Za kulisami, czyli jak naprawdę wyglądają sesje na bloga

22:13 Talla 147 Comments

Pod postami bardzo często dostaję komentarze typu: "Ale jesteś fotogeniczna! Jak ty świetnie wychodzisz na zdjęciach! Wspaniałe zdjęcia!"
Dzisiaj przedstawię Wam calutką prawdę o tym, jak to wszystko wygląda w rzeczywistości.
Mogłoby się wydawać, że robienie zdjęć na bloga jest proste.
Bierzesz aparat.
Znajdujesz osobę, która zrobiłaby Ci zdjęcia.
Idziecie w jakieś miejsca.
Robisz kilka póz.
PSTRYK PSTRYK
I tyle.
A tak naprawdę to wcale nie jest takie prościutkie :p

Sekretem kilku naprawdę dobrych zdjęć, które widzicie na blogu jest...
zrobienie 123456 nieudanych zdjęć.
Dokładnie :)

Ja, aby wybrać to kilka zdjęć do wstawienia na bloga muszę przeszukać 500 zdjęć, które powstają podczas każdego jednego wypadu na zdjęcia.
I to jest takie mini oszustwo, które stosuje chyba każda blogerka :D
A potem oglądając zdjęcia u innych blogerek przechodzi myśl "Czemu ja nie mogę być tak fotogeniczna? Dlaczego one wszystkie tak dobrze wychodzą na zdjęciach? JAK?!"
A no właśnie tak.













mam spodenki HAHAHAHA

To jak, przepis na dobre zdjęcia opanowany?
Teraz ruszać w teren z aparatem! :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------

KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK



147 komentarzy:

  1. skąd ja to znam :D mnóstwo z robionych zdjęć, ale do publikacji nadaje się tylko kilka

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, abym miała np. 1 dobre zdjęcie, muszę wykonać najpierw jakieś 20, aby wyszło tak, jak chcę :) Pomysłowy wpis :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahha tak dokładnie to wygląda. Ja zawsze mam do przejrzenia 200-300 zdjęć.. Jak szukałam perełek ostatniej sesji, to dosłownie płakałam ze śmiechu ze mnie na tych zdjęciach. Ludzie myślą, że dodanie zdjęć na bloga to 5 min, a tu jeszcze trzeba wyszukać, obrobić i dopiero. jeszcze 1000 razy poprzestawiać, bo może jednak w innej kolejności będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahha rozsmieszyly mnie te zdjecia! u mnie to wyglada tak, ze czasem wystarczy mi zrobic kilkadziesiat zdjec i wiem, ze bedzie cos dobrego, raczej chodzi tutaj o swiatlo w moim przypadku, niz twarz! fotogeniczna nie jestem, ale juz sie nauczylam, jak sie ustawiac, jakie robic miny i w jaki sposob prezentuje sie w miare w porzadku :* mysle, ze kazda blogerka ma to juz opanowane haha

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęciaa, haha!:)
    Klikniesz w kinki w nowym poście będę wdzięczna ;*
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, chyba u każdego jest tak samo. :D
    Żeby wybrać kilka zdjęć na bloga trzeba zrobić ich z co najmniej 500 :'D
    Świetne zdjęcia, no, takie naturalne... (:'D)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikane - 7,38$, 5,59$, 4,36$, 4,83$, 8,07$ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia mega, hahah!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia mega, hahah!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. haha fajne zdjęcia ! Ja niestety nie mam tyle czasu, żeby zrobic tyle zdjęć więc na szybko idę nawet często w okolice domu i chłopak robi mi pare ujęć a ja musze wybrać z nich :(

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane liczę na to samo u mnie
    Pozdrawiam
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, super zdjęcia! Ja robię te 500 zdjęć z czego czasami tylko 5 potrafi być w miarę ogarniętych! :D

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, świetnie to ujęłaś! Robienie zdjęć wcale nie jest takie łatwe jakby się wydawało :) Mega.

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe znam to milion zdjęć z czego 10 jest dobrych :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, dobrze że pokazałaś backstage, chociaż te zdjęcia i tak są piękne *-*

    obserwuję
    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że pokazałaś kilka nieudanych zdjęć :). Gratuluję dystansu do siebie ;).

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha! Teraz już każdy wie jak to naprawdę wygląda :D Ciekawy pomysł na bloga!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to na 500 zdjęć często potrafię znaleźć jedno, które mi się podoba. To nie jest tak tylko ze zdjęciami na blogu, ale z każdymi innymi.

    OdpowiedzUsuń
  20. I tego nauczyli mnie w szkole, zeby myśleć przed każdym naciśnieciem migawki. By spojrzeć przez wizjer i zastanowić się jak dany kadr ma wyglądac i wtedy pstryknąć ;D Kiedyś też robiłam kilkaset fotek, a teraz 200 może, a więcej jest udanych. ;DD Ale znam ból przeszukiwania kilku set zdjęc i wybieraniu 5. ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. hehe znam to polowa zdjec do wyrzucenia :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że napisałaś ten post, bo dokładnie tak to wygląda, zawsze! Haha, pozdrawiam:)
    Nowy post, zapraszam na bloga:) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Starym aparatem mój chłopak robił mi po 20 zdjęć i tylko max 3 wychodziły dobre. Teraz, lustrzanką ostatnio zrobił mi 250! Wybrałam na bloga 15 :D Rozbawiłaś mnie tymi pozami. Oczywiście poklikałam.

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię popatrzeć na takie zdjęcia haha :D
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahah, cudowny post!
    Nie wpadłabym na taki pomysł! :)

    Zapraszam na bloga♥
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nawet jak robię zdjęcia na fejsa bądź insta to też wybieram z 2-3 fotki z 500 albo więcej taki urok sesji i współczesnych aparatów, że można zrobić zdjęć ile się chce i wybierać przebierać ;P
    Zapraszam na mojego bloga Blog <--- klik ! klik !

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahah XD U mnie wygląda to identycznie :D Aż czasem sama się śmieję z tych wszystkich moich zdjęć, bo są naprawdę przerażające i z 500 wybieram zaledwie 10 !
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny post i śwetne zdjęcia. :D Pokikałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje sesje to zazwyczaj 80-150 zdjęć z czego wybieram 10-15 ładnych :'))) Zdarza się też czasem tak, że nawet 5 ładnych nie mogę znaleźć :(
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetne zdjęcia :D
    Mam tak, że bardzo dużo robię zdjęć, wybieram z tego kilka normalnych, reszty nie wyrzucam, czasami mam się z czego pośmiać :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha... ale pozytywne zdjęcia! :D Sama z własnych sesji mam pełno podobnych :P

    OdpowiedzUsuń
  32. mega trudno zrobić zdjęcia na bloga zapraszam do mnie jeśli ci się spodoba to zostań na dłużej: http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahaha świetne zdjęcia!

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    +
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiuj wklej? U mnie na blogu dokładnie taki sam spam zrobiłaś... Czy tak trudno się wysilić i napisać coś na temat? Widać, że ani nie przeczytałaś posta, ani nie przejrzałaś bloga tylko piszesz tak od czapy, byle napisać i byle wstawić linki do wszystkiego co się da.... żałosne i tyle w temacie

      Usuń
  35. świetna notka , czekam na kolejna:))))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zabawne zdjęcia :D
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Krótki post, ale zwięzły;) Zgodzę się z tym co piszesz, trzeba zrobić wiele nieudanych zdjęć by wśród nich znaleź te idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Krótki post, ale zwięzły;) Zgodzę się z tym co piszesz, trzeba zrobić wiele nieudanych zdjęć by wśród nich znaleź te idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja właśnie uwielbiam takie nie udane zdjęcia, bo można się z niektórych pośmiać, ale to prawda, że każdy dodaje tylko te ładne zdjęcia. Świetny post i pomysł.
    https://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Szczery post :D haha. Chyba każda fotomodelka/fotograf/bloggerka zna to z doświadczenia. Lepiej zrobić 1000 zdjęć i wybrać parę najładniejszych, niż zrobić 5 i wstawić tylko je :D

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. piekne zdjecia sa cudowne :*
    powodzenia w blogowaniu <3
    super bloggg :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Widać, że masz dystans do siebie :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Hahaha. :D Niektóre zdjęcia są naprawdę prześmieszne :D
    Czekam na kolejny wpis, uwielbiam czytać twojego bloga :D

    http://adaaline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Hahaha. :D Niektóre zdjęcia są naprawdę prześmieszne :D
    Czekam na kolejny wpis, uwielbiam czytać twojego bloga :D

    http://adaaline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi tam się podobają :D Szczególnie to z nogą przy garażu (?) :D
    Poklikałam ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Chyba każda bloggerka tak robi :*


    http://wirtualne-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. nie no, fajne backstage! :) mega pozytywne zdj :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    PS poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  48. hahaha, świetne zdjęcia :) poczucie humoru zawsze najważniejsze :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam to samo! Zawsze milion zdjeć idzie do kosza a publikuję kilka.:)
    Zapraszam na Kotoanalityk!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystko opisałaś dokładnie tak jak dzieje się u mnie xD

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World <-- klik

    OdpowiedzUsuń
  51. cudownie że pokazałaś wszystko "od kuchni", bardzo ciekawy pomysł na post!

    gorąco pozdrawiam,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Haha znam to dobrze, ale u mnie sesje to max 50 zdjęć i mam problem żeby cokolwiek wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie sesje wygladaja podobnie, haha ! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajny blog i zdjecia :)
    zajrzysz na mojego bloga? jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :)
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. zawsze tak jest na sesjach :D no ale tak jest chyba fajniej niż iść - zrobić zdjęcia - i do widzenia :D
    pozdrawiam, tusiap.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja raczej nie mam sesji, bo nie mam fotografa, ale jak miałam dwie czy trzy to był dokładnie ten sam problem :P
    Bardzo fajny post, widać, że masz trochę dystansu do siebie, a to bardzo się ceni ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. ja robię zazwyczaj ok 50, bo jakbym zrobiła więcej to nigdy bym się nie zdecydowała ktore dodac:D
    PS. Jeśli masz chwile czasu poklikaj proszę w linki w poście, poklikałam w Twoje;)

    OdpowiedzUsuń
  59. chyba każda blogerka tak ma :)
    a najgorsze że mi koleżanka robi zdjęcia z zaskoczenia....
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Cześć! Bardzo mi się spodobał Twój blog, więc dostajesz ode mnie nominację do LBA:)

    Szczegóły tutaj -> http://marvellousnat.blogspot.be/2015/07/admin-nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam - http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Hahah :)
    post świetny i napawający entuzjazmem

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajny pomysł na bloga. :)

    Zapraszamy także do nas, dopiero zaczynamy, każdy komentarz, oraz nowy czytelnik nas motywuje :)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Haha skad ja to znam! Sama mam w folderze "blogg" milion zdjec i na blog trafia moze.. 5? maks 4? :D Takie jest zycie :D Linki poklikane! :D

    Versjada (KILK)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne zdjęcia , super pomysł na post :) Zapraszam dopiero zaczynam; http://natalistylee-s.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  66. Przy takim wypadzie na sesje zawsze jest dużo zabawy, zdjęć cała masa, ale nie wszystkie są udane, wybiera się te najlepsze, na których wyszło się najkorzystniej, po prostu najlepiej.
    Jeśli zdjęcia robione są na dworzu, w terenie pogoda czasem bywa nieprzywidywalna i nie zawsze z nami współpracuje, więc z tego też wynika kilka fajnych efektów...
    Twoje zdjęcia zawsze są świetne, zdecydowanie wybierasz te najlepsze *-*
    Pomysł na post jest taki prosty, ale genialny haha, od razu chce się zabrać aparat na jakiś spacerek

    http://doleczek-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Poklikałam! Dopiero od niedawna zaczęłam wychodzić na "sesje" ale jest dokładnie tak samo :)
    http://naynay-lian.blogspot.com/
    zapraszam! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  68. poklikałam, śliczne zdjęcie ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. poklikałam, śliczne zdjęcie ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny wpis :) Ja jakbym wrzuciła te moje najgorsze zdjęcia to czytelnicy popłakaliby się ze śmiechu :D

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  71. uwielbiam twojego bloga i obserwuje go juz od dawna. miło że rozwijasz się w dobrym kierunku! :)
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki? to ważne:) - > BLOG

    OdpowiedzUsuń
  72. świetnie napisane, taka jest prawda, chociaż rzadko się o tym mówi, a czytelnicy jeszcze rzadziej się zastanawiają nad powstawaniem zdjęć :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Hahah ciekawe ujęcia. :D

    http://aniese-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. nie dość, ze musisz znaleźć z 156372 zdjęć 5 dobrych to jeszcze pomęczyć się nad przerobieniem i retuszem :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny pomysł na post!
    dvwiniq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetny pomysł na post!
    dvwiniq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękneee zdjęcia! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  78. świetny pomysł na post ;)

    izzy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. widzę, że dodałaś wszystkie ' nieudane' zdjęcia :D jak ja uwielbiam Twój zabawny charakter ;D <3
    za rok do mnie przyjeżdżasz, albo na ferie zimowe, nie ma odwrotu!! :'(
    Pozdrawiam!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Prawda, ciężka sprawa z tymi zdjęciami. Ja zawsze mam problem ze znalezieniem kogoś, komu się chce popstrykać te 500 zdjęć.

    Druga edycja wakacyjnego konkursu, zapraszam. Jeśli brałaś udział w pierwszej edycji - masz dodatkowy los :))) >> BEAUTY BEVST <<

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne zdjęcia <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Swietny post ; )

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  83. Fakt ciężko jest zrobić dobre zdjęcia na bloga :)

    pokrzywaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Robiąc 400 zdjęć na sesji, do opublikowania u mnie nadaje się ok. 10-15 haha :D, fajny post :*.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Fajna taka kompilacja failów :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Fajnie że zrobiłaś taki post, mi widzimy tylko to co z tych zdjęć zostaje a czasami przy "sesjach" jest dużo śmiechu :P
    http://50twarzyjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja także muszę zrobić mnóstwo zdjęć, aby wybrać tych kilka ładnych, a na typowe sesje ostatnio kompletnie nie mam czasu. Szczerze mówiąc na jeden post muszę poświęcić 1,5 godziny robienia zdjęć i kolejne tyle na ich przerabianie. No ale efekty często są na prawdę ciekawe, więc można powiedzieć, że się to opłaca :)

    www.psychomeryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. hahaah świetne zdjęcia! :D Fajnie że pokazujesz siebie z takiej zabawnej strony.

    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  89. Haha, takie zdjęcia też się miło ogląda :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  90. Chyba u każdego sesja zdjęciowa wygląda podobnie :D. Mam masę podobnych zdjęć na komputerze, niektóre nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego :D.
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  91. mam dokładnie to samo :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  93. Poklikane :)
    http://izzyybella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Haha mam to samo :P ZAWSZE. Ten kto mi robi zdjęcia jak juz skończy jest tak zmęczony tym jak go ustawiam i wgl. :P

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo podobnie mam. Wybieram i nie moge wybrac tych dobrych zdjęc.
    Bardzo fajny, przemyślany post.

    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
  96. I to jest właśnie nasz sekret hahaha
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. haaha :D moja sesja wygląda bardzo podobnie ;D

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  98. Mam tak samo ;) Ale obecnie rzadko chodzę na zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Pierwsze zdjęcia najlepsze! :D + obserwuje

    Pozdrawiam,
    Claudia.xx

    http://claudiasusansblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Jeju super pomysł na post! Rzeczywiście wracając z sesji ma się zrobione 237984 zdjęć, a na bloga nadaje się max 6 :( + Obserwuję bo podoba mi się jak prowadzisz swojego bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  101. Witaj Natalio,
    Chyba jestem jedyną osobą z odmiennym zdaniem, mi zawsze udaje zrobić się idealne zdjęcie za pierwszym razem.
    Marcepanowo pozdrawiam.
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja muszę zrobić tysiące zdjęć i dopiero wtedy wybieram te kilka w miare przyzwoitych :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Hahah ja mam tak samo a później i tak wybieram 4-5 zdjęć bo uznaje że tamte są brzydkie i nie mogę ich wstawić dodatkowo męczę tylko moje biedne koleżanki haha :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. hahaha bardzo poprawiłaś mi humor tymi zdjęciami



    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  105. Hahahah u mnie jest to samo! :) Niestety muszę te wszystkie zdjęcia przeglądać i wybierać najlepsze co nie jest moim ulubionym zajęciem :(
    Zapraszam do mnie, możecie poklikać w banery?
    Mój blog - seecreetivee KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  106. Śliczne są te zdjęcia ;D I masz mega figurę :)

    kaleerie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetny blog, bardzo mi się podoba, za równo twój styl pisania, jak i wygląd bloga.

    Zapraszam również do Siebie- http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Haha świetne zdjęcia :D Ja też zawsze muszę wybierać spośród 'tysiąca' zdjęć te najlepsze.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja na szczęście nigdy nie mam problemu z osobą, która wykona mi zdjęcia :D. Oczywiście później wybieram z kilkudziesięciu te 5-6 najlepszych. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. piękne zdjęcia jak i blog!
    udanych wakacji <3

    http://casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Hahahaha dokładnie, mam tak samo ! Z 500 zdjęć wybiorę zaledwie kilka hahahha ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  112. Zostałaś nominowana do LBA ;) Więcej na moim blogu http://sandrasaanderaablog.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  113. Heh super post i zdjęcia :D
    Jak ja wychodze z siostrą aby zrobić jej zdjęcia to wychodzi ok. 70 i z dwie godziny szukamy tego najlepszego xd
    Pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Jaki fajny post!: ) http://zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Widać że przy robieniu zdjęć zawsze dobrze się bawisz
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Racja, zrobienie i obrobienie zdjęć wymaga więcej pracy niż się wydaje! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  117. Hahah, oj tak! Dokładnie tak jest :D Obserwuję :*
    Zapraszam na nowy post, mam nadzieję, że Ci się spodoba! ^^
    Pozdrawiam :*

    styleecaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. haha, dokładnie :) myslalam ze to tylko tak u mnie!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Tak jest:-) ja zawsze zrobię cały aparat zdjęć, ale wybieram tylko te najlepsze, których jest zaledwie garstka:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  120. Wspaniały post ♥. Zdjęcia, które do niego dołączyłaś są naprawdę świetne oraz zabawne, hyhy :3. Idealnie obrazują, na czym tak naprawdę polega dodawanie fotografii do wpisu na bloga. Ja na całe szczęście nie mam tego problemu, ponieważ u mnie na blogu nie ma zdjęć ze mną w roli głównej, ale zdaję sobie sprawę, jak wygląda praca nad wybieraniem tych idealnych fotek. Ja najczęściej jestem osobą, która stoi po drugiej stronie obiektywu i już nie raz spotkałam się z sytuacją, że po sesji z przyjaciółką wracałyśmy do domu, na aparacie 300 zdjęć, a jej podoba się 5 ^^. No cóż ... tak już jest. Osobiście cieszę się, że nie muszę męczyć się z tym selekcjonowaniem zdjęć oraz dołączaniem ich do postu, ponieważ jest to naprawdę żmudna praca. Linki z dołu - poklikane ;). Kocham!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.dk/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  121. Hahaha, ale cudne zdjęcia! Musisz mieć ogromny dystans do siebie, że je tu opublikowałaś, mie każdy by się na to odważył :). Ale pokazałaś prawdę, pięknie :)
    meandry-aleksandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgadzam się z tobą.Najpierw musi wyjsc 25465 nieudanych a my musimy wybierac to pare dobrych :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Ja zawszę robię dużo zdjęć,a na końcu okazuje się że 2 są ładne hahah :)
    kimberly-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Haha, standardowy problem przy robieniu zdjęć: "tu mam ładne włosy, ale minę nie taką, zrób mi jeszcze kilka!" :D I wtedy tylko podziękowania dla fotografa za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  125. Świetny pomysł na post :)
    Poklikałam, oto ceny:
    *buty 7.38$
    *plecak 5.59$
    *sukienka 4.36$
    *narzutka 4.83$
    *komplet 8.07$
    Może wzajemna obserwacja. Ja obserwuję, teraz ty- daj znać u mnie.
    Zapraszam do mnie http://swiatady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Haha te same akcje sa u mnie:)
    jessicagorczyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.