Oreo cheesecakes

22:00 Talla 81 Comments

Przyznam, troszkę mnie tu nie było. 
Nie będę szukać wymówek, tłumaczyć dogłębnie o co chodzi i czemu mnie nie było. Zachowam to dla siebie. Czasami po prostu każdy ma gorszy czas. Trzymajcie tylko kciuki, żeby to minęło :)
----------------------------------------------------------
A dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem z serii kulinarnej :D Jak pewnie już wspominałam, jestem wielką wielbicielką ciasteczek Oreo. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że są one wegańskie! Tzw. "mleczne nadzienie" wcale nie jest mleczne, a jego składniki to zwykłe chemikalia - co w sumie już nie jest tak pocieszającym faktem...Ale! Raz na jakiś czas nie zaszkodzi :D

Dzisiaj zapraszam Was na ucztę, na której gościem specjalnym będą wegańskie serniczki oreo.
Ale jak to? Serniczki bez sera? Czy to możliwe? A jakże! Wystarczy trochę orzechów nerkowych, sok z cytryny i mleko kokosowe i będziecie mogli się cieszyć smakiem sernika w wersji roślinnej!

POTRZEBUJEMY:
spód
♪ 2 łyżki oleju kokosowego (lub masła)
♪ 200 g ciasteczek Oreo
nadzienie
♪ 1 szklanka orzechów nerkowca
♪ sok wyciśnięty z połówki cytryny
♪ 1/4 szklanki oleju kokosowego
♪ 1/3 szklanki mleka kokosowego
♪ 1/3 szklanki syropu klonowego (lub miodu)

Orzechy nerkowca namocz w gorącej wodzie przez 1 godzinę (lub 4-6 godzin w letniej wodzie), odcedź i wysusz na ręczniku.

Przygotuj foremki. Mogą to być silikonowe foremki na babeczki lub zwykła blacha na muffiny, którą musicie wcześniej przygotować wycinając z papieru specjalne "narzędzie" czyli kółko z dwoma "rączkami" tak, żeby można było potem serniczki wyciągnąć z formy. Trochę z tym roboty, dlatego ja preferuję kupić silikonowe foremki na muffiny.

Piekarnik nagrzej do 160 stopni. 
Ciastka Oreo pokrusz, dodaj roztopiony olej kokosowy (lub masło) i wymieszaj. Do foremek wkładaj po jednej łyżce pokruszonych ciastek i mocno ubij (ja pomagam sobie kieliszkiem). Włóż do piekarnika i piecz ok 5-7 minut. Wyciągnij i ostudź.

Do blendera wrzuć namoczone i wysuszone orzechy, dodaj wyciśnięty sok z cytryny, roztopiony olej kokosowy, mleko kokosowe i syrop klonowy. Miksuj, aż uzyskasz gładką masę. Jeśli jest za gęsta, dodaj trochę więcej mleka lub oleju. Powykładaj do foremek. Wierzch udekoruj wedle uznania. Ja użyłam pozostałych Oreo. Następnie uderz kilka razy blachą o blat, aby pozbyć się pęcherzyków powietrza. Przykryj folią spożywczą i włóż do lodówki na ok 4-6 godzin, aż serniczki stwardnieją. 



Serniczki najlepiej smakują na zimno. Można je trzymać w lodówce przez 1-2 tygodnie.






------------------------------------------------


81 komentarzy:

  1. Wszystko co jest z ciasteczkami oreo jest przepyszne więc to pewnie też, muszę spróbować! :D
    Wyglądają genialnie :*

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm wyglądają przepysznie, chętnie bym zrobiła. Co do ciuszków, super, poklikałam :*
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie wygląda chętnie spróbowałabym tym bardziej,że jestem miłośniczką babeczek. Co do linków,to poklikałam. :)

    Zapraszam do mnie,post o motywacji do ćwiczeń. Może i Ty zaczniesz wraz ze mną pracować nad swoim ciałem. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/jesienna-chandra.html

    PS będę wdzięczna za poklikanie u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo ale smacznie wygląda :D!
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie! Na pewno spróbuję!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi narobiłaś ochoty! Musze wypróbowac przepisu! :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to są takie babeczki :D wyglądają pysznie! przepis na pewno wypróbuję ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda i pewnie jest pyszne, niestety jestem na redukcji :/
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszą być pyszne!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie wyglądają <3 Dlaczego niszczysz moją dietę ;(((

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepysznie wyglądają jednak zrobię je wtedy gdy moje miesięczne wyzywanie się skończy!
    NOWY POST - MELA BLOG ! Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno wypróbuję :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Babeczki wyglądają pysznie! Może wypróbuję ;)

    Zapraszam, be-another-and-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pysznie wyglądają! Z miła chęcią wypróbuję ten przepis w wolnej chwili :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku piękne. Na pewno wypróbuję !

    http://calmonlycalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki, żeby było tylko lepiej! :D
    Babeczki wyglądają pysznie :)
    Poklikałam we wszystko, w końcu trzeba obie pomagać
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wiesz, ze weganska kuchnia nie jest do konca dla mnie, ale to wyglada tak pysznie...haha zostan moim kucharzem!

    http://www.kamop.pl <- klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pysznie wyglądają, wypróbuję przepis na pewno! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej, wygląda przepysznie! Chyba wypróbuję ten przepis! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. weganką nie jestem ale ciasteczka wyglądają pysznie. Jeszcze to oreo mniaam! ♥

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju, ale mi smaka narobiłaś! Przepysznie wyglądają:*

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  22. yummy, they look so good!!!!

    http://donnaoctober.blogspot.mk/

    https://instagram.com/donnaoctober/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jedzonko wygląda przepysznie! Myślę, że na pewno spróbuję je wykonać :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam oreo! Na blogu również mam przepis z oreo, jednak zupełnie inny.

    mery-neon.blogspot.com - mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ślicznie i smacznie wygląda! Aż mam ochotę <3 Kliknęłam :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wygląda pysznie, zrobiłaś mi smaka

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. super są te babeczki, napewno skorzystam z przepisu :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. To wygląda przepysznie! Uwielbiam takie smakołyki. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądają tak fenomenalnie.. Muszę je zrobić jeny
    (klik) Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądają smacznie :*
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wierz mi lub nie - jeszcze nigdy nie jadłam Oreo, chociaż każdy zachwala te ciastka jak Cię mogę! Twoje serniczki wyglądają mega smacznie!:)
    Linki poklikane - ostatnio zakochałam się w sandałkach tego typu i spódniczce:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniam, pięknie wygląda i pewnie smakuje :*
    Super wpis, ubrania tez całkiem całkiem :*
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Babeczki wyglądają przepysznie :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Te babeczki wyglądają przecudnie! Muszę je wypróbować. Wydaje mi się że będą mega smaczne ^^
    Mój blog -klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądają pysznie :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądają przepysznie! ♥ Na pewno skorzystam z przepisu :D Oraz poklikałam w linki:)
    NOWY POST ZAPRASZAM♥ Buziaki:* | Proszę o kliki! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygląda cudownie *.*
    Obserwuję i zapraszam do mnie <3
    www.moskwasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mam czasu by takie babeczki robić, ale na pewno smakuja tak ja wyglądają, przepysznie:D
    Zapraszam do mnie
    Mój blog-klikamy

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądają cudownie. Dlaczego akurat teraz, gdy znajduję ciekawe przepisy muszę mieć popsuty piekarnik ;-;?

    ŻYJ Z POMYSŁEM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wygląda przepysznie ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Te ostatnie buty są przecudowne! :3

    OdpowiedzUsuń
  43. Pysznie wyglądają! Chętnie wypróbuje przepis :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepis idelany dla mnie ;)
    Oczywiście poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  45. O boziu, ale mi narobiłaś ochoty :((

    Zapraszam na pierwszą notkę :)
    miss-and-jess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. o pycha ♥ aż bym teraz coś takiego zjadła :p

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Trafiłam przypadkowo tutaj, ale czasem z przypadków wychodzić coś fajnego. Napewno zrobię twój przepis "oreo serniczki", sama jestem uzależniona od oreo.
    http://luuxya98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ciekawy przepis ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądają przepysznie^^. Na pewno takie zrobię :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. ale to przepysznie wygląda, muszę jak najszybciej wypróbować! :)

    ☀Mój Blog - klik☀

    OdpowiedzUsuń
  51. Narobiłaś mi straszną ochotę! Przepis wydaje się dość łatwy, więc chętnie z niego skorzystam :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny przepis, przepyszne wyglądają! mam nadzieję, że zrobię je jak najprędzej :D

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie :) --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  53. ojeny, co za przepis ♥ jeszcze go nie znałam ale od razu zgłodniałam haha xD
    z chęcią wypróbuję ten przepis, zdjęcia wspaniałe ♥
    +mogłabym Cię prosić o kliki w linki w najnowszym wpisie? :*
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a! i jeszcze ceny z wishlisty: spodnie 6,22$; skarpety 0,80$; sukienka 7,30$; spodnie 8,54$; szal 4,02$
      ;)

      Usuń
  54. mmm... :) wygląda pysznie
    poklikałam :D
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też uwielbiam ciasteczka oreo! Na pewno wypróbuję przepis, bo serniczki wyglądają naprawdę obłędnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  56. a i jeszcze dodam ze mam podobne buty jak te ostatnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Pyyycha! *>*
    http://fridayp.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  58. kocham sernik w każdej postaci, wiec babeczki zrobię na 1567894%
    poklikałam:)
    pomożesz mi proszę w wyzwaniu i poklikasz w linki? http://emilizzenike.blogspot.com/2015/09/15.html dziękuje za pomoc, za każdy klik się odwdzięczam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny przepis musze wypróbować,hmm tylko nie mam czasu ;(
    Mega śliczne zdjęcia!!!!
    MÓJ BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. Mniam pysznie wyglądają muszę spróbować zrobić ;)
    zapraszam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepieknie wyglądają,chyba je dzisiaj zrobię <33.
    Zapraszam do siebie fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.