Bieszczadzki trakt

20:40 Talla 112 Comments

Pomysł na weekend? Wyjazd w Bieszczady!
Przyznam się, że dość często tam gościmy. Mamy takie jedno swoje zakwaterowanie. W pięknym miejscu, wśród gór, po prostu raj. 
Drewniane domki, wysokie drzewa, łąki i wysokie wzgórza - co chcieć więcej?
No właśnie chyba nic.
W takich miejscach człowiek naprawdę może poczuć się szczęśliwy. Wypoczęty.
Cisza. Spokój.
I quady.
Tak, to główny cel tych wypraw. 
Cała banda, 30 osób. Lepiej tak naprawdę nie opowiadać co tu się dzieje :D Ale jest magicznie, jest taka jakaś atmosfera, której chyba nic nie może zepsuć. 
Tym razem i ja się skusiłam na jazdę.
Jak skończyłam?
Cała w błocie, od kostek do uszu, włosy sztywne od zeschniętego błota, ciężkie buty wypełnione błotem, przemoczona błotem bluza do wyrzucenia.
Błoto, błoto, błoto.
Wydaje się fuj, ale kiedy już się w nim znajdziecie (nie mając na to wpływu :')), zapomina się o tym i po prostu topisz się w nim dalej, jak w basenie :D












Oczywiście bez zdjęć się nie odbyło :) 

---------------------------------------------------------------------------

         KLIK                                    KLIK
 KLIK                   KLIK

Dzisiaj jeszcze dodatkowo mam coś nowego. Ostatnio współpracę zaproponowała mi strona Dresslink. Nie byłam jakoś przekonana, mimo iż bardzo lubię ich sklep. Po pierwsze nie chcę robić z mojego bloga reklamy. Zawsze publikując takie kolaże dziwnie się czuję. Wiem, że ludzie za tym nie przepadają, ja sama nie lubię żebrania o kliki, ale przecież to jeden z warunków współpracy :) Po drugie, wahałam się nad przyjęciem propozycji, bo obawiam się, że nie dam rady utrzymać dwóch współprac. 800 obserwatorów to przecież nie są jakieś wysokie statystyki (chociaż nie narzekam :p). Napisałam prosto z mostu, że się boję, i ku mojemu zdziwieniu otrzymałam naprawdę miłą, przyjemną wiadomość. Ekipa nalegała na współpracę i prosili mnie, żebym chociaż spróbowała. W sumie, mogę spróbować :) 

1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK | 5. KLIK


Byliście kiedyś w Bieszczadach? :)









112 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam w Bieszczadach, wyglądają ślicznie. Gratuluje współpracy! mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w tym roku w Bieszczadach i naprawdę pokochałam te góry ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. blotne kapiele sa bardzo zdrowe, wiec wyszlo na plus haha!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) Wyjazd na pewno był udany :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niedługo wybieram się w Bieszczady o ile wyjazd wypali :) znakomity post i zdjęcia
    Zapraszam na mojego bloga http://enjoyeverymoment5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że dobrze się bawiłaś. :)
    Zazdroszczę. Nigdy nie byłam w Bieszczadach, ale z Twojego opisu musi byc tam cudownie. Na pewno bym się zrelaksowała i zapomniała o codziennych problemach.

    Pozdrawiam,
    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nigdy nie byłam w bieszczadach a na quadzie jeździłam chyba raz i pamiętam, że wtedy oparzyłam sobie nogę

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety nie byłam, a bardzo żałuję :( zdjęcia PRZEpiękne! :) poklikane, powodzenia! :)


    ~zapraszam na mojego bloga (może masz ochotę wziąć udział w konkursie? :) )

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam w Bieszczadach, świetne zdjęcia! :)
    Poklikałam :*
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam kiedyś w Bieszczadach i bardzo miło wspominam te wakacje :)
    Kliknęłam w linki i wierzę, że uda ci się! Skoro mi się jakoś udało to tobie też! :D

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. W samych Bieszczadach to nie,ale w górach już byłam, a w tym roku wybieram się nad morze.Uwielbiam takie ciche , spokojne miejsca ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mega lubie takie wyjazdy, a w bieszczadach byłyśmy tylko raz w życiu!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega klimatyczne zdjęcia. Zapraszam na nowy post <3 Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kombinezon świetny, lecz z takim wykrojem biustonosz jest zbędny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam kochana właśnie niedawno dodałam wisthlist z dresslink możesz mi też pomóc. :)
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Prześliczne zdjęcia. Zazdroszczę takiej wycieczki. Dla mnie góry to najcudowniejsza rzecz pod słońcem, szczególnie w zimie, gdy mogę wreszcie pojeździć na nartach. Bardzo mi tego brakuje. Nie dziwę się, że uważasz Bieszczady za magiczne miejsce. Dla mnie każde góry takie są. Pozdrawiam:))
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. odrobina błotka jeszcze nikomu nie zaszkodziła, w każdym
    spa płaci się za niego spore pieniążki :D taka kąpiel błotna to
    samo zdrowie ;) cudowne zdjęcia, nigdy nie byłam w bieszczadach ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :)
    Byłam i to nie raz ! Najmilej jednak wspominam pobyt podczas zimy, wtedy to dopiero było pięknie :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią pojechałabym w bieszczady, ale w sumie za tydzień jade w drugą stronę, też dobrze!

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wow :) :o niesamowity blog i te fotki cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, jakie widoki :o A zdjęcia dopiero jakie śliczne :O

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia ! Super ! Piękny kombinezon ! :)

    Pozdrawiam ;*
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. W Bieszczadach nie byłam, ale zawsze chciałam tam pojechać, bo wiele moich znajomych jeździło tam na wakacje. Zobaczymy, może w tym roku się wybiorę, choć wolę morze xD Śliczne zdjęcia i trochę zazdroszczę tego weekendowego wypadu :)
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/06/gospodarka-przestrzenna-jak-sie-za-to.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne miejsce!
    Piękne zdjęcia :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba nie byłam w Bieszczadach :) wolę wyższe góry, takie jak Tatry :)
    śliczna sesja! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjecia :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kombinezon. ;) O, Bieszczady. :) Mieszkam tam i mogę w pełni zgodzić się z Twoim zdaniem na ich temat. Jednak inaczej jest, gdy się tu mieszka, a gdy się odwiedza. Czasami tęsknię do dużego miasta.

    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie byłam niestety, ale chętnie bym się wybrała :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie byłam w Bieszczadach :)
    Śliczne zdjęcia ^^
    Poklikałam :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pięknie! Nigdy tam nie byłam :)
    Cudowne zdjęcia :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  31. w Tej części Polski jeszcze nie byłam, ale planujemy z ekipą kilku dniowy wypad właśnie w tamte okolice.
    kliknęłam, współpraca Ci się należy! Czy mogę liczyć na rewanż?
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. w maju bylam w bieszczadach na 5 dni,i baardzo mi sie podobalo, chetnie bym tam wrocila:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mialam okazji zagoscic w Bieszczadach, ale z checia bym sie tam wybrala :D Sliczne zdjecia♥

    Helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne foty ! fajny kombinezon <3
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie byłam nigdy w Bieszczadach. Bardzo ładne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłam w Bieszczadach jakieś 5 lat temu i chętnie bym tam kiedyś jeszcze wróciła. :)
    Świetne zdjęcia!

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia! Ja uwielbiam Bieszczady :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne zdjęcia ! Ja jeszcze nie byłam w Bieszczadach ;)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bieszczady są śliczne, chociaż akurat quady zupełnie mi do ciszy i spokoju nie pasują, a wręcz go psują. jakoś raczej się do nich nie przekonam, są zdecydowanie za głośne jak dla mnie. w Bieszczadach jeszcze po górach nie chodziłam, ale wszystko przede mną. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety nie miałąm nigdy okazji odwiedzić Bieszczad jednak kiedyś to nadrobię :) Quady wydają się świetną rozrywką może i ja skusze się na nie przy najbliższej okazji :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawsze chciałam tam jechać ale jakoś nigdy nie było ku temu okazji.
    Cudowne zdjęcia :)

    http://madziiik-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zdjęcia! *-*
    Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz na sobie świetny kombinezon *.*
    Co do współpracy : 2 współprace spokojnie udzwigniesz masz wysokie statystyki :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia ;) Masz świetny kombinezon ;)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudne zdjecia! :))
    Mieszkam w pobliżu Bieszczad, więc czasem tam bywam!:))

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  47. Widać, że wyjazd ci się udał, a czy byłam kiedyś w bieszczadach pewnie tak ale sama nie pamiętam
    http://superbigos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Byłam w Bieszczadach nie raz, bardzo lubię tam jeździć! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  49. Śmieszna sprawa z tym BŁOTEM :D Nigdy nie byłam w Bieszczadach (ogólnie w górach :c). Może kiedyś się wybiorę!

    Pozdrawiam!
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie byłyśmy nigdy w Bieszczadach :( Świetne zdjęcia!

    Zapraszamy do nas! nasz blog:) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne zdjęcia! Ja tylko raz byłam w Bieszczadach ;)
    Powodzenia we współpracy, poklikałam.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  52. uczciwie poklikałam, byłam w Bieszczadach wiele racy bo nie mam daleko :)
    Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  53. Nigdy nie byłam w Bieszczadach, zawsze razem z rodzicami jeździmy w Tatry. Mi też Dresslink zaproponowało współpracę, ale wciąż się waham. Poklikałam w linki, powodzenia we współpracy! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  54. Rzeczywiście bieszczady to cudowne miejsce, zresztą widać to po twoich zdjęciach, które mówią same za siebie ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczny kombinezon, przepiękne zdjęcia ♥
    Poklikane, życzę powodzenia ;)
    http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nigdy nie byłam w Bieszczadach ale z wielką chęcią bym tam pojechała. Wow sama muszę kiedyś spróbować jazdy na Quadach :)Przecudownie ci w kombinezonach :)
    Serdecznie zapraszam : http://karrrblog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja osobiście kocham Bieszczady!

    Zapraszam do mnie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Jejku zawsze chciałam mieszkac w domku w takim miejscu! Swietne zdjecia
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie byłam nigdy w Bieszczadach jednak tak patrzę na te zdjęcia i naprawdę świetne widoki!
    Kiedy ja ostatnio byłam w górach...
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne zdjęcia!
    W linki poklikałam, ale odradzam współpracę z firmą Dresslink :/ Do mnie też pisali, ale odmówiłam: mają tylko badziewne podróbki SheIn, Romwe, CHOiES itd... Do tego piszą, by zamówić ciuchy, ale za nie nie płacić. Bez żadnej umowy. Później może się okazać, że będziesz zmuszona do zapłacenia za ubrania.

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne, wakacyjne zdjęcia :) Widzę, że jesteś już w tym letnim klimacie? ;) Ja jeszcze nie do końca, nadal żyję szkołą i nie potrafię się od tego oderwać. Chciałabym już zapomnieć... :/ Ale pomimo tego mam już sporo planów na wakacje i zamierzam je spędzić najlepiej ze wszystkich! :)
    Ps. Poklikałam, widzę że ci zależy na współpracy. :) Zasługujesz, masz cudownego bloga :)

    juliabloger.blogspot.com <--- Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękne zdjęcia :) Zazdroszczę wyjazdu, ja do gór mam daleko i jeżdżę tam rzadko :(
    Świetne rzeczy, poklikałam :)

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  63. A może rzucić by wszystko i wyjechać w Bieszczady...?
    Randaksela
    Zobacz mój kawałek internetu
    KLIKNIJ tu

    OdpowiedzUsuń
  64. Mieszkam niedaleko Bieszczad. Super że dobrze się bawiłaś! :)

    Nowy post - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne zdjęcia!
    http://kaczuchove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. bylam! świetny kombinezon *-*
    haha biedna, pechowa Talla!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne zdjęcia! ^^
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Byłam w Bieszczadach :) Bieszczady są bardzo ładne :) Zapraszam do mnie http://macreateart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Byłam w Bieszczadach ale bardzo bardzo dawno temu, więc chętnie pojechałabym znowu :( Piękne zdjęcia :)

    http://berrible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Jaki świetny post! Pięknie napisane i cudowne zdjęcia! Zakochałam się :)
    Masz rację próbować zawsze można, nie powinnaś się tego bać ;)
    Poklikane
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Zazdroszczę wyjazdu, ja byłem w jakiś górach, ale nie pamiętam czy to były Bieszczady, prawdopodobnie nie. Zdjęcia świetne i widać, że super się bawiłaś. Co do współpracy, mnie też ostatnio zaproponowali tę współpracę, przyjąłem ją, ale tak jak Ty wahałem się. Zobaczymy co z tego będzie :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  72. ojeeeeeeeeeeeej, Bieszczady są piękne, byłam w zeszłym roku i mam najmilsze wspomnienia ever :))
    pozdrawiam
    creativamente
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudnowne zdjęcia, byłam tam w tamtym roku
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne widoki! :D
    Zapraszam do mnie! :)
    books-filmsreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow, jakie widoki! Góry to najlepszy wybór jeśli chodzi o wakacje moim zdaniem :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam takie klimaty, niestety nigdy nie byłam w Bieszczadach, piękne zdjęcia! ♥

    Obserwuje, świetny blog :)
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Wow, jak patrze na Twoje zdjęcia, to aż mam ochotę tam jechać ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Chciałbym kiedyś pojechać w Bieszczady <3
    Świetne zdjęcia!

    it-is-my-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Jejuu... jak tam ślicznie *-* chciałabym tam pojechać.
    Nie martw się dasz rade! :)
    lubieszpinak4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo ładne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Bieszczadach.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Byłam dawno temu w Bieszczadach, ale chętnie bym tam wróciła znowu :) Śliczne zdjęcia :) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  82. Nigdy nie byłam w Bieszczadach:) piękne zdjęcia!

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudowne zdjęcie *.* Niestety nigdy nie byłam w Bieszczadach
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Naprawdę śliczne zdjęcia i zapraszam do GŁOSOWANIA i komentowania na moim blogu :*
    http://kokos-owa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Poklikane uczciwie :D
    Buty najlepsze <3
    Pozdrawiam ! :D
    http://marrissblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. niestety, nigdy nie byłam w Bieszczadach :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudowny blog, piękne zdjęcia, oczywiście obserwuję ;D

    Lady Geelay

    OdpowiedzUsuń
  88. bardzo fajny post i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  89. bardzo fajny post i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  91. Bieszczady, moje miejsce <3 Piękne zdjęcia oraz kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękny kombinezon! Obserwuje !
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    izzyybella[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  93. Zdjęcia są cudne !

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.