Po co się uczyć?

22:53 Talla 77 Comments

Minęły już pierwsze dni szkoły, a ja nadal żyję wakacjami. Wciąż nie dociera do mnie ten fakt. Po prostu wydaje mi się. że szkoła to kilkudniowa odskocznia od nadal trwających wakacji. Śmieszne. Będę musiała się rozczarować.

Pewnie nie jedna z Was powiedziała sobie na początku "W tym roku będę się uczyć!". Zgadłam?
Znam to. Ja również tym razem to sobie postanowiłam. Mimo iż w poprzednich latach radziłam sobie dobrze (mam to szczęście, że posiadam pamięć fotograficzną), ale jednak czułam, że nie wykorzystuję tego w 100%. Z racji że ten rok szkolny jest moim ostatnim rokiem w tej szkole (z czego niezmiernie się cieszę), postanowiłam, że muszę swoje umiejętności wykorzystać jak najlepiej. Postawiłam sobie wysoko stawkę i będę się starać, żeby nie zawieść samej siebie. 








shirt - Bershka
skirt - KLIK?
backpack - KLIK?
shoes - H&M


Wiele osób (zwłaszcza w buntowniczym okresie gimnazjum) odpuszcza sobie naukę. Twierdzą, że to jest niepotrzebne, po co się uczyć, przecież te informacje w ogóle nam się nie przydadzą, to czego nas uczą to same głupoty. Robią to również z obawy. W dzisiejszych czasach niestety ktoś, kto się uczy, ma dobre oceny i któremu na nich zależy jest uważany po prostu za dziwaka, człowieku bez życia. Ludzie nie rozumieją, że takiej osobie po prostu zależy na przyszłości. No błagam. Nie oszukujmy się, ucząc się zdobywamy wiedzę. Mając wiedzę możemy osiągnąć naprawdę dużo. Jeśli ktoś marzy o zdobyciu wysokiego szczebla w jakiejś dużej firmie, niech nie liczy na to, że jego marzenie się spełni bez żadnego wysiłku. 
Marzenia są po to, żeby je spełniać. A żeby się spełniły, trzeba robić coś w tym kierunku.

Tak jak wspomniałam, nie rozumiem ludzi, którzy kompletnie olewają sobie naukę, szkołę tak po prostu bo im się nie chce. Nie widzą, jak bardzo mogą sobie tym zaszkodzić, a kiedy się zorientują, często jest już za późno. Więc czy warto?


Czy nie lepiej przeznaczyć to kilkadziesiąt minut dziennie na naukę i zdobyć w życiu swoje marzenia, cele, wspiąć się wysoko? Wydaje mi się, że lepiej.








t-shirt - KLIK?


To jak? Zmotywowani do nauki w tym roku?

77 komentarzy:

  1. Bardzo fajne stylizacje, linki poklikane - 13,90$, 19,90$, 9,90$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z nauką nie mam problemu. Również nie rozumiem ludzi, którzy to zlewają :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, to nie patrzę na naukę w kwestii ocen, bo nie są ani trochę adekwatne do tego, czy coś umiemy, ważne, żeby uczyć się dla siebie i dla własnego rozwoju, myślę że wtedy nie będziemy mieli problemu z nauką :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawy, linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te stylizacje.
    Kliknęłam i mam nadzieję,że u mnie zrobisz to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie mam mega motywacje do nauki, zobaczymy jak to będzie później :D

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne stylizacje! Motywacja jest meega duża!Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zawsze na początku postanawiam sobie że będę się dobrze uczyć i przykładać a później i tak mi to nie wychodzi :)
    Super stylizacje
    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacje! Mądrze piszesz. Ja również chce się spiąć i wziąć za naukę, szczególnie, że właśnie rozpoczęłam edukacje w liceum ;))

    Zapraszam, be-another-and-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super piszesz !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację! Śliczne zdjęcia :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. W pierwszej klasie gimnazjum olewałam sobie naukę, bo myślałam, że będzie tak prosto jak w podstawówce i nie będę musiała się w ogólne uczyć. Oczywiście się myliłam i odbijało się to na moich ocenach. W drugiej klasie mam zamiar solidnie przyłożyć się do nauki! Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam identyczny plecaczek, bardzo praktyczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fotki, jak myślę o szkole, to boli mnie głowa i choć dopiero co się zaczęła, już mam jej serdecznie dosyć i chcę kojne wakacje :D

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie zdjęcie - mistrzostwo!
    anssbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam za bardzo wyboru, uczyć się muszę bez względu na to czy mi się chce czy nie, ponieważ jestem w ostatniej klasie szkoły średniej. Ale na razie nie jest źle ze mną, jakoś się motywuje :)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda, nauka jest bardzo ważna w naszym życiu. Nie wolno patrzeć na to co mówią inni, jeśli idziemy na szczyt :)
    zapraszam! : http://mysi-kat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak na razie jestem bardzo zmotywowana:)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie raczej motywacja ( w ogóle bie wiem czy mozna zaliczyc to do motywacji) jest takie przeczucie, ze czegoś nie zrobilam i będzie mi ciągle chodzic po głowie. XD

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie motywacja na 100%!
    No cóż, ja również jestem 3 klasa gimnazjum i biorę się mega za naukę.
    Chciałabym mieć czerwony pasek i zdac dobrze egzamin żeby się dostać do wymarzonego liceum.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  22. ja również wzięłam się w garść i postanowiłam wykorzystać jeszcze lepiej to co potrafię :)
    chcę zacząć wszystko "od nowa" i zapełnić swoją szkolną kartę jak najlepiej tylko potrafię
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje ;) Też nie mogę się przyzwyczaić do szkoły.. :(

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Do mnie też nie dociera fakt, że wakacje się już skończyły. Dalej nimi żyję...
    Świetny post! Nieźle mnie zmotywowałaś! Jestem pełna energii do nauki! :D
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. też tak uważam, bo potem się będą dziwić i płakać jak wylądują w mcdonaldzie na frytkach...
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam na school lookbook!

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne stylizację , bardzo mnie zmotywowalas , dziękuje . fajnie ,że jest ktos , kto o szkole nie pisze odniechecajaco. Naprawdę przydatny , dobrze napisany post.jasna treść, szybko się czyta . no nic doddac nic ujac., lecz zobaczyć do wcześniejszych postów.
    jak-w-niebiosach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię sie uczyć ale robię to ze względu na swoją przyszłość :) ślicznotka z Ciebie :) ładne zdęcia :)
    Pozdrawiam ;*
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jestem w trzeciej gimnazjum i jak myślę sobie o egzaminach, o tym ile nauki przede mną, to aż mi się odechciewa. No ale trzeba. Jeśli chce się dostać do dobrej szkoły, to trzeba :D
    Pozdrawiam :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. sama odpuściłam naukę w gimnazjum i przez to miałam strasznie dużo nadrabiania w liceum, żeby dostać się na wymarzone studia i nikomu tego nie życzę! zdecydowanie lepiej uczyć się systematycznie :))

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. w gimnazjum też tak się opuściłam, tak uczyłam się aby się uczyc, w ostatniej klasie troche sie poprawilam, ale teraz jestem w technikum i zamierzam się przyłożyć, mam nadzieje ze mi sie uda:)
    zapraszam do siebie, kliknelam w linki
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnie zdjęcie mega <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja tam co roku mam średnią w okolicach 5 i nie umiem inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mimo że już mi się nie chcę, to i tak mam zamiar przyłożyć się do nauki w tym roku :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się nie chce, ale rok szkolny już się zaczął i trzeba zacząć się uczyć od razu. Szczególnie, że mam w tym roku egzaminy gimnazjalne. Świetne zdjęcia♥
    Mam nadzieję, że do mnie wpadniesz i coś po sobie zostawisz!:) Byłoby mi bardzo miło♥ http://zyciedlapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne fotki :)
    http://pracowniablogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Po 1. Zmień ten wyśrodkowany tekst.
    Po 2. Moim zdaniem to uczymy sie dla samych siebie i to od tego pozniej zalezy co będziemy dalej robic w zyciu - bo niekoniecznie musi byc to robota w Macu jak to płaczą niektore osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmienię go, bo mi się tak podoba :)

      Usuń
  37. Też bardzo mi się nie chce, no ale jak trzeba to trzeba. :)
    http://sduska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zdjęcia! Na razie motywację mam zobaczymy jak potem ;)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. super zdjęcia, ale lepiej by to wyglądało gdyby ten plecak był pełny, tak to zupełnie inaczej(gorzej) wygląda, a jest śliczy

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Jako studentka mogę powiedzieć, że dopiero teraz doceniam "magię" uczenia się systematycznie, małymi partiami :)
    + poklikałam :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejuu masz nooogi do nieba!
    Piękne zdjęcia :)
    Ja poszłam właśnie do nowej szkoły, gdzie nie znałam nikogo. Szybko się zaklimatyzowałam w nowym otoczeniu i codziennie poznaje nowe osoby :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem zmotywowana do nauki. Mam w tym roku egzamin zawodowy. Muszę się wziąć do pracy.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Też bardzo mi się nie chce, ale no trudnoo... trzeba!
    Śliczna zdjęcia *.* szczególnie ostatnie, jest mega *.*
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Poklikałam ;)
    Piękne zdjęcia :)
    Staram się uczyć systematycznie już od podstawówki (4-6) xD :D

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak pójdziesz do liceum to zobaczysz, że wcale osoby uczące się nie są brane za dziwaków, a wręcz przeciwnie :) Ten kto się nie uczy jest nienormalny. Gimnazjum jest najgorszym okresem bycia w szkole, nic się nie uczysz (nawet w sensie wiedzy, niczego konkretnego cie nie uczą w gimnazjum), ludzie mają umysły z podstawówki i wszyscy uważają, że są dorośli. A do dorosłości to brakuje im. Tak z 5 lat.

    OdpowiedzUsuń
  46. Na pewno kiedyś nie będziemy żałować tego, że teraz się uczymy :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Great!
    Enter Firmoo giveaway and win lens+free shipping
    http://mooreann.blogspot.com/2015/08/super-glasses-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz rację, warto się uczyć, aby w przyszłości spełnić swoje marzenia :)
    Śliczne zdjęcia.
    Obserwujemy?
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne zdjecia!


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia ! Ja nie wiem jakim cudem ale nie musiałam się dużo uczyć, żeby mieć dobre oceny :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Masz rację. ;) Bez nauki nie spełnimy większości z naszych marzeń.

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja w tym roku jestem zmotywowana, zobaczymy na jak długo
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  54. ja w tym roku chcę się postarać i pokazać, że poszłam do najlepszego gimnazjum by spełnić marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja w tym roku dam z siebie 100%! Muszę się dostać do wymarzonej szkoły,jestem bardzo zmotywowana:)
    Masz idelaną figurę i świetny brzuch <3
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo mądrze napisane! Ja również w tym roku kończę gimnazjum i postawiłam sobie dosyć wysoki cel, pragnę go osiągnąć z całych sił, i dam z siebie 100%! :))
    Pozdrawiam ♥
    Zapraszam na nowego posta :*
    http://princessdooomiii.blogspot.com- klik♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniałe zdjęcia i zgdzam się z treścią ,nauka jest bardzo ważna ;)
    http://xsilyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne zdjęcia! Ja również mam wrażenie, że szkoła jest tymczasową odskocznią, ale niestety muszę do tego przywyknąć :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również w ostatnim roku chcę wyjść bardzo dobrze z ocenami, ostatnie zdjęcie świetne! :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. Super blog i świetne fotki :)

    Zapraszam na nowego posta: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. 3 klasa gimnazjum. Jesteśmy z tego samego rocznika i nie wiem jak ty, ale ja ogromnie się cieszę, że w końcu kończę tę szkołę. NARESZCIE.
    A tak by the way to ciekawy, mądry post, masz rację.
    Nauka jest bardzo ważna ;)
    Genialne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie: http://fridayp.blogspot.com/
    Dobrej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja również kończę teraz gimnazjum i zamierzam dać z siebie wszystko :)
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  63. Powodzenia w ostatniej klasie! Ja również chciałabym mieć bardzo dobre wyniki jednak najpierw muszę ogarnąć nowy język haha :) Świetne zdjęcia !

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Jestem bardzo zmotywowana, ostatni rok w gimnazjum, trzeba być zapamiętanym z tej dobrej strony, oczywiscie ucze sie dla siebie i dla swojej przyszłości, nie dla zapamiętania :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne zdjęcia :)
    obserwujemy? kllaudy.blogspot.com zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  66. CUDOWNY blog<3 Zasługujesz na całą masę obserwatorów! Boska fotorelacja ;*
    zapraszam również do mnie. właśnie dodałam post i bedzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie znak ;*
    + obserwuję ;*
    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ostatnie zdjęcie jest mega!
    http://darkroseberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna stylizacja
    Zajrzyj do mnie http://stayfashionablexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Życzę Ci powodzenia w dążeniu do celów :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.