Jak zapanować nad myślami?

15:22 Talla 92 Comments

Wszyscy wiedzą co to stres. Ludziom dorosłym towarzyszy on w pracy, nam, uczniom towarzyszy on w szkole. Założę się, że większość z Was wie, jak to jest, kiedy mamy za sobą kilka nieprzespanych nocy. Okropne uczucie.
Tak jak pisałam we wcześniejszych postach, stres można nazwać chorobą cywilizacyjną. Nie dość, że dotyka prawie wszystkich ludzi, to jeszcze powoduje mnóstwo innych chorób. Problemy z zasypianiem, choroby układu nerwowego, układu krwionośnego, wpływa niekorzystnie na pracę serca...Można by tak wymieniać, ale to miejsce nie jest od uczenia się biologii. 
Ja przychodzę dzisiaj tylko po to, żeby pomóc Wam się tego stresu pozbyć.
Co zrobić, żeby opanować myśli i nie dać się im zamęczyć? Jak nie dać się swojej podświadomości, która wciąż przypomina nam o tej sytuacji, która nas stresuje? I sprawia przez to, że chodzimy z trzęsącymi się rękoma i z worami pod oczami? Co zrobić?



♪ zastanów się nad sensem
No właśnie...jaki jest sens stresowania? Co on nam daje? Czy w czymś nam pomaga?
Nie.
Wręcz przeciwnie - zaprząta nasz umysł, nie daje nam myśleć o niczym innym. W niczym nam nie pomaga ciągłe stresowanie, a co gorsza sprawia, że naszemu organizmowi wyczerpują się baterie.

♪ odpocznij 
...od nauki, szkoły, pracy. Od tego, co jest źródłem stresu. Odłóż to zajęcie na chwilę na bok, zapomnij. I znajdź coś lepszego, coś na regenerację.

♪ zajmij się czymś, co lubisz
Twoim ulubionym zajęciem kiedy masz wolny czas jest czytanie książek? A może jakiś sport? Chyba, że jesteś duszą artysty i wolną chwilę poświęcasz na wyżycie się na kartce papieru? Nieważne! Ważne jest, żebyś się w tym momencie zajął właśnie tym, co najbardziej lubisz i co ci sprawia największą radość. 

♪ na spokojnie
Pewnie słyszeliście, że gatunek muzyki, której słuchamy ma ogromne znaczenie na nasz nastrój i zachowanie. Nie?! To teraz już wiecie. Dlatego kiedy chcesz pozbyć się nadmiernego stresu, nie wydaje mi się, żeby włączanie Metallic'i było dobrym pomysłem. Nawet jeśli nie przepadasz za spokojną muzyką, uwierz, że słuchanie jej jest naprawdę rozluźniające. Spróbuj! Może akurat od razu pokochasz muzykę jazzową? ;D

♪ joga
Pewnie dla niektórych to śmieszne. Ale uspokajające działanie jogi jest udowodnione. Odpowiednia, zbilansowana dieta oraz regularne ćwiczenie jogi pomagają osiągnąć harmonię i równowagę. 
Oczywiście joga nie musi kojarzyć się z morderczymi ćwiczeniami rozciągającymi, które sprawią, że od razu będziesz robić szpagat czy skorpiona. Tak naprawdę można je potraktować jako "skutki uboczne". Tak jak pisałam w jodze ważna jest równowaga i harmonia, ale wydaje mi się, że nikt nie pogardzi dodatkowo elastycznym i rozciągniętym ciałem :)
Jeśli jesteście ciekawi, zachęcam Was do przeglądnięcia strony doyouyoga.com , jest to 30-dniowe wyzwanie, gdzie codziennie wykonujecie 10-20 minutowe ćwiczenia jogi. To jak? Podejmiesz się? :D

♪ natura pomaga
Wystarczy wyjść do lasu, do parku. Gdzieś, gdzie jest zielono. Odstaw wszystkie negatywne myśli na bok i wsłuchaj się. Szumiące liście, ćwierkające ptaki siedzące na drzewach, tuptające wiewiórki, szumiąca woda w fontannie. Zamknij oczy, słuchaj i wyobraź sobie jak wygląda ten świat "od kuchni". To pomaga, udowodnione na mnie :D


♪ skup się na chwili
Zapomnij o tym, co było. Przestań myśleć co będzie za miesiąc, za tydzień, jutro a nawet za kilka godzin. Zajmij się tym, co robisz w tej chwili. Popatrz wkoło, poprzyglądaj się dokładnie temu wszystkiemu. Zobacz na siebie, skup się na tym, co teraz robią twoje ręce, nogi, co czujesz, co widzisz, co słyszysz. Zatrzymaj się w tej minucie.
 Nie ma sensu analizować przeszłości. To nic nie zmieni. Co się stało - już się nie odstanie.
Nie planuj przyszłości - to również nic nie zmieni. Ani nie pomoże, ani nie uspokoi. A może nam zaszkodzić. 








necklace - KLIK?
sweatshirt - KLIK?
jeans - Pull&Bear
shoes - H&M


Można to zmienić. Można zapanować nad myślami. Wszystko zależy od nas. Wymaga to ciężkiej pracy, ale da się. Warto.
Umiejętność panowania nad myśleniem jest sztuką potrzebną do bycia szczęśliwym człowiekiem. A każdy z nas może nim być. Ja jestem w trakcie opanowywania tej sztuki. I wierzę, że mi to się uda. Wierzę, że jest to dobry krok w stronę tego, żeby być szczęśliwą.
Bo wszystko zależy od nas.
To ja decyduję czy chcę być szczęśliwa. To ja decyduję jakim człowiekiem chcę być.

Kto jest ze mną? 

92 komentarze:

  1. Bardzo ładny naszyjnik, sweter również uroczy <3

    zapraszam
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja często sobie nie radzę ze stresem związanym ze szkołą :/ kiedyś próbowałem jogi, ale to kompletnie nie mój klimat :) bardzo fajna stylizacja bo sam lubię ubierać się all black, fajnie to wygląda kiedy masz taką za dużą bluzę :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stres rzeczywiście może w pewnym stopniu nas niszczyć. Świetne rady, myślę, że każdy powinien je wcielić w życie. :)
    Śliczny naszyjnik
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stresowałam się czymś do tego stopnia, że nie mogłam spać czy nie byłam w stanie normalnie funkcjonować. Zazwyczaj się stresuję przed naprawdę ważnymi rzeczami, a ostatnie wielkie zdenerwowanie pamiętam jak dziś - kilka minut przed ustnymi maturami.:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluza. :) ja generalnie często się stresuję, ale wtedy staram się o tym nie myśleć, zamykam oczy, biorę głęboki oddech, powtarzam sobie w myślach, że będzie dobrze i zawsze jakoś dobrze wychodzi. :) jak byłam młodsza to denerwowałam się bardziej, teraz im jestem starsza, tym mniej rzeczy mnie stresuje. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc muszę zacząć naukę panowania nad moimi myślami♥! Ślicznie wygladasz !♡
    http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Stres objawia się u mnie bólem brzucha, ale nie przeszkadza mi to jakoś mocno :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio jakoś się nie stresuję, ale to pewnie dlatego, że szkoła jeszcze nie ruszyła pełną parą :P
    Ale rady się na pewno przydadzą na późniejszy okres :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety jestem straszną panikarą i stres towarzyszy mi bardzo często, wię takie rady sa zawwsze bardzo pomocne! :)
    Piękne zdjęcia!: )

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście nauczyłam się przy stresie robić coś przyjemnego co od razu pomaga :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny poradnik :) Ja na szczęście nie mam narazie żadnych stresów c:
    Świetna stylizacja!♥

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Korzystam z tych porad od jakiegoś czasu i też jestem na dobrej drodze. Super pomysł z tym wyzwaniem. Zaraz zobaczę, o co chodzi :).

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoła, dom, otoczenie...w każdym miejscu naszego życia możemy spotkać się ze stresem. Osobiście, nienawidzę tego. Czuję się wtedy beznadziejnie, wszystko mnie irytuje i mam dość każdego. Jaki jest mój sposób? Zrobić coś spontanicznego, wyrwać się z pieprzonego wzoru dzisiejszego świata i ruszać w nieznane. Zrobić coś, na co miało się ochotę od dawna. Coś totalnie głupiego, absurdalnego, albo zwyczajnego i całkiem normalnego. Po co patrzeć na innych?
    Myślę, że nie możemy niczego odkładać na później. Musimy uczynić nasze życie kolorowym i iść dalej, a stres na pewno zniknie.
    Świetny post, Twoje porady też są trafne ;)
    Obserwuję od dawna i czekam na następne posty, powodzenia.
    Enjoy ---> http://fridayp.blogspot.com/ :)
    P.S. Włosy to Ty masz 10/10.
    Five!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację stres to choroba cywilizacyjna i dotyka każdego z nas. Ja zazwyczaj słucham muzyki i biegam. Aktywność fizyczna też jest bardzo dobrym sposobem.
    Świetna stylizacja i zdjęcia. Poklikałam.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super naszyjnik! Masz racje z tym odpoczynkiem. Przez tą szkołę ciężko co jest znaleźć czas na odpoczynek ;/

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. ja czasu na odpoczynek mam malo no ale jest :) super zdjecia

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny postt zapraszam do mnie :)
    http://ewbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna bluza może się na nią skusze :)
    Ocenisz mojego
    ps. to jeszcze moje początki
    http://awesomephotographic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ale genialna bluza <3 http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne włosy! To naturalny kolor? Jeśli tak to zazdroszczę. ;)
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie warto się zbytnio stresować, ale czasem stres potrafi być pozytywnym elementem, który ostrzega przed pewnymi sytuacjami. Im go mniej tym w moim przypadku więcej lenistwa :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie warto się zbytnio stresować, ale czasem stres potrafi być pozytywnym elementem, który ostrzega przed pewnymi sytuacjami. Im go mniej tym w moim przypadku więcej lenistwa :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam jogę! ♥ pozdrawiam

    http://daydreamingpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na szczęście jestem osobą która się nie stresuje :D
    Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydatne rady i super zdjecia :)

    http://by-oli.blogspot.com/2015/10/stan-myslenia-typowego-blogera.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem osobą, która stresuje się bardzo rzadko, a jeśli już to w na prawdę wyjątkowych sytuacjach. Ale rady są świetne i z pewnością pomogą niejednej osobie. ;)
    Piękne masz włosy!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ją z reguły nerwowa jestem i mi ciężko coś takiego ogarnąć
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Warto być szczęśliwym i się nie stresować <3 ,ciekawe rady
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam jeszcze do cb pytanie jak cb zaobserwować,bo mam bloga od 3 miesiecy,a u cb nie pokazuję mi się obserwuj ? <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobre rady ale czasem ciężko zapanować nad tym :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. trzeba się uspokoić i pomyśleć, po co nam ten stres :) czasami motywuje, czasami przeszkadza, ale najczęściej to ta druga opcja. Dlatego ja się nie stresuję przed żadnymi kartkówkami etc. bo po prostu nie ma sensu :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny naszyjnik :))
    Ja bardzo często się stresuje, dlatego ten post można powiedzieć, że spadł mi z nieba :D
    Pozdrawiam ;))
    xxxjustynasbxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniały ten post, długo czekałam aż znajdę coś takiego a tu prosze bardzo! niby wszystko jest takie proste i wiem co zrobic, żeby się odstresować ale w praktyce wygląda to zupełnie inaczej, a często też nie mam czasu dla siebie.. postaram się coś zmienić albo bardziej zorganizować czas!
    pozdrawiam, miłego dnia!
    http://justwallflowerx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że twoje porady mogą być bardzo przydatne wielu osobom! Podobają mi się twoje zdjęcia :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za komentarz na blogu, obserwuję :)
    Przydatny post, lecz bardzo ciężko zapanować nad myślami.

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cześć, mam do sprzedania kule "Cotton ball" może jesteś zainteresowana. Jeśli tak to zapraszam.

    http://olx.pl/oferta/cotton-ball-swiatelka-oswietlenie-CID628-IDc07aH.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja często mam problemy z zapanowaniem nad swoim stresem i myślami ;/
    Świetne porady, na pewno z nich skorzystam!
    Śliczne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem z Tobą siostro!
    Carpe Diem i do przodu :D

    Pozdrawiam!
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super post! Rady w 100% prawdziwe. :)
    http://karciaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post, bardzo fajna sytlizacja

    imnotafraidanymore147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ładna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jestem z tobą :D piszesz na prawdę bardzo ciekawie i myślé, że go właśnie co piszesz, trafia do ludzi ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobra rady, na pewno skorzystam ;) Fajne zdjęcia ;>

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi stres towarzyszy niestety prawie codziennie, więc na pewno skorzystam w Twoich rad :)
    Zdjęcia i stylizacja naprawdę świetne! :) Oczywiście poklikałam w linki :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja odkąd ćwiczę jogę jestem spokojniejsza,mniej zestresowana,bardziej wyciszona także również polecam :)
    http://royal-girll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję,że wytłumaczyłaś mi jak cie zaobserwować ,zrobiłam to i bardzo tobię za to dziękuje
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalialastdreamers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też czasami się stresuje, jak każdy. Ostatnio stresowałam się bardzo mocno pójściem do nowej szkoły. Ostatni tydzień wakacji spędziłam w domu. Całe dnie leżałam, jadłam i oglądałam telewizje. Przez ten tydzień miałam naprawdę wiele czasu żeby pomyśleć i muszę przyznać, że mi to pomogło. Odpoczęłam, pomyślałam, w jakiś sposób 'rozluźniłam się' i 1 września stresu nie było. Pomyślałam sobie " tyle ludzi dało sobie radę, czemu ja miałabym sobie tej rady nie dać?" :)
    Ciekawy post, z resztą jak zawsze :D
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo pomocne rady, szczególnie gdy ostatnio pełno stresowych sytuacji się nazbierało :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny post :) Świetna bluza :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja bardzo często się denerwuję, dosłownie przed wszystkim, ale na szczęście po chwili ten stres mija, bo inaczej nie mam pojęcia, co bym ze sobą zrobila. :))

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Szczytowy poziom stresu trwa max 10 min, wszystko później nam odpuszcza, niestety mam ze stresem duże problemy ;/ Śliczne zdjęcia!

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Stres nie jest niczym przyjemnym, ale zazwyczaj umiem sobie z nim poradzić. Twój naszyjnik jest śliczny :)
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo pomocne rady ;).
    Fajna stylizacja <3.
    Zapraszam do siebie fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny post i super zdjęcia ;)

    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja zawsze przed snem, gdy zaczynam myśleć o stresujących rzeczach, to staram się skupić na głębokim oddychaniu. Pomaga.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Najlepszą radą jest chyba odpoczęcie i nie myślenie o tych stresujących rzeczach ...Ja z chęcią bym się uczyła biologi gdybyś była moją nauczycielką ♥ Śliczne włoski i zdjęcia *.*

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ładny blog, bardzo fajnie piszesz!
    Zapraszam NOWA NOTKA
    pozdrawiam
    obs za obs? kom za kom ?

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja zawsze ogromnie się stresuje i przyznam, że spokojna muzyka, faktycznie działa! :-)

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Genialny wpis :) Świetne zdjęcia i naszyjnik :D
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie wiedziałam ,że zwykły stres może powodować tyle chorób :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Dokładnie tak. Stres to taka choroba cywilizacyjna XXI wieku. Ale jak tu się nei stresować gdy z każdej strony biją nam po oczach znaki, mówiące o tym, że jesli nie jesteśmy perfekcyjni to jestesmy nikim? Musimy zatem być zawsze najlepsi. Musimy pokazywać się z jak najlepszej strony i stresujemy się, bo co jeśli nie wyjdzie? Co jeśli nie dostanę się na takie studia, jesli nie przyjmą mnie do takiej pracy? Co jeśli mój syn bedzie miał wypadek 1 dnia w szkole, a córce ktoś złamie serce? Co jeśli zostawi mnie facet, jajecznica się nie zrobi na czas, a mamusia rozwiedzie się z tatusiem? Jest naprawdę tyle powodów do stresu, że aż ciężko to wszystko wypisać. Ciężko chociażby streścić, ale...
    Czy tak naprawdę możemy zmniejszyć ten stres? Na pewno tak i te Twoje porady może w jakimś sposób komuś pomogą. Najważniejsze jest jednak wypracowanie w sobie pewności siebie. Ona minimalizuję ten stres. Całkowiecie się go nie pozbędziemy, ale przynajmniej zminimalizujemy skutki. Także polecam :)

    Pozdrawiam :)

    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne porady <3
    pięknie wyglądasz, http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. fajny post, takie porady przydają się każdemu :))
    btw polecam kakao (na wszystko)
    palaania.blogspot.com
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Przydatne porady i cudowne zdjęcia! :*
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥|Weronika i Wiktoria|♥
    Zapraszamy do nas:)
    ♥NOWY POST♥ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja bardzo często niepotrzebnie się stresuje i wkręcam sobie straszne scenariusze... Ciężko nad tym zapanować, jest to chyba niezależne ode mnie chociaż bardzo się staram :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja dużo się stresuje i myślę czasami bardzo negatywnie i to chętnie bym komuś oddała ;)


    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie przez to, że za dużo myślę dużo rzeczy sobie wmawiam, szczególnie stresuję się przed każdym sprawdzianem, czy kartkówką w szkole :/
    Świetny post :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajne zdjecia, podoba mi taki luzacki styl. Po zatym masz piękne włosy, pozdrawiam

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny zestaw , podoba mi się :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/narzutka-floral.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne włosy*,* zazdroszczę , fajny blog ! zapraszam do mnie http://moresik123.blogspot.com nowy wpis o październiku i inspiracjach :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ciekawe porady, chociaż u mnie jak się pojawia na prawdę duży stres to za cholerę nie mogę się go pozbyć..
    a tak poza tym świetne fotki :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. ZAPRASZAM NA KONKURS DO WYGRANIA SWETER I INNE NAGRODY :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/09/konkurs.html
    PS: Śliczny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  73. 'zajmij sie tym co najbardziej lubisz' taaaak! To najlepszy sposob by odbiec od mysli, ja np robie to poprzez fotografie :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  74. A ja na przyklad ide cwiczyc nic nie pobudza bardziej do *nie myslenia* od porzadnego kopa w tylek od cardio kickboxingu albo boxu! Rewelacja polecam wszystkim ktorzy lubia lezec spoceni :D
    Jejku jaka ty sliczna jestes! '-'

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  75. Super wpis i przydatne porady, a zdjęcia bardzo fajne :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  76. love total black !!! great hair
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I aspect, a kiss: - *

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja mam właśnie ten problem, że nie radzę sobie ze stresem. Bardzo fajne pomysły, sama kilka stosuję i chyba podejmę to wyzwanie - zacznę ćwiczyć jogę! :) Świetne stylizacja, masz cudowne nogi!

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja stresuje sie praktycznie 24/7 :( codziennie pelno stresow i czasami rady juz nie daje.. Probuje nad tym zapamowac ale naraxie mi to nie wychodzi. Joge mam zamisr zaczac cwiczyc! Zobaczymy ile sie zmieni! Powodzenia zycze ;) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. jak przegladam dzisiejszy internet i widze 13-latki umalowane wieczorowo w spodenkach w ktorych widac cala pupe i wgl to az mnie sciska... Nie wiem co fajnego jest w tym co robia, czemu chca miec 10 lat wiecej.. Ciesze sie ze ty chcesz dorastac w swoim czasie a nie na sile. Pomijajac ze dorastac mozna dwojako - przez wyglad, a majac pusto w glowie lub przez zachowanie - odpowiedzialne.

    http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.