A nad Bałtykiem...

20:35 Talla 59 Comments

Witam Was w ostatni dzień (a właściwie już noc) wakacji. To smutne, że to wszystko co dobre tak szybko się kończy. Takie chwile jak wakacje mogłyby trwać dłużej, prawda?
Tak jak już wspominałam, ja swoje wakacje wykorzystałam w 100%, aż do końca. Dosłownie. Dzisiaj w nocy wróciłam z wyjazdu nad Morze Bałtyckie. Oczywiście - bardzo intensywnego wyjazdu. W ciągu 4 dni zobaczyliśmy i zwiedziliśmy aż 7 różnych miast. Doznałam potężnej dawki historii polskiej, chyba nawet większej niż w szkole! Takie lekcje są o wiele ciekawsze, haha.

Przyznam się bez bicia, że był to mój pierwszy raz nad polskim morzem. Zwiedziłam 8 różnych krajów zanim tam trafiłam. Ale dzięki temu mogę porównać. I stwierdzam, że naprawdę nie rozumiem takiego narzekania na polski Bałtyk. Bardzo mi się tam spodobało. Fakt faktem, woda nie jest dobra do kąpieli, a pogoda lubi płatać figle, ale same widoki i atmosfera tam panująca jest niesamowita! Na pewno jeszcze chciałabym tam wrócić.

Tak jak pisałam, zagościliśmy aż w 7 różnych miastach. Kosztowało nas to mnóstwa energii, chodzenia, tylko kilka godzin snu dziennie (zwłaszcza, że niektórzy z nas porządnie hałasowali w nocy :')), ale uważam, że było warto. Byłam w miejscach, w których powinien być każdy Polak. W końcu udało mi się zobaczyć Gdańską stocznię, pomnik Westerplatte, molo w Sopocie, zamek krzyżacki w Malborku...A dodatkowo miałam okazję spróbować toruńskiego piernika, odwiedzić oceanarium w Gdyni, posłuchać i pośpiewać kaszubskiego alfabetu, pospacerować po piaszczystych plażach i zamoczyć stopę w Morzu Bałtyckim (ledwo!). To niesamowite ile może się zdarzyć w ciągu 4 dni...

LICHEŃ

TORUŃ




KASZUBY




GDYNIA





SOPOT




REWA




GDAŃSK





MALBORK





I takim oto nadmorskim akcentem, oficjalnie kończę swoje wakacje. Już jutro czeka nasz powrót do rzeczywistości jaką jest...szkoła. Nie ukrywam, że trudno mi jest się z tym pogodzić. Ba! Nawet to do mnie nie dociera. No ale cóż, pozostaje mi tylko nastawić budzik na jutro i się z wami pożegnać!

klik

---------------------------------------------------------------

Tak jak ostatnio pewnie widzieliście, przyszła do mnie kolejna paczka z firmy Dresslink. Tym razem zawartością była koszulka wraz ze spodenkami. O ile z koszulki jestem zadowolona, spodenki troszkę mnie rozczarowały. Niestety przyszły (o wiele!) za duże, a szkoda, bo bardzo mi się podobały. Koszulkę, mimo iż różni się od tej na zdjęciach na stronie, oceniam pozytywnie. Najbardziej podoba mi się jej hasło, które całkowicie mnie odzwierciedla :D Jestem w końcu wielbicielką roślinnego jedzenia!


t-shirt - KLIK?
shorts - KLIK?

59 komentarzy:

  1. Tak szczerze to zazdroszczę Ci wyjazdu nad nasze morze, nie byłam tam od 8 lat, a w tym czasie, podobnie jak Ty jeździłam po innych krajach.
    Niesamowite zdjęcia! :) oddają ten nadmorski klimat
    Www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo zwiedziłaś :) Śliczne zdjęcia *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)
    Też byłam w tym domu do góry nogami.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wybrałabym się nad Polskie morze, w sumie, nad jakiekolwiek morze :P

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie spędziłabym jeszcze trochę czasu zwiedzając takie zabytki, jejku :')
    -> wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) wakacje mogłyby trwać dłużej :(
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiało być świetnie! Zazdroszczę Ci tak udanych wakacji :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamek w Malborku jest śliczny... Aż mnie wzięło na wspomnienia :'). A do oceanarium chętnie bym się wybrała ;).

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia ;)
    http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam w każdym z tych miast poza Rewą, ale z całego serca mogę Ci polecić Łebę, jeśli chodzi o nadmorskie miasto, bo jest najpiękniejsza! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jakie ekspresowe tempo! Zazdroszcze! Udanego roku szkolnego ;)
    Jeśli możesz to zerknij --> http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. aaale śliczne zdjęcia! aż zachciało mi się ponownie odwiedzić Polskę:-)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam we wszystkich tych miejscach, aż mi się ciepło na serduchu zrobiło przywołując te wspomnienia.. :)
    Super zdjęcia :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie ze podobają ściśnie tereny w których mieszkam haha w tylko 4 dni zwiedzić tyle miejsc to na morawde wyzwanie :D
    Pozdrawiam Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. do mnie też to w ogóle nie dociera, ja dzisiaj wróciłam z nad morza, ale nie był to taki intensywny wyjazd, bardziej chodziło o leniuchowanie ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia, zazdroszczę :/ Byłam tylko w Rogowie na tydzień z koleżanką. :) Zawsze to coś!
    http://unc0uth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zdjecia :) polska też ma urlokiwe miejsca :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze,zazdroszczę,że tyle zobaczyłaś ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne i dobre zdjęcia, szczególnie do gustu przypadły mi te z Gdańska i Torunia. GJ ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie piszesz! Aż Ci zazdroszczę wakacji nad morzem, uwielbiam nasze morze.. <3
    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. byłam w większości, Toruń to cudowne miasto! :)
    fajnie, że udało ci się tyle zwiedzić
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia byłam w niektórych miejscach które pokazałaś :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę wyjazdu, 7 miast to naprawdę dużo ale za to pewnie mnóstwo zwiedziłaś! Ja uwielbiam jeździć w nowe miejsca, zwiedzać różne miasta :) Prześliczne zdjęcia :*

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama pochodzę z miejscowości nad Bałtykiem ^^

    Zapraszam na mój nowo otwarty blog poświęcony grafice komputerowej. Mam nadzieje, że spodobają cię się publikowane przeze mnie posty i może pozostawisz po sobie komentarz, bądź dodasz się do obserwatorów. Liczę na opnie!

    http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyjazd, ja byłam nad morzem w Jastarnii :) skoda, że to już koniec wakacji :/
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wyjazd, zwiedziłaś naprawdę dużo ciekawych miejsc. Cieszę się, ze w końcu udało Ci się po raz pierwszy zobaczyć polskie morze. :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia! :)) Aż Ci zazdroszczę takiego wspaniałego wyjazdu! :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia! Zapraszam na konkurs idealnie dla ciebie :) : Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post już obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo aktywnie spędziłaś ten czas! Super zdjęcia, aż zazdroszczę pobytu :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia sa świetne! Ja tez byłam w tym zamku w Malborku ;)

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam polskie morze <3 Też byłam w tym roku ^^
    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2015/09/tag-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Te zdjęcia są takie piękne, że aż zachęcają, by odwiedzić te miasta. Niestety w tym roku za dużo nie pozwiedzałam, ale w następnym na pewno odwiedzę kilka z nich :)

    http://swiat-uczennicy.blogspot.com ~~kliknij

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia są piękne!
    Morze to idealne miejsce ma zdjęcia w plenerze!
    Obserwuję!
    Pozdrawiam!
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak bardzo chciałabym się wybrać nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam morze na codzień.Kurde byłaś tak blisko a ja cie nie widziałam nigdzie :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. To były na pewno udane 4 dni ;) byłam w większości z tych miast :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne zdjęcia. :) Trochę Ci zazdroszczę, bo sama nie byłam w żadnym z tych miast. ;x

    http://his-eternal-majesty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też nie rozumiem tego jak ludzie narzekają na nasz Morze! Co z tego, że pogoda jaka jest i woda często jest zimna? W końcu to morze, a oprócz tego są tak piękne widoki ♥ Ja na Polskim Morzem byłam trzy razy w życiu ^^
    Piękne zdjęcia :3

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowne zdjęcia :)

    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. ja w tym roku byłam nad Morzem Czarnym:)
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zdjęcia;d

    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia! Kocham nasze polskie morze :)
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne zdjęcia :) ja tez byłam w tym roku nad morzem
    rysialand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Diabelski młyn <3
    linki poklikane - 5,31$, 5,99$ :)


    Kochana mam prośbę... poklikasz w linki u mnie na blogu w najnowszym poście ?
    Z góry ślicznie dziękuję ! :)
    www.rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie cudowne zdjęcia! Uwielbiam polskie morze *,*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne zdjęcia ;))
    Dzięki za komentarz u mnie, to wielka motywacja!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo zazdroszczę takiego pobytu tuz przed szkołą, to musiało dużo kosztować:)
    Będę wdzięczna jeśli zaglądniesz do mnie i zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę po zdjęciach, że wyjazd był udany :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.