sunset

10:47 Talla 69 Comments

Czy wy też uwielbiacie zachody słońca?
Ja kocham. A najbardziej te nad morzem. Nie wiem dokładnie co jest w nich takiego magicznego, że człowiek nie potrafi oderwać od nich wzroku.

Zawsze zastanawiałam się, dlaczego słońce nad morzem szybciej zachodzi. Może po prostu tak się mi wydaje? Bo nie spoglądam na zachód słońca u siebie, a potem patrząc na nadmorski zachód słońca, uznaję, że jest o wiele krótszy. A może człowiek zapatruje się w jego piękno tak bardzo, że traci poczucie czasu. Tego nie wiem.
Ale jestem pewna, że to zdecydowanie mój ulubiony widok. Najpiękniejszy widok :)








-----------------------------------------------------------------------------------




t-shirt - KLIK?



(za duży, więc nie pokażę :))

romper - KLIK?

69 komentarzy:

  1. Również uwielbiam te zachody słońca <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak też tak uwielbiam zachody słońca! Wychodzą wtedy najlepsze zdjęcia, bo jest najlepsze światło :) to prawda nad morzem słońce zachodzi najszybciej...

    NOWY POST U MNIE! CHCESZ SIĘ DOWIEDZIEĆ CO MYŚLĄ KOTY? TO ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG ---- 6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zawsze tak mi się wydaje, że nad morzem zachód słońca jest krótszy.
    Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam : http://alex-alexxis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zachody słońca <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachody słońca ZAWSZE są przepiękne <3 ale te nad morzem wyjątkowo!
    Śliczne zdjęcia *-*


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachody słońca to jedna z najlepszych rzeczy nad morzem! Cudne zdjęcia i śliczne ciuszki, poklikałam.

    Zapraszam, be-another-and-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia :)
    zapraszam true-less.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę zachody słońca w górach :-)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachody nad morzem trwają krócej. Zaobserwowałam to właśnie w wakacje, że nie można nacieszyć oczu nawet pół godziny. Niestety. Bardzo podoba mi się t-shirt, jest całkowicie w moim stylu. <3
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo lubię zachody, ale nad morzem nigdy nie byłam

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachody nad morzem to cudowny widok^^

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachód słońca nad morzem jest wspaniały :)
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog ( klik )

    OdpowiedzUsuń
  13. Talla jaka gimnastyczka nie ma co! :D
    jeju masz idealną figurę, no :/

    U mnie konkurs na post promujący na 3 znanych blogach!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia, kocham takie piękne zachody słońca! Poklikałam :)

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam zachody szkoda że jestem nad morzem juzdrugi meisiąc anie mam czasu by nanie chodzić;;/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia :)
    ja za bardzo nie lubię zachodów słońca :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny t-shirt.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :) Aż zatęskniłam za morzem..niestety,będzie musiało sobie na mnie poczekać rok ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Przy okazji zapraszam na jutrzejszą notkę, w której znajdzie się relacja z mojego małego wyjazdu :) www.nala-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Również uwielbiam zachody słońca!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham zachody słońca ♥ A Twoje zdjęcia są po prostu wow! :D
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś odwiedziła mój blog i poklikała w linki:) To dla mnie bardzo ważne!♥ http://zyciedlapasji.blogspot.com/2015/09/kratka-w-roli-gownej-wishlist-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachody słońca rzeczywiście są magiczne. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachody słońca to chwila która zapada w pamięć, zwłaszcza takie gdy nie jesteśmy u siebie. Miłością do zachodów słońca zaraził mnie mój chłopak, bo wcześniej nawet nie zwracałam na nie uwagi :*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również uwielbiam zachody słońca, nieważne gdzie zawsze jest co podziwiać :P


    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny zachód <3
    Świetne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia!
    A zachody słońca są cudowne.
    Zapraszam na nowy post, a w nim podsumowanie mojego wyjazdu ♥
    Pozdrawiam serdecznie! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie potrafiłam powiedzieć co jest piękniejsze - wschód czy zachód słońca :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również uwielbiam zachody słońca i wydają mi się, że szybciej słońce zachodzi nad morzem, ale tak chyba nie jest... Po prostu nam się tak wydaje, bo niestety patrząc się na nie tracimy poczucie czasu :)

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne zdjęcia! Bardzo lubię oglądać zachody słońca!

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uwielbiam najbardziej nadmorskie i w przyszłym tygodniu właśnie jadę nad morze :)

    >> BEAUTY BEVST <<

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne zdjęcia :) bardzo pomysłowe i na cudownym tle. Też kocham widok zachodzącego słońca, i mam tak jak ty, wrażenie że trwa za krótko .

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne są te zdjęcia jak obie skaczecie *.* Ostatnio byłam nad morzem 4 lata temu, ale jeszcze wrócę! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachody słońca nad morzem rzeczywiście mają swój urok :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nie miałam okazji widzieć zachodu słońca nad morzem ale i tak uważam że są one piękne. Ponadto prześliczne zdjęcia

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham zachody słońca. Każdy jest inny... Śliczna bluzeczka w paski :)

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjęcia,cudny komplet w kwiaty :) Będę zaglądać;)
    zapraszam w wolnej chwili do siebie,jesli ci sie spodoba mozesz zaobserwować
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zachody słońca są bardzo piękne! Szczególnie nad morzem:* Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)
    artistically-immediately.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  39. Również uwielbiam zachody słońca i to w każdym miejscu na ziemi :)
    myślę że te nad morzem są szczególne ale czy krótsze? może tak piękne
    że czas szybciej nam leci ;) naprawdę świetne zdjęcia :)
    kliknełam kochana :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja także uwielbiam zachody słońca :)
    Kliknęłam

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardziej lubię jak wschodzi niż zachodzi xd
    Bluzka jest śliczna
    http://zanetta44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia jejciu!
    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Widok faktycznie piękny :)
    Poklikałam 11.99$, 11.99$ :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też uwielbiam zachody ślońca. Wydają mi się takie... Romantyczne
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam zachody <3
    Śliczne zdjęcia *.*
    Świetne nowości, bluzka w paski superowa.
    Cieszę, się, że jesteś w Jessmilii, jesteś mega pozytywna :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. widać, że był to bardzo udany czas :)
    Pozdrawiam ciepło!

    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/09/blue-jeans-white-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Też uwielbiam zachody słońca. Śliczne zdjęcia!
    Obserwuję.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  48. Te zdjęcia są śliczne! Zawsze chciałam wybrać się na taką sesję o wschodzie, bądź zachodzie słońca... cos wspaniałego...

    buziaczki, verravoo.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Też uwielbiam zachody słońca, piękne zdjęcia :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Też uwielbiam zachody słońca :)
    Świetne te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam zachody słońca, a Twoje zdjęcia są na prawdę imponujące

    wpadnij do mnie mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. uwielbiam zachody słońca, a te nadmorskie są naprawdę niesamowite ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne połączenia pasków z motywem oczu :) Przypomina mi trochę Chanel.

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. przepiekne zdjecia...:O! zdeycdowanie zachody slonca nad morzem trwaja co najmniej o polowe krocej...

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  55. Jejku cudowne zdjęcia *,*
    Świetny post :)

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. poklikałam.
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/wishlist-dresslink.html i jeden w tym http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html ?

    OdpowiedzUsuń
  57. Zachody słonca są super, uwielbiam <3 Super koszulka :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Wspaniały post i przepiękne oraz magiczne zdjęcia ♥. Nie jestem specem od geografii, więc nie wiem czy zachody słońca nad morzem trwają krócej, ale z pewnością odnosi się takie wrażenie. Będąc w Warszawie - w moim odczuciu - rzeczywiście wydawał się on długotrwalszy niż w miejscu gdzie mieszkam. Myślę, że to jest właśnie kwesia tego o czym wspomniałaś, czyli okoliczności, w której człowiek tak bardzo skupia swój wzrok i jednocześnie przemyślenia na zachodzie, że zupełnie traci poczucie czasu. Ja takie krajobrazy mam właściwie na wyciągnięcie ręki i bardzo często przebywam na plaży oglądając właśnie zachody słońca, ponieważ jest to coś niezwykle urokliwego *.* Romantyczna atmosfera oraz magia towarzysząca temu zjawisku jest czymś co po prostu kocham. To niesamowite uczucie, móc rozmyślać w takich warunkach, ponieważ wtedy problemy stają się błahostkami. Zgadzam się ze stwierdzeniem, iż jest to najpiękniejszy widok ♥. Fotografie, które dodałaś do postu są zjawiskowe i wprost idealne :). Najbardziej podoba mi się piąte ujęcie, ale każde z nich jest arcypiękne. Bluzka oraz kombinezon - cuda :3. Linki poklikane ;). Kocham Cię, skarbie!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.