absence

13:58 Talla 81 Comments

Hei
Kiedy wy będziecie czytać tego posta, ja prawdopodobnie będę siedzieć już w drodze. Nie wspominałam wcześniej o moim wyjeździe, bo nie widziałam takiej potrzeby. Ważne, że teraz wiecie, że nie będę tutaj aktywna przez najbliższe 2 tygodnie. 
W sumie już ostatnio byłam tutaj rzadko, a wszystko ze względu na wyjazd moich rodziców. Wyjechali kilka dni wcześniej, ja nie mogłam pojechać, bo mam swój wyjazd. Oni teraz "chillują" na plażach we Francji a ja czekam na swoją kolej jeżdżąc od babci do domu jak przekupka z pełnym koszykiem w rowerze. Chyba nie mogę się już doczekać wyjazdu.

Przyznam się, że tegoroczny obóz będzie pierwszym obozem w moim życiu. Ale na pewno udanym. Nie wiem jeszcze jak to wszystko wygląda, ale czuję że będzie genialnie. Spełnię dwa z moich największych marzeń. Zobaczę Paryż, zobaczę Hiszpanię. Halo! To do mnie nadal nie dociera, pewnie dotrze dopiero jak usiądę w busie. 
"Zbyt piękne, żeby było prawdziwe" haha. 

ciąg dalszy ostatniej sesji hahaha







t-shirt - KLIK
skirt - KLIK
sandals - CCC

A w ostatniej chwili przed moim wyjazdem, dotarła do mnie paczka z dresslink. Już na początku pochwalę ich za szybką dostawę. Paczka przyszła do mnie w jakieś 8 dni! To naprawdę szybko.
Jedną rzecz zobaczycie poniżej, drugiej Wam już nie pokażę. Dlaczego? Zamówiłam strój kąpielowy dla przyjaciółki, a że zabawiłam się w mega szybkiego kuriera, już 15 minut po dostaniu paczki w ręce, przekazałam jej zamówienie :D Chyba się spisałam jako kurier, haha!
Ogólnie to jestem zadowolona z tych spodenek, są mega wygodne. Materiał też nie jest najgorszy, oczywiście na koronce znalazły się pozaciągane nitki, ale odcięłam je i jest git :D Jedyny problem jest taki, że nie wiem jak odróżnić tył od przodu bo są identyczne, hahahaha.


t-shirt - Reserved
shorts - KLIK?
swimwear - KLIK? 
(z tego co się dowiedziałam, jest z niego zadowolona :))

Także żegnam cię Polsko :D Paryżu, Lloret De Mar, nadchodzę! 

☼☼☼☼☼☼

Jesteście ciekawi relacji z podróży? Dodaj mnie na snapie i bądź na bieżąco :D
@nanashee

81 komentarzy:

  1. Wow, zazdroszczę tego obozu, ja jeszcze nigdy nie byłam za granicą. A zdjęcia cudowne, zresztą jak wszystkie na tym blogu! Mi też Twoje spodenki bardzo się podobają, świetnie je skomponowałaś :)

    http://emiemaila.blogspot.com/2015/07/choies-wishlist.html Moglibyście kliknąć w linki w tym poście? Proszę i z góry bardzo dziękuję! W zamian mogę dać obserwację i szczere komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladne spodenki! <3 czekam na relacje z obozu, na pewno bedziesz sie dobrze bawic! <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku <3 kliknęłam w linki :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu. Byłam w Lloret de Mar kilka lat temu i milo wspominam to miejsce. Śliczne spodenki, sama czekam na paczkę z dresslink :)
    http:// nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. udanego wyjazdu:)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne spodenki !
    Zazdroszczę ! :( zawsze chciałam zwiedzić Paryż nawet w najmniej znanych zakątkach

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę miłego wyjazdu! :)
    Świetne są te koronkowe szorty.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te same spodenki! Początkowo nie byłam do nich przekonana, ale teraz bardzo często je noszę :D
    Kliknęłam oczywiście :* I życzę udanego wyjazdu! <3

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wyjazdu i życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tego obozu! Sama bym się na taki wybrała :)
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. spodenki są prześliczne *_* udanego wyjazdu:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie pojechałabym też na taki obóz! Hiszpania i Francja - marzenie *.* Baw się dobrze! Udanego wyjazdu! Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia ! Życzę ci wspaniałego wyjazdu :)

    Pozdrawiam !
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja! Zazdroszczę wyjazdu *--* Udanych wakacji !
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. To życzę udanych wakacji! :*
    *usuwałam komentarze na górze, bo źle zapisywałam adres*

    Monika Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia, udanych wakacji! <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę wyjazdu! Życzę miłego wypoczynku :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. zycze ci udanego wyjazdu kochana :* jak najlepszej zabawy, wspomnien, ludzi, wszystkiego!! i zebys odpoczela przede wszystkim :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanego wyjazdu! :*
    Super zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanego wyjazdu!! Ja też tak zawsze mam.. wszystko dochodzi do mnie dopiero kiedy.. już sie to dzieje haha xd. W zeszłym roku z Paryżem było podobnie.. jejuu pamiętam jak strasznie się cieszyłam <33
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Paryż jest cudowny, byłam dwa razy, miłej zabawy!
    fajne te spodenki, mam podobny problem co ty, też jak dostaję ciuchy z Chin to muszę wyciągać dziesiątki nitek :P

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne stylizacje i ładne zdjęcia :)

    http://cutedeliceteromantic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. no to nic tylko życzyc Ci udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego wyjazdu! Ja jadę na obóz do Włoch :D
    Cudowne zdjęcia i świetne spodenki:*

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  27. O, zazdroszczę tego wyjazdu ♥ cudowne ubrania tak poza tym ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. udanego wyjazdu :)
    śliczne spodenki

    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękne zdjęciaa ! oby wyjazd był udany, ale napewno taki będzie :D
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia! :)
    Śliczna spódniczka.
    Życzę udanych wakacji ;))
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam Twoje włosy, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post! ^^

    Gdybyś zdązyła podczas podró·ży lub po podróży, poklikałaś bys mi w linki? Dziękuję! ^^ :) http://julia-i-ola.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Super jest ta spódnica, na początku myślalam, że to sukienka :) hehe
    ŚWietnie wyglądasz :)
    klik: top 13,90$ i spódnica 13,90$

    pozostałe rzeczy: szorty 4,14$ i stroj 8,39$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie linka ogrodniczek z obecnego posta oraz baner Sheinside? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę wyjazdu, ja w tym roku też jadę pierwszy raz na obóz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;D
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Udanego wyjazdu!
    Piękne zdjęcia i spopdenki :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Udanego wyjazdu życzę :)
    Fajne rzeczy.

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  38. jesteś piękna dziewczyna :)
    ślicznie wyglądasz, miłego wyjazdu i wypoczynku :)
    http://one-day-to-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejku tak Ci zazdroszczę tego wyjazdu, zwiedzanie świata jest naprawdę niesamowitą rzeczą. Co do spodenek są naprawdę śliczne. Miłego pobytu w Hiszpanii :>
    Pozdrawiam

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Życzę miłego wyjazdu! Świetne zdjęcia i spodenki:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też mam podobne spodenki i nie odróżniam przodu i tyłu haha :D
    Ale Ci zazdroszczę wyjazdu! Baw się dobrze ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  42. o Boże co to za obóz?! *.* miłego wyjazdu :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne zdjęcia :)
    obserwuję :)
    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post ;) Miłego zwiedzania Paryża *-*
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne stylizacje! miłego wyjazdu :):*

    OdpowiedzUsuń
  46. życzę miłego wyjazdu. świetne spodenki i zdjęcia :)
    pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Teś chciałabym pojechać do Francji i Hiszpani. Francja to jest moje marzenie od zawsze!!! Może kiedyś będę miała tyle szczęśćia co ty!!!???

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale fajna ta spódniczka :)



    bezgwiezdne-niebo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Udanego obozu. Super spodenki.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ty, Twój blog, Twoje zdjęcia są idealne:( zazdroszczę wyjazdu do Hiszpanii, ja jadę tam dopiero za rok.Zostaję u Ciebie na dłużej! buziaki :*

    Zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  53. to udanego wyjazdu! :) ja nigdzie daleko nie wyjeżdżam :(
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Udanego wyjazdu!! Ja nigdy nie byłam we Francji
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne spodenki !!!
    Ja też wyjeżdzam za 2tyg :)
    Udanego wyjazdu kochana !
    POZDRAWIAM CIĘ SERDECZNIE !

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowny post i przepiękne zdjęcia ♥. Bardzo się cieszę, że będziesz miała okazję spełnić dwa ze swoich największych marzeń, skarbie :). Mam nadzieję, że w jakiś sposób wpłynie to na Twoje szczęście. Szkoda, że nie wspomniałaś wcześniej o swoim wyjeździe, ale rozumiem, że nie miałaś potrzeby nas o tym informować. Moim marzeniem również jest wyjechać do Paryża, ale do tej pory nie udało mi się go zrealizować. Może kiedyś, w przyszłości uda mi się uczynić zadość temu pragnieniu, wierzę w to całym sercem. Podzielam Twoją radość i mam nadzieję, że będzie to dla Ciebie bardzo udany wyjazd :). Jesteś naprawdę dobrym kurierem, hyhy :3. Spodenki, które dostałaś są cudne, a jeszcze bardziej przekonuje mnie do nich koronka na wykończeniach, która przykuwa moją uwagę w ubraniach. Na każdym zdjęciu wyszłaś zjawiskowo i jesteś taka śliczna *.* Pozdrawiam Cię bardzo mocno!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  57. O kurczę! Zazdroszczę i mam nadzieję, że będziesz dobrze wspominać ten wyjazd (napewno tak będzie bo nie na co dzień widzi się takie widoki!) Ja byłam w moim życiu na 4-5 kolonio-obozach, ale nigdy za granicą Polski. To są cudowne doświadczenia! Niestety już jestem za stara żeby pojechać na taki obóz dla młodzieży a mimo wszystko nadal do niej należę... :)

    http://hanyvia.blogspot.co.uk/2015/07/poisonous-jewellery.html - zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jedziesz z fanclubu, na tą wycieczkę Paryż+Loret De Mar? :)

    KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne shorty *-*
    http://podpulkownikorka.blogspot.com/ zapraszam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajna stylizacja! Obserwuję
    Zapraszam na mojego bloga http://ronsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne zdjęcia <3
    Ja na pierwszym obozie byłam rok temu :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczna sesja, spódniczka i t-shirt ;*
    Och, zazdroszczę zobaczenia tylu pięknych miejsc w jednym czasie. Pierwszy obóz, a za granicą - musi być super ! Relacji z obozu jestem bardzo ciekawa, ale nie mam snap'a, więc może dowiem się więcej jak coś napiszesz po powrocie ;)
    Wpadłam przypadkiem na post o stylu pale, przeczytałam też ten najnowszy i blog wydaje się być warty częstszego zaglądania, więc dołączam do obserwatorów :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Życzę ci miło spędzonego czasu na obozie, spodenki są świetne :).
    super blog obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Życzę ci miło spędzonego czasu na obozie, spodenki są świetne :).
    super blog obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się spodenki! :)
    Zazdroszczę Ci Lloret, byłam tam rok temu... No i co tu dużo pisać - wakacje życia. :)
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. świetne spodenki
    życzę udanego wyjazdu ♥


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękna spódnica. Na początku myslalam,ze jest to sukienka. Spodenki też są super. Obserwuję i zapraszam do mnie. Jest już nowy post
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zdjęcia, cudowne miejsca :)
    http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. My także poklikałyśmy:) http://fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. piękne zdjęcia, i naprawde suuuper ubrania :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne spodenki ♥

    http://wika-and-tika.blogspot.com/ ⇦Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  72. straasznie zazdroszczę wyjazdu, bo ja w tym roku nigdzie nie jadę :/ miałaś śliczne widoczki jeju *_*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z wynikami rozdania z Shein i stylizacją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. Przepiękne zdjęcia! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.