Chcę być inny niż wszyscy! - powiedzieli wszyscy

08:45 Talla 132 Comments

Oryginalność - cecha, którą chciałby mieć każdy. Mogę się założyć, że większość osób, marzy o tym, żeby wyróżnić się z tłumu. Czymkolwiek.
Zabłysnąć, pokazać innym, że jest się lepszym, fajniejszym.
Po prostu oryginalnym.
Jednak niewiele osób stosuję dobrą taktykę.
Większość idzie tą niezbyt odpowiednią, podobną drogą. Próbują osiągnąć oryginalność przez kupowanie nowych ubrań, które są teraz modne, noszenie markowych butów, dodawanie poetyckich cytatów pod każdym zdjęciem, posiadanie iPhone'ów itd.
Wierząc, że w ten sposób będą oryginalni. 
Złudne.
Pomyślmy. Skoro każdy pójdzie tą drogą, to chyba każdy będzie podobny, czyli z oryginalności nici. Znowu wszyscy będą robić to samo, nosić to samo i zachowywać się podobnie.
 Słaby sposób na bycie oryginalnym.
Istnieje drugi, o wiele lepszy, skuteczniejszy, ale nie każdy na niego wpadnie, nie każdy jest na tyle odważny, żeby się go podjąć.
Bycie sobą.
Jest tyle ludzi na świecie, każdy jest inny. Tylko sami ludzie sprawiają, że robią się podobni. Zakładają maski, udają innych, a ukrywają siebie, nawet po to żeby stać się oryginalnym.
Po co?
Wystarczy po prostu zdjąć tą maskę i pokazać siebie.
Ale ludzie się tego boją. Chcą być oryginalni na siłę, ale jednocześnie boją się odrzucenia gdyby mieli pokazać prawdziwą twarz. 
A bycie prawdziwym sobą jest bardzo ważne. Na pewno wiąże się z tym, że ludzie mogą czasami dziwnie na Was patrzeć, czasami coś powiedzieć, zaśmiać. W końcu ludziom nigdy nie dogodzi.
Ale to tak naprawdę jest ta oryginalność, której wszyscy się domagają. 
Bo będąc sobą, jesteś inny od wszystkich. 
Ja się nie boję tego pokazać.

A Ty?









t-shirt - KLIK?
shorts - H&M
espdarilles - H&M



132 komentarze:

  1. Niestety, teraz cięzko byc oryginalnym.. swietny post! :) pozdrawiam, ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nas jest oryginalny! Każdy z nas wyróżnia sie z tłumu nawet jedną cechą, ale niestety niektórzy chcą być tacy jak inni... Fazowe skarpetki ci powiem :D

    https://www.youtube.com/watch?v=yeaLKheTuWo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie boję się pokazać prawdziwej siebie :)
    Wolę, by ktoś nie lubił mnie za to jaka jestem niż uwielbiał osobę, którą bym udawała.. :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą..Niektórzy chcąc byc oryginalni np. ubierają sie w ciuchy, które nawet im się nie podobają. Za wszelką cenę chcą byc inni, że zapominają jacy są naprawdę-jedyni w swoim rodzaju.
    Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, ten t-shirt jest genialny :D poza tym tytuł posta tak bardzo prawdziwy :)
    ♥ donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z hippie #OOTD! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia, świetna bluzka ! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. spędziłam ponad godzinę przeglądając wszystkie Twoje starsze posty i dosłownie zakochałam się w tym blogu. Obserwuję na 1000%. Piszesz świetnie, zdjęcia również robisz idealne a ogólny styl bloga naprawdę przypadł mi do gustu... właśnie tego typu strony najbardziej lubię więc szczerze życzę Ci dalszej weny do pisania:)
    http://olkkaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bycie sobą to jest najważniejsze, śliczne zdjęcia :)

    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna koszulka! ♥ i skarpetki też :D

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację. Trzeba być sobą, aby być oryginalnym :)
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko jest być oryginalnym!
    Świetny post :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie

    delightlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest tyle ludzi i kazdy jest od siebie rożny ale czasami tego nie widać, bo jak powiedziałaś podążamy z moda, a 'ubranie się' w samego siebie będzie o wiele lepsze :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie marzyłam o tym, by być oryginalną, inna od rówieśników, bo zawsze wiedziałam, że taka po prostu jestem. Zawsze byłam sobą nikogo nie udawałam, nie podążałam za trendami i oto jestem - zupełnie oryginalna ja!

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bycie sobą jest najważniejsze, nie warto naśladować innych. Zgadzam się z tobą! Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog! <3 na pewno będę często wpadać, jeśli chcesz to możemy zaobserwować ;) zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam i zamieściłam dzisiaj swój pierwszy post: http://olabugaj.blogspot.com/2015/08/wrocaw.html ;) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bycie sobą est piękne! Nie ma na świecie drugiej takiej samej osoby, jak my sami! Naśladując kogoś stajemy się głupią podróbką! A tak to jesteśmy jedyni w swoim rodzaju! Świetnie wyglądasz! Zakochałam się w tych skarpetkach!
    Miłej reszty wakacji Ci życzę!
    Zapraszam Cię też do mnie! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bycie totalnie orginalnym wymaga trochę pracy ale da się zrobić:)
    Jednak trudno jest "mieć swój indywidualny styl" ubierając się w sieciówkach i jeszcze mieć problemy, że ktoś kupił to samo.

    http://xhospital-beds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny post, dał mi trochę do myślenia :)
    śliczne zdjęcia!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia i śliczne ubranka jeju :)))))))

    majkaofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. większość ludzi chcąc być oryginalnym idzie właśnie tą pierwszą drogą, głupie, ale sama tak robiłam...
    teraz chcę być sobą i myślę, że nią jestem :)
    świetna koszulka <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Racja, teraz dużo osób stara się być na siłę oryginalnym, a tak naprawdę staje się taki sam jak inni. Trzeba być po prostu sobą :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Bez względu na to co się dzieję zawsze staram się być sobą, chociaż muszę przyznać, że trudno mi jest się odnaleźć w tym zwariowanym świecie, wokół nietolerancyjnych ludzi..

    Śliczne zdjęcia i bardzo pomocny post dający do myślenia :* ♥

    PS. Kocham te skarpetki !! ♥ :D

    http://i-lived-and-died-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bycie sobą jest najważniejsze, chociaż czasami o tym zapominam ♥
    Jesteś bardzo ładna :)
    Super post ! Zapraszam do siebie. Liczę że zostawisz jakiś ślad u mnie po sobie.

    Pozdrawiam Alicja!
    Zapraszam na mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. W 100% zgadzam sie z postem :) A co do zdjec to sa sliczne <3

    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. W tych czasach tak na prawdę ciężko być oryginalnym szczególnie przez noszenie markowych rzeczy czy iphonów. Teraz wystarczy być sobą, na świecie nie ma drugiej takiej samej osoby jak my sami :) I tego się trzymajmy, nie bójmy się pokazać, takimi jakimi jesteśmy. Tego się trzymam :) Super bluzeczka.

    olivia-olivviaa.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam ske :) ja staram sie nosic to co mi sie podoba, nie mysle o tym czy bede oryginalna czy nie bo nie na tym mi zalezy :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kazdy chce być orginalny;)

    http://zanetta44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz całkowitą rację! Najważniejsze jest po prostu BYCIE SOBĄ - przecież nie mamy żadnej kopii siebie, nikt nie będzie w 100% jak my.

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dobre slowa! Spodobał mi się post :)
    Zapraszam na najnowszego posta na moim blogu , o miłości ♥ - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super koszulka i tekst. Fajnie się Ciebie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim zdaniem każdy z nas jest oryginalny sam w sobie, więc nie potrzeba niczego udowadniać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się w 100%. Czasem tak się zastanawiam, po co ludziom te maski?
    Świetne zdjęcia <33 No i fajne skarpetki :D Kliknęłam w koszulkę, tak dla pewności kosztuje ona 4,99$
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post! Ja staram się być sobą, ale nie wiem czy mi to zawsze wychodzi..
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z tobą ja też nie boję się tego pokazać
    śliczna bluzka kliknęłam :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hm moim zdaniem najlepiej znaleźć coś po środku. Nie warto podążając ślepo za tłumem, ale też całkowicie się od niego odciąć nie jest dobrze. Warto robić to, co uważamy za słuszne i dążyć do szczęścia, spełniania naszych marzeń, żyć tak jak tego chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. To prawda, ludzie idą do oryginalności tą samą ścieżką co każdy... :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Taka trochę... bolesna prawda :/
    Nie w każdej sytuacji zachowuję się tak jak JA.

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Bo dużo osób boi się być wyśmianym. Ja od jakiegoś czasu bardzo ograniczyłam użycie masek, a w planach mam ich całkowite wyrzucenie :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Podążając za modą, trendami nigdy nie wyróżnimy się z tłumu i nie pokażemy siebie. Dlatego warto robić wszystko PO SWOJEMU :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne zdjęcia!:)
    moim zdaniem oryginalność w tych czasach to niespotykana zaleta(?)
    mój blog <- zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgadzam się z Tobą w 100%. Ludzie próbują być oryginalni, lecz niestety wszyscy w taki sam sposób. Oryginalnym można być tylko będąc sobą, mimo, że boimy się odrzucenia, powinniśmy pokazać innym naszą prawdziwą twarz.
    Piękne zdjęcia ;)

    Obserwuję!
    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ludzie chcą być inni, oryginalni. Ale wystarczy być sobą, nikogo nie udawać, a w ten sposób jesteśmy wyjątkowi. Śliczna stylizacja. Piękne zdjęcia. Cudowna koszulka i skarpety. Zakochałam się w tych skarpetkach *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Naprawdę mądry post :) Prawdą jest, że każdy niby chce być wyjątkowy, ale wiele ludzi krytykuje choćby najmniejsze odstępstwo od reguły.

    Zapraszam też do mnie 
    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze zapomniałam! Masz genialne skarpetki :D *-*

      Usuń
  45. Zakochalam sie w tej bluzce.
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1
    Zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo motywujące słowa :)
    Nie warto iść za tłumem, tylko za sobą.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobrze piszesz!
    Zapraszam na mojego bloga.Nie jest on typowym blogiem modowych.Pisze tu o moich przemysleniach:)
    Obserwuje i licze na to samo:)
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Także jestem tego samego zdania, jeśli człowiek chce być oryginalny musi być po prostu sobą, nie ma innego wyjścia. Nie ma na świecie drugiej TAKIEJ SAMEJ osoby jak my. Powinniśmy to doceniać i rozwijać siebie, swoje pasje czy nawet ubierać się w swoim stylu a nie w to, co jest aktualnie modne.
    Bardzo pouczający post, fajnie się czytało. Masz genialne nogi :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja jestem sobą i uważam, że to moja największa zaleta. :) Świetne zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Racja. Jeżeli chce się być oryginalnym należy być po prostu sobą. Niestety niektórzy ludzie, którzy chcą być oryginalni nie robią nic w tym kierunku, aby stać się takimi. Boją się, że bycie sobą nie zostanie przez innych zaakceptowane. Przykre, ale cóż tacy już jesteśmy. Zdanie innych, a nie własne szczęście ponad wszystko, chociaż są wyjątki :))

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. masz rację, na oryginalność jest tylko jeden sposób: być sobą! ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. W tych czasach każdy mówi, że chce być inny niż wszyscy a w rezultacie wychodzi dużo "sobowtórów".

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo mądry post ;) http://themessofbookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz zupełną rację,najważniejsze to być sobą ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/08/przeglad-sklepu-dresslink.html - Mogłabyś poklikać i pomóc? Czeka tam konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakie świetne skarpetki! :) dobrze mówisz - jeśli chodzi o tą oryginalność :) najlepiej być sobą!

    www.lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja zawsze jestem sobą i nie naśladuję kogoś innego. Bardzo ciekawy post.

    Obserwuję i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczna stylizacja :)
    kliknęłam
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne zdjęcia, super post ! :)
    Mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki w moim ostatnim poście ?

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja zawsze jestem sobą! :)
    Kliknęłam :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Każdy powinien być sobą jednak teraz trudno sobą być

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja dotychczas przez jedną osobę nie mogłam być sobą, ponieważ ciągle mnie stopowała i zakazywała czegoś. Nie potrafię udawać nikogo innego i w końcu się przełamałam i już nikt taki nie zatruwa mi życia :) Mogę być taka jaka jestem i bardzo się z tego cieszę

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  62. Trzeba być sobą :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Każdy jest niepowtarzalny, oryginalny, ale przez chęć bycia oryginalnym na siłę ludzie są identyczni. Dlatego lepiej być normalnym, zwykłym szarym człowiekiem. Wtedy jest się oryginalnym, bo wszyscy wokół błyszczą, świecą się od fleszy swoich iPhonów :).
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne skarpetki! :D
    Żeby być oryginalnym, najczęściej wystarczy być w 100% sobą :)
    Pozdrawiam, Cami :)
    http://camikowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Każdy chce być modny. Bycie oryginalnym jest modne. Koło się zamyka ;D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. W dzisiejszych czasach trudno być oryginalnym. Każdy patrzy na każdego i myśli "co powiedzą inny"

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  67. świetny post!

    http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Czasem boję się, że zostanę źle odebrana, ale staram się być sobą! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  69. zdecydowanie, ciążko być orginalnym :) zapraszam do mnie, jesteś miel widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. super te skarpetki!
    http://polowcia--blog.blogspot.com //nowy post, a w nim mini konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgadzam się z tym, warto być sobą i nie podążać za tłumem. Zapraszam do mnie : adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Poruszyłaś dość złożony problem, dobrze sobie z nim poradziłaś. Ja osobiście nie przywiązuję zbytniej wagi do oryginalności.
    Świetne skarpetki ;)

    fredzia-leprechaun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Super wpis!!!!!
    Zapraszam do mnie
    obserwacja za obserwacje?
    verlooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny post, genialny blog i oczywiście piękne zdjęcia, mega mi się spodobały ! :) Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  75. A mi się wydaje, że teraz każdy chce gdzieś "pasować" ;d

    OdpowiedzUsuń
  76. Mądrze napisane! Cudowne skarpetki i w ogóle cała jesteś piękna <3

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  77. Zdjęcia są megaaa, super te skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne skarpetki. Niestety, ale żyjemy w takich czasach, że nie posiadająć IP albo markowych butów stajemy się niczym dla rówieśników. Ludzie potrafią być straszni, nie licząc się z uczuciami innych.
    Bycie sobą to faktycznie jest oryginalność, nigdzie nie znajdzie się osoba, która będzie/jest identyczną, dla niektórych gorzej z realizacją, ponieważ trudno znaleźć im w sobie to COŚ czym będą się wyróżniać od pozostałych.
    Pozdrawiam

    roksana-kedzierska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Jest to naprawdę trudny temat. Każdy jest inny i według mnie zachowywanie się naturalnie i bycie oryginalnym jest godne pochwalenia.. Ale często boimy się opinii..

    http://dailx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny post..zgadzam się z tobą w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Masz w 100 % rację ,dziś też dużo ludziom narzuca reklama i przez to stajemy się przez nią ogłupiani i do końca sami nie wiemy kim jesteśmy ,najlepiej jest trochę odciąć się od ślepego gonienia za modą a zajrzeć w głąb siebie i zacząć instynktownie wybierać ubrania w czym czujemy się najlepiej ,wtedy na pewno odnajdziemy w sobie tą oryginalność :)
    Świetny post i bardzo pozytywne zdjęcia<3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetny post <3 i blog , można się w nim zakochać
    Pozdrawiam
    http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Czasem bycie sobą jest najbardziej oryginalne. Teraz wszyscy są tacy sami i przez to nie da się rozróżnić kto jest jaki naprawdę. Super koszulka ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetna stylizacja i świetny post ! W 100 % się zgadzam . Trzeba być soba :)
    Zapraszam do mnie --> http://simply-by-weronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. bardzo fajny post, strasznie podoba mi się twoja bluzka! obserwuje :)
    http://vnatalieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. zgadzam się, lepiej być innym niż wszyscy :)
    tak btw. fajne skarpety :')

    mój blog- [klik]♥

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgadzam się z tobą! :)

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgadzam się z tym postem, ja również staram się być sobą, ale jak wiadomo nie zawsze wychodzi..

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Dobrze powiedziane! I świetne skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Każdy jest inny,takie mam zdanie:) fajne zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczne zdjęcia :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczniutkie te zdjęcia, obserwuje :)
    www.kammad11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetny post, własnie przez to, że jestem inna(bo jestem sobą) strasznie zwracam na siebie uwagę... ludzie czasem dziwnie się patrzą haha xD

    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  95. ten post jest taki prawdziwy...


    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Bardzo proszę!:)
    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja też nie boję się pokazać prawdziwej siebie, wyróżnić się z tłumu, to nic takiego być sobą. Nie ma co zwracać uwagi na innych, którzy nas nie doceniają takich jacy jesteśmy. Bycie sobą- to jest właśnie ta najlepsza oryginalność :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  97. Oryginalność to coś co każdy posiada, niestety nie każdy chce to pokazać. Dobrze napisałaś, że wiele osób podąża za obecnymi trendami - a czy to jest oryginalne? Idą jak głupie kozy za tłumem... Tak właśnie widzę "teraźniejszy sposób bycia oryginalnym".

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetny post ;)
    zapraszam do mnie nowy post http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Dzisiejsza oryginalnośc objawia sie tym że każdy nosi sportowe buty i bluzy i myśli że jak ma znaczek to jest oryginalny , fajny . A najbardziej żenujące jest gdy ludzie kupują butow żeby nie byc gorszymi .
    Piekna sesja i cudny blog ! A skarpetki genialne *.*

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Taki prawdziwy tytuł. :') Zupełnie jakbym widziała swoje myśli.
    Ile ja znam takich osób, które twierdza, że są inne, a niczym się nie wyróżniają.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Niektórzy sa w stanie poswięcić wszytsko, żeby tylko mieć na nogach firmowe buty. W dzisiejszych czasach ciężko być sobą, gdy ktos nosi gorsze rzeczy często jest wysmiewany w społeczenstwie. Smutne, ale niestety prawdziwe ; c
    Piękny blog, z przyjemnoscią obserwuję ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. przesliczna stylizacja, a w szczególności bluzka! obserwuję :*
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgadzam się z tobą w 100%! Chcesz być oryginalny? Bądź sobą! Jakież to proste, a zarazem okropnie trudne... Czasami chce być sobą, ale udaję kogoś zupełnie innego. Wiesz o co mi chodzi. No cóż.
    Ale zawsze staram się być sobą. :)
    http://lifebysuzan.blogspot.com/
    http://dekorujizmieniajzzuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja nie pragnę być inna, wystarczy mi zostać w 100% sobą:) Super napisany post i ładna stylizacja!

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Nowy post na TWINS LIFE- klik

    OdpowiedzUsuń
  105. Fajny i ciekawy blog! Super zdjęcia!♥ Zapraszam do mnie i do obserwacji!
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Śmieszne skarpetki :D A co do oryginalności to zgadzam się z Tobą, kliknęłam w link ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Najlepiej być sobą ;) Świetna stylizacja i zdjęcia *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja nie boję się być sobą, chociaż nie ukrywam jeszcze do niedawna nie potrafiłam, zaszywałam się pod swoją maską i odcinałam od świata, teraz wiem, że to był duży błąd i teraz, będąc sobą jestem w końcu szczęśliwa :))
    Cudownie piszesz, wspaniały blog :*
    Obserwuję ^^
    Kliknęłam :>
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Mądry post, ja jestem sobą ! :) Jak się komuś nie podoba to trudno,lepiej być sobą niż kimś udawanym,czyli nikim :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę. :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  110. Śliczna bluzeczka ;)
    Obs za obs jeśli tak zaobserwuj mojego bloga pod nowym postem dodaj komentarz gotowe i zostaw link do swojego bloga a ja zaobserwuję ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  111. fajne skarpetki :)
    będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie :)
    http://martienna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. dobrze napisane tyle osób chce być orginalnym a u jak zwykle klapa.
    śliczna jesteś :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja zawsze próbuję być sobą nie przejmuję się opinią innych na mój temat że mam to zrobić i to ,ja mogę to zrobić ale nie muszę :)


    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Ja zawsze staram się być oryginalna, często podobają mi się specyficzne ciuchy, biżuteria itp. Chociaż mam iPhone'a jak wiele osób, co czyni mnie "mainstreamową".. ;)
    Mądry post, daje do myślenia.
    A na dodatek śliczne zdjęcia!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja wolę być sobą, niż maną koipą kilkuset ludzi... Właśnie mi idzie ta bluzka! ^,^ ŚLiczne skarpetki! :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Boska ta bluzka! świetny post dający coś do myślenia i zmusza do rozważań nad sensem swojej egzystencji :)
    buziaczki, verravoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Według mnie oryginalność między innymi polega właśnie NIE na tym, aby nosić MODNE i MARKOWE ciuchy, tylko, żeby poszukać czegoś unikatowego, a nie tego, co mają prawie wszyscy.

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja też uważam , że trzeba być sobą, żeby być orginalnym :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.