running through my body

20:58 Talla 85 Comments

10 września.
Dla niektórych już, dla niektórych dopiero.
Jak dla mnie, czas leci bardzo szybko. Ale ja akurat się z tego powodu cieszę. Szczerze? Już nie mogę się doczekać końca roku szkolnego. Niektórzy powiedzą: Głupia, dopiero co się zaczął.
Wiem.
Ale przecież mogę sobie pomarzyć, prawda?
Problem polega na tym, żeby nie skupiać się ZA bardzo na przyszłości.
Przyznam się, że ja popełniam ten błąd. Jestem osobą, która się wszystkim bardzo przejmuje, tak jest i ostatnio. Czekają mnie testy gimnazjalne próbne i właściwe, mnóstwo sprawdzianów (tak, już) oraz dwa konkursy kuratoryjne w październiku. Nie narzekam, bo gdybym nie chciała, nie uczyłabym się, nie starałabym się.
Ale narzekanie to jedno, a stres to drugie.
Stres jest nazywany chorobą cywilizacyjną w tych czasach. Domyślam się, czego tak jest. Ludzie za bardzo przejmują się przyszłością, planują wszystko na dokładną godzinę, wszędzie się spieszą, żeby tylko zdążyć. Zależy im na przyszłości. TYLKO na przyszłości.
A gdzie teraźniejszość? A gdzie jest ta chwila, która trwa teraz?
Ucieka.
A przecież nigdy nie wiadomo, kiedy wszystko może się skończyć. Tak nagle.
I wtedy cały nasz wkład w przyszłość może pójść na marne.
A te wszystkie chwile, które zmarnowaliśmy na dokładne planowanie dalekiej przyszłości?

Nie warto się stresować, nie warto się skupiać jedynie na przyszłości. Nie zapominajmy, że jest też teraźniejszość. I to ją musimy w aktualnej chwili wykorzystać.







tak, wiem że mam odpięty plecak xD

[klik]

85 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia!
    Ja też już czekam na koniec roku szkolnego haha! Piona! :D
    Też w tym roku piszę egzaminy gimnazjalne!

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥
    ♥Zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również w tym roku czekają testy i bardzo chciałabym aby było już po nich, szkoda, ze się tak nie da.. ;/

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zdecydowanie 'już' bo chodzę do szkoły od 17 sierpnia!:)

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba cieszyć się chwilą, bo one szybko mijają, na przyszłość przyjdzie pora :)
    Piękne zdjęcia ;)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba cieszyć się chwilą, bo one szybko mijają, na przyszłość przyjdzie pora :)
    Piękne zdjęcia ;)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rację, trzeba żyć teraźniejszością, a nie zamartwiać się i stresować przyszłością ;) śliczne zdjęcia ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem zestresowana całe życie :o ale tak poważnie, to niestety ja często nie myślę o tym co jest teraz, ciągle stresuję się jutrem :< ale powoli zmieniam swój tok myślenia :)
    pozdrawiam, tusiap.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie zaplanowali sobie całą przyszłość, konkretną datę i godzinę założenia rodziny, postawienia domu, a nawet śmierci, nieświadomi tego, że życie może się skończyć nawet za chwilę :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia <3
    Poklikasz w linki w poście w poniższym linku? Jest to dla mnie mega ważne. :)
    Wishlist - KLIK
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Najnowszy post - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny post, aż miło się czyta, a zdjęcia fantastyczne!

    pozdrawiam gorąco,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam już tyle zapowiedzianych sprawdzianów że nie wiem jak ja dam radę to wszystko ogarnąć i tak jak ty marzę już o wakacjach :)
    Ładny plecaczek :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez jestem w 3 gimnazjum ;/
    Już chciałam by być po tych testach ...
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Popieram w pełni to co napisałaś, nie warto żyć przyszłością, co będzie to będzie, a tam na górze Ktoś już to zaplanował za nas. Świetny post i blog. Obserwuje! :*
    I zapraszam do siebie https://xxxjustynasbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne słowa i masz rację, bo za wiele myślimy o przyszłości
    P.S: Faajny plecak <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, trzeba żyć chwilą, nie warto tak bardzo przejmować się przyszłością, często odbiera nam to całą radość z życia. Cieszmy się małymi rzeczami, nie wybiegajmy bardzo w przyszłość :) Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie mogę doczekac się konca roku!
    Ale masz cudowne włosy ;')
    http://photo-kinga.blogspot.com/2015/09/koniec-wakacji-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia! Bardzo mądry post, za bardzo się spieszymy, pędzimy do przyszłości, zamiast żyć i cieszyć się chwilą! :)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w wolnej chwili? ^^ Bardzo proszę i z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  20. przecudowne zdjęcia! Uwielbiam czytać twoje bloga ♥
    Zapraszam do siebie. :)

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też stresuje się dosłownie wszystkim, szkoła to dla mnie męczarnia, nie chodzi o to, że nic nie umiem, bo sram się uczyć systematycznie, ale sam fakt, że muszę siedzieć 45 minut na lekcji z panią od fizyki jest stresujący.

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Chmury, po prostu jak w bajce! SUPER

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello from Spain: great pics. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia, jestem nimi zachwycona . kolory - idealne! :)
    zapraszam do mnie http://martawalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ludzie planują, wybiegają w przyszłość, marzą, a tym czasem potykają się o teraźniejszość. Rozumiem Cię i czuję się tak samo.
    Powodzenia w tym roku szkolnym - konkursy kuratoryjne - o zgrozo! Na szczęście mnie udało się w tamtym roku i mam już z tym spokój :)
    Świetne zdjęcia :D
    -> http://fridayp.blogspot.com/ <-
    zapraszam, dobrej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też za bardzo przejmuje się przeszłością. Przez to narażam się tylko na niepotrzebne stresy i zapominam o teraźniejszości. Śliczne zdjęcia. Piękne krajobrazy za Tobą :)

    PS. Dziękujemy za kliknięcie u nas i odwdzięczamy się tym samym :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Te testy gimnazjalne nie sa takie straszne, wystarczy zebr jak najwiecej takich testów z przeszłych lat sobie robiła zeby wyćwiczyć ten mechanizm, rodzaj zadań i odpowiednio rozplanować czas :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwierz nie ma co się martwić na zapas, testy nie są takie straszne,a nawet jak Ci nie pójdzie to i tak najważniejsza jest matura to od niej wszytko zależy a nie od testu w gim, bo w końcu mature wszędzie piszesz taką samą, a to jak się do niej przygotujesz to tylko od Ciebie zależy ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama tak mam.... Zamartwiam się 72637252726? rzeczy , a zapominam o tym, że teraz trwa i musze je wykorzystać :) Życzę powodzenia w kuratoryjnych, sama biorę udział!

    Zapraszam do mnie na mały poradnik, oparty na doświadczeniach własnych :) #BackToSchool2: Jak podpaść tym, którym podpaść się nie powinno?

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny post i zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  31. Tak naprawdę, masz myszko rację. W tej gonitwie kto dalej, kto szybciej,
    kto więcej zapominamy że przecież żyjemy tu i teraz, a nie żyć będziemy
    za pięć czy dziesięć lat. Oczywiście planowanie jest równie ważne, należy
    zadbać o przyszłość by mieć prace, rodzinę i dom ale chwila teraźniejszości
    też jest bardzo ważna! z samego stresu i pracy nie będziemy mieć cudownych
    wspomnień, a tylko one będą się liczyć na starość. W tedy każdy z nas doceni
    każdą chwilę :) cudowne zdjęcia, aż cieplutko popatrzeć <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niestety należę do tych osób, które strasznie przejmują się przyszłością. Dopiero co zaczęłam pierwszą klasę liceum, a już się martwię o maturę i o to na jakie studia pójdę... ;/
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem w pierwszej klasie liceum a juz bardzo przejmuję się maturą eh;/
    powodzenia w szkole!
    piękne fotki :)
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Też się bardzo wieloma rzeczami denerwuję, chociaż nawet nie zdaję sobie z tego sprawy... Dobrze Ci pójdzie egzamin gimnazjalny, ja teraz przygotowuję na styczniową kwalifikację.. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie też czas leci bardzo szybko. Już 2 tygodnie szkoły minęły...
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs?
    Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj zgadzam się, ludzie zdecydowanie zbyt często przejmują się przyszłością, niepotrzebnie się stresują i w ogóle nie skupiają na teraźniejszości.. A życie leci :P
    Świetne zdjęcia ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja w sumie cieszę się ze szkoły, ale nie z nauki. Może z tego powodu, że trafiłam na super klasę w nowej szkole. Przecudowne zdjęcia! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny plecak !

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/

    zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również stresuję sie wieloma rzeczami bez powodu... Powodzenia w konkursach i na egzaminie.
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie piękne zdjęcia! *-*
    My również przejmujemy się nie potrzebnymi rzeczami..
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Trzeba znaleźć złoty środek między przyszłością a teraźniejszością ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Taa... ja też chciałabym, aby szkoła się skończyła. :(

    swiat-uczennicy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/08/tag-7-deadly-sins-book-must-have-luc.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowny i pięknie oraz mądrze napisany post ♥. To jest właśnie to, co najbardziej uwielbiam w Twoim blogu, czyli notki, w których zawierasz pojętne, życiowe kwestie, ale jednocześnie wplatasz coś od siebie, coś banalnego, ale jednocześnie interesującego :). Podziwiam Cię za to. Odnosząc się już do postu to w zupełności się z Tobą zgadzam. Ludzie zbyt często lokują swoje koncepcje w przyszłości, zamiast skupić się na tym, co jest teraz. Niejednokrotnie potrafimy przejmować się tym, co będzie później, ale nie zwracamy uwagi na to, że być może w tym momencie ucieka nam szansa będąca przepustką do lepszego bytu. Powinniśmy skupić się na tym, co jest obecnie, bo takie chwile nie powtórzą się drugi raz. Nie można żyć przeszłością czy martwić się przyszłością, bo życie jest tylko jedno, a później możemy żałować, że zmarnowaliśmy je na zamartwianie się tym co będzie. Najważniejsze jest tu i teraz :). Jeśli chodzi o szkołę to mi z kolei ten rok leci powoli i szczerze mówiąc, ja też już wyczekuję wakacji. W mojej obecnej klasie nie mam powodów do stresu, choć mnie będzie czekał on za rok, ale na razie staram się o tym nie myśleć. Kochanie, powiem Ci tak, wbrew stereotypom i wszystkim kwestiom, o których ględzą Wam nauczyciele na lekcjach, tym samym stresując Was, ja mówię Ci, że nie masz powodów do zdenerwowania, naprawdę. Ja już przeszłam przez testy gimnazjalne i jestem żywym przykładem na to, że można je napisać dobrze i jednocześnie nie stresować się. Tym bardziej, że Ty jesteś bardzo inteligentną osóbką i na pewno ze wszystkim świetnie sobie poradzisz :). Zdjęcia, które dodałaś są przepiękne ♥. Bardzo mi się podobają, ale jestem troszeczkę zawiedziona, ponieważ nie widać na ani jednym Twojej twarzy oraz ślicznego uśmiechu. Na następny raz chciałabym go zobaczyć, więc bardzo Cię o to proszę :3. Szczerze mówiąc to, kiedy oglądałam fotografie nie zauważyłam nawet tej małej nieścisłości jaką był niedopięty plecak i dopiero Twój dopisek w końcówce mi to uświadomił, hyhy xd. Kocham Cię, skarbie!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  47. Teraźniejszość jest różnie ważna jak przyszłość.Ja przejmuję się tak wieloma rzeczami,sprawami i błahostkami,tylko tracąc na to czas :)
    mercy-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. To prawda, że skupiając się na przyszłości, nie zauważamy, jak szybko ucieka nam teraźniejszość.
    Staram się nie planować za dużo i raczej cieszyć się tym, co jest 'tu i teraz':)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialne zdjęcia! *,* <3
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Cóż, myślę, że to dobrze, że teraz tak bardzo pielęgnujesz swoją przyszłość. To, że się nią przejmujesz nie jest niczym złym, bo to normalne w tym wieku. Wszystko wydaje się takie trudne i skomplikowane, a z biegiem czasu stanie się to dla nas codziennością. To prawda, nie powinniśmy się zbytnio stresować, ale nie powinniśmy niczego zlewać, bo to co zrobisz teraz odbije się na Twojej przyszłości.
    I ucz się, bo później za naukę i możliwości będziesz musiała słono płacić. Sama bardzo lubię się uczyć, odkąd sobie to uświadomiłam. Szkoła jest częścią naszą życia, ale nie jest całym naszym życiem, więc nie zapominaj też o chwili wytchnienia i lekkiej spontaniczności :)

    xoxo
    http://megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny i prawdziwy post. Też mam tak, że bardziej myślę o przyszłości, ale głównie próbuję skupić się na tym co jest ;)

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdjęcia są cudowne! Maja taki świetny klimat. Podoba mi się. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj tak, masz całkowitą rację. Muszę się przyznać, też tak mam. Żyję przyszłośćią, planami, marzeniami. Ale to jest bardzo motywujące, nie sądzisz? :)
    pozdrawiam ;)


    Zapraszam na mój blog - famuart

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękne zdjęcia ❤ Ja też będę miała w tym roku (szkolnym) testy. I też chciałabym już wakacje, albo chociaż ferie zimowe :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia:)
    Sama nie wiem czy powinnam się cieszyć, że to tak szybko leci. Z jednej strony fajnie, bo bliżej do świąt i wakacji, a z drugiej zacznie się nauka po nocach.
    Warto myśleć o przyszłości, jednak trzeba skupić się na teraźniejszości, bo nigdy nie wiadomo, kiedy się coś wydarzy:)


    Jeśli masz czas to zapraszam na mojego bloga :)
    Jeśli Ci się spodoba to śmiało komentuj i zostań na dłużej! :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też już nie mogę się doczekać końca! Fajne zdjęcia :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jestem w takiej samej sytuacji co ty.
    Czekają mnie egzaminy próbne i egzamin kuratoryjny.
    Ale jakoś się tym nie przejmuję.
    Stresuję się tym, co mnie czeka już w tym tygodniu haha

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo mądre słowa, dojrzałe ;)
    Ale jeśli Ci zależy, to na pewno ze wszystkim dasz radę, nie ma się co stresować!
    Pozdrawiam!

    blog Małej - klik!

    OdpowiedzUsuń
  59. Prześliczne zdjęcia :*
    Racja czas leci bardzo szybko:)

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga✿

    OdpowiedzUsuń
  60. O tak czas leci trochę za szybko. Naprawdę świetnie napisane, warto się skupiać na przeyszłosci lecz waże jest to aby nie zapominać o tym co dzieje sie teraz.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  61. no na szczęście leci szybko, chciałabym być już w liceum, chociaż za wieloma osobami będę bardzo tęskniła! też się stresuję wieloma rzeczami np. 2 testami z fizyki < z całej książki 3 wielkie działy>, czy zawodami z biegów, ale damy radę! musimy mieć jak najlepsze rzeczy na świadectwie wypisane i dobre stopnie!:) Tak, u nas obu jeszcze wakacyjne zdjęcia! haha kocham tę ironię : tak wiem, mam rozpięty plecak :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Strasznie boje sie testów próbnych, najbliższe mam 30 listopada:<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Zdjecia są urocze. Właśnie! Skupmy się na tej chwili, bo zapomnimy o teraźniejszości :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne zdjęcia <3
    Powodzenia na testach ;D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  65. Jak dla mnie to dopiero 10 września.. Ja żyje myslą nie o wakacjach a o świętach.. no przynajmniej narazie :D! Mnie też czekają konkursy kuratoryjne, kartkówki, sprawdziany, wypracowania.. a już 2 sprawdziany za mną. 3 gimnazjum - nie ma zmiłuj się. W sumie, to masz racje. Te chwile w gimnazjum które teraz trwają, uciekają. Już nigdy się nie powtórzą. Za rok będę licealistką.. To przerażające.

    Nowy post! - Sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. nie ma to jak wypad , i spedzanie czasu nad morzem
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. gdybym chodziła do szkoły, pewnie myślałabym tak samo :P
    kliknięte, fajne widoki
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie ma czym się przejmować, jestem pewna, że zarówno z konkursami, jak i z testami gimnazjalnymi sobie poradzisz bez problemu:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny blog i post, śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com,jeśli możesz kliknij w linki przy współpracy,dziękuję! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  70. Wydaje mi się, że każdy ma swój złoty środek na stres. Jedni go już odkryli a inni jeszcze nie. Wiem jak to jest kiedy przychodzi fala nie pokoju. W tym roku miałam poprawkę z matematyki i był taki moment ale mój złoty środek to optymizm i muzyka hindi, która mnie uspokaja. W tym roku czekają mnie próbne matury i już ta prawdziwa matura. Ale nie stresuję się bo wiem, że jestem w stanie dużo zdziałać swoją pracą, wysiłkiem. Mój angielski i matematyka to spore wyzwanie ale życie jest ciągłą naukę a wiara i nadzieją wspomagają realizację planów.
    Nie myśl o negatywach lecz o pozytywach ( pewnie nasuwa Ci się myśl / łatwo mówić / ciężej zrobić ) ale jestem pewna, że jesteś w stanie pokonać lęk i poszybować z marzeniami :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Zleci szybko :) Ja jeszcze ciesze się wakacjami, a od października niestety zaczynam studia... :P
    Ładne zdjęcia, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Jestem zachwycona jakością Twoich zdjęć :)
    Są piękne :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_V

    OdpowiedzUsuń
  73. masz rację, czas za szybko ucieka :/
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny post i super zdjęcia :D

    pozdrawiam true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. To prawda czas niestety za szybko ucieka, życie przecieka nam przez palce. Dlatego trzeba korzystać i doceniać każdą chwilę :)
    powodzenia na testach i konkursach, na pewno sobie poradzisz! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Skupiamy się na przyszłości, nie przeżywając teraźniejszości.
    http://bgrenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetna jakość zdjęć!!!

    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.