Zaplanuj wakacje już teraz

20:02 Talla 132 Comments

Hei!
Macie pojęcie że dzisiaj jest już 29 maja, jeden z ostatnich dni tego miesiąca?
A macie pojęcie ile dni zostało do upragnionych wakacji?
28 DNI!
Kto się cieszy? :D
Nie wiem jak Wy, ale ja czekam na tegoroczne wakacje z utęsknieniem. Przyznam że maj był bardzo intensywnym i męczącym dla mnie miesiącem, jak i pewnie dla wielu z Was. Nadmiar obowiązków uniemożliwiał mi regularne blogowanie i wiele innych rzeczy. Mam jednak nadzieję, że już po 1 czerwca (dzień projektów gimnazjalnych u nas w szkole :(( ) wszystko się odrobinę uspokoi.

28 dni i wolne. To tak daleko, ale zarazem tak blisko. Dlatego nie warto czekać i już powoli czas zacząć planować wakacje :D Zaplanujmy sobie zajęcia tak, by wykorzystać je maksymalnie! Oto kilka pomysłów :)

organizuj ogniska, spotkania, nocowania ze znajomymi
Jak mogliście (i możecie) zobaczyć, tegoroczne wakacje były u mnie bogate w ogniska. To naprawdę świetny pomysł na spędzenie czasu. No proszę, kto nie lubi ognisk? Jakieś fajne miejsce (najlepiej na "odludziu"), kilka drewien, jedzonko i można śmiało rozpoczynać zabawę :D

nie bój się jechać na kolonię
Miałaś możliwość pojechania na obóz młodzieżowy, ale zrezygnowałaś bo się boisz? (przepraszam że piszę w rodzaju żeńskim, ale raczej jest tu przewaga damska :))
Przestań się bać! Pomyśl, co się może takiego strasznego stać? Takie obozy to świetna okazja by poznać nowych ludzi i zwiedzić nowe miejsca. W końcu raz się żyje. Ja przyznam, że też długo się bałam jechać na taki obóz. Ale w końcu się przełamałam. Powiedziałam "Raz się żyje!". Skąd wiesz że przydarzy ci się jeszcze taka okazja? Spróbuj, jedź z kimś znajomym jeśli nie jesteś na tyle odważna, ale jedź! Na pewno nie pożałujesz :D

nie siedź w domu
...całe dnie. Oczywiście, wakacje to czas odpoczynku i czasami trzeba zostać w domu, bo łożko przyciąga nas niesamowitą siłą, ale tylko CZASAMI. Co za dużo, to niezdrowo.
Przecież wakacje to czas ładnej pogody (może nie zawsze, ale zazwyczaj) więc korzystaj póki możesz. Zanim się obejrzysz, piękna pogoda i słońce się skończy a znowu zaczną się zimne, deszczowe dni. Wykorzystaj słońce maksymalnie. To grzech siedzieć w domu kiedy za oknem taka wspaniała letnia pogoda :D

szukaj noclegów
Jesteś osobą, której rodzice nie podróżują? Sama sobie załatw wycieczkę! Masz kogoś w rodzinie, kto mieszka w innej miejscowości, znasz jakąś osobę, która mieszka w innym mieście? Skorzystaj. Zapytaj, czy mogłabyś spędzić u nich kilka lub nawet jeden dzień. Wyjdź poza swoje miasto. Nie trzeba podróżować tysiące kilometrów, żeby fajnie spędzić wakacje. "Załap" się na nocleg u jednego wujka, u cioci, u babci, u koleżanki. Czasami warto sobie odmienić i popróbować inne łóżka, haha.

spędzaj czas aktywnie
Standardowo, większość przed wakacjami przechodzi na dietę, aby zgubić kilka kg i złapać formę. Ale nie kończmy z tym 26 czerwca! Przecież podczas wakacji można tą "formę" zatrzymać. Załóż rolki, wsiądź na rower, przejdź się na dłuższy spacer z psem. Miło, aktywnie, na świeżym powietrzu pod letnim słoneczkiem. A poziom endorfinów rośnie!









A jakie Wy macie plany na wakacje? 

----------------------------------------------------------------------------------
              KLIK                                   KLIK
              KLIK                            KLIK



132 komentarze:

  1. Moje wakacje trwają już od 2 tygodni i mam tak wiele panów, że chyba zabraknie mi czasu ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o mnie to za 14 dni wyjeżdżam do Włoch ;) A w lipcu na obóz!
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wakacje mam już od trzech tygodni i przez ten cały czas rozmyślałam, gdzie mogłabym się wybrać przez najbliższe cztery miesiące. Na ten moment mam już zaplanowany wyjazd do Poznania na trzy dni z koleżanką, jestem bardzo podekscytowana:) Dodatkowo na pewno nie raz wybiorę się nad polskie morze oraz do Berlina. Myślę również nad wyjazdem do Wrocławia lub Stargardu Szczecińskiego. Poza tym planujemy z koleżanką dokładnie poznać swoje miasto, bo mimo, że mieszkamy w nim od osiemnastu lat czujemy, że jeszcze wielu miejsc nie widziałyśmy.:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahh ja mam w planach jechać na mazury. A tak po za tym to jak najwięcej czasu z przyjaciółmi! :) Nie mam zamiary spędzić całych wakacji w domu bo na prawdę czekam na nie jak chyba nigdy... ładne zdjęcia.

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe pomysly :) ja jade do Zakopanego z chlopakiem :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja rok temu niestety wiekszosc czasu spedzonego w rodzinnym miescie spedzilam w domu, ale za to wyjechalam pare razy!! w tym roku chce spedzic ten czas jeszcze aktywniej

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. dokladnie, maj nie był zbyt łaskawym miesiacem...:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja liczę na pełen spontan , parę wyjazdów zaplanowanych już mam ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły na zaplanowanie wakacji ;) Ja jadę w czerwcu na trzy wycieczki ;D

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam właśnie zamiar spędzić te wakacje aktywnie, zobaczymy co z tego wyjdzie :D Poza tym z koleżankami martwimy się co będziemy robić, koniecznie musimy coś zaplanować haha :D <3
    +świetna obudowa!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na początku wakacji wyprawiam swoją 18-stkę :) później chciałabym gdzieś do pracy pójść, a sierpień - zwiedzanie i wyjazdy, zakończone weselem, zapowiada się fajnie :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam takiego farta, że w mojej miejscowości jest plaża to na plaży spędzam dużo czasu :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja nietstety wakacji już dawno nie mam, ale urlopu nie mogę się już doczekać :) hehehe w sumie to nigdzie nie wyjeżdżamy w tym roku, ale właśnie zamierzam aktywnie spędzać każdy dzień, grilować, spotykać się z przyjaciółmi.... :)
    A kolonii nie ma się czego bać, zawsze jeździłam i poznawałam wielu wspaniałych i zwariowanych ludzi- na prawdę warto :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linka w poście oraz baner Romwe?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam w planach spędzać nadchodzące wakacje aktywnie ;) Z zeszłorocznych jestem całkiem zadowolona, jednak mam nadzieję, że w tym roku będą jeszcze lepsze :D Świetne rady ^^
    Bardzo ładne zdjęcia :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz czekam tylko, aby zrealizować plany. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie mam jakichś konkretnych planów, ale mam parę pomysłów :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze planów na wakacje nie mam :( Ale już nie mogę się ich doczekać!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze planów nie mam, ale mam nadzieję, że w miarę dobrze wykorzystam te wakacje :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful post my dear!!! Amazing blog!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja już wszystko sobie rozplanowałam, ogniska, eventy, Szwecja, Bułgaria, Holandia, to będę najlepsze wakacje ♥ Tobie również takich życze, dziewczyny wykorzystajcie czas do ostatniej minuty!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dopiero zaczynam powoli planować, ale jednak wolę tego spontana bo tak to to nigdy nic mi nie wyjdzie :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Już nie mogę doczekać się wakacji! :D Mam już sporo planów- wyjazd do Londynu, nad morze i w góry z rodzicami, wyjazd z przyjaciółką...
    Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. To niemożliwe, jak ten rok szkolny szybko zleciał! Chyba nigdy tak tego nie odczuwałam!
    Ale to dobrze. W wakacje jadę na kolonię i może nad morze ;)
    Masz rację, zaplanujmy wakacje już teraz, żeby ich nie zmarnować na siedzeniu w domu..!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w czasie wakacji przez tydzień będę u cioci i przez 3 tygodnie na kolonii, a resztę czasu na pewno jakoś się jeszcze zaplanuje. :)
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Takiego postu mi właśnie trzeba było :)
    Ja na pewno większość czasu spędze w domu ale myślimy z kuzynką nad tym by pojechać gdzieś chociaż na tydzień :)

    Zapraszam do obserwowania i komentowania

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja w tym roku nie wyjeżdżam nigdzie, planuję spędzić czas aktywnie(sporty) i spędzać ile czasu się da ze znajomymi :)) i chłopakiem :3

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja planuję jechać na kolonię :)



    Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie ten błąd popełniłam w zeszłe wakacje, że za dużo siedziałam w domu. Te wakacje będą czasem wypraw i nowych eksperymentów :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejciu ja też nie mogę się już doczekać wakacji! U mnie w szkole jeszcze przez dwa tygodnie będzie ciężko, a potem już luzik. Ja moje wakacje mam już od dawna zaplanowane i wiem, że będą to najlepsze wakacje w moim życiu! Wyjeżdżam na obóz ( w tym roku sama - bez żadnych przyjaciół, czy znajomych, ale dzięki temu poznam nowych ludzi ;d ), i za granicę do Francji i Hiszpanii, a tak to będę siedzieć w domu lub na wsi u rodziny.
    Poklikałam w linki :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja lipiec spędzę w Polsce i wtedy jestetm pewna, że nie będę tracić czasu! Ale jeśli chodzi o typowe wczasy, to tydzień temu wróciłam z Grecji!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chyba jade do Wałbrzycha na wakajce:D
    Nie moge sie doczekac!♥
    Fajnie Cci wyszedł ten poradnik
    Piz wiecej takich :p
    Wogóle to jestem nowa w blogosferze:D
    Moze wpadłabys do mnie i oceniłabyś bo sie na tym znasz:D
    Obserwacje przyjmuje:DD
    http://pozytywna-veronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jeszcze nie mam wakacyjnych planow ale napewno niebede siedziala w domu :)
    U mnie mały konkursik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post :)
    Poklikane.
    W tegoroczne wakacje zamierzam się dobrze bawić i spędzać jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu :)
    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Plany na wakacje jakiś większych nie mam, ale na pewno jadę nad morze na kolonię, byłam tam już 2 razy jest super :) Mega obudowa na telefon!
    http://luleann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. oj tak :) jade na obóz i już nie mogę się doczekać, w sumie to zawsze bałam się spać w namiocie ale niedawno się do tego przekonałam
    ✿ewaskoczen.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahah, dni co prawda jeszcze nie odliczałam, ale dzięki, że Ty się pofatygowałaś! :) Fajny post, można sobie wcześniej wszystko ogarnąć.

    Pozdrawiam i miłego dnia,
    tajla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Plany na wakacje? Na razie planuje codzienne opalanie na truskawkach przez pierwszy miesiąc, więc spędzę czas na świeżym powietrzu:) W połowie sierpnia wypieram się do Zakopanego i Krakowa :)
    Fajne rady :) i śliczne zdjęcia :)
    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. moim marzeniem jest pojechanie na kolonie, bo te w poprzednich latach bardzo fajnie wspominam :) niestety raczej nie pijadę :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja zamierzam wakacje spędzić aktywnie i nie siedzieć przed laptopem całymi dniami :)


    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  40. super blog i śliczne zdjęcia :)

    zapraszam na wpis dla milosników zwierząt
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja bym chciała bardzo aktywnie spędzić te wakacje, ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)
    Zapraszam na nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja zawsze bałam się jeździć na obozy i strach wygrywał do ostatniego razu. Dwa lata temu pojechałam do Grecji, ale niestety rok temu skończyłam 18 lat i nie jest to już takie łatwe. Szkoda, że tak późno to ogarnęłam ;c

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. o nieee, moje ciało jeszcze niegotowe na wakacje :D
    ogólnie planów nie mam, wszystko na lajcie :) ewentualnie może jakaś wakacyjna praca ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie mam planów, no może zwiedziłabym kilka miejsc :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  45. O tak, to są dokładnie takie same postanowienia jak moje :) Z życia trzeba korzystać :*

    Pozdrawiam,
    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj, powialo latem. Az chce sie zyc. A ja w tym rolku prawdziwie wakacyjnie. 2 tygodnie na Korsyce. Juz nie moge sie doczekac. Za jakis czas relacja na blogu. A juz teraz przeglad wiosennej kosmetyczki.
    Acha... Te slonecznikowe spodenki sa fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nie mogę się już doczekać wakacji! Wybieram się na obozy. :)

    GIVEAWAY-WYGRAJ BON DO SKLEPY JEXSHOP

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja mam już w części zaplanowane swoje wakacje, własnie przez różnego rodzaju wyjazdy czy to do rodziny czy ze znajomymi :)
    Pozdrawiam, ooo-mini-kaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja już większość zaplanowałam wakacji! nie mogę się doczekać aż w końcu będę mogła wyjść z tej szkoły po uroczystości zakończenia roku szkolnego i wyjść ze znajomymi na Shake lub lody! :) Wakacje mam zamiar spędzić bardzo aktywnie żeby nie mieć dni "lenia" haha. Wszystkie te pomysły co napisałaś to z wielką chęcią wykorzystam. ♥

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja właśnie wolę nie planować wakacji,według mnie spontaniczne wyjazdy są najlepsze! Ale zgadzam się z tym żeby spędzić je aktywnie,a nie w domu leżąc w łóżku i siedząc na komputerze obiadając się lodami.Swoją drogą 2 dni takiego lenistwa nikomu nie zaszkodzą,haha.

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. Moim planem na wakacje jest to, aby nie spedzic ich przed komputerem... :)
    Obserwuje.
    http://karolinaaa-karola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja póki co zaplanowane mam tygodniowe rekolekcje w górach, spotkanie w Krk ze znajomymi blogerami, a reszta to same spontany! Pewnie jezioro, jazda na rolkach i rowerze, zaliczenie wszystkich okolicznych galerii, Zakopane, Szczyrk itp. ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja już nie mogę się doczekać wakacji :D
    Najbardziej tego, że wyjeżdzam na kolonie wraz z moją przyjaciółką z którą nie widziałam się przez cały rok ponieważ mieszka daleko ode mnie :)
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Też nie mogę doczekać się wakacji :D Co prawda nie zamierzam jechać na żadną kolonię, ale na pewno spędzę ten czas aktywnie ze znajomymi :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. chyba w wakacje zorganizuję ognisko, nigdy nie robiłam, a skoro tak polecasz… ;) spróbuję, na pewno jest to super przygoda, no i zabawa :D
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Aż trudno uwierzyć, że wakacje tak blisko!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  58. a ja już mam wakacje! :D jak maj przetrwałaś to teraz już pójdzie Ci z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawy post:) Zdjęcia są super i bardzo mi się podobają:) Kliknęłam:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również czekam z utesknieniem na wakacje ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. ja niestety nigdzie nie jadę w wakacje, a spróbuje nich przekonać na jeden wyjazd może się uda

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/ nowy adres bloga

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajny post ja już obserwuje więc może ty tez bys zaobserwowała jeśli tak to bardzo dziekuje .

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja nie moge sie doczekac wyjazdu do Londynu <3 super zdjecia :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  64. Mówiac szczerze to nie mam jeszcze jakiś konretnych planów na wakacje!
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny post i super zdjęcia :) Ja nie mam planów i lecę totalnie na spontanie jednak wiem że wakacje będą świetne! :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja mieszkam w UK, ale już zaplanowałam sobie co będę robiła jak pojadę do Polski!! Na pewno ciągle spotkania ze znajomymi! Tak jak napisałaś - ogniska! Ja spędzałam w tamtym roku dużo czasu w wakacje przy ognisku i to wieczorem nad jeziorem.. klimat nieziemski!!! Ogólnie wspólne wyjazdy nad jezioro- aktywnie i sympatycznie! Podróże po Polsce- duuuuużo zwiedzania! :)

    Pozdrawiam :)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajne pomysły na spędzanie wakacji :) Super blog :)

    Pozdrawiam, http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie mogę uwierzyć, że wakacje są tak blisko!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  69. Jejku śliczne zdjęcia i w ogóle świetny blog ! Obserwuję :)

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. ja nie moge sobie podrozowac:// ale na pewno nie zmarnuję wakacji!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Jejku śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie na głosowanie w sprawie konkursu! --> natka02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Również nie mogę doczekać się już tych wakacji! Warto byłoby już trochę je zaplanować, bo jak na razie zapowiada się u mnie tylko siedzenie w domu...
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  73. Spotykanie się ze znajomymi to chyba najlepsza rzecz jaka istnieje :D Ja w tym roku planuję w końcu udać się na jakiś obóz ;) Aktywne spędzanie czasu jest wg mnie świetną rozrywką!
    Pozdrawiam ♥

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  74. ja wyjeżdżam do Niemiec :)

    OdpowiedzUsuń
  75. świetne wskazówki, warto z ich korzystać :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajne zdjecia.
    Mój czas gdy miałam wakacje jest już dawno za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne etui :) Do końca lipca jestem w Niemczech. Poklikałam, mogę liczyć na to samo ? :)

    http://rhefresh.blogspot.com/2015/06/wishlist-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  78. Tak szybko zleciał ten czas! To niesamowite że za niedługo będę musiała się pożegnać z osobami z gimnazjum, z niektórymi nawet na zawsze ;o
    świetne pomysły- ogniska kocham wręcz! :D
    poklikane :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajny post i zdjęcia ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja wakacje już mam prawie całe zaplanowane! :)
    29 czerwca jadę do mamy do Belgii na około 4 tyg. potem wracam do Polski, zamierzam pojechać do Warszawy. 17 sierpnia jadę na kolonie do Włoch :D
    Śliczne zdjęcia :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  81. Moje wakacje na razie wyglądają nudno. Jednak postanowiłam wykorzystać je na maksa i uczynię to :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Moje wakacje przeviegna nudno, raczej zostaje w domu ;)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja mam właśnie w planach wyjazd na wycieczkę do Austrii i Chorwacji. Trochę się stresują, bo nikogo nie znam, ale jak to napisałaś - RAZ SIĘ ŻYJE! :)
    Ślicznie wyglądasz jak się uśmiechasz :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  84. Wakacje co raz bliżej, a nam planów przybywa haha :D Fajny pomysł na wpis

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja jadę nad morze oraz do Krakowa! <3

    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. przepiękne zdjęcia i śliczny case na ip :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetny post, pomocne rady :). Bardzo fajne zdjęcia :).
    Poklikałam, oczywiście w linki! Pozdrawiam!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link spodenek w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo lubię takie posty! Śliczne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja jadę na kolejny obóz sportowy, to nic strasznego, zwłaszcza jeśli jedzie się z osobami, które się zna. Też się bałam 4 lata temu jechać na kolonie, ale pojechałam i było bardzo fajnie ^^
    Jad jeszcze z rodzicami nad Bałtyk :D
    Bardzo fajny post <3 Niby pomysły oczywiste, ale motywują do realizacji :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. ja jeszcze nie mam konkretnych planów na wakacje :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  92. Super notka! Ja w te wakacje przede wszystkim chcę odpocząć od komputera, smartphona i spędzić czas aktywnie ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. ja swoje wakacje zaplanowałam kilka miesięcy temu haha. zawsze piszę swoje postanowienia na wakacje.
    thisrosse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja jeszcze nie wiem, ale coś wymyślę na pewno ; D

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja zamierzam aktywnie spędzić czas, jeździć nad morze, spotykać się z przyjaciółmi, ale jeden dzień w piżamie również musi być! :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam! http://wicked-woonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja zamierzam spędzic aktywnie te wakacje i jeździc po miastach.

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  97. mam już plany na wakacje :)
    w lipcu jadę na 3 tygodnie do Irlandii, a na początku sierpnia na 10 dni do Francji :p
    rewelacyjne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetnie napisane! Moje wakacje pewnie będą spontaniczne, chociaż mam kilka rzeczy zaplanowanych :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Mam zaplanowany jedynie wyjazd do Bułgarii, jak na razie.
    ----------------
    http://polowcia--blog.blogspot.com/2015/06/choies-wishlist.html
    Byłabym bardzo wdzięczna jeśli wejdziesz i poklikasz w linki, zostaw po sobie ślad, a na pewno cię odwiedzę i się odwdzięcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja zbyt często nie mogę się oderwać od komputera. DOŚĆ! Czas wyjść na świeże powietrze i coś ciekawego porobić :) Tych wakacji na pewno nie spędzę na lenieniu się.

    Będzie mi bardzo miło, jeżeli zajrzysz na mojego bloga :)
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  101. Cóż, moje wakacje trwają już od połowy maja, natomiast chciałam się odnieść do obozów - świetna sprawa i każdemu polecam (akurat ja jeździłam na harcerskie), ale jeszcze pamiętam stres przed pierwszym takim wyjazdem. Kolega, który jeździł tam nie raz, zapytany o dobry argument "za" powiedział po namyśle - można się przez dwa tygodnie nie myć! On był uradowany, myjeszcze bardziej pprzestraszone, potem okazało się, ze była to przygoda życia :D

    http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetnie przygotowałaś ten post! Wakacje tuż-tuż, więc lepiej już teraz zastanowić się nad tym, jak dobrze je spędzić, by później nie żałować, że czegoś nie zrobiliśmy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  103. ja mam mega dużo planów na wakacje, mam nadzieje, że wszystkie uda mi się zrealizować :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Ale masz śliczne włosy!
    Najważniejsze ot mieć kompana do podrózowania, wtedy reszta nie stanowi problemu :)
    http://ladynans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Boshe ale świetny post! Znalazłam swoją bratnią duszę! Jesteś cudowna! Uwielbiam kolonie!

    http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Uwielbiam ogniska ze znajomymi ! Tak strasznie nie mogę doczekać się na wakacje :)
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja już wszystko mam zaplanowane :).

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Już od dawna nie mogłam wytrzymac do wakacji, a w szkole ciągle czuję jakby buzowała we mnie woda, mam już dosc nauki, książek, zadań, odpowiedzi, ale jestem szczęśliwa bo za trzy tygodnie wszystko to się skończy :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja mam w wakacje poród, także nie mam co planować :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja mam mnóstwo planów na wakacje i mam nadzieję, że wszystkie wypalą:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Śliczne zdjęcia ❤️💕 masz świetną obudowę na telefon, gdzie ja zakupiłaś? :)
    Ja rownież nie moge sie doczekać wakacji!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. świetne posty i naprawdę genialne zdjęcia! gratuluje pomysłu na bloga i oby tak dalej. :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili gdybyś tylko miała ochotę :)

    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    ps. zaobserwowałam Twój cudowny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja już od miesiąca planuję wakacje i codziennie je modyfikuje :)
    Mam nadzieję , że chociaż część planów uda się zrealizować :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. A kto by się nie cieszył z nadchodzących wakacji?! :D Jejku, jakie śliczne zdjęcia, oczywiście poklikałam w linki, świetne ciuchy :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  115. Bardzo się cieszę że zostało tak niewiele czasu do wakacji ! :-)

    http://swiatfaustii.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja mam już całe wakacje zaplanowane i nie mogę się doczekać kiedy w końcu się zaczną ! Na pewno spędzę je aktywnie.
    http://jestemkalina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Ja właśnie jadę na oazę(taka większa kolonia) i resztę wakacji też się postaram rozplanować tak,żeby nie siedzieć w domu :)
    Śliczne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  118. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  119. Pomimo, że wolę działać spontanicznie co niektóre rzeczy warto zaplanować :) Zeszłe wakacje były przeze mnie kiepsko wykorzystane dlatego tym razem muszę to zmienić :)
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  120. Wolę działać spontanicznie, zwłaszcza jeśli chodzi o ogniska lub wypady ze znajomymi, ale obozy zawsze lepiej planować wcześniej :D Ja wybieram się na obóz jeździecki i już się nie mogę doczekać :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Popróbowac innego łóżka hahahahahh xD Rozwaliłaś mnie! :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Cudowne zdjęcia! :* Masz świetnego bloga, będziemy tu wpadać częściej! :D
    Może wspólna obserwacja? Daj znać! :)
    Pozdrawiamy♥
    ♡Staying Strong♡ [klik]

    OdpowiedzUsuń
  123. Już nie mogę sie doczekać . Mam zamiar dużo podróżować na rowerze po okolicy , pomieszkac u rodziny , spotykać sie ze znajomymi , chodzić na zakupy i dużo innych :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Fajne rady. Chętnie skorzystam, bo wakacje mam już prawie od miesiąca a jeszcze nic konkretnego nie zrobiłem. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Miałam taki problem, że było trudno znaleźć gdzie przestudiować hiszpański. Dowiedziałam się o fajnej stronie internetowej http://www.sic-egazeta.amu.edu.pl/index.php?t=2737 , która pomogła mi znaleźć super kursy . Teraz przechodzi intensywny kurs języka hiszpańskiego w Szczecinie i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.