Breakfast ideas project #3

21:55 Talla 160 Comments

Hej!
Pamiętacie jeszcze tą serię? Myślę, że jest ona dobrą odskocznią od tych wszystkich lifestylowych i tematycznych postów, dlatego przychodzę do Was już z trzecim takim postem. 
Z racji, że zostało nam jeszcze tylko trzy tygodnie cudownego lenistwa jakim są wakacje, ja wykorzystuję ten czas maksymalnie, już od samego rana. 
W końcu żeby przetrwać taki tropikalny upał, trzeba mieć energię i siłę! 
Oto kolejne kilka inspiracji na pyszne, kolorowe i dodające energii śniadania.

COLOURFUL OATMEAL



Obiecałam kolorowe śniadania? Wiecie, że jak ja daję słowo to go dotrzymuję! Przedstawiam Wam super kolorową owsiankę, idealną na śniadanie! Trzy kolory to wciąż dla Was za mało? Śmiało możecie pokombinować z innymi owocami i tworzyć swój własny kolorowy zestaw (zwłaszcza, że się trochę spóźniłam z tymi truskawkami :'))

♪ 5 łyżek płatków owsianych
♪ mleko roślinne (u mnie sojowe)
♪ gorąca woda 
♪ dojrzałe kiwi
♪ garść jagód
♪ truskawki

Na noc zalewamy płatki gorącą wodą (w proporcjach 1:2 - 1 szklanka płatków owsianych na 2 szklanki wody). Rano dolewamy mleko (daję na oko) i wstawiamy na palnik, na mały ogień. Dorzucamy jagody, zagotowujemy. Gotujemy tak długo, aż uzyskacie konsystencję, która wam odpowiada. Przelewamy do miski i dekorujemy pokrojonymi owocami :D

VEGAN FRENCH TOAST



Czy Wam też dzieciństwo kojarzy się z smażonym na masełku chlebem w jajku? Mi tak! Dlatego kiedy zaserwowałam sobie takie śniadanie, zakochałam się. Szkoda, że moja miłość została zjedzona kilka minut później :')

♪ 2 kromki chleba (najlepiej kilkudniowego)
♪ 1 duża łyżka lnu mielonego
♪ 1/3 szklanki mleka roślinnego
♪ banan

Do miski wsypujemy len mielony, dolewamy mleka i mieszamy. Zostawiamy na chwilkę, aby len spęczniał. Jeśli "mieszanka" zrobi się za gęsta, śmiało dolejcie jeszcze trochę mleka. Len ma to do siebie, że potrafi pęcznieć w nieskończoność, haha.
Nasze kromki zamaczamy w "mieszance" - możecie je chwilkę tam zostawić, żeby namokły.
Na rozgrzanej patelni (natłuszczonej olejem - u mnie kokosowym) kładziemy namoknięty chleb i smażymy kilka minut na średnim ogniu z dwóch stron.
Ciepłe tosty podajemy z owocami, syropem klonowym czy masłem orzechowym (bardzo polecam!)

VEGAN BLUEBERRY PANCAKES



♪ 1 lniane jajko (1 łyżeczka lnu mielonego + 3 łyżeczki wody zostawione na chwilkę)
♪ 1/2 szklanki musu jabłkowego
♪ 1/4 szklanki mleka roślinnego
♪ 1 łyżka syropu klonowego 
♪ 1/4 szklanki mąki gryczanej
♪ 1/4 szklanki płatków owsianych
♪ pół łyżeczki proszku do pieczenia
♪ pół łyżeczki cynamonu 
♪ borówki amerykańskie

Rozrabiamy lniane jajko. Do miski wsypujemy najpierw suche składniki, mieszamy, dodajemy lniane jajko, mus jabłkowy, syrop klonowy i mleko. Mieszamy. Jeśli masa jest zbyt gęsta, dolewamy więcej mleka. Na patelni rozgrzewamy małą ilość oleju (u mnie kokosowy) wykładamy łyżką ciasto, formując placuszki i smażymy na średnim ogniu. Wciskamy w ciasto kilka borówek. Kiedy na powierzchni pojawią się bąbelki, przekręcamy i smażymy z drugiej strony.
Wykładamy na talerz, polewamy syropem klonowym i obsypujemy kolejną porcją borówek :)

Mam nadzieję, że pomysły Wam się spodobały i skorzystacie chociaż z jednego przepisu. Dajcie znać jak Wam wyszło!



A Tobie który pomysł najbardziej przypadł do gustu?

----------------------------------------------------------------------------------


    KLIK                        KLIK
KLIK                        KLIK




160 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalne pomysły na śniadanie, brawo !

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World <-- mój blog kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie te pomysł na śniadania wyglądają niesamowicie ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się drugi pomysł :)
    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi najbardziej przypadł 1 pomysł ;D

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mm.. jak to wszystko smakowicie wygląda ;3 aż się głodna zrobiłam ;D
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm. Pysznie! Uwielbiam owsiane i kiedyś robiłam podobne pancakes :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm... Aż zrobiłam się głodna. Wszystko wygląda tak smacznie ♥

    Mój blog - kilk ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to wszystko wyglada smakowicie, musze sobie takie przygotować kiedys :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko pysznie wygląda ♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. narobiona ochotka :) poklikałam :) Poklikasz mi w najnowszym poście lub banerze z boku strony? :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks so yum and colourful...nice

    www.sunlightdreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pysznie wszystko wygląda. Najsmaczniejsza wydaje się druga propozycja, natomiast 3 jest dla mnie zaskakująca. Na pewno wypróbuję :)

    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie często goszczą takie kolorowe owsianki. Super post :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia <3 bobry pomysł
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/
    kliknięte

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie pysznosci! :D
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Może i nie zrobię tych śniadań... Ale wyglądają pychotkowo *q*.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko wygląda przepysznie :) Na pewno, któreś sobie przygotuję i zjem :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. oj, widzę musze wykorzystać przepis bo wygląda pysznie :)

    www.beyoutiful.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiła mnie owsianka! Muszę kiedyś jej wreszcie spróbować :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Chleb w jajku <3 Pychota. Jestem teraz ciekawa jak smakuje w połączeniu z bananem. :)

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmm, chyba zjem przez Ciebie jeszcze jedno śniadanie! :-)
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki pyszniutki post! Śniadanie, które podbiło moje serce to placuszki owsiane, jem dzień w dzień! :)
    Co powiesz na wymianę komentarzami?
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Te pancakes wyglądają pysznie :D

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio robiłam podobne pancakes, ale tylko podobne, bo udekorowałam je kleksem z bitej śmietany (ale to w chwili słabości ^^) Bardzo fajne rzeczy wybrałaś, zwłaszcza te sandałki, poklikałam.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysł owsianki wygląda pysznie a ten chlebek.. cóż, nigdy nie próbowałam więc trzeba to zmienić :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi przypadły wszystkie!
    Poklikałam.
    Mogłabym prosić o kliki u mnie?
    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie pyszności :) Dla mnie zdecydowanie ten pierwszy. Zresztą, każdego chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej do gustu przypadła mi ta owsianka, wygląda naprawdę pysznie a w dodatku jest zdrowa!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne pomysły na śniadanie! Coś zdrowego i smacznego, czyli idealne połączenia. Na pewno spróbuję :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikane, super jest ta serio :)
    Cóż za pyszności :)
    Klikniesz u mnie będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wygląda ta owsianka :)
    Poklikałam

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ale pyszności.. aż ślinka cieknie :)))

    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś weganką?

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia :)
    + poklikałam :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. nienawidzę owsianek:(
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam na relację z pobytu w Bułgarii, a może i ty tam się wybierzesz! x

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja cie wszystko musi być takie pyszne *.* woow muszę wkońcu zrobić sobie jakieś pyszne śniadanko :3 na pewno skorzystam z Twoich pomysłów *.*
    Obserwuje :*
    gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejku, nie wiem na którą wersję śniadania się zdecydować! haha :D Poklikałam :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygląda to wszystko pysznie ;)
    Pozdrawiam :)
    I zapraszam na mojego bloga
    http://zanetta44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. super pomysły ;)
    chyba jutro przygotuję takie śniadanie :D
    baaardzo proszę o klikanie w linki :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie cierpię owsianki, ale owoce jak najbardziej. Kiwi! W tym roku niestety za bardzo nie miałam okazji ich jeść, a jak trafiałam to na kwaśne, więc jestem trochę zawiedziona i zrozpaczona, bo to naprawdę świetne owoce. A truskawki to w ogóle, nie mam pytań. Ile tego dobrodziejstwa można w siebie wcisnąć to aż nie do pomyślenia.
    Jeśli chodzi o jedzenie dla wegan to nie rozumiem jak oni mogą tak bez mięsa i produktów ze zwierząt, ale podziwiam za silną wolę! :)

    Zapraszam do siebie. Zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam apetycznie wyglądające śniadania. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Borówki, banany!! :D Świetne śniadanka :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko wygląda smakowicie, ale najbardziej przypadł mi do gustu przepis na tosty z bananami. Poklikałam i liczę na rewanż: KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  44. przepis na pancakes mi się podoba. ostatnio mam ogromnego smaka na takie coś :D
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wygląda pysznie :3 A zwłaszcza ten pierwszy spróbowałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie pyszności! Najbardziej przypadła mi do gustu owsianka-sama często na śniadanie jadam owsiankę;>

    Poklikałam, buty są mega!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ojeju jak przepysznie wygląda *.* chyba spróbuje zrobić to pierwsze :D .
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    Emotikon smile
    MÓJ BLOG-KLIIK
    Kliknęłam :D zrobisz to samo?

    OdpowiedzUsuń
  48. Dobre pomysły :) Widzę, ze lubisz len mielony, ja się na niego czaje.
    Zapraszam do mnie, u mnie również można znaleźć propozycje śniadaniowe!
    www.t-run.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe i kuszące przepisy, na pewno z czegoś skorzystam już jutro! :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale smakołyki !!!!
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie pomysły wyglądają smakowicie :) Na pewno spróbuję wszystkich i zacznę już od jutra rano, haha.
    A w wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Najbardziej podoba mi się pomysł z owsianką, napewno spróbuję :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)
    modonistka12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystko wygląda przepysznie o jejku
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. kiwi z truskawkami wygląda pysznie chyba się skuszę na takie śniadania http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapomniałam całkiem o tym chlebku a tak go kochałam jak byłam mała !
    Podsunęłas pare dobrych pomysłów, bo moje pomysły śniadaniowe już dawno się skończyły:(

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepis na owiankę - idealny, to, co lubię najbardziej!

    COCOCHINES BLOG

    OdpowiedzUsuń
  57. great post!
    GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Mmm, jakie pyszności! Na pewno skorzystam z przepisów!
    Poklikałam również w linki! :D
    _____________
    dodaje sobie twój blog do zakładek i będę wpadać często!
    chciałabym również zaprosić cię do siebie na ✿♡na queenxfangle.blogspot.com♡✿
    może mój blog też ci przypadnie ♡ akurat dziś dodałam nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  59. ale mi narobiłaś ochoty tymi pysznościami :)) na pewno spróbuję coś zrobić sama :)
    zapraszam do siebie richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. poklikane,prosze o rewanż http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/2015/08/tunika-i-torebka-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  61. pychota :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale cudownie to wygląda! Musi być pyszne <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Mniam wszystko wygląda smakowicie, ale chyba najbardziej przypadł mi do gustu ten ostatni :) Zrobię na 100%
    Obserwuje!

    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. poklikane :)

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście?
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo podobają mi się Twoje propozycje śniadania, więc ten post jest już w moich zakładkach! ;)
    Jeansowa spódniczka jest genialna!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Az sie zrobilam glodna! Super <3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Wygląda pysznie ♥
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam :) . skajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo pyszne śniadania! Super blog! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post na blogu! Jeśli sie spodoba to mozecie skomentować i zaobserwowac bloga! BUZIAAK! <3
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  69. Własnie czytam ten post jedząc chipsy w łóżku haha ale na pewno kiedyś któryś pomysł wykorzystam!
    Obserwuje! :)

    Zapraszam do mnie i jeśli ci się spodoba zostaniesz na dłużej? x
    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/2015/08/przeprowadzka-trudne-zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Wygląda przepysznie!! Bardzo fajny post :)
    Zapraszam do mnie - http://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Pancakes ♥ Musiałabym ten przepis wypróbować :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne te pomysły!
    Najlepsze chyba te pancakes'y <3 Ale te kromki również interesujące :)
    Zapraszam w wolnej chwili :)
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. wygląda przepysznie ,muszę wypróbować, świetny blog!
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  75. Oryginalne pomysły ;) pychaa ;*

    http://poozytywna96.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo ciekawy pomysły! Znane przepisy ugryzione w zupełnie nowy sposób. Podoba mi się. :)
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  77. Colourful Oatmeal wygląda smakowicie !
    Poklikałam ♥

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Wow, kiedyś wypróbuję! :)

    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Lubię tego typu posty, dlatego u mnie się pojawiają!
    CIY DIY MMM :)
    Coś z tego wykonam!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  80. Jeejku jaki świetny blog. Chciałabym zrobić cokolwiek z tych śniadań na śniadanie, ale nie mam nic z tego, co do tego potrzeba, a czasami jak mam, to brak motywacji :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga.
    Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz.
    http://vikk-vika.blogspot.com/
    Zapraszam wszyyystkich na wspólną obserwację :3

    OdpowiedzUsuń
  81. Tak bardzo zdrowo! :D
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo Oryginalne pomysły
    eveythinggnothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. bardzo ciekawe pomysły na śniadanie i wakacyjne
    uwielbiam miec kolorowy talerz
    mam wrazenie ze cos sie na nim dzieje i zdjadam go samym wzrokiem
    http://szarpana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Genialne zdjęcia! dziewczyno, ze też tak późno na ciebie trafiłam! tak malo jest fajnych blogow, ktore prze wszystkim maja dobre zdjecia, zostaje! a wege tosty, zrobie sobie na sniadanie!

    dodaje do obs!
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Wszystkie pomysły świetne! :)
    Oczywiście poklikałam ;)
    Mój Blog – klik!
    Jeśli masz ochotę prosiłabym o kliknięcie w banner! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. muszę wypróbować , bo akurat się odchudzam i właśnie poszukiwałam takich przepisów ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  87. Musze wypróbować twoje przepisy :) Ale mi smaku na borówki narobiłaś no!

    Może mnie odwiedzisz?
    www.my-seamless-life.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. tak pięknie to wygląda, że aż szkoda byłoby jeść :D
    blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  89. Ta owsianka wygląda obłędnie :) Aż chce się zacząć zdrowe odżywianie :D

    Zapraszam - banana-smiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Cóż za pyszności! Aż zgłodniałam :) Cudownie przygotowałaś ten post.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  91. Genialne pomysły na śniadania! Aż zgłodniałam! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  92. Genialne pomysły na śniadania! Aż zgłodniałam! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  93. Ty ciagle masz jakies nowe pomysly na tak ladne sniadania, ze szok :d
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczne śniadanie *=* Moje poranne śniadanie zazwyczaj jest smaczne, ale nie takie śliczne hehe
    thekisho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Mniam ♥
    Poklikałam :)

    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Wszystkie wyglądają tak pysznie, ale chyba pancakes'y najlepsze ;)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Poklikane:) Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Zdecydowanie jestem fanką pancakes'ów i owsianki ^^ Przepisy wypróbuję w domu i zrobię niespodziankę rodzicom.Jako ,że nie jestem za dobra w gotowaniu,to te przepisy są proste więc sądzę,iż nawet ja sobie z nimi poradzę. :D Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Pancakes, jestem ich ogromną fanką! *.* Oprzeć się im nie umiem! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  100. ale zgłodnialam. chyba pankejki najchetniej bym zjadla!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Zachęciłaś mnie do zmiany starych dobrych płatków na coś dużo lepszego :3
    Pozdrawiam Julka ♥ Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja ostatnio cały czas jem chleb w jajku,haha :D
    Poklikałam :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. mniam mniam mniam!
    Pozdrawiam :* -> http://szanellaa.blogspot.com/ <-

    OdpowiedzUsuń
  104. Wszystko wygląda przepysznie, ale strasznie nie lubię jeść słodkich rzeczy na śniadanie, więc wątpię żebym spróbowała. :<

    http://crazyartbyjenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. pysznie wygląda, wypróbuję przepis na naleśniki!
    obserwuję, i zabieram się do czytania reszty bloga :)
    zapraszam -> wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. pysznie wygląda, wypróbuję przepis na naleśniki!
    obserwuję, i zabieram się do czytania reszty bloga :)
    zapraszam -> wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Pycha , muszą być na pewno pyszne :))
    Któryś z tych pomysłów na pewno wykorzystam.
    Zapraszam Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  108. Poklikałam. Ale wszystko smakowicie wygląda. Mmmmm. Świetna seria!! : )

    pozdrawiam, http://strange-is-so-cute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. mi dosłownie nigdy nie udało zrobić się dobrych pankejków, zawsze się przypalają albo coś innego się z nimi dzieje, bardzo lubię jeść na śniadanie owsiankę z różnymi owocami, robie to prawi tak jak ty, ale zawsze daję trochę mniej płatków owsianych bo 5 łyżek to dla mnie jednak za dużo :D
    fajny pomysł na serie, obserwuję :)
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. super opcje a do tego jeszcze wegańskie :) teraz na wakacjach robię sobie fajne śniadania bo rano mam dużo czasu, dodaj jakieś szybkie przepisy, które przydadzą się na roku szkolnym ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Najbardziej spodobała mi się propozycja 1, aż kiedyś spróbuję :)
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Najbardziej podoba mi się pomysł z owsianką :)
    Idę się zabierać za śniadanko ! :D ( co z tego, że jest 11 .. :P )

    http://i-lived-and-died-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. MMm wyglądają przepysznie ! :*

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Świetny post. jak i również blog! Dodaję do obserwowanych!
    http://paulasblogx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Świetne przepisy :)
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Poklikałam u Ciebie!
    dowód: buty - $53.99
    Mogę liczyć na to samo u siebie? ;)
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  117. Jak to wszystko słodko i smacznie wygląda! I banany - moje ulubione owoce :) Jestem zauroczona

    Pozdrawiam
    BLOG CORINQ

    OdpowiedzUsuń
  118. Owsianka i pancake'i wyglądają smakowicie :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  119. Jakie pyszneeee ♥
    zakochałam się!
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  120. Uwielbiam owoce na sniadanie! Szczegolnie banany i borowki mniam! :)

    Versjada (KILK)

    OdpowiedzUsuń
  121. Genialne pomysły na śniadanie!
    Najzdrowsze co można zjeść :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  122. Mi wszystkie przypadły do gustu. :D Super blog. Zajrzę częściej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  123. Pancake wyglądają ślicznie! :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Wszystko wygląda przepysznie. Muszę koniecznie spróbować ;3
    kreatywnablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Oo, zainteresowały mnie te 'pankejki' i tosty <3
    Poklikane!


    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  126. Na pewno wypróbuję :D
    zapraszam na jej bloga ------> http://martysiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Wszystko wygląda bardzo apetycznie! :) wypróbuję !
    http://inspirationsandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Świetne pomysły, chyba najbardziej spodobały mi się pomysły 2 i 3 :) Poklikałam, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  129. Pychota :) żebym jeszcze umiała takie zrobić.... :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  131. COLOURFUL OATMEAL ta propozycja najbardzije przypadła mi fo gustu jakośc nie wyobrażam sobie kanapki z bananem :D
    Poklikane jesli masz czas to proszę poklikaj również u mnie
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  132. Modyfikacja chlebka z jajkiem! Musi być pyszna ;)

    Poklikałam! Mogę liczyć na rewanż? http://dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Przepysznie wyglądają te 'naleśniki'! ♥

    Nowy post na moim blogu - http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  134. Świetny post i przepiękne zdjęcia! Bardzo chętnie wypróbowałabym wszystkie te przepisy :)

    P.S. Poklikałam w linki, czy mogłabym prosić o to samo, jeżeli to nie problem :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  135. Mmmm... te pancake wyglądają pysznie i to z jagodami! ♥
    Zapraszam na szkolne diy nootbook from clouds...
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  136. Ale to wszystko apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Poklikałam dla Ciebie . Możesz zawsze na mnie liczyć w tej sprawie :P
    Bardzo pyszne , chyba sama takie przygotuję :)
    Zaobserwowałabyś u mnie na blogu ? Możemy wspólnie , odpisz u mnie w kom :*
    http://tysia-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. O rany, super pomysły na jedzenie, na pewno wypróbuję!
    Poklikane, powodzenia!
    http://www.wanttobewatched.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  140. Świetny post, ciekawe przepisy! Obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: Mój Blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  141. Pomysły godne wypróbowania, wszystkie wyglądają smakowicie i są zdrowsze niż połowa typowych śniadań :)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  142. pychotka! :)
    nr 1 i 3 zdecydowanie dla mnie :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Nigdy nie chciały mi wychodzić pancakes, moze po Twojemu mi się uda :) Ciekawy post, śliczne zdjecia!

    www.paulinaratajczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Oczywiście owsianka <3 nowością jest dla mnie lniane jajko :-D w niedzielę wypróbuję wegańskie pancakes - strasznie ciekawi mnie jak smakują.
    Pozdrawiam! :-)

    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.