my bae

21:35 Talla 150 Comments

Mieliście kiedyś kogoś, komu rzekomo mogliście powiedzieć wszystko, zaufać jej zupełnie, przekonana, że to właśnie ta osoba jest prawdziwym przyjacielem. A potem okazuje się, że wszystko to co zawierzyłaś w sekrecie tej osobie, krąży wśród znajomych jako plotka i przybiera postać coraz to barwniejszych historii. 
Jak ja to znam.
Przez całe moje życie miałam wiele takich "przyjaciółek na zawsze". Co jedną uważałam za przyjaciółkę, ona okazywała się nią nie być. Każda "przyjaźń" kończyła się inaczej. Wszystkie te przyjaciółki były tylko na chwilkę. Chyba za bardzo chciałam mieć prawdziwą przyjaciółkę, za szybko wszystkim ufałam, za szybko uznawałam je za te "na zawsze".
A obok mnie była jedna osoba. Osoba, którą znałam i to bardzo dobrze, ale której zbyt nie doceniałam. Nie dostrzegałam, że to właśnie ona jest tą "prawdziwą przyjaciółką". 
Teraz mija 12 lat naszej znajomości. I mogę bez wahania powiedzieć, że to jest PRZYJAŹŃ. Wielu ludzi nie wierzy, że takie coś istnieje. Ja sama nie wierzyłam. 
Wiem jaki był mój błąd. Chciałam na siłę znaleźć przyjaciółkę, chciałam przeżyć "idealną" przyjaźń, taką jak w filmach. A takiej nie ma. 

"Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie". To prawda. 
Był w naszej znajomości moment, w którym straciłyśmy całkowicie kontakt. Pojawił się problem, poważny. Oddaliłyśmy się przez to. Byłam przekonana, że to już koniec. Że zostanę sama.
Ale nie. Udało nam się przetrwać. Wygrałyśmy tą ciężką próbę. I teraz mogę bez zastanowienia powiedzieć, że to moja przyjaciółka. Prawdziwa przyjaciółka. 
Zostałyśmy chyba dla siebie stworzone. Los tak się ułożył, że nie pozwolił nam się rozstać, mimo, że nasza przyjaźń wisiała na włosku. Zostałyśmy przyjaciółkami wbrew naszej woli.

DZIĘKUJĘ I KOCHAM ♥





nieważne xd 

t-shirt - KLIK?
skirt - KLIK?
sandals - CCC

150 komentarzy:

  1. Gratuluję takiej przyjaciółki <3 Teraz trudno o prawdziwego przyjaciela, a słowo przyjaźń ma "ogromne" znaczenie. Fajne zdjęcia
    Oczywiście obserwuję od dawna, pozdrawiam
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest mieć taką najbliższą osobę :D ja mam napewno 1 najprawdziwszą przyjaciółkę :)
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, chciałabym mieć taką jedyna przyjaciółke, ale może mi nakazane jest przyjaźnić się z moim psem :D Świetne zdjęcia :) Linki poklikane
    kxsiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ze masz prawdziwa przyjaciółkę. Ja wciąż takiej szukam :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również miałam pare takich "przyjaciółek" dzięki którym ciężko jest mi teraz komukolwiek zaufać jeżeli chodzi o tą kwestię :)
    A wam życzę jak najwięcej lat przyjaźni :*

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takiej przyjaciółki. W tych czasach trudno taką znaleźć. Ja niedawno przekonałam się, że moja przyjaciółka jednak nią nie jest :'(.

    Pozdrawiam,
    Do what you love - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! :') Zazdroszczę ci takiej osoby...
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również mam 3 takie przyjaciółki, z jedną znam się 16 lat, kocham je najmocniej na świecie i oddałabym za nie wiele, są moim światełkiem w tunelem, czekoladą w gorsze dni i słońcem po burzy, cieszę się że w końcu dobiłaś do swoijej przystani i masz kogoś tak wpsaniałego, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super,że masz taką osobę,prawdziwy przyjaciel to ogromny skarb! :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. CUTIES
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/birthday-celebracion.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy czytałam Twój post to czułam się tak jak bym czytała o sobie. Miałam wiele ' przyjaciółek '. Byłam pewna na 100%, że osoby z którymi spędziłam ostatnie dwa lata w liceum są tymi na zawsze, że jesteśmy wybrankami. A kiedy pojawił się najgorszy moment w moim życiu ich nie było i od tej pory ich już nie ma. Przykre, że nie doceniamy osób, które nas doceniają, kochają, wspierają.. czasem nie potrafią okazywać co czują.
    Życzę Wam byście były przyjaciółkami ponad wszystko! :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również miałam wiele takich 'przyjaciółek'

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam przyjaciółki wyjechała pare miesięcy temu do Angli i zostałam ,,sama,, mam koleżanki ale to nie to samo..

    OdpowiedzUsuń
  14. Intryguje mnie zdanie "zostałyśmy przyjaciółkami wbrew naszej woli". Znaczy, nie chciałyście się przyjaźnić, ale wam się nie udało nie-przyjaźnić? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tylko jedną osobę, które mogę i mówię wszystko. Mam nadzieję, że to właśnie ona będzie tą przyjaciółką na zawsze. W moim życiu zdarzały się jednak osoby, którym zaufałam i coś powiedziałam, a one zaraz rozgadały. Przykre, ale niestety prawdziwe, dlatego teraz bardzo uważam z tym, co komuś mówię i nie jestem zbyt ufna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post. Ja osobiście nauczyłam się że nikomu nie można zaufać w 100 %.
    Super zdjęcia :)
    pozdrawiam. http://heroine69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam przyjaciółki tylko mam koleżanki :)
    czasem mi jest przykro, że nie moge komuś wszystko powiedziec nie mam takiej zaufanej kolezanki. Ale po wakacjach ide do nowej szkoly z nadzieją ze poznam jakąś prawdziwą przyjaciółke.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i te zdjęcia bardzo pomysłowe i piękne ;**
      buziaki :**

      Usuń
  18. Ja zawsze uważałam na słowo "przyjaciel" i ciężko było mi kogoś obdarzyć tym własnie tytułem. Fajnie, ze masz kogoś kto jest ci tak bliski i mam nadzieję, że się to nie zmieni :)

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam taką koleżankę z którą kolegowalam się od 4 roku życia, ale niestety... kontakt sie urwał. :(
    Parajulkanormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również miałam parę takich "przyjaciółek", ale czas pokazał, kto jest tym prawdziwym.
    Genialne zdjęcia, widać, że jesteście ze sobą zżyte. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo mega sesja! :))
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. masz szczęście, że w końcu znalazłaś taką osobę ;)
    super zdjęcia :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam 2 osoby w życiu które mogę nazwać przyjaciółkami i oddałabym za nie życie :) Świetne, pozytywne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne z Was dziewczyny! Życzę Wam, aby Wasza przyjaźń trwała wieki :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  25. smieszna sprawa, bo akurat dzis sie poklocilam z moja przyjaciolka, ktora naprawde przyjaznilam sie tak jak w filmach przez ponad 4 lata (prawie 5), nie wiem jak to sie potoczy, zobaczymy :) w kazdym razie klotnia bardzo powazna

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście niestety nie wierzę w przyjaźń. Uważam, że przyjaźń to coś do końca życia i niestety nie wierzę, że znajdzie się ktokolwiek kto do tego końca ze mną będzie:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już sama nie wiem kto jest wart mojego zaufania, a kto nie. Przewinęło mi się kilka fałszywych znajomości, więc teraz mam oczy szeroko otwarte i już nie ufam ludziom tak jak kiedyś :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyjaźń jest bardzo ważna :) Świetne zdjęcia!
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia, Gratuluję takiej przyjaźni :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. To super, że masz taką przyjaciółkę! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje takiej przyjaciółki naprawde <3 Ja też takie coś przeżyłam nie jeden raz. Ale już wiem że mam u boku najlepszą i najwierniejszą przyjaciółke <3 Bardzo ładnie zrobiłaś te zdjecia pomysłowo.

    BLOG - http://wikyy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie, że masz taką cudowną przyjaciółkę! ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post!
    Zaobserowałam jak Ci się mój blog podoba zaobserwuj
    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. oj naprawdę cieżko znaleć przyjaciela na dłużej...

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne i wesołe te zdjęcia! wiedziałam, że znajdziesz taką osobę < no i masz mnie internetowo, co nie:D>
    widziałam nagrania na snapie haha, krejzole <3
    udanych wakacji <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny blog :) ciekawy post :* zapraszam do mnie stylled.blogspot.com może obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też mam taką przyjaciółkę, znam się z nią ponad 10 lat :)
    Dobrze jest mieć taką osobę :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne zdjęcia!:*
    ja straciłam 3 przyjaciółki
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne stylizacje, zdjęcia jak i ładne modelki ;D
    http://krzysiuglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. To dobrze, ze jej tak zaufalas <3 tez mam taka przyjaciolke :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. sama mialam podobnie :))
    Mimo, ze byla przy mnie to i tak latalam na sile u szukalam innych znajomosci. Po zerwaniu z chlopakiem naprawde ja docenilam. Reszta tez sie oddalila, ale zostala mi ona. Przyjaciele sa jak nasze ciche anioly :)

    Edyta,
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawa sesja! Fajnie, że masz taką osobę, której ufasz ♥
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też kiedyś miałam taką "przyjaciółkę". Z tym, że ona zaczęła opowiadac ludziom niestworzone rzeczy o mnie i teraz nie mam prawie nikogo :(
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. To super, że masz taką przyjaciółkę :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia :)
    Miałam tak samo jak ty.

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  46. Wariatki :*
    cudowne zdjęcia i spódniczki:)
    ja już obserwuję :* one-day-to-my-life.blogspot.com wpadaj :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję za komentarz ! Zazdroszczę takiej przyjaciółki, której możesz powiedzieć o wszystkim.

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam nadzieję, ze kiedyś też znajdę prawdziwą przyjaźń :) Ładna sesja, pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja niestety nie mam takiej przyjaciółki, myślałam, że mam ale po 8 latach znajomości zerwałyśmy kontakt i jest tak do teraz. Świetne zdjęcia! :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Cieszę się, że okazało się jednak, że takiego kogoś masz. Nie wszyscy mają tak wiele szczęścia. Sama czasem myślę, że mam przyjaciół, że im zależy, że będą mnie szanować i zaufają, lecz niestety na takim toku dużo razy się przejechałam. Sądzę, że chyba jednak każdemu powinno się dać wystarczająco długi okres czasu na zapoznanie się z nim i zbliżenie, a także warto zaobserwować, jak ktoś zachowa się, gdy zaczną się pojawiać problemy po czyjejś stronie.

    OdpowiedzUsuń
  51. ja nie znalałam przyjaciółki, te które za nie uważałam okazały się fałszywe

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja mam na szczęście moje 3 kochane przyjaciółki ♥

    Udanych wakacji!

    luviia.blogspot.com ~ KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajnie mieć taką przyjaciółkę! 12 lat wow !I fajne zdjęcia macie razem !
    zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
  54. Została s nominowana do LBA :)
    Czekam na odwiedziny :
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Przyjaciele, to największe skarby jakie oferuje nam los ♥
    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. miałam w życiu wiele przyjaciółek, w końcu zostało tylko dwie, ale od dwóch lat przyjaźnię się z chłopakiem, taka przyjaźń jest o wiele ciekawsza :D
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. super post i świetne zdjęcia ! :D
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba to zachęcam do obserwacji : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowny post! Zdecydowanie się z Tobą zgadzam :)

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  59. zazdroszczę,że znalazłaś taką osobę ;) wytrwałości!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ojej, jakie mega pozytywne dziewczyny!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zdjęcia :)

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Początek posta to takie ''z mojego życia wzięte''. :D
    × Zapraszam na xnatg.blogspot.com ×

    OdpowiedzUsuń
  63. Widać ze jesteście ze sobą blisko. Ja mam jedna przyjaciółkę, ktora znam od przedszkola i innej nie chce :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  64. Jesteście super!!! Cudowne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  65. Masz racje prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie :)
    Świetnie wyglądacie!
    MÓJ BLOG - KLIK
    BLOG MOJEJ KOLEŻANKI-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajnie mieć taką przyjaciółkę 'od serca' , ja mam takie 2 :)

    Obserwuję od dawna, http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. też mam taki problem, przyjaźniłam się z jedną osobą 10 lat, niestety każda poszła w inną stronę..
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajne te zdjęcia ! Macie piękne włosy xD

    Pozdrawiam :)
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne zdjęcia! Oryginalne :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  70. Też miałam taki problem z przyjaciółkami. Teraz nie jestem pewna, komu mogę ufać, a komu nie. Czasami cieszę się z czegoś jak głupia, a innym razem czuję ukłucie zazdrości. Nie wiem, może to dlatego, że jestem dziwna? :D Śliczne zdjęcia.

    Zapraszam! - ♥ Klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Też miałam taki problem, nie bój się! ;)
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. mieć prawdziwą przyjaciółkę to naprawdę skarb!
    świetne zdjęcia!!!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo super zdjęcia! Gratuluje takiej przyjaciółki ^^ i wgl mądre słowa :)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ojj ja też to niestety znam :/ Jestem naiwna jak dziecku tylu osobą zaufałam i potem... ehh szkoda gadać :/ teraz mam tylko jedna osobę, której ufam ;D Musimy dbać o swoich prawdziwych przyjaciół bo to najdroższe SKARBY ;D
    Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Masz prawdziwe szczęście. Ja straciłam swoją przyjaciółkę i niestety nie odzyskałyśmy kontaktu :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Poza tym, że jesteście dobrymi przyjaciółkami, to jesteście jeszcze dobrze ubrane (; Serio obydwa outfity bym założyła, super!

    >> beauty bevst <<

    OdpowiedzUsuń
  77. Mam najwspanialszą przyjaciółkę już od 15 lat! Wiadomo zawsze są gorsze chwile, ale oby było ich jak najmniej. Cieszę się, że i Ty masz przyjaciółkę od serca.
    Pozdrawiam, http://kamocia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. To bardzo ważne mieć kogoś takiego. Super że Ty znalazłaś swoją "drugą połówkę jabłka" :))
    Ja bez mojej przyjaciółki nie wyobrażam sobie życia :))
    Bardzo fajny blog, obserwuję :) Liczę na rewanż! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ładne zdjęcia :) Cieszę się iż w końcu odnalazłaś swoją przyjaciółkę. Czasami mamy osoby wokół siebie, których wogóle nie doceniamy. Oby wasza przyjaźń trwała jak najdłużej <3
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Cieszę się, że znalazłaś prawdziwą przyjaciółkę, to wielkie szczęście! ;)

    lazurytoweniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja takiej prawdziwej przyjaciółki ciągle szukam. Ostatnio moja "przyjaciółka" okazała się być całkiem inną i egoistyczną osobą,której nie znałam . To prawda przyjaciół poznaje się w biedzie i teraz wiem,żeby od takich przyjaźni trzymać się daleko. Świetne i bardzo pozytywne zdjęcia :)

    Jull Blooog - klik!
    Zapraszam na wakacyjny konkurs

    OdpowiedzUsuń
  83. Ostatnio przekonałam się, że przyjaciół nie poznajemy w biedzie, tylko po tym jak znoszą nasz sukces, przynajmniej tak bylo w moim przypadku :( Świetnie, że masz taką przyjaciółkę!
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  84. Zdjecia sa swietne! Gratuluje przyjazni <3
    http://modishness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Przecudowne zdjęcia <3
    Każdy by chciał mieć taką przyjaciółkę.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Pięknie tu, bardzo ładne zdjęcia i widzę świetne przepisy :) myślę,że skorzystam :)) Obserwuje i zapraszam do mnie ponownie na http://angelicious-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. pozazdrościć takiej przyjaźni ! :) fajne zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  88. ja tam wierze w przyjazn
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Super zdjęcia. Przyjaźń jest ważna.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Teraz przyjaciel to największy skarb, bo wszyscy zawierają tylko wirtualne znajomości przez Fb.
    World reflected in the mirror Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  91. baardzo ładny wygląd bloga *,*
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/ skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎ Alleksandra

    OdpowiedzUsuń
  92. Też miałam wiele takich 'przyjaciółek'. Na szczęście zmądrzałam i zdystansowałam się do nazywania ludzi w ten sposób. Aktualnie mam dwie osoby, które mogę nazwać przyjaciółkami. Takimi prawdziwymi. Są to najlepsze osoby jakie mogłam kiedykolwiek poznać :)

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. bardzo fajne zdjęcia! świetnie obrazują przyjaźń :)
    też mam taką przyjaciółkę i wiem, jakie to szczęście :)
    http://pineyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. śliczne zestawy:) obie wyglądacie pięknie:)
    poklikałam w linki:) możesz zrobić to tez u mnie?
    bede wdzięczna:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja też zawsze marzyłam o prawdziwej przyjaźni. Takiej idealnej jak w filmach. Dlatego tak bardzo smuciłam sie gdy osoba którą uważalam za taką przyjaciółkę okazała się nią nie być. Później dostrzegłam że przecież moja prawdziwą przyjaciółką jest moja kuzynka. Zwierzamy się sobie,doradzamy i nie możemy bez siebie wytrzymać :) Nie warto szukać przyjaźni na siebie.
    Ślicznie wyszlyscie na tych zdjeciach.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Zdjęcia są cudne !

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. cudowne zdjęcia! , obserwuję :)

    http://cashewsh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Miałam już wiele takich "przyjaciółek", lecz tak jak Ty myślę, że odnalazłam już taką prawdziwą bratnią duszę.
    Genialne zdjęcia, widać na nich dużo pozytywnej energii! ♥

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetne zdjęcia! :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Haha, to przedostatnie zdjęcie, aż się mordka sama cieszy
    Prawdziwa przyjaźń to cos, na co długo sie pracuje... Długo i wkładając w nią całe swoje serce. I chęci, wszystkie. Słowem, niespotykana ta prawdziwa przyjaźń, super, ze Wam sie udało :)
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetny blog! Obserwuję kochana. ;)

    __________________________________________
    Zapraszam do mnie: www.minimalistycznie.com

    OdpowiedzUsuń
  102. tak przyjaźń to coś bardzo cennego;) jeszcze taka która przeszła próbe to już w ogóle niespotykana:) zdjecia czadowe;)

    Zapraszam do mnie!Mineralny Świat Kasi

    OdpowiedzUsuń
  103. Niestety większość moich "przyjaciół" taka była. Była, ponieważ zerwała z nimi kontakt. Jest jeden problem - zostałam sama... Mam w tej chwili jedną przyjaciółkę, z którą staram się naprawić kontakt.
    ineedyourhope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja też tak miałam z tymi przyjaciółkami..takie życie;/
    Super wyglądacie!
    Obserwuję:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Piękne jest to co piszesz! ^^ Ja miałam przyjaciółkę, myślałam, ze to jest taka na całe życie. Ale poznała lepszych, bogatszych i jej nie ma. :/
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Zazdroszczę, że masz kogoś takiego jak przyjaciel. W tych czasach trudno o taką osobę. Ja niestety wiele razy się zawiodłam. Zdjęcia genialne, jak z jakiejś gazety :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na KONKURS na moim blogu!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  107. Ale jesteście śliczne! Też mam przyjaciółkę:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  108. na prawdziwą przyjaźń czeka się czasem bardzo długo. ale i ona trwa potem bardzo długo jak moja z moim ukochanym jedynym i najwspanialszym przyjacielem :)
    ale warto ! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Bardzo dobrze, że przetrwałyście rozłąkę, prawdziwy przyjaciel zawsze nim pozostanie :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetna notka! Ja również mam prawdziwą przyjaciółkę, odkąd tylko się poznałyśmy wiedziałam, że to właśnie ta :)


    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com/
    ♥ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja mam przyjaciółkę, ale musiałam się z nią rozstać, bo poszłyśmy do inncyh gimnazjów :'[
    Aczkolwiek dwie ze mną zostały :]
    Bardzo ładne zdjęcia <3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :*

    OdpowiedzUsuń
  112. Swietny blog! :) marta-kaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Super zdjecia ja niestety nie mam prawdziwej przyjaciółki :(

    OdpowiedzUsuń
  114. Śliczne zdjęcia! :3 Bardzo lubię takie sesje!
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. ale wydziwialiscie, ciekawe jak reagowali ludzie xD,, zapraszam do siebie http://www.krystianwojtowicz.pl - dziś o 12 nowy post o sposobie myślenia, przy zapisie masz ebooka

    OdpowiedzUsuń
  116. Też znam dobrze tą sytuacje jak ktoś rozpowie coś o mnie z od każdej osoby można dowiedzieć się co raz to ciekawszych rzeczy na swój temat. Ja mam przyjaciółkę, którą znam ok 10-11 lat, ale niestety mieszka w Wielkiej Brytanii i widujemy się raz w roku, ale kontakt przez internet mamy cały czas :)!
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  117. Gratuluję takiej przyjaźni! To coś wspaniałego :) Cudowne zdjęcia.

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja też kiedyś na siłę szukałam. Może dlatego zawsze się rozczarowywałam. Teraz nie szukam. Po prostu jestem i doceniam tych, którzy przy mnie są. Wystrzegam się co prawda słowa "przyjaźń", bo dla mnie jest bardzo dużo znaczące, ale przecież nie wszystko trzeba nazywać :D

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. świetnie wyglądacie dziewczyny ! :) Bardzo mi się podoba sesja :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. w dzisiejszych czasach trudno znaleźć prawdziwych przyjaciół. sama przekonałam się, że wiele osób, które miało byś "na zawsze" odeszło..gratulacje, że wam się udało i oby tak zostało jak najdłuzej!:)

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam!
    http://friluiftsliv.blogspot.com/2015/07/rozdzia-i.html

    OdpowiedzUsuń
  121. Jakie wariatki :D Obie wydajecie się być mega sympatyczne (z tego, co widzę na zdjęciach), no i oczywiście gratuluję przyjaciółki :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  122. Bardzo fajne zdjęcia ! Lubię takie zwariowane zdjęcia !! ;)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  123. Gratuluję Ci, że znalazłaś prawdziwą przyjaźń, bo to najcenniejszy skarb w życiu człowieka :) Fajne zdjęcia!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Jakie świetne włosy ma twoja przyjaciółka *.*
    Ogólnie zdjęcia są świetnie, nie udawane, tylko takie "na żywioł". Wiem dokładnie o co ci chodzi bo miałam długo jedną przyjaciółkę, która nie okazała się być tą "prawdziwą". Oczywiście gdzieś tam po drodze też miałam takie przejściowe przyjaciółki, ale to w gimnazjum chyba dorosłam na tyle, że poznałam dwie dziewczyny i przyjaźnimy się do dzisiaj. Za niedługo będzie 7 lat! :D
    +Obserwuję, bardzo mi się tu podoba!
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. To niesamowite uczucie, że mamy tak bliską osobę :))), gratulacje, że ty już znalazłaś taką osobę :)))
    obserwuję :))
    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Sama nie mam przyjaciółki. Myślę, że osoby, które narazie znam nie są na tyle zaufane.

    Pozdrawiam ♥
    przepraszam-ze-kocham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Mam przyjaciółkę, ale chyba, przeze mnie...nasze relacje się troszke pogarszają.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. ja chyba mam to szczęscie, że co do przyjaciół to zawsze trafiałam dobrze i nawet jak kontakt się urywał to mogę być pewna że sekrety zostają :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  129. http://klaudxianowak.blogspot.com/ Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  130. Moja przyjaźń trwa krócej ale wiem, że jest na 100% prawdziwa. Mogę porozmawiać o wszystkim i nie wstydzić się tego jaka jestem :)

    sundily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Ja nie mam raczej żadnej przyjaciółki lub po prostu, tak jak u Ciebie, jest obok, ale nie mogę dostrzec w niej tego, co najważniejsze. Sama nie wiem... ale na razie wystarczy mi mieć zwykłe koleżanki, a większe i poważniejsze sekrety trzymać dla siebie :)

    http://emiemaila.blogspot.com/2015/07/choies-wishlist.html Moglibyście kliknąć w linki w tym poście? Proszę i z góry bardzo dziękuję! W zamian mogę dać obserwację i szczere komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Ten blog to kawał świetnej roboty tak trzymaj!

    http://faimfashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  133. Moja przyjaźń trwa około 7-8 lat i wiem ze jest prawdziwa!
    Naprawdę to super uczucie mieć taką osobę.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.