already miss her

16:07 Talla 114 Comments

Hey!
Oto jestem, cała i zdrowa wróciłam z Warszawy. Niestety w niezbyt dobrym nastroju.
Dlaczego?
Bo musiałam rozstać się z kimś dla mnie bardzo ważnym.

Chyba każdy spotkał się już z postami o internetowej przyjaźni. Ten temat jest bardzo znany w ostatnich czasach. Osobiście, nigdy nie spodziewałabym się, że będzie dotyczył również mnie.
Tak, mam internetową przyjaciółkę.
I nie, nie boję się jej tak nazywać. Półtora roku znajomości przez internet, 4 dni razem. Najwspanialsze dni.

Przyznam, że przez całą naszą internetową znajomość, nie kontaktowałyśmy się inaczej niż pisząc (i ewentualnie krótkie filmiki na Snapchacie, haha). Żadnego Skype, żadnego telefonowania.
 Trochę się denerwowałam jadąc do Niej. Siedząc w autobusie, zastanawiałam się w jaki sposób mam ją przywitać, co powiedzieć, żeby nie wyjść na głupka (co u mnie się niestety często zdarza). Stresowałam się. Wysiadłam z autobusu, stanęłam z walizką pod przystankiem i czekam.
- Gdzie jesteś?
- Pod przystankiem Polskiego Busa (lokowanie produktu)
- Idę.
Czułam jak bije mi serce, czułam jak się trzęsę. A co, jeśli jej nie poznam? Rozglądam się.
Widzę. Macham, podbiegam...i przytulam. Już nawet nie zastanawiając się nad niczym. Ciągle się trzęsę. 
Bałam się, że nie będziemy potrafiły rozmawiać, że pojawi się ta niezręczna cisza, która jest najbardziej stresująca. Wiecie, pisać jest łatwo. Ale co, kiedy trzeba stanąć twarzą w twarz i rozmawiać?
Ale wszystko już potoczyło się samo.
Do teraz nie ogarniam jak.
Nie potrafię opisać tego, jak się przy niej czułam. Nigdy jeszcze nie towarzyszyło mi takie uczucie. Mimo iż nie widziałam jej nigdy wcześniej, czułam się jakbyśmy się znały już kilka dobrych lat i widywały normalnie, na co dzień. Bez stresu, żadnego skrępowania. 
Rozumiała mnie we wszystkim, mogłam mówić to co myślę, to co czuję. 
Przy nikim się tak nie czułam. Nigdy.
Teraz, pisząc to wszystko, będąc 300 km od niej, czuję tak ogromną tęsknotę. Taką pustkę. 
Tak bardzo brakuje mi tej osoby, z którą oglądałam rano Disney Channel wspominając czasy Hannah Montany,
z którą rozmawiałam o wszystkim i o niczym,
z którą wyśmiewałam się z starych zapisków,
z którą buszowałam w "warszawskiej dziczy",
z którą bawiłam się ze zraszaczami,
z którą łapałam wiewiórki,
z którą włóczyłam się nocą po warszawskich dzielnicach,
z którą czułam się najlepiej na świecie.
Która mnie rozumie, pomogła mi w moich najcięższych chwilach, podnosiła na duchu, kiedy tego potrzebowałam nawet w chamski sposób, która nigdy nie ukrywała tego co o mnie myśli, dawała kopa w tyłek, była szczera do bólu i zupełnie inna od wszystkich.

Możecie teraz pomyśleć, że przesadzam, że zbyt się zachwycam. Że to uczucie przejdzie, że zapomnę. Uwierzcie mi, że nie.
Nie sądzę, żeby to była znajomość na chwilę. Nie po tym, co obie przeszłyśmy.
Kocham ją mocno.








Przepraszam za zdjęcia z telefonu, ale jestem leniem i nie chciało mi się  dźwigać aparatu :')

jakość R.I.P [*]



114 komentarzy:

  1. I oby ta przyjaźń przetrwała baaardzo długo ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne że masz taką przyjaciółkę :) http://werooonikaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci, że miałaś szansę spotkać się z if! :D
    Świetne zdjęcia :*

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaźnie internetowe są super. Też bym się chciała z kimś poznanym przez internet zaprzyjaźnić. Życzę wam, żeby wasza przyjaźń przetrwała długoo!

    Obserwuje i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. To świetnie że poznałaś taką przyjaciółkę :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super taka przyjaźń :) Wiem co czujesz ja mam chłopaka 600 km odemnie więc wiem jak bolą rozstania :( eh . <3
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na samym początku muszę powiedzieć, że niezły słodziaczek z Twojej przyjaciółki.:) Czadowo, że mogłyście się spotkać na dłużej, móc ze sobą spędzić trochę czasu i robić to, czego nie mogłyście robić do tej pory. W te wakacje również spotkałam się ze swoimi internetowymi przyjaciółkami, niestety widziałam się z nimi jedynie przez cztery godziny, co spowodowało, że mam wrażenie, że tego spotkania wcale nie było, ale i tak to najlepszy dzień w tym roku:) Życzę Wam, żebyście mogły spotykać się jak najczęściej.

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy mówią o tym jak to taka przyjaźń nie istnieje a tutaj miła odmiana :)
    Pozazdrościć takiej przyjaźni :3
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkania z internetowymi przyjaciółkami są jedną z najpiękniejszych chwil z życiu. Mam nadzieję, że Wasza przyjaźń przetrwa wszystko i będzie trwać jak najdłużej :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ,że udało Ci się spotkać taką osobę z którą masz wspólny język ! Życzę Ci aby ta przyjaźń trwała bardzo ,bardzo długo ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozstania zawsze są strasznie trudne, ale potem przyjemnie jest wspominać spędzone razem chwile. Także zawarłam parę bliskich znajomości przez internet, więc trochę wiem jak to jest :) Fajnie że razem spędziłyście świetnie czas :)

    www.psychomeryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie posty poswiecone bliskim :( zycze wam, aby ta przyjazn przetrwala <3

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie cierpię rozstań, są trudne i często bolesne. Bardzo fajne zdjęcia
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemnie się czyta o takiej przyjaźni :). Zazdroszczę^^

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne zdjęcia. Rozstania są do bani :c
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie, że miałyście szanse się spotkać i, że rozmawiałyście bez żadnego skrępowania. Oby wasza przyjaźń wiele przetrwała :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę spotkania przyjaciółki, sama mam kilka takich przyjaciółek, ale nie udało mi się z żadną jak do tej pory spotkać :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Widac ze spedzacie super razem czas! <3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że się spotkałyście! Ja także byłam u swojej internetowej przyjaciółki :D

    ✿Jestem Folta - kliik✿

    OdpowiedzUsuń
  20. Coraz częściej czytam o internetowych przyjaciółkach. Ja nie mam szczęścia do przyjaciół, ani w rzeczywistości, ani w internecie ;)
    Świetnie, że się spotkałyście! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. W internecie jest coraz więcej filmików, postów związanych z internetową przyjaźnią :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo wzruszające ;/ zazdroszczę takiej przyjaźni !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia! zapraszam do mnie :) sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejku ale zazdroszczę! Ja jeszcze mojej internetowej przyjaciółki nie spotkałam,ale wierzę,że kiedyś nam się uda :)

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie, że udało Ci się nawiązać przyjaźń z osobą z internetu :)
    Świetne zdjęcia :D
    Będzie mi miło jak zajrzysz, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojejj jakie to wspaniałe! Bardzo wciągająco i świetnie piszesz!
    Serio mogłabyś pisać książkę! :) Zazdroszczę Ci takiej przyjaźni ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :*

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama mam kilka internetowych znajomości, które sobie bardzo cenię. :)

    http://sheryose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie każdy wierzy w taką przyjaźń, jednakże dla mnie jest ona czymś pięknym! Internetowa przyjaciółka bądź przyjaciel są tak samo ważni jak przyjaciele z którymi spotykam się na co dzień.
    Bardzo się cieszę, że udało Was się spotkać i tak cudownie spędzić wspólnie chwile.

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post ;) Pozdrawiam! A tymczasem zpraszam do siebie -->KLIK<-- jeśli ci się spodoba zostaw obs albo kom :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chociaż 4 dni spędziłyście razem <3 Musiało być cudownie :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post :) Życzę Wam, żeby ta przyjaźń przetrwała jak najdłużej :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja spotkałam swoją internetową przyjaciółkę wczoraj i też bałam się, że nie złapiemy kontaktu ale jednak, wszystko potoczyło się fajnie, miałyśmy sporo tematów :) Ale niestety spędziłam z nią tylko 40 minut:/

    http://monika-bloog.blogspot.com , zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tez mam taką osobe i widziałam ją w te wakacje :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę Ci takiej internetowej przyjaciółki, ja nigdy kogoś takiego nie miałam :/ Życzę Wam jak najdłuższej przyjaźni i wspólnych chwil spędzonych razem!
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia i blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeju.. Widzę , że przeżywałaś to bardzo ! Fajnie jest się tak spotkać po iluśtam miesiącach pisania i tak dalej ;)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  37. To bardzo fajne, że masz taką przyjaciółkę. Mam nadzieję, że to będzie przyjaźń do końca życia ♥

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale CUDOWNE zdjęca, bardzo fajnie że masz taką osobę, mam nadzieję że to to prawdziwa przyjaźń ;)
    Zapraszam do mnie na bloga, pojawił się nowy post ------>



    http://nyciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia świetne! *,* Ja bardzo bym chciała się spotkac z dwiema moimi przyjaciólkami internetowymi, ale niestety jedna mieszka na Florydzie, a to daleko... :( Zazdroszczę :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietnie, że udało wam się nawiązać przyjaźń przez internet, oby jak najdłużej trwała :)
    http://zagulaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne fotki :) Super , że znalazłaś przez internet bratnią duszę :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajnie że masz taką przyjaciółkę. Niech wasza przyjaźń przetrwa jak najdłużej. :D Bardzo fajna notka i piękne zdjęcia *.* ciekawy blog
    Zapraszam do mnie bejbuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ładny post, taki przyjaciel to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny post, też mam przyjaciółki poznane przez internet i staramy się spotykać jak najczęściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę Wam żebyście spotkały się jeszcze nie raz!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Życzę Wam żebyście spotkały się jeszcze nie raz!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Życzę Wam żebyście spotkały się jeszcze nie raz!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie że mogłyście się spotkać;) Na pewno pobyt w Warszawie musiał być genialny, a przynajmniej tak wnioskuję ze zdjęć;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładny blog !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Super, że udało Wam się spotkać po tak długim czasie, ale nie martw się - na pewno kiedyś jeszcze się spotkacie,
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :) + Poklikasz w banery? zależy mi na współpracy z tymi firmami :)
    http://tropical-fruiits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ludzi spotyka się i poznaje w różnych okolicznościach. Tak więc trzymam kciuki za Waszą przyjaźń i mam nadzieję, że przetrwa wszelkie trudności i wszelkie odległości :) Super, że się odnalazłyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja nie mam jak na razie internetowej przyjaciółki, bo wolę się spotykać z ludźmi w realu :)
    Ale może kiedyś ...
    Super fotki!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Sama mam internetowych przyjaciół :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Rozumiem cię kochana! :)
    Też ma taką przyjaciółkę i też planujemy spotkanie ale nigdy nie mamy czasu :/
    Zdjęcia z telefonu-co z tego i tak piękne zdjęcia <3
    Śliczna jesteś ;*
    http://smileewelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Również mam "internetowych przyjaciół." Nienawidzę tego określenia :/ Przyjaciel to przyjaciel, po co mu nadawać inne określenia jak np. te "internetowy". :/ Życzę, abyście się jeszcze spotkały, co na pewno się wydarzy!:*
    Będzie mi bardzo miło gościć Cię w mych skromnych progach ♥ http://zyciedlapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja także mam internetowych znajomych, nawet mojego chłopaka poznałam przez internet i mimo że jest troszkę starszy dogadujemy się świetnie :) Obyście dalej tak świetnie się dogadywały ;)

    http://kaleerie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny post. Ja nigdy nie miałam internetowej przyjaciółki.
    To musi być fajne uczucie że z kimś bardzo bliskim można porozmawiać tak szczerze i otwarcie.
    Podoba mi się to.

    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  59. Dzięki za odwiedziny kllaudy.blogspot.com :)
    Świetny post, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny post :)

    Pozdrawiam :)
    http://zanetta44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Życzę wam żebyście jeszcze się spotkały i wasza przyjaźń przetrwała
    Zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Życzę wam żebyście jeszcze się spotkały i wasza przyjaźń przetrwała
    Zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Życzę wam żebyście jeszcze się spotkały i wasza przyjaźń przetrwała
    Zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczny blog :* Pozdrawiam i Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowne zdjęcia, z przykrością muszę stwierdzić, że jednak internetowa przyjaźń to coś pięknego :*

    Zapraszam do siebie :)
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja swoją przyjaciółkę z internetu znam już 7 lat :) Musimy w końcu się spotkać ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję tak wspaniałej przyjaciółki ja jeszcze nigdy nie miałam takiej przyjaciółki chociaz z chęcią bym taką poznala :)

    gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Szkoda, ze niektórzy ludzie mieszkkają tak daleko z tak wspaniałą osobowościa
    LoViseta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajnie,że masz taką przyjaciółkę :)
    Bardzo ładne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  70. To wspaniałe, że się spotkałyście na żywo <3

    My World By Kala

    OdpowiedzUsuń
  71. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo fajne zdjęcia! :) Zapraszam do siebie, zawsze odwdzięczam się pozostawionym śladem!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. jakość wcale nie jest taka straszna :) fajnie jest mieć "internetową znajomość", ale trzeba uważać zawsze
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  74. fajnie byłoby mieć taką internetową przyjaciółkę i się z nią spotkać w realu ^^,
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne są takie znajomości <333
    Zdjęcia jak na wykonanie ich telefonem są świetne ;*
    Nie wiem w co miałam poklikać, więc poklikałam w banery :'D

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z przeglądem dresslink? To dla mnie bardzo ważne ;]

    OdpowiedzUsuń
  76. Aż łezka mi popłynęła, kiedy to czytałam. Ujęłaś całą wizytę w przecudowny sposób. Mam bardzo bliską przyjaciółkę, która mieszka daleko ode mnie, ale o wiele bliżej niż ty i twoja przyjaciółka. Trzymam za was kciuki, kilometry nie istnieją ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  77. doskonale cię rozumiem, mam przyjaciółkę, która mieszka około 650km ode mnie, jeszcze się nie spotkałyśmy ale mam nadzieję, że kiedyś to nastąpi :)

    http://baeionce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Mam internetowego przyjaciela 300km ode mnie, bardzo chciałabym się z nim zobaczyć i mam nadzieję że stanie się to nie długo ♥
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Jejku tak bardzo sie uśmiecham czytając ten post :) Wiem dokladnie co czujesz.
    Też mam internetową przyjaciółkę. Znamy sie od dwóch lat. Mieszkamy od siebie 400km a ja wiem, ze zawsze mogę na nią liczyć. Zawsze mi pomoże. W naszym przypadku bylo łatwiej, bo dużo rozmawiałyśmy przez Skype. Do zarówno naszego pierwszego jak i drugiego spotkania odliczałyśmy dni, godziny, minuty. A potem to powitalne przytulanie, łzy szczęścia, wzruszenia. Coś wspaniałego. Taka przyjaźń to skarb, bo kilometry tak naprawde nie maja znaczenia, nie istnieją. I dążenie do wspólnego celu, spotkania zbliża tych dwóch ludzi. Kocham ją tak bardzo i mam nadzieję że tak będzie zawsze
    Trzymam za was kciuki, aby bylo jeszcze więcej tych spotkań. I nie smutaj, na pewno jeszcze sie spotkacie i spędzicie wspaniałe chwile :)
    Pozdrawiam,
    jullss-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Mam nadzieję że szybko spotkacie się ponownie :( Też mam internetową przyjaciółkę, jednak mieszkamy jedynie 10km od siebie więc staramy się jak najczęściej spotykać :) Śliczne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I DESIGN! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja kiedyś miałam internetową przyjaciółkę , jednakże z czasem nasz kontakt się urwał :/

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. oooh so sweet photos!!! :) fantastic post!!! :)

    www.madamegaliash.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetny post i słodkie zdjęcia! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Great post! you have an amazing blog. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo fajnie, że udało Ci sie spotkać z przyjaciółką. :) Pewnie jeszcze nie raz się będziecie widziec mimo dużej odległości. Zreszta na studiach możecie razem zamieszkać w jakimś mieszkaniu :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zostałaś przeze mnie nominowana do LBA ; zapraszam do mnie :)

    kaleerie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. ciesze się razem z tobą ze udało ci się spotkać z przyjaciółki, a zdjęcia nie mają wcale złej jakości tak po za tym zapraszam na mojego pierwszego bloga http://beautyis-life.blogspot.com/?m=1, mam nadzieje ze skomentujesz i zaobserwujesz i polecisz go innym!💞

    OdpowiedzUsuń
  88. Również mam kogoś takiego. Wątpię żebyśmy się spotkał, bo dzielą nas 2/3 Polski...

    http://crazyartbyjenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Super post , a zdjęcia mimo że robione telefonem są bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  90. świetny post i świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Widać, że wypad był udany, a zdjęcia super pomimo jakości r.i.p :P

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Myśle że to będzie przyjażń do konca życia ;)
    Mega blog!
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja nie mam szczęścia w ogóle do przyjaciół :( Fajnie, że masz taką internetową przyjaciółkę. Ciekawie się czytało. Pozdrawiam i zapraszam
     Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  94. kurcze, chcialabym sie spotkac z ludzmi, ktorych znam tylko przez internet. ^^

    OdpowiedzUsuń
  95. Ciekawa znajomość, fajnie ze masz osobe, na której mozesz polegac :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. przyjaźnie internetowe są cudowne! sama tkwię w takiej już od pięciu lat i niedawno wróciłam po dwóch tygodniach do domu, od swojej przyjaciółki:(
    best-frieend.blogspot.com ~nowy post i troszkę zmian, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  97. Zazdroszczę Ci tak wielkiej przyjaźni :)
    Ja się jeszcze z taką nie spotkałam :>
    Ostatnie zdjęcia jest cudowne *.*
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Nie uważam, że przesadzasz. Mam chłopaka, który mieszka w Rumuni, ja w Szwecji, także wiele kilometrów nas dzieli. Przyjechał do mnie na 3 tygodnie i czułam się dokładnie tak samo jak wyjechał. Płakałam cały dzień i wciąż płaczę, gdy sobie przypomnę rozstanie. Jednak my przez cały czas rozmawiamy na skype. Tak czy inaczej też bałam się niezręcznej ciszy. Internetowe przyjaźnie są najlepsze. :)

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  99. Oby waszą przyjaźń nigdy się nie skończyła. Też się obawuam spotkania z mija przyjaciółką ale mam nadzieję że nie będzie źle
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  100. ja nie mam przyjaciółek, mam przyjaciół (chłopaków). U mnie w mieście dziewczyny są mega fałszywe, obgaduja, oceniaja po wyglądzie, lepiej się z kolegami dogaduje:)
    Zapraszam:) - klik!

    OdpowiedzUsuń
  101. great post! love it :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja mam sporo takich internetowych przyjaciół, ale jeszcze z żadnym nie udało mi się zobaczyć w realu :/ Cieszę się, że poznałaś kogoś takiego i czujesz się przy niej tak wspaniale :) Trzymam kciuki za to, abyś ponownie się z nią zobaczyła!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja ani razu nie spotka.łam się z moją if ;-; Zazdroszczę haha :(
    moj blog---klik
    ahh i zaobserwowałam :*

    OdpowiedzUsuń
  104. Kocham zdjęcia w tym stylu !
    Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. ten mix bananów z borówkami(?) wygląda mega apetycznie

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  106. Super post i zdjęcia ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. swietne zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Przyznam szczerze, że nie byłam nigdy w takiej sytuacji. Ale zazdroszczę i mam nadzieję, że Wasza przyjaźń będzie rozkwitać! :)

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  109. Super, że mogłyście się spotkać. Życzę wam żeby ta przyjaźń przetrwała.:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.