Jak przetrwać podróż i nie zwariować?

21:01 Talla 77 Comments

2 sierpnia 
Wakacje to czas podróżowania. Kto się ze mną nie zgodzi?
Niektórzy z Was wrócili z podróży, niektórzy dopiero będą wyjeżdżać. 
Jednak każdy musi to przeżyć.
To dobrych kilka godzin jazdy.
Podróżowanie się z tym wiąże. Niektórzy tłuką się kilkanaście godzin autokarem, niektórzy płyną statkami a jeszcze inni siedząc w fotelach lecą nad naszymi głowami.
Jednak każda podróż, nieważne czym, wygląda podobnie.
Ale co jest najbardziej męczące, a jednocześnie najbardziej pospolite?
KILKUNASTOGODZINNA JAZDA AUTOKAREM
Jak ją przetrwać i nie zanudzić się na śmierć?

♪ Słuchawki jako jeden z najważniejszych punktów
Nie wiem jak Wy, ale ja bez słuchawek nie ruszam się na żadną podróż. Nie wyobrażam sobie i tyle. Dobra muzyka to chyba najlepszy sposób na to, aby szybko leciał czas. Zakładam słuchawki, włączam ulubioną muzykę i jadę.

♪ Dobry film nie jest zły, tak samo jak dobra książka
Jeśli jesteś osobą, która podczas jazdy może czytać czy oglądać, to wiedz, że jesteś szczęściarzem. Mnie niestety matka Natura obdarzyła chorobą lokomocyjną, więc mogę tylko z zazdrością popatrzeć jak mój brat z uśmiechem na twarzy ogląda sobie swoją ulubioną bajkę, podczas kiedy ja muszę się gapić wyłącznie w jadące z naprzeciwka samochody.
Oglądanie filmów czy czytanie książki to naprawdę świetna sprawa jeśli chodzi o spędzenie czasu w samochodzie. Oczywiście nie mogę powiedzieć nic więcej, bo nie wiem jak to jest, ale sugeruję się swoim bratem! Poleca :D

♪ Notes też się przydaje
Jeśli jesteś duszą artysty, to koniecznie zabierz ze sobą do autokaru notes i długopis. W końcu nie wiadomo kiedy natchnie Cię wena twórcza i najdzie Cię ochota na rysowanie? A nawet jeśli nie, to granie w wisielca czy w kółko i krzyżyk też brzmi całkiem nieźle ;)

Sen
To chyba najlepszy z najlepszych sposobów na to, aby czas szybko zleciał. No proszę, kto nie lubi sobie wygodnie pospać? No właśnie...wygodnie. Z tym może tu być problem. Niestety autokary mają to do siebie, że raczej nikt nie wyłoży się na fotelu jak na własnym łóżku, ale dla prawdziwych śpiochów nie jest to problem! Wystarczy mała poduszka, mini kocyk. A teraz nie pozostaje nic innego jak oddalić się w krainę snu...






dress - KLIK?
sandals - CCC

A propo podróży...Jutro znowu wyjeżdżam, tym razem do Warszawy. Dlatego przez tych kilka dni nie będę tutaj aktywna. Spodziewajcie się postu z Warszawy!
Jeśli chcecie, dodawajcie mnie również na snapie :)
@talik_xo


A jakie są Wasze sposoby na przetrwanie długiej podróży?

77 komentarzy:

  1. Mnie też czeka dłuuga podróż i sen dla mnie jest najlepszy! :D
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie wszystko stosowałam, ale mogłaś napisać post ZANIM JECHAŁAM DO ANGLII XDDD
    nie umiem czytać w pojazdach, bo robi mi się słabo.. :(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchawki na uszach i podróż mija... :)

    http://wirtualne-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie czeka długa podróż już we wtorek i szukam rzeczy, które w autokarze zajmą mi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W te wakacje przebyłam trzygodzinną jazdę pociągiem do Poznania, a to była przyjemność, bo całą drogę przegadałam z koleżanką, jednak kiedy wracałam nie było tak wesoło, bo w przedziale miałam trzy osoby i dziwnie było rozmawiać, więc towarzyszyła mi muzyka. Mam za sobą również sześciogodzinną drogę do Wrocławia, którą spędziłam z telefonem w ręku, siedząc w Internecie. Jakoś da się przeżyć te jazdy, jeśli tylko ma się taktykę:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a zwykle śpię, niestety mam chorobę lokomocyjną, która chyba przechodzi

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W podróży lubię słuchać muzyki więc słuchawki by się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post i fajne pomysły! Ja nie wyobrażam sobie jakiejkolwiek podróży bez słuchawek i telefonu :) Czasem śpię, ale jeśli jadę w nowe miejsce nie ma o tym mowy wtedy patrzę ciągle przez okno. Jestem osobą, która kocha jeździć w długie podróże, ale samochodem :)

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje sposoby są takie same jak twoje. Sprawdzają się nie tylko w autokarze ale również w samochodzie, jak najbardziej polecam :D Ja czasem jeszcze gram na telefonie, gram w jakieś słowne gry z kimś kto siedzi obok mnie bądź wpatruję się w okno wsłuchując się w muzykę z radia i wymyślając jakieś historie bądź po prostu rozmyślając :D Czas płynie wtedy szybciej a w dodatku kształcimy wyobraźnie haha :D
    Pozdrawiam!
    swiatoczamijuliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię podróżować czymkolwiek, strasznie mnie to męczy, ale podróży nie wyobrażam sobie bez dobrej książki, magazynu i słuchawek :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Muzyka, książka lub film to także moje sposoby na podróż.
    Zależy też czy wyjeżdżam w nocy jeżeli tak to najczęściej zasnę w trakcie podróży.
    Bardzo fajny post. :)
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post ;) Ja uwielbiam podróżować i najważniejsze wtedy są słuchawki! :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie najlepszym sposobem na przetrwanie podróży to sen lub dobra książka :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysly :) muzyka w podróży dla mnie średnio, ale notes jest zawsze :)
    Zapraszam Cię serdecznie
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysly :) muzyka w podróży dla mnie średnio, ale notes jest zawsze :)
    Zapraszam Cię serdecznie
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pomysly :) muzyka w podróży dla mnie średnio, ale notes jest zawsze :)
    Zapraszam Cię serdecznie
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje sposoby są bardzo podobne.
    Sen jak najbardziej, ale tylko wtedy, gdy miejsce, gdzie siedzimy jest wygodne...

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie najlepsze sposoby to słuchawki, książka i sen! :))
    pasuje Ci ta sukienka! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie sen to najlepsza forma jak i muzyka, bo wtedy czas leci szybciej. Książka, film też dobre pomysły dopóki ktoś nie ma choroby lokomocyjnej :/
    Pozdrawiam <3
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. my to gramy sobie w "słowa", ktos powie jakies slowo, a kolejna osoba musi powiedziec slowo na ostatnia litere tamtego poprzedniego :D No a jak sama to albo śpię albo sobie mysle i wygladam przez okno. Czasem, ale rzadko dziugam cos wtelefon, ale niedlugo bo mnie muli.
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zagadzam się w stu % :) Gdy jestem uwięziona w 4 ścianach zwanych autem zawsze korzystam z tych samych niezwodnych sposobów na zabicie czasu

    Masz piękną skuienkę, jest taka oryginalna, bardzo mi się podoba :) Kilknęłam w link

    Jestem nowa w blogsferze, zapraszam do mnie
    Without The Face

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja czytam i słucham muzyki. Jeśli lubisz czytać, to możesz wziąć audiobook :). Podobno fajna sprawa dla tych, którzy mają chorobę lokomocyjną ;).

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. love everything! great photos :D

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojj taak!!! Muzyka - absolutnie obowiązkowa ❤ notes również, dobry aparat i kompan w komplecie i mamy idealny wyjazdowy przepis :))) Piękne zdjęcia, podoba mi się Twoj zwariowany styl nieokiełznanej dziewczyny ❤

    Miłego dnia!
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam tak, że nie mogę zasnąć. Jest to okropne, jednak dy jadę już ponad 10 godzin, zawsze ta godzinka, dwie spania są. Fajny post ;) Obserwuję, zapraszam do mnie- dopiero zaczynam:
    luolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your dress its so pretty<3 thanks for sharing you have a great blog. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj w klubie również mam chorobę lokomocyjna, więc literki podczas jazdy przyprawiają mnie o mdłości ! Ale jeśli chodzi o pozostałe punkty to się zgadzam ! ;) Pięknie wygladasz !

    Zapraszam Cię do mnie ! http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi słuchawki i naładowany telefon w zupełności wystarczają :)
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne porady!
    Jechałam 24 godziny autokarem do Francji ;-; Korzystałam z podobnych pomysłów, lecz sen w ogóle nie przyszedł ;/
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post!
    Jaka ładna sukienka :)
    Obserwuję! :D

    http://delightlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny blog !
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie raczej nie spotykają tak długie ajzdy autokarem, przeważnie śmigamy autem a wtedy jest inaczej ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam długie podróże, choć czasem wydają się męczące. Najlepszy jest ten moment, kiedy wyjeżdżamy już na te upragnione wakacje i odbywamy tą wielogodzinną podróż, wiedząc, że za niedługo będziemy odpoczywać. Akurat u mnie najlepiej sprawdza się słuchanie muzyki i sen. Niestety nie potrafię czytać książek podczas jazdy ani pisać niczego w notesie, czy gdziekolwiek i bardzo nad tym ubolewam. Świetnie przygotowałaś ten post! Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  34. Cóż mi długa podróż nie przeszkadza... jeśli chodzi o jazde samochodem to bardzo lubię patrzeć w okno na to co mijamy, dodatkowo muzyka i może co jakiś czas sen
    Zapraszam http://maddiaryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cóż mi długa podróż nie przeszkadza... jeśli chodzi o jazde samochodem to bardzo lubię patrzeć w okno na to co mijamy, dodatkowo muzyka i może co jakiś czas sen
    Zapraszam http://maddiaryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. też mam chorobę lokomocyjną, ale czytać mogę. i tak i tak jest mi źle, więc co za różnica ;) do tego można grać w karty, pisać, rozmawiać, grać w gry słowne... mnóstwo tego jest :) a słuchawki się sprawdzają, przez kilka godzin, bo wątpię, żeby telefon wytrzymał więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dokładnie, sen najlepszy :D Jak zawsze latam z Polski do Anglii albo odwrotnie to zawsze śpię te 2,5 godziny i jest zajebiście :D
    I masz świetną sukienkę! :))

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne sposoby! Ja bardzo lubię podróżować, więc nie jest mi to straszne :)
    PS. Przepiękne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny post! Często w podróży się nudzę, więc na pewno zajrzę do tego posta jeszcze nie raz :) Świetna sukienka!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. super sprawa! pięknie wyglądasz, śliczna sukienka
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. znam tówj ból, też mam chorobę lokomocyjną i jedyne co robie podczas podóży to słuchanie muzyki ale przynajmniej tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sen jest najlepszy ze wszystkich pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  43. Powiem ci, że notka bardzo trafiona jeśli o mnie chodzi, jutro jadę do Grecji i czekają mnie 2 dni w samochodzie :/ ale racja, słuchawki i sen to jak dla mnie najlepsze rozwiazania! I jakieś gry słowne, w które mozemy grać z innymi w aucie/autokarze ♥
    Cudowny blog!
    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zdjęcia, u mnie niestety sprawdzają się tylko słuchawki i dobra muzyka, nie potrafię zasnąć w czasie podrózy :)
    zapraszam d siebie i zachęcam do klikania
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgadzam się z Tobą. Ja też uważam, że wakacje to idealny czas na podróże. Śliczne zdjęcia ! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. muzyka i książki!
    najlepiej czyta się na leżaku :3
    świetna stylizacja

    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super sposoby ja też lubię słuchać muzyki i spać w czasie podróży :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. ja kocham podróżować

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja niestety strrrasznie boje się latać samolotami, a tak wychodzi że każdego roku latam pare razy... muzyka ani książki nawet mi nie pomagają... :(

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. Pierwszy punkt to u mnie podstawa :D Fajny pomysł na notkę, śliczne zdjęcia i super sukienka :*

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja zazwyczaj w podróży słucham muzyki, przeglądam aplikacje na telefonie (jeśli mam internet) lub czytam.
    Bardzo fajny post!

    http://blog-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo pomocny post!
    Ja czasami lubie poczytać książke, a czasami wogle posłuchać muzyki!
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Sen jest najlepszy nie zależnie od tego jak długa jest podróż :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładna sukienka! :)
    Ja nie potrafię spać podczas podróży, niestety... :(

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Dobrze, że zrobiłaś taki post, bo w sobotę wyjeżdżam :D Ja zwykle czytam książkę lub słucham muzyki :))
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajny blog :) Oryginalny :)
    Zapraszam : http://luulinka07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam dokładnie takie same sposoby ;) Zazwyczaj ucinam sobie drzemkę - to mi najlepiej wychodzi :) I o dziwo - w autokarach i samochodach śpi mi się lepiej niż w nie jednym łóżeczku ;3
    Claude
    Zapraszam i pozdrawiam:
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja zawsze właśnie słucham muzyki, gram na tablecie, śpię lub gadam z rodzicami/znajomymi (zależy z kim jadę).

    Nowy Post!- Klikniesz w linki na dole?
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja podczas podróży zawsze słucham muzyki. Bardzo ładne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna sukienka ;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. słuchawki to podstawa ! <3 Ładna sukienka !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja również mam chorobę lokomocyjną :(
    Podczas podróży lubię czytać książkę, rysować i spać.
    Może wzajemna obserwacja. Ja obserwuję, teraz ty- daj znać u mnie.
    Zapraszam do mnie http://swiatady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Super sukienka!
    Pozdrawiam Vintedziankę!
    Zapraszam: www.lady-lepida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ciekawe pomysły na spędzenie czasu w autokarze, sama z nich korzystam :) + śliczna sukienka :>
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja niestety od pewnego czasu mam zepsute moje niezastąpione słuchawki! ;_; Ładna sukienka!
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Zawsze muszę mieć słuchawki :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  68. super post :) bardzo pomaga przygotować się do długiej, męczącej jazdy :))

    http://veronikvzimna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Idealnie wyglądasz w tej sukience ;*
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. oo, ja uwielbiam czytac w samochodzie <3

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczna sukienka :) a mój sposób? PODUSZKA xD i nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba :)

    zapraszam do mnie :3
    http://borowinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.