❀ Kilka kroków do lepszego życia ❀ #3: Jak ty komuś, tak on tobie

06:55 Talla 89 Comments


-------------------------------------
Pewnie już po przeczytaniu tytułu, mogliście się domyśleć, o czym będzie dzisiejszy wpis. Tak, zajmiemy się naszym nastawieniem do innych ludzi.
W końcu było już o tym, że układ pokarmowy jest drugim mózgiem (lekcja biologii zaliczona ✔), było o naszym nastawieniu do różnych spraw, więc teraz przyszedł czas na kazanie o innych.
Ale zaraz, zaraz. Skoro te wszystkie punkty odnoszą się do naszej własnej pracy nad sobą, to dlaczego mamy się czepiać innych?
A no dlatego, że "z jakim przystajesz, takim się stajesz". 
Ludzie wpływają na nas. My w pewnym stopniu też wpływamy na innych ludzi. Z tego wynika, że żebyśmy my mogli się poczuć lepiej wśród nich, oni muszą się czuć dobrze z nami.

Jeśli chcę, żeby ludzie traktowali mnie z szacunkiem, to JA muszę do tego doprowadzić. Wydaje się, że nie mamy wpływu na innych ludzi, że my nic na to nie poradzimy. Ale czasami się da. Wystarczy kilka drobiazgów.
Stojąc przy kasie, podziękuj kasjerce i podeślij jej swój mały uśmiech. Teraz klienci są niecierpliwi, często mają wąty, nie znoszą kiedy trzeba czekać i często okazują swoje niezadowolenie bardzo wyraźnie. Ta pani może być już tym zmęczona. Taki jeden mały (darmowy!) uśmiech, na pewno sprawi jej taką malutką radość.
Mijając na ulicy kogoś znajomego, nawet jakąś znajomą naszej babci, której imienia nawet nie pamiętamy, ale kojarzymy ją chociaż troszkę - powiedzmy jedno, znane wyrażenie "Dzień dobry". Ile razy już tak było, że po powiedzeniu tych dwóch słów ta druga osoba się uśmiechała? U mnie akurat dzieje się to za każdym razem. Niby nic.
W szkole, zamiast wszystkich w koło przezywać, wyklinać, pokazując tym samym jakim to się jest "swag" (bardzo :'), zacznij normalnie rozmawiać, zacznij pomagać. Skończ z głupimi wyzwiskami. W ten sposób raczej nie okazuje się swojego szacunku do innej osoby. Pomyślicie - pfff, łatwo powiedzieć. W tych czasach się nie da.
A zadziwię Was, da się! 
Może też nie jestem święta, ale zawsze staram się powstrzymywać od przezywania, kiedy ktoś mnie o coś prosi - po prostu to robię, staram się nie kłócić i nie wyładowywać swojej złości na innych osobach (co jest chyba najtrudniejsze u mnie, haha). Czasami jest ciężko, czasami się po prostu nie da, bo wiem jacy są ludzie, ale wystarczy praca nad samym sobą i silna wola, a wszystko można.
 Ale teraz żeby jeszcze wyprostować i żeby nie było nieporozumień - wszystko oki, być miłym dla ludzi, nie kłócić się z nimi, bla bla bla, ale nadal pozostać sobą! Tutaj nie chodzi o podporządkowywanie się ludziom i kierowanie się ich zdaniem. Tego absolutnie nie popieram! Zmiana swojego podejścia do innych ludzi tak naprawdę nie powinna mieć z tym wiele wspólnego. To już dwie inne rzeczy.



hejty za brudne lustro - start!



Także kończąc dzisiejsze kazanie, pozdrawiam i życzę owocnej pracy nad sobą! :D

-----------------------------------mały edit--------------------------------------

             KLIK                              KLIK
       KLIK                       KLIK




A jakie jest Wasze podejście do innych?

89 komentarzy:

  1. zgadzam sie calkowice! inni ludzie tez maja wplyw na nasze otoczenie, lecz my mozemy byc mili dla innych bo warto!!!


    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, mądry post :)
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkowicie się zgadzam, świetny post :)
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje podejście do innych jest jak: nie obchodzisz mnie i rób co chcesz do momentu, w którym nie mamy ze sobą czegoś wspólnego. Nie wtrącam się w życie innych, a moje 'dzień dobry' zależy od moich chęci. Nie lubię silić się na przyjemności dla zasady, na co doskonałym przykładem są wczorajsze matury ustne. Miałam dobry humor po swoim egzaminie i miałam zamiar iść do domu, ale ludzie z klasy, którzy swoją drogą olewali mnie całe trzy lata byli max zestresowani. Więc miałam ochotę i sioedziałam z nimi i podtrzymywała ich na duchu, byłam mentorem.:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny posttt
    ~~~~>>~~>>~~>>
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam sie:)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą, też czasem zadając się z innymi moimi koleżankami stawałam się inna. Na szczęście to już minęło :)
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, zgadzam się z Tobą! :)
    Warto być sobą, ale tym samym trzeba mieć szacunek do innych ludzi :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, jeśli chcemy być szanowani przez innych to musimy także innych szanować. Mamy wpływ na ludzi i ludzie na nas.
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja od zawsze wlasnie stosuje taka zasade, ze zachowuje sie tak, jak chcialabym, zeby zachowywali sie inni! dzieki temu, nie mam problemow z relacjami z ludzmi no i jestem zadowolona z siebie!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Mądry post, zgadzam się z tobą :)
    Ogólnie to piszesz bardzo fajne i mądre posty, naprawdę :) Jesteś świetna!

    Nasz blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Szacunek za szacunek! :))
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ''Oko za oko.
    Ząb za ząb. ''
    Takie jest moje podejście do każdego c:

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie z tym zdaniem "z kim sie zadajesz takim sie stajesz" sie zgadzam bo to prawda
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą :) Świetny post i ładne zdjęcia.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mądry życiowy i ładnie ubrany w słowa post. :*
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post, uwielbiam takie przemyślenia. W szczególności jeśli się z nimi zgadzam tak jak w twoim przypadku haha. Sama muszę jeszcze nad sobą popracować Ale wiem co robić i tego się trzymam :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post, uwielbiam takie przemyślenia. W szczególności jeśli się z nimi zgadzam tak jak w twoim przypadku haha. Sama muszę jeszcze nad sobą popracować Ale wiem co robić i tego się trzymam :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przydatny post. Tak, masz rację że mamy w jakiejś części mamy nawet spory wpływ na to co mówią o nas ludzie. No, ale ludzie zawsze będą mówić i niech te złe słowa po nas po prostu spływają, ale te dobre i mile powiedzianą krytykę przyjmujmy do serca i starajmy się poprawić. Oczywiście, łatwiej jest to mówić niż zrobić.
    Pozdrawiam :* i czekam na następny post z tej serii
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! Podziwiam osoby, które potrafią tak dużo wypowiedzieć się na jakiś temat! :)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z tobą. Kiedy ktoś wymaga aby był szanowany musi zacząć na początku od samego siebie.
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasem takie małe gesty jak zwykły uśmiech mogą poprawić komuś humor :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja poznając ludzi nie patrzę aż tak bardzo na to jak wyglądają, daję im zawsze szanse :) A jeśli chodzi o traktowanie, to wszystkich traktuję tak jak ja bym chciała być traktowana, no chyba, że ktoś mi zrobic coś złego >:D xD

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgiaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  24. bravo Natalia, bardzo mądry i dojrzały tekst. szczególnie uśmiech polecam wszystkim :)
    "Uśmiech jest jak słońce, które spędza chłód z ludzkiej twarzy" Victor Marie Hugo
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia! :) Ja mam jedną zasadę, że traktuję innych tak jak ja bym chciała być traktowana, nie zawsze to działa w obydwie strony, ale myślę, że i tak warto :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ludzie wpływają na nas a my na nich - święte słowa :)
    Ładne zdjecia <3
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z tym co napisałaś. Staram się postępować tak, jak sama chciałbym być traktowana.

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz całkowitą rację. Zgadzam się :)

    Obserwuję, ale nie zmuszam do tego samego:
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny post. :)
    Ja 'staram' się traktować innych, tak jak sama bym chciała być traktowana, ale niestety dobrze wiemy, że nikt nie jest idealny i ma jakieś swoje wady. Ja niestety należę do wrednych ludzi, ale staram się z tym walczyć, jak tylko mogę. ;d

    pamietnik-gabi.blogspot.com - Zapraszam. ^^ Nowy post, może przypadnie ci do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę ciekawy i mądry post. Także uważam, że ludzie mają na nas wielki wpływ, a my jesteśmy często oceniani właśnie poprzez pryzmat ludzi z jakimi się zadajemy. Trochę interesuję się psychologią, wiec społeczne pojęcia nie są mi obce. Sama staram się być dobrym człowiekiem i być miła dla wszystkich, nawet jeśli czasem nie mam na to ochoty.
    Chciałabym jeszcze nawiązać do poprzedniego postu, dzięki tobie pokochałam masło orzechowe!!

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja niestety mam tak ,że jeśli ktoś mnie zdenerwuje to już lepiej żeby się do mnie nie zbliżał.Nie umiem wpływać na innych i sprawiać,że się zmienią ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Popieramy, bardzo mądry post:) obserwujemy!
    Zapraszamy do nas:

    http://byweroniurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz rację, z jakim przystajesz takim się stajesz :C
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zgadzam się ;) ostatnio na ekonomice mielismy o tym, ze kasjerka moze byc zmeczona i wg i po co jeszcze ją dopijac? ale nie tylko ona. moze odpuśćmy nauczycielowi, nawet jak go nie lubimy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. The nutella t-shirt is really great!

    beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  37. Cute photos !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się :) Świetne zdjęcia, poklikałam w rzeczy :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Racja!:*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Szacunek za szacunek taka moja formuła.


    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. pytanie : wzorujesz sie na kimś? :) cudny blog
    skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi miło :) -- > ❀Blog ❀

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie posty, dodają mi wiary w ludzi haha :) Ja również staram się traktować drugiego człowieka jak najlepiej, uważam, że powinniśmy się nawzajem wspierać :)
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  43. hejtuje brudne lustri=o! :D Żartuje oczywiście :D
    Drugi człowiek jest nam bratem musimy o tym pamiętać.
    Mam tą narzutkę co dodałaś do posta i oczywiście kliknęłam :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post :)
    Mogłabym Cię prosić, o poklikanie w linki w poście? Dla Ciebie to tylko chwila, a dla mnie to wiele znaczy! Jeśli to zrobisz to mnie poinformuj, a niezwłocznie się odwdzięczę ;)))) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post! Obserwuję i liczę na rewanż!
    ♥ PASTELOVE - KLIIIK♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz rację - wraca do nas to samo, co dajemy od siebie :D

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  47. Niezwykle inspirujący blog ! Warto tutaj zaglądać !
    Zapraszam do siebie. oliwia-mrozowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniała notka :)
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz bardzo dużo racji, zgadzam się z tym co napisałaś.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Hejka! Świetny Blog.
    Obserwujemy? Napisz u mnie :)
    doominicca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo mądrze napisane! Ja staram się być miła dla innych, lecz często inni dla mnie nie są ;/
    Świetne zdjęcia!
    Poklikałam w linki ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja zawsze staram się być dla każdego miła. Wiadomo, że jednych lubi się bardziej innych nie, ale jeżeli będziemy nawzajem się szanować to życie będzie piękniejsze. Świetny post <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny post zgadzam się z tobą w 100 %
    musimy starać się być miłym dla innych wtedy oni będą mili dla nas :)
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała
    zaobserwować lub zostawic komentarz <3
    http://vickey-vicky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam dokładnie takie samo zdanie jak ty!
    Starać się być miłym,ale ciągle być sobą :)
    Bardzo ładne zdjecia :D
    Kliknęłam.

    Mogę liczyć na twoje kliknięcia ?
    xx Blog - klik! xx

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie napisałaś i zdjęcia też fajne :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny post :)
    Bardzo ładne zdj :)
    Obserwuje :)
    http://dominikax.blogspot.com/2015/05/sheinside-romwe-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  57. spódniczka 9,90$ - żebyś miała pewność, że kliknęłam :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Genialne zdjęcia ♥

    http://sisters-of-the-case.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny post i mega zdjęcia Natalko :)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    Bloga obserwuję ;) Zapraszam również w wolnej chwili do mnie i wspólnego obserwowania ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Wiele zależy od ludzi jakimi się otaczamy. Oni wywierają na nas ogromny wpływ. Piękne ciuchy :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Cały czas pracuję nad sobą.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne zdjęcia
    zdwojonasila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. staram się być miła dla ludzi, ale do niektórych się po prostu nie da haha
    zapraszam mój blog

    OdpowiedzUsuń
  64. fajny post, warto przypominać o tym, by być miłym dla innych, w końcu dając dobro, ono do nas wraca :D
    claudia-ss.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Packers and movers bangalore Packers and movers bangalore @http://professionalmovers.in/

    OdpowiedzUsuń
  66. Packers and Movers in Delhi@ http://packersservice.com/packers-and-movers-delhi/
    Packers and Movers in Chennai@ http://packersservice.com/packers-and-movers-chennai/

    OdpowiedzUsuń
  67. Packers and Movers in Noida@ http://packersservice.com/packers-and-movers-noida/
    Packers and Movers in Hyderabad @ http://packersservice.com/packers-and-movers-hyderabad/

    OdpowiedzUsuń
  68. Packers and Movers in Gurgaon @ http://packersservice.com/packers-and-movers-gurgaon/
    Packers and Moversin Bangalore@ http://packersservice.com/packers-and-movers-bangalore/

    OdpowiedzUsuń
  69. Genialny post! Zgadzam się z Tobą w 100 %-ach, możemy mieć wpływ na to jak postrzegają nas inni. Czasami wystarczy jeden uśmiech ;)

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  70. Idealnie ujęte. Wystarczy tylko odrobina samozaparcia do poprawienia samego siebie. A co do uśmiechów, to w dzisiejszych czasach jest tak mało słońca na naszych twarzach, że przyda się czasami podnieść kąciki ust do góry.

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Siemka
    Masz totalną rację
    Szczególnie o tych przezwiskach
    To totalny debilizm
    A w sklepie ta ekspedientka musi się naprawdę stresować, jeśli ktoś jawnie okazuje swoje niezadowolenie i niecierpliwość...
    Ja tam się witam nawet z ludźmi których nie znam xD
    Śliczne zdjęcia <3
    Brudne lustro xD
    Zapraszam też do mnie
    Może coś cię zainteresuje:
    itsmylife-dontyouforget.blogspot.com
    you-are-not-alone-i-am-sorry.blogspot.com
    cheat-destiny-fanfiction.blogspot.com (ff)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  72. Dokładnie, z kim przystajesz takim się stajesz :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. W 100 % zgadzam się z Tobą!
    Jak my zachowujemy się w stosunku do innych ludzi tak oni zachowują się w stosunku do nas.
    Śliczne zdjęcia.
    nataa-natkaa.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  74. Bluza z Nutellą najsłodsza! Chciałabym mieć taką w swojej kolekcji. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/cute-dog.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Wyglądasz super kochana ! lusterko też mi się podoba :3
    oczywiście ja staram się z szacunkiem podchodzić do osób
    które na to zasługują, niestety uważam że na szacunek pracuje się
    całe życie, więc jak ktoś odnosi się wobec mnie wulgarnie i niesympatycznie
    sama zaczynam taka być wobec niego, albo urywam kontakt. Ogólnie gdy poznaję kogoś
    nowego, staram się dać mu się zaprezentować i nie oceniać pochopnie ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Oczywiście poklikałam i mogłabym prosić abyś także poklikała w linki u mnie ? ♥
    http://thedesiree.blogspot.com/2015/05/wishlist-lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. poklikałam we wszystko a teraz zapraszam do siebie ;)
    http://witajwmoimiswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Packers & Movers noida With Lowest Price Quality Packing of Tracking up Cargo Warehouse Facilities Cairns Power and Door to Door Service.
    http://packersservice.com/packers-and-movers-hyderabad/
    http://packersservice.com/packers-and-movers-kolkata/
    http://packersservice.com/packers-and-movers-mumbai/
    http://packersservice.com/packers-and-movers-noida/
    http://packersservice.com/packers-and-movers-pune/

    OdpowiedzUsuń
  80. Packers & Movers bangalore india With Lowest Price Quality Packing of Tracking up Cargo Warehouse Facilities Cairns.
    http://packersservice.com/packers-and-movers-bangalore/
    http://packersservice.com/packers-and-movers-chennai/
    http://packersservice.com/packers-and-movers-delhi/
    http://packersservice.com/packers-and-movers-gurgaon/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.