Wiosenne klimaty

22:01 Talla 116 Comments

Hejka naklejka :3
Dni są w końcu dłuższe, temperatura sięga prawie 20 stopni, wszystko wkoło kwitnie (i pyli od razu :D), więc chyba możemy ostatecznie uznać że mamy już wiosnę. Cieszycie się? Ja bardzo :)
Jak mogliście zauważyć, moja obecność tutaj stała się rzadsza. Nie jest to spowodowane brakiem weny czy kryzysem (który lubi mnie często łapać), ale właśnie wiosną. Tak naprawdę szkoda mi siedzieć teraz przed komputerem, kiedy na polu jest tak ciepło i tak przyjemnie. Oczywiście, pozostają jeszcze wieczory, ale one są zarezerwowane jeszcze dla nauki. Ale jeszcze 62 dni i będziemy mogli (szyderczo, haha) pomachać do naszych nauczycieli i rozpocząć wakacje!

Postanowiłam dzisiaj dać Wam odpocząć do moich rad i przemyśleń i postawiłam na taki luźniejszy post. Podzielcie się ze mną, co tam u Was? :D

Mogliście zauważyć (lub nie), że ostatnio coraz częściej pojawiają się tu zdjęcia w plenerze. Jest to spowodowane wspaniałą pogodą (nienawidzę zimna i podziwiam ludzi, którzy nawet w deszczu potrafią robić zdjęcia :')) i tym, że znalazłam kogoś, kto potrafi te zdjęcia robić! Dziękuję przyjaciółce, która musi to wszystko ze mną przetrzymywać, haha. Może ocenicie jej pracę? Chyba jej też się coś należy :D







(nie zwracajcie uwagi na to co robię xd sama nie wiem co robię haha)

Jeśli chodzi o kolejne posty, to mam w planach zrobić już ostatnią część z serii "kroków do lepszego życia". A może chcielibyście zobaczyć jeszcze mały edit postu z makaronikami? :D Dajcie znać, na pewno wezmę to pod uwagę. Wy też jesteście częścią tego bloga, więc macie prawo decydować!
(ale Was zamęczam pytaniami, haha)


Co tam u Was słychać?
Jaki post chcielibyście przeczytać?

---------------edit----------------


          KLIK                                         KLIK
KLIK                                   KLIK




116 komentarzy:

  1. zdecydowanie widać te wiosenne klimaty :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie mam żadnego fotografa :( a twoje zdjęcia są śliczne
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jak ja kocham wiosnę i lato! A najbardziej wakacje, haha :D.
    Śliczne zdjęcia- koleżanko Natalii, jeśli to czytasz- czuj się dumna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + zapraszam tu: natty-and-natty.blogspot.com

      Usuń
  4. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no kolezanka ma oko! od razu post wyglada ciekawiej ^^

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia <3 Również wolę wiosnę i jestem taka szczęśliwa że jest ciepło <3
    Oczywiście obserwuję już jakiś czas i nie żałuję, super piszesz
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu wiosna <33 super zdj poklikałam ci licze na rewanż :)
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    u mnie na blogu mini konkurs !! :)
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, kocham taką pogodę :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia :)
    I kliknięte, powodzenia :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. widać już, że jest wiosna :) gdy idę do szkoły i widzę jedno drzewo to na nim w końcu zobaczyłam, że kwitnie :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah wiosna. Uwielbiam jej zapach.

    Zapraszam do mnie
    wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie także szkoda siedzieć w domu, gdy za oknem jest taka świetna pogoda, ale w miarę możliwości staram się o to, aby w czasie wypadów ze znajomymi porobić też jakieś zdjęcia. Tak btw, świetne zdjęcia haha. Co do serii, bardzo chętnie przeczytałabym jakiś post z niej! Poklikałam w linki, świetna sukienka!:)

    Pozdrawiam, julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie dziś niestety pogoda porażka- cały dzień leje, wieje i totalnie się nie chce z domu wychodzić :( Oby niedługo wyszło to wyczekiwane słońce, może ono wszystko poprawi <3

    http://itssandradagmara.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie było dzisiaj 25 stopni, uwielbiam wiosne! :D
    Śliczne zdjęcia:*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  15. wiosna, wiosna ..ja miałam dzisiaj supcio pogodę i poczułam lato haha:D
    Bardzo fajne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life. (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia wyszły bardzo dobrze i oby więcej takich w plenerze. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ladne zdjecia ;)

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia :)) wiosna! A teraz kosi się trawy, co kojarzy mi się z latem ^^ :D

    Mój blog--KLIK
    Odwdzięczam się za każdą obserwację! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia. Ja też uwielbiam wiosnę :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczne zdjecia, ja rowniez w taka pogode caly czas przebywam na dworze ;) pozdrawiam :)
    kalaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy zestaw, ładnie wszystko ze sobą się komponuje :)
    Super wyglądasz ! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak wiosna w 100% bardzo ładne zdjęcia
    Zapraszam
    haniaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Omg *.* Ale ty jesteś ładna i świetny blog :)
    http://kaliowa.blogspot.com/ <- Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog!
    Cudowne zdjęcia!
    Genialne posty! ♥

    Zostaję na dłużej :)
    http://www.enyere-ee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie wszystko po staremu oprócz pewnych zmian a mianowicie obcięłam włosy ale nie za dużo więc za bardzo tego nie widać i wróciłam do blogowania. Najchętniej czytam posty lifestylowe, gotowanie, zrób to sama itp. Super by było jakbyś przygotowała prosty pomysł na szybkie śniadanie, przekąskę itp. (oczywiście jeśli już takie coś robiłaś to przepraszam ale nie jestem stałą czytelniczką twojego bloga)
    Pozdrawiam ;*
    misiaa200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie cierpię zimy, więc nadejście wiosny bardzo mnie cieszy, tak za tym ciepłem tęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też ostatnio przez tą wiosnę nie mam czasu na komputer! :D
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. super! też nie mam czasu na laptopa, ale może to i dobrze

    Dziękuje za komentarz u mnie na blogu i zapraszam na kolejną notkę :) Oczywiście komentarz lub obserwacja byłaby mile widziana.
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo się cieszę, że jest już wiosna ♥
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne zdjęcia,

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie - pogoda jest zadziwiająco ładna, Oby utrzymała się jak najdłużej ;)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja także wolę iść na świeże powietrze,niż siedzieć przed komputerem :)
    Bardzo ładne zdjęcia, kliknęlam :)
    Pozdrawiam!
    Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. "pomachać do naszych nauczycieli" hahah
    ja ostatnio w ogóle nie siedzę w domu, nie mam nawet czasu na naukę, bo ciągle wychodzę z przyjaciółmi :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach. :)
    sweet90coffee.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia! ♥ linki poklikane :)

    Jeżeli znajdziesz chwilę proszę Cię o kliknięcie w baner po prawej stronie mojego bloga Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia są rewelacyjne ! Twoja przyjaciółka ma talent, i to nie mały !! Poklikałam ! ;) Niesamowita sukienka w oczy !! Haha !!

    Zapraszam do mnie http://hot-schot.blogspot.com/ !!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny post i zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie tez już coraz cieplej, ładne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia, poklikałam wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia i blog. Będę tu częściej wpadać ;)

    ♫ Natalyy-Blog ♫ klik ♫

    OdpowiedzUsuń
  42. No u mnie pogoda narazie w kratke ;/ ładne zdjecia
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam wiosnę, cieszę się, że jest już tak ciepło! :D
    Świetne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne fotki, jak ja kocham wiosnę. :) Poklikane w linki i liczę, że klikniesz u mnie w jakiś banner. :)
    Zapraszam na nowy post (klik)!

    OdpowiedzUsuń
  45. Super blog :) świetne zdjecia :) najlepsze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie niby słońce, ale zimno. :< Bardzo podoba mi się ta narzutka. Gdzie ją kupiłaś?

    oczyoutsidera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. również uwielbiam wiosnę! to jedna, zaraz po lecie, z moich ulubionych pór roku. :*
    każdą chwilę wtedy chcę spędzić poza domem.

    Zapraszam: agrenn.blogspot.com KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  48. wiadomo, że szkoda siedzieć w domu, gdy za oknem piękna pogoda! :D
    zapraszam na rozdanie <- kliknij ♡

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie pogoda rowniez dopisuje, chociaz dzis nawet popadalo :p zdjecia w plenerze uwielbiam, nie wazne czy zima czy lato czy deszcz hahahah
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przyjaciółka zrobiła ci cudowne zdjęcia :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo kochamy lato i wakacje ;) u nas też jest już coraz cieplej i ładniej ;'D Bardzo ładne zdjęcia! ♥
    Nasz blog♥

    OdpowiedzUsuń
  52. ja już dawno poczułam ten letni klimacik :*

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  53. Może i teraz jest ciepło, ale wszędzie trąbią, że podczas majówki ma być okropna pogoda :/ Oby tak nie było.
    Śliczne zdjęcia :3
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeju, śliczne zdjęcia. U mnie jest bardzo cieplusio, ciekawe jak będzie za parę dni.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawe zdjęcia, bardzo mi się podobają.
    U nas w lubuskim ciepło

    blogerkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne zdjęcia :*
    Świetny blog pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Lovely outfits!


    would you like to follow each other? If you follow me, please let me know.
    I will follow you back for sure. thank you so much! =D
    TOM AND TINS

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja tez wole siedzieć na dworze teraz! Ładne Zdjecia ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też zdecydowanie wolę wiosnę/lato, chociaż w tym roku coś nie mogę się nią nacieszyć, tylko siedzę chora w łóżku ;// ale takie wiosenne zdjęcia poprawiają mi nastrój i pozwalają chociaż trochę sięgnąć po tę odrobinę natury. Ostatnie zdjęcie trochę mnie rozwaliło i nie jestem pewna o co Ci chodziło (Ty najwyraźniej też) ale przynajmniej się pośmiałam :D
    A tak poza tym to jesteś śliczna, nie musisz zasłaniać tak twarzy C;
    Kliknęłam trochę w ciuchy (chociaż kompletnie nie mój styl), bo jak ktoś ma coś zyskać na takim mało wyczerpującym zadaniu to ja bardzo chętnie :D
    Pozdrawiam!
    http://zespol-dezorganizacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ładne zdjęcia, chętnie czytałabym jeszcze posty z serii "kilka kroków do lepszego życia" x
    http://maryelizabeth-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. O tak pogoda jest cudowna i grzechem jest jej nie wykorzystywać ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie pogoda się chwilowo popsuła ale mam nadzieję, ze chwilowo
    Świetne zdjęcia
    pozdrawiam, madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  63. Ah, nawet nie wiesz, jak ja się cieszę, że jest tak pięknie i słonecznie! To pogoda zdecydowanie dla mnie. :) Poza tym od razu chętniej wstaje się rano, czyż nie? :)

    Pozdrawiam słonecznie (haha, czy tak można? ;P),
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. I love your blog, style, personality !! I love your work, keep going!!

    Môj BLOG (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja tu tak czytam o ładnej pogodzie a u mnie akurat fatalna pogoda, wiatry, deszcze, burze:/
    Czekam z utęsknieniem na cieplutkie dni:)
    Śliczne zdjęcia.
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja kocham wiosnę, wtedy wszystko budzi się do życia, jest tak kolorowo. A propo twoich zdjęć są super. Ogólnie cudowny blog! Będę częściej wpadać + obserwuję ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. śliczne zdjęcia :)


    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Możesz przekazac twojej kolezance, że na prawdę dobre wyszły jej zdjęcia.

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie wiem czemu, ale zawsze bardzo mnie bawi, kiedy ktoś używa zwrotu "na polu":D

    http://theluucky13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne zdjęcia, ładnie wyglądasz :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja chciałabym już serię :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetnie wyglądasz <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Masz racje ze z cieplych dni trzeba korzystac i spedzic jak najwiecej czasu na swieżym powietrzu!:)
    piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  74. Pięknie wyglądasz kochana :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Na szczęście mogę uznać, że mam już wakacje ;) Jeszcze maturę zdać i czekać do października na studia.

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    http://autographsandthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Genialne zdjęcia!

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  78. U mnie sloneczko grzeje!:) ladne zdjecia♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne zdjęcia! Również uwielbiam wiosenną pogodę ;)
    Poklikałam! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  80. Super zdjęcia, przyjaciółka ma talent :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Uwielbiam wiosnę.
    Twoja przyjaciółka robi świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Twoja przyjaciolka ma ogromny talent fotograficzny. Ja rowniez kocham wiosne ;)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi! Serdecznie zapraszam! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Swietny blog, bardzo mi sie tu podoba. Twoj sposób pisania, zdjęcia, nagłówek. :-) jestem tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni!

    Zapraszam do mnie, bedzie mi bardzo miło, jak wpadniesz. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetny post, zdjęcia wyszły super, najbardziej podoba mi się ostatnie, na którym "nie wiadomo co robisz" :D http://herbacianeherbatniki.blogspot.com/2015/04/koktajl-owocowy.html
    ~A

    OdpowiedzUsuń
  85. Oj zdarzają się takie dni ciepłe, ale niestety raz jest zimniej a raz cieplej :(

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Kocham wiosnę tak jak ty :)
    Fajnie że zaczyna się wolne to można odpocząc od szkoły.
    Możesz pisać o czym chcesz i tak zawsze znajdzie się ktoś kto zechce to przeczytać. Więc śmiało :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudowna stylizacja !
    Obserwuje
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. super zdjęcia! U mnie w sumie nic ciekawego, idę sobie zaraz zrobić smoothie na dobry początek dnia :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja swoją przyjaciółkę również wykorzystuje do robienia mi zdjęć :) pięknie wyglądasz.

    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  91. Też bardzo cieszę się z wiosny, aż szkoda spędzać czas przed komputerem :D Zdjęcia są świetne, czekam na więcej zdjęć wykonanych przez Twoją przyjaciółkę :)
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Wiosna jest najpiękniejszą porą roku, uwielbiam ją! :))

    OdpowiedzUsuń
  93. jakie łądne zdjęcia! :)
    Wiosna jest taką przełomową porą roku :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja uwielbiam wiosnę! <3 Za wszystko <3
    Poklikałam :D
    http://marrissblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. prześliczne zdjęcia :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Super zdjęcia, u mnie niestety wiosny nie widać :( Ogólnie prowadzisz super bloga :))
    Mam do ciebie prośbę. Czy mogłabyś wejść do mnie? Dopiero zaczynam i nie wiem czy komuś się podoba to co robię.. Z góry dziękuję z całego serduszka!:) http://pinkflapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Wiosna jest ale deszczowa niestety :(.

    OdpowiedzUsuń
  99. Twoja przyjaciółka jest świetnym fotografem :D
    u mnie wiosna chyba się zapomniała, bo ciągle pada deszcz :c
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.