go w swoim posiadaniu :)
    Poklikałam :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te książki, pomysł był
    naprawdę genialny i podziwiam autora :)
    oczywiście kliknełam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hah :D Ja uwielbiam takie książki *_*
    Zapraszam do mnie - http://happily-mrsmalik609.blogspot.com/ ♥
    Zaczynam od nowa ( Licze na kom - To bardzo motywuje ) ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o polskiej wersji. Tych dzienników jest na rynku bardzo dużo, ale ja nie dałam się porwać szałowi na nie i żadnego nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam "zniszcz ten dziennik" i dla mnie to fajna odmiana :) a czytac tak czy tak lubię :) chyba kiedys się skusze na polską wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super post :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za książką Zniszcz ten Dziennik itp nie przepadam.Jestem raczej jej przeciwnikiem bo nie rozumiem dlaczego stała się aż tak sławna. Wole te tradycyjne, ponieważ jestem molem książkowym już od dawien dawna.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/04/live-love-laugh.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama mam ZTD i go uwielbiam ;) a o tej jeszcze nic nie słaszałam do dzisiaj.. ;)
    poklikałam w linki :D

    http://szarlotkaa999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam To Nie Książka :) Moda na książki inne niż wszystkie trwa w najlepsze! O polskiej próbie nie słyszałam, ale zaciekawiła mnie :) P.S. super kiecka ta w żółte kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. love this spring rompers!

    http://differentcands.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam,że ciekawie wygląda ta nowa książka. Dla mnie zniszcz ten dziennik jest gorszy od to nie jest książka i wolę tą drugą wersję chociaż jej nie mam. Szkoda,że kupiłam dziennik chwilę przed premierą drugiej edycji.
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. nie słyszałam jeszcze o tym, ja swój dziennik K.Smith skończyłam, szczerze powiem trzeba go robić nieszablonowo wtedy dopiero widać efekty jak nasza wyobraźnia się pobudza i jesteśmy o niebo kreatywniejsi! Na pewno kupie polską wersję :) Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale mam zniszcz ten dziennik :)
    Szczerze - na początku byłam bardz pozytywnie do niej nastawiona, jednak po kilku dniach mój zapał minął :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. zniszcz ten dziennik posiadam, i mam dobrą opinię o nim.
    Tę książkę którą tutaj opisujesz, chętnie kupię :)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham takie książki *.* I oczywiście poklikałam i obserwuję :D
    http://aguuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zniszcz ten dziennik i to nie książka to ja posiadam :) i chcę kupić tę książkę co masz :D
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja bardzo lubie tego typu "ksiazki"
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. To cos innego takie książki. Szkoda że polska wpadła na taki pomysł po sukcesie Smith i trochę wychodzi na to że jest to podróbka. Moim zdaniem jak się zrobiło jedną taką książkę nie ma sensu robić podobnej w sensie że my nie powinniśmy kupować podobnej i ją wykańczać. Bo przecież pomysły są te same na niektóre rzeczy i zamiast się rozwijać po prostu powtarzamy i stoimy w miejscu.
    Pozdrawiam
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam jeszcze o tej polskiej książce. Będę musiała się z nią zaznajomić :)
    Osobiście posiadam "Zniszcz ten dziennik" i jestem wielką fanką tej książki ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Całkiem ciekawie ! Fajna ta książka , słyszlam ;)
    ~sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słyszałam o tej książce, ale zapowiada się ciekawie. Chętnie ją kupię, wiesz może gdzie jest dostępna stacjonarnie?

    ♥ntty-and-natty.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  35. My mamy obie książki i także możemy ją serdecznie polecić!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam tylko "zniszcz ten dziennik" (który bardzo lubię), ale wątpię czy jeszcze kupię podobną książkę ;) trochę mi się to znudziło i za bardzo nie mam czasu :p
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. nigdy nie słyszałam o tej książce :/
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post:) Ja mam Zniszcz Ten Dziennik, ale To Nie Książkę teś planuję kupić :)
    Zapraszam: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Słyszałam o tej polskiej wersji, nawet mam ja już w planach kupić ;) śliczne zdjęcia :3

    Pozdrawiam,
    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - zapraszam na nowego posta (klik) :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak dla mnie tego typu książki są super, rozwijają wyobraźnie,kreatywność.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta książka wydaje się ciekawa a cena nie jest wysoka wiec moze się skuszę :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawa inna wersja książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wydaje się być ciekawa :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeśli blog się spodoba to zachęcam do obserwacji :)
    ✿WIKA BLOG ✿

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdecydowanie należę do obydwu grup. Szkoda mi dac za ksiażkę 20 zł i potem ją zniszczyć, bo za tą samą ilość pieniędzy mogę dostać koszulkę. Ale za to brakuje mi w życiu trochę odstresowania, kolorów, więc takie rozwiązanie byłoby świetne, achhh gdyby nie brak czasu.... . O polskiej wersji jeszcze nie słyszałam. W ogóle aż mnie zaskoczyłaś. Z tego co opisałaś wydaje się być dobrze zrobiona, ze świetnym pomysłem. Może kiedy spełnie wszystkie swoje must have i zostanie mi trochę zaskórniaków skuszę się na to wydanie. Dzięki, że napisałaś o czymś takim.

    Jestem tu po raz pierwszy i przeczytałam tylko jeden post, bo za chwilę szkoła, ale przyciągnęłaś mnie też designem i to w jaki sposób komentujesz inne blogi. Aż grzechem byłoby nie dodać twojego bloga do obserwowanych . <3

    http://weronika-hejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Osobiście nie mam swojej książki, ale oglądałam i czytałam dużo postów na jej temat. Wydaje się bardzo ciekawa :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Takie ksiazki sa najlepsze! *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi ta książka się nie podoba, ale to już chyba kwestia gustu ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nie widzę sensu w kupywaniu książki po to, aby ją później zniszczyć haha :D

    Zajrzysz?
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mam Zniszcz Ten Dziennik,osobiście nie zaciekawiła mnie ta książka tyle aby ją kupować,świetny blog,pozdrawiam! http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi nawet podobają się takie książki :3 Jednak trzeba mieć bujną wyobraźnię do tego ;P
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie kupiłam "Zniszcz ten dziennik" z kilku powodów:
    1) Od zawsze mam tak, że nie lubię mieć tego co wszyscy
    2) Uważam, że jestem na to za stara xd
    3) Jestem zbyt leniwa i po paru dniach by mi się znudziło i rzuciłabym w kąt xD
    4) 30 zeta wolę wydać na... koncert chociażby :D.

    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com - mój blog z opowiadaniem, będzie mi miło jak przeczytasz i skomentujesz :)).

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie kupiłam "Zniszcz ten dziennik" z kilku powodów:
    1) Od zawsze mam tak, że nie lubię mieć tego co wszyscy
    2) Uważam, że jestem na to za stara xd
    3) Jestem zbyt leniwa i po paru dniach by mi się znudziło i rzuciłabym w kąt xD
    4) 30 zeta wolę wydać na... koncert chociażby :D.

    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com - mój blog z opowiadaniem, będzie mi miło jak przeczytasz i skomentujesz :)).

    OdpowiedzUsuń
  53. Zniszcz ten dziennik? nie, nie i nie... uważam, że to nie jest książka..., ale blog bardzo fajny i ciekawy. Zapraszam do mnie :)
    www.nacpana-ksiazkami.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja tak jak poprzedniczka nie kupiłam ''Zniszcz ten dziennik'' bo uważam, że jestem za stara na bawienie się w to ;/ no i w dodatku nie mam zupełnie na to czasu ;x
    Ale bardzo ciekawie recenzujesz ksiązki, bardzo podoba mi się Twój sposób pisania :)

    Zapraszam Cię bardzo na nową, profesjonalną sesję zdjęciową. Bardzo wiosenną :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/fruit-make-up.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Raczej nie uważam, że jest to książka-książka, raczej jakiś zeszyt do kolorowania i zabawy. Sama kupiłam WTJ, ale żałuję.
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  56. It’s awesome post!
    Thanks for sharing it!)

    p.s. do you like shopping or travel? Read how to save up 75% in my new post http://www.dianacloudlet.com/2015/04/universal-clothes.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajna książka i zdjęcia :)
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Coraz bardziej chcę kupic tę ksiązkę ;)
    Mogę prosić o kliknięcia u mnie? Odwdzięczę się ;)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz b.ciekawy blog, obserwuję :)

    http://magda-lenaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne zdjęcia !! Obserwuje :)
    http://aliceinmirror-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny post, a ja koniecznie kuszę kupić tą polską wersję! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja szczerze mówiąc należe do tej grupy, która uważa, że kupowanie tych książek to strata pieniędzy.. Wolałabym zrobić taka samodzielnie, jednak nie mam zbytnio czasu! :)

    pozdrawiam i zapraszam :))
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja osobiście kocham i posiadam Zniszcz ten dziennik
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  64. Poklikałam
    Pozdrawiam :)
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja nie kupiłabym tej książki, uważam, że to trochę bezsensu :) Poklikane :)

    http://paulinanowakk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. fajna ta książka dla artystycznych dusz ...czyli nie dla mnie :P Poklikałam uczciwie :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Dla mnie takie książki są dziwne. :D
    Bo wydajemy na nie pieniądze, a potem je niszczymy i nic nie mamy z tej książki.
    Troche nie praktyczne xdd

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  68. kompletnie nie rozumiem mody na te ksiazki...
    Jeśli możesz to kliknij w link od płaszcza u mnie ;)
    http://www.panmalofel.com/2015/04/elegant-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  69. No nieźle :) Fajny w sumie pomysł i widać, że zabawa też fajna !
    Obserwujemy bo blog bardzo nam się podoba i liczymy, że wpadniesz do nas :)
    T-REBELS

    OdpowiedzUsuń
  70. również mam tą książke i jest całkiem spoko. post bardzo fajny, jak i cały blog. pozdrawiam
    zapraszam rowniez do mnie
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do tego rodzaju książek ale skoro jest polska wersja i jest tansza to moze dam szanse.. :)

    http://marta-maartuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. A ja wciąż uważam, że to naciąganie nastolatków, którzy nie radzą sobie z emocjami na pieniądze :/ nie mówię oczywiście, że tak było w Twoim przypadku :D ale naprawdę oglądając filmiki na youtube gdzie 10 latki zrzucają dziennik z 4 piętra zauważyłam jak bardzo takie coś działa na emocje... Czują się zobowiązane wobec książki.. Dlatego jestem na nie :)

    www.whitemisses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Wbrew pozorom "Zniszcz ten dziennik" nie jest pierwszą książką tego typu. Gdy byłam mała, czyli jakieś kilkanaście lat temu, miałam książkę opowiadającą o mnie. Tak, polegała ona na wypełnianiu zadań i tworzeniu książki o sobie. Było trzeba narysować mamę, tatę, wkleić zdjęcie lub narysować pierwszą wyprawkę szkolną itp. Kiedyś mnie to jarało, ale już mi to przeszło. Nie kupię tej książki. Szkoda, że nie podałaś tytułu tej polskiej "podróbki".

    http://oczami-kurdupelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. uwielbiam "zniszcz ten dziennik"! sliczne zdjecia ♥
    poklikane ;)

    dziekuję za kliki ;)
    gertrama
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  75. Swietny blog ! Na pewno będę tu często zaglądać.

    zaprazam do mnie:
    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam "zniszcz ten dziennik"! Jednego prowadzę kreatywnie, a drugi to całkowite przeciwieństwo kreatywności! Poklikałam w linki, kurczę chyba zamówię ten wianek, mam ogromną słabość do wianków! Potrafię mieć ich miliony ;)

    Dominika,
    http://dominikanicol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Poklikałam :)

    W sumie cały czas podchodzę do polskiego projektu. Wciąż wydaje mi się, że to taka podróbka dziennika...

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  78. Oczywiście poklikałam i liczę na uczciwy rewanż :) ♥

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  79. Super post!
    Oczywiście poklikałam ♥
    Zapraszam
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja nie lubię tego typu książę. Dla mnie o wiele bardziej podoba mi sie wersja, gdzie czytamy a nie niszczymy :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. nie moge sie jak na razie przekonac do takich ksiazek :>

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Tego typu książki mnie nie przekonują ale bardzo fajny sposób na nudę.
    http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. poklikane :)
    świetnie wyglądasz :)
    poklikasz w link do koszuli w nowym poście lub baner sheinside ? :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja sądze, ze takie książki są jak najbardziej fajne, sama mam taką :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Też mam zniszcz ten dziennik w czasie nudy jest najlepszyyy!
    Ale po pewnym czasie się nudzą ;/
    Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam: avilandpolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Dziewczyny jesteście śliczne :*
    Zapraszam ^^ http://kiinia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja raczej należę do tej drugiej grupy osób, których zdaniem książki takie pobudzają kreatywność i kształtują wyobraźnię :). Raz miałam okazję wykonać jedno z zadań w "Zniszcz ten dziennik" i było przy tym naprawdę dużo śmiechu oraz zabawy. Uważam, że nie jest to marnotractwo pieniędzy, wręcz przeciwnie.
    Świetnie napisany post i cudowna recenzja, więc proszę, nie wpieraj mi tutaj, że nie potrafisz pisać tego typu postów :). Do tego prześliczne zdjęcia *-*.
    Linki oczywiście poklikne ;). Pozdrawiam i kocham ♥!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja jestem za tym żeby powstawało więcej takich książek.Mam zniszcz ten dziennik i nawet nie myślałam,że mogę mieć tak dużo pomysłów by niszczyć te strony.Myślę,że dzięki takim książkom rozwija się nasza wyobraźnia i pomysłowość co jest bardzo dobre.Ale nie możemy też zapomnieć o książkach do czytania które są nam bardzo potrzebne :)
    ✿DALENA BLOG✿>>>klik<<<

    OdpowiedzUsuń
  90. W linki kliknęłam, a jeśli chodzi o książkę, to chętnie bym sobie taką sprawiła, zwłaszcza że nie miałam okazji mieć "zniszcz ten dziennik" :)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. bardzo chętnie sobie zamówię tą książkę, przekonałyście mnie do tego!:)
    teruart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Osobiscie chcialabym sie pobawic ksiazka "zniszcz ten dziennik" i tym podobne! Uwazam, ze to troche strata kasy ale jakie rozwijajace i kreatywne! :)
    Poklikalam w linki! :)

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Fajny blog. Nie wiedziałam, że jest polska wersja niszczenia książki :)
    Oczywiście poklikałam i zaobserwowałam :) Bardzo ciekawy blog

    http://martyynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. ukradkiem na jednym zdjeciu zauważyłam, że masz świetny zegarek adidasa :)

    pozdrawiam:
    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Ciekawy post, ja nie kupowałam "Zniszcz ten dziennik", bo jakoś czuje, że jestem na to za stara i brak mi czasu na to niestety :( Ale recenzja ciekawa :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogowanie, zależy mi na kometarzach, motywuje mnie to bardzo! Jak ci się spodoba, to miło jak zaobserwujesz! http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo podoba mi się post !!! Mam "Zniszcz ten dziennik" ale gdy usłyszałam o "To nie książka" pomyślałam, że to przesada. Podoba mi się tylko pierwsza część

    Gdybyś miała chwilkę i weszła na mojego nowego byłabym wdzięczna :)
    http://carolinelife2003.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie rozumiem tego szału na "Zniszcz ten dziennik" no, ale bardzo kreatywnie.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetne !

    W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  99. Nie słyszałam o tej polskiej wersji ale bardzo mnie zaciekawiła :)
    http://shinystylesyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Posiadam tylko Zniszcz ten dziennik i chyba mi to wystarczy, jakoś nie kręcą mnie już kolejne części
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  101. fajna jest ta książka :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  102. Poklikałam :) Proszę o kliknięcia w ostatnim poście. Z góry dziękuje.

    rhefresh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Super są te buty w kropki! Ja wolę normalne książki. Kiepska byłaby ze mnie malarka :P
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  105. "Zniszcz ten dziennik" to naprawdę fajna zabawa! :)
    Buty w kropki są mega *.*

    http://nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. "Zniszcz ten dziennik" to naprawdę fajna zabawa! :)
    Buty w kropki są mega *.*

    http://nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. "Znisz ten dziennik" to faktycznie świetna zabawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Super jest ostatnia wasza fotka!

    OdpowiedzUsuń
  109. Twój blog jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.