How to learn English?

23:34 Talla 111 Comments

Język angielski. Międzynarodowy język, którym posługuje się dosłownie wszędzie.
Nie wiem co o tym zadecydowało, ale tak jest.
I tak naprawdę bez tego języka, w dzisiejszych czasach się nie obejdzie.
Teraz angielski jest wymagany wszędzie. Także, choćby nie wiadomo jak człowiek chciał, nie ucieknie od tego.
Tak czy siak trzeba będzie się go uczyć.
Na pewno nie wystarczą same lekcje w szkole. No, chyba że macie kilkanaście godzin angielskiego w tygodniu. Jeśli tak, to sprawę macie ułatwioną. Jeśli nie, trzeba sobie jakoś radzić.
Także, jak to robić? Jak się uczyć, żeby się nauczyć?
Oto kilka moich sposobów.

♪ czytaj
...artykuły, gazety, książki, blogi w języku angielskim. Zrezygnuj na chwilę z polskiej literatury, usiądź w wygodnym fotelu z filiżanką angielskiej herbaty i sięgnij po angielską lekturę! Nie musisz od razu rzucać się na głęboką wodę i kupować serii książek w języku angielskim. Zacznij od krótkich artykułów zamieszczonych w internecie. Z czasem zyskasz ochotę na coś więcej!

♪ szukaj sensu, a nie pojedynczych słówek
Czytając coś w języku angielskim, nie wstukuj każdego pojedynczego słówka którego nie znasz do tłumacza. Przeczytaj całe zdanie jeszcze raz i spróbuj znaleźć sens. Ważny jest tu całokształt zdania, dzięki któremu sama domyślisz się co oznacza akurat to słowo. Dopiero teraz możesz się upewnić sięgając po słownik :D

♪ oglądaj
...filmy, filmiki, seriale. Spróbuj włączyć swój ulubiony film w języku angielskim. Znając go na pamięć, będziesz mogła skupić się tylko na języku angielskim, zamiast dodatkowo doszukiwać się jeszcze głównego tematu filmu. To duże ułatwienie :D

 słuchaj
...piosenek, audiobooków czy innych czytanych tekstów. Wydrukuj słowa swojej ulubionej piosenki i słuchając ją kolejny raz, zwróć uwagę na słowa. Może uda Ci się wyłapać zdania, których nigdy wcześniej nie słyszałeś słuchając jej wcześniej? A może piosenka, którą uwielbiałaś okaże się być kompletnie bez sensu? Sprawdź!

♪ mów, nawet do siebie
Nie nauczysz się mówić po angielsku bez...rozmowy. Nie masz towarzysza do takich konwersacji? Nie szkodzi! Zawsze możesz mówić...sam ze sobą. Brzmi dziwnie, ale co tam! Na chwilę poczuj się jak znany zagraniczny dziennikarz, youtuber czy kucharz i zacznij mówić :D

♪ czatowanie to też dobry pomysł
Jest wiele stron, aplikacji przez które można czatować z ludźmi z różnych krajów. Pisząc w ten sposób, nie tylko uczymy się języka, ale poznajemy również inną kulturę a także nieraz używane teraz często skróty od niektórych słów :)






t-shirt - KLIK?
shorts - H&M
sandals - CCC


Oczywiście poza wymienionymi wyżej sposobami, najlepszym pozostaje jednak przebywanie wśród ludzi o kulturze angielskiej. Nieważne jakiego języka się uczymy, jest to zdecydowanie najlepsza metoda uczenia się języka. Jednak jeśli nie mamy takich możliwości, pozostaje nam radzić sobie samemu właśnie w takie lub inne sposoby :) Dla chcącego nic trudnego!

A wy, jak uczycie się języków?

-------------------------------------------------------------

Zapraszam Was jeszcze na bloga Kamila, który ostatnio zaproponował mi wywiad. Naprawdę przemiły chłopak, koniecznie zajrzyjcie!
http://littleheartboy96.blogspot.com/

111 komentarzy:

  1. Ja zamierzam się teraz bardziej spiąć z nauką tego języka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie masz rację, że Angielski to teraz najpopularniejszy język na świecie. Ciekawi mnie tylko czemu tak jest :c
    Świetna koszulka. Kliknęłam.

    zapraszam Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog!
    obserwacja za obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega stylizacja, podoba mi się jak prowadzisz bloga.
    A tu link do mojego http://ronsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za komentarz u mnie na blogu, to wiele dla mnie znaczy :) przydatne rady dotyczące języka, na pewno skorzystam! :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. W drugiej klasie gimnazjum miałam 6 na koniec, a w trzeciej już tylko 5.. Teraz jeszcze się opuściłam, musze się poduczyć, bo ide do nowej szkoły i pewnie będę miała testy czy iść na podstawe czy rozszerzenie:)

    Byłabym wdzięczna za poklikanie u mnie x
    pozdrawiam, anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm Twoje rady sa świetne, chyba serio zacznę się tak uczyć przed rozpoczęciem roku jeszcze :) !
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie mi języki przychodzą łatwo. Na przykład wczoraj kolega dał mi do przeczytania tekst po hiszpańsku i to było całkiem proste :) Angielski to na prawdę łatwy język i jeden z fajniejszych :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi niestety uczenie się języków przychodzi trudno :c Ale masz świetne rady!

    Mój blog - Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluzka ♥ Także super rady na pewno skorzystam :)
    Blog masz świetny jest bardzo ładny i przejrzysty. Obserwuję.
    Mam prośbę a ty samym proszę o pomoc czy mogłabyś kliknąć w linki w moim poście bardzo mi na tym zależny napisz jak a ja się odwdzięczę. Ola-Mylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez dwie ostatnie klasy liceum miałam po osiem godzin angielskiego na rok. Gdybym miała i drugie tyle nie nauczyłabym się tego języka perfekcyjnie. Na rozszerzeniu, do którego byłam przygotowywana uczono mnie najróżniejszych zwrotów, których - jak się później okazało - żaden normalny anglik w swojej rozmowie nie używa. Żeby dogadać się z ludźmi o obcym języku potrzeba jedynie odrobiny sprytu. Jeżeli nie znamy jakiegoś słowa, które jest niezbędne w rozmowie zawsze możemy spróbować je opisać. Natomiast, jeśli zależy nam na opanowaniu jakiegoś języka do perfekcji to Twoje rady są jak najbardziej przydatne. No i nie można zapominać, żeby pod żądnym pozorem nigdy nie próbować tłumaczyć polskich zdań na inny język, należy odrazu budować wypowiedź w obcym języku. :)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rady, bardzo ważna jest rozmowa w tym języku
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomocny poradnik, ponieważ aktualnie staram się uczyć języka angielskiego na wyższym poziomie. Może kiedyś wykorzystam twoje rady. :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy uczyłam się pierwszego języka obcego, traktowałam to bardzo poważnie. Ale potem zaczęłam po prostu bawić się jężykami.

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, ganialna stylizacja <3 Pozdrawiam cieplutko :*

    Mój Blog - klik!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje sposoby na uczenie sie języka są podane wyżej haha najcześciej uczę sie z piosenek, z czatów, książek ,czytania i gadam do siebie haha
    Pozdrawiam, świetny post! Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. To racja, dzisiaj nie ucieknie się od języka angielskiego. Na szczęście ja nie mam z nim problemu, polubiłam go, a na świadectwie miałam szóstkę! Aby go podszlifować skorzystam z Twoich rad ;)
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja doceniłam język angielski jak wyjechałam za granice i niektórych słow nie rozumialam, wtedy pojęłam jak warto się go uczyć. To jest klucz w naszym 21wieku! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. rady są świetne, na pewno skorzystam bo matura wielkimi krokami się zbliża :)
    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba najłatwiej jest się oswajać z językiem poprzez słuchanie piosenek i oglądanie filmów z napisami zamiast wersji z lektorem :) Ale wszystkie rady są dobre, fajny post :)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. po 10 latach nauki angielskiego, powiem, że gdybym zdała się tylko na to, co jest na lekcjach to pewnie nie skończyłoby się to dla mnie dobrze.. poza ciągłym słuchaniem muzyki i nauki tekstów, oglądaniem wywiadów z zagranicznymi idolami, 2 lata temu zaczęłam oglądać anglojęzyczne filmiki na yt.. teraz jest mi o wiele łatwiej i mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej :)

    http://baeionce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację, w dzisiejszych czasach nie uciekniemy od jeżyka angielskiego. Ja ten język bardzo lubię i z chęcią się go uczę :)
    Świetna stylizacja. :*
    Piękne zdjęcia!
    Będzie mi miło, jeżeli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fdobre pomysły ja sie udzo nauczyłam z yt ;D

    Zapraszam do mnie na rozdanie pudełka japońskich słodyczy

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatne radu! Ja właśnie w tym roku chciałabym się bardziej przyłożyć do tego języka :)

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydatny post i śliczny look :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo faje pomysły, ja jakoś nie mam specjalnej metody, robię Sobie tzw fiszki lub słucham piosenek patrząc na tekst. ;) Chociaż napewno wykorzystam coś co napisałaś powyżej. :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Rady bardzo przydatne, jednak na samym początku najlepiej oglądać bajki dla dzieci po angielsku. Mają łatwiejsze słownictwo i są bardzie zrozumiałe. Później można przejść do filmów ;)
    Śliczna bluzka! Kliknęłam ;)
    Zapraszam do mnie: http://asiaa-askaa.blogspot.com/
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydatne rady :D Ja zawsze miałam problem z nauką języków więc spróbuję się do nich zastosować ;3
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne porady, język angielski uwielbiam dlatego nie mam najmniejszego problemu z uczeniem się jego :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uczę się nowych slowek. Staram się jak oglądam serial z napisami wsluchiwac się także W to jak mówią. Czytalam nawet Zmierzch po angielsku i nie było tak zle. I oczywiście YouTuba oglądam.

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja kochma uczyć się języków, sprawia mi to ogromną przyjemność i oczywiście znam wszystkie wymienione sposoby, są znacznie lepsze niż zwykłe zakuwanie! Świetny post, bardzo motywujący.
    Chciałabym nauczyć się jeszcze kilku języków oprócz angielskiego, marzę o nauce francuskiego!

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne porady, ja robię podobnie. Idę do gimnazjum językowego, a uczę się (oprócz w szkole) 3 godziny w tygodniu. Dużo czytam po angielsku, oglądam seriale po angielsku i youtuberów zagranicznych.
    Często też gadam do siebie po angielsku :)
    Jak znajdziesz chwilkę, to zapraszam do siebie.
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja uczę się angielskiego z filmów i piosenek a mój brat z gier. Każdy ma jakiś psosób :)
    Piękne zdjęcia!
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kliknęłam :)) Cudowne zdjęcia :* Rady świetne, na pewno skorzystam w szczególności z gadania do samej siebie :D
    Mogłabyś poklikać również u mnie, jeśli masz wolną chwilkę? ^^
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo przydatny post :)
    Zdjęcia są piękne! Oczywiście kliknęłam :D

    Poleciłyśmy Twój blog u nas w nowym poście! IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny zestawik! Genialny tshirt ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo pomocny post :) Ja głównie uczę się angielskiego z seriali, gdzie są napisy, a także tłumacząc niektóre piosenki.
    Super zdjęcia. Kliknęłam.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog

    Ps: dałam ci odpowiedź na e-mailu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja ostatnio byłam na wakacjach i była tam dziewczyna która nie znala polskiego tylko niemiecki i gadałysmy cale 3 tygodnie po angielsku, mysle ze dało mi to jakies doswiadczenie. Najwazniejsze zeby nie skupiac sie na gramatyce tylko na sensie, bo jak mówia wszyscy ktorzy mieszkaja w wielkiej brytanii/stanach tam nawet nie znaja swojej gramatyki perfekcyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja po przyjezdzie do Anglii nauczylam sie jezyka poprzez rozmwoe :)


    Pozdrawiam , Klaudia z bloga --> http://klaudiaandmylife.blogspot.com <-- ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja w tygodniu mam 6 lekcji języka angielskiego, bo jestem w klasie językowej i często tłumaczymy teksty piosenek.
    Angielski jest teraz potrzebny.
    Śliczne zdjęcia!

    delightlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wg mnie najlepsza jest rozmowa, obozy naukowe :) jak caly czas rozmawiasz w takim jezyku, trzeba sie starac i wykorzystac go na wakacjach :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. I jeszcze "myśl po Angielsku" :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja ostatnio zaczęłam się bardzo przykładać do języka angielskiego. Myślę, że wyjazd do Londynu też mi w tym pomoże :)

    BLOG |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak. Wszędzie jest ten angielski, którego szczerze mówiąc nie naiwdzę! Ale w tym roku chcę go poprawić! :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę się przyznać, że nie uczę się języka angielskiego po za szkołą..
    Ale chyba czas to zmienić ;)
    Ciekawy post i przydatne rady. :*

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja ostatnio często oglądam jakieś filmiki DIY po angielsku ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny wpis i porady, muszę z nich skorzystać :) Śliczne zdjęcia, poklikane. Mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  48. Uczę się tymi samymi sposobami :)
    Świetnie wyglądasz!
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ze wszystkim sie zgadzam!
    W polskich szkolach nauczyciele robia ogromny blad- skupiaja sie na tym zebysmy poprawnie napisali np zaproszenie czy instrukcje, a nie czy umiemy sie luzno wyslowic. Przeciez nie bedziemy anglikowi pisali na kartce tego co chcemy powiedziec. Wiem co mowie, od roku mieszkam w Anglii. Za malo jest w szkolach rozmow w tym jezyku. Wiekszosc nauczycieli zamiast prowadzic lekcje w tym jezyku, prowadzi je po polsku - bezsensu...

    ~ my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  50. Super porady, na pewno będę o nich pamiętać. Angielski tak średnio mi podchodzi, o wiele lepiej umiem język niemiecki, cóż. :)
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo pomocny post. Myślę, że skorzystam z Twoich rad.
    Jeżeli chodzi o mnie nigdy zbytnio nie przykładałam się do nauki języków, ale chyba czas to zmienić :)

    sandeerra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Rady bardzo dobre! Warto też czasem pośpiewać (nawet szeptem) piosenkę angielską patrząc na słowa, w ten sposób nauczyłam się czytać poprawnie na głos :) http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  53. Dla mnie najlepszą lekcją był wyjazd i to wcale nie do Anglii! Rozmowa z osobami, które znały język tak jak ja, czyli nie za dobrze sprawiła cuda! :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ostatnie 3 sposoby używam najczęściej :). Jednak to wyjazd do Anglii najbardziej poprawił mój angielski i dodał mi pewności siebie :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny post ja zawsze szukam sensu a nie słów, zdjęcia są mega, masz śliczne nogi !

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. ciekawa stylizacja, idealna do szkoły a post ciekawy :) będe zaglądać tu częściej!
    liczę, że zajrzysz też do nas i zaobserwujesz: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Miałam się we wakacje wziąć i trochę podszkolić angielski, a tu koniec wakacji, a ja nic nie zrobiłam. Przy najmniej staram się oglądać filmiki na YouTube po angielsku. :)

    Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś kliknęła w linki. :)
    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja razem z moją panią od angielskiego czytam anie z zielonego wzgórza, oczywiście po angielsku ( w wersji uproszczonej) i sama po sobie widzę, że to pomaga :3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja odkąd pamietam mam problemy z nauka angielskiego..swietne porady ;)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Właśnie czegoś takiego szukałam! Przeczytałam post bardzo dokładnie i postaram się wprowadzić to wszystko w swoją rutynę (czytanie, oglądanie, słuchanie ,itp...). Może w końcu uda mi się poprawić mój angielski!:)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeżeli spodoba Ci się mój blog, to byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś dołączyła do grona moich czytelniczek! ☼♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja zazwyczaj oglądam seriale po angielsku :D
    Śliczne zdjęcia! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie wiedziałam,że jest tyle sposobów na naukę Języka angielskiego 😊
    Świetny post 😊
    Zapraszam do siebie 😊 obserwuje 😍
    olineypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Post bardzo przydatny, wlasnie takich szukam! Mozliwe ze zostane tu na dluzej..:)
    byjuuliie.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Im dłużej czytasz tym lepiej rozumiesz co czytasz po angielsku :) po 100 stronie Harrego wszystko zrobiło się łatwiejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Do j.angielskiego przykładam się na prawdę mocno,staram się wszystko zrozumieć jednak słówka są tylko chwilowe,szybko zapominam,a szkoda,bo marzy mi się gadać perfekcyjnie,a bez słówek...trochę ciężko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne porady :D :D
    http://martaidagmara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Super stylizacja i pomocne rady. Sama bardzo często podobnie się go staram uczyc:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam uczyć się języków. Seriale i filmy to super pomysł. No i rozmawianie! ;)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Angielski w życiu każdego młodego człowieka jest niezbędny. Uczenie się jego sprawia mi ogromną pzyjemność, a praktykowanie tylko dokształca zdobytą wiedzę :)
    pozdrawiam, Roksana

    roksana-kedzierska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja najwięcej nauczyłam się z Tumblra :D Kiedy widzę jakiś cytat którego nie rozumiem, sprawdzam jego znaczenie i jakoś zapamiętuje te pojedyncze słówka ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. świetny post! ja słucham dużo muzyki po angielsku oraz oglądam filmy :)

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Mnie języków nauczyli moi zagraniczni znajomi, czatując i rozmawiając można się wiele nauczyć
    Zapraszam na nowy post z relacją z Turcji ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Dobry post ;) ja z wieloma ludźmi ze Stanów lub Anglii gadam na skype, a także z tymi, którzy przyjeżdżają np. na wymianę. Często też czytam książki lub wiadomości po angielsku, no i blogi zagranicznych autorek. Jeśli chodzi o filmy lub seriale - także oglądam je w oryginale. ;)

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  74. języki to moja słaba strona :D szybko zapamiętuje słówka, zwroty, ale za tydzień, dwa już nic nie pamiętam ;x świetna koszulka!
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja mam duży problem z angielskim, a w tym roku jeszczę będę pisać z niego egzamin i na pewno bez korków się nie obędę :/
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog Kliknij

    OdpowiedzUsuń
  76. Widzę, że zainspirowałam Cię do posta :))
    mówiłam właśnie o chatowaniu z obcokrajowcami i takie rzeczy !
    fajnie, ze skorzystalas^^
    sliczne zdjecia, fajny OUTFIT i ta koszulka <3
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania duuużo ciekawych nagród!
    KLIKNIJ TUTAJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo fajna notka, będę korzystać z Twoich rad. Ja uczę się tego języka w szkole i chodzę na dodatkowe lekcje.
    NASZ BLOG
    NASZ BLOG
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo fajny post! <3 zapraszam do mnie. ktoś obs za obs? jak zaobserwujesz napisz mi na blogu <3 Mój Blog[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajny OUTFIT. Mój angielski jest na niskim poziomie więc na pewno skorzystam :)

    Zapraszam do mnie--->klik

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny blog, jesteś prześliczna ! :)
    Zapraszam: olalyzinskaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne i zdecydowanie sprawdzone metody :) Bardzo podoba mi się zestaw i kliknęłam :)

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne rady na pewno z nich skorzystam, bo mój angielski nie jest w dobrej formie.
    Cudowna stylizacja.
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Super rady słucham angielskich piosenek i oglądam filmy i to naprawdę pomaga :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Na prawdę świetne rady. Muszę skorzystać :D
    Zdjęcia są super, a najbardziej podoba mi się koszulka :)


    MÓJ BLOG-CLICK

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja uczę się 2 języków i wszystko co mówisz działa, ale warto też pojechać gdzieś żeby pogadać z rodzimymi użytkownikami danego języka. ;)
    Koszulka Boska - kliknęłam!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. pięknie wyglądasz :)
    kliknęłam
    klikniesz u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Korzystam z tych sposobów. :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo przydatny post, na pewno mi pomoże w uczeniu się angielskiego :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja uczę się właśnie oglądając różne filmy w języku angielskim bez lektora. To pomaga w skupieniu się na sensie wypowiedzi, a nie na pojedynczych słówkach. Dużo pomaga też czytanie samemu sobie w pokoju tekstów algielskich opowiadań, blogów, gazet...
    Świetny pomysł na posta i zachwycające zdjęcia <3
    verravoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Śliczne zdjęcia <3 Ja po prostu powtarzam to, co miałam na lekcje, mam też takie szczęście, że mam zajęcia z lektorem z Anglii, a także oglądać dużo ( amerykańskich ) filmików na yt :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. super zdjęcia! :)
    zapraszam do mnie: sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Mi bardzo pomogły książki/gazety. Lubię oglądać filmu po angielsku, ale jest to większośc amerykańskich filmów a będąc w anglii oni mają całkiem inny akcent i ciężko się przyzwyczaić :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetny posty! Ja oglądam zagraniczne kanały na yt :)
    Pozdrawiam!
    www.swiatmegi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Bardzo fajny wpis :) Zapraszam do mnie. Odwdzięczam się komentarzami i obserwacjami. http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Śliczne zdjęcia :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Język angielski w dzisiejszych czasach jest naprawdę bardzo ważny! Moim sposobem jest oglądanie seriali, filmów...otaczanie się na co dzień tym językiem - to naprawdę dobry pomysł :)

    Mój blog -xoxolyy

    OdpowiedzUsuń
  98. super! :)
    zapraszam do mnie: sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Your outfit is amazing :)!! You have great blog :)!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  100. ja również nie mogę uwierzyć w powrót do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja zazwyczaj słucham angielskich piosenek i oglądam różne youtuberki (np. Alishę Marie ❤️) :D

    http://itsmyphotostyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.