school hurts

17:55 Talla 53 Comments

Ostatnio każdy żyje szkołą. Wstajemy rano, jemy śniadanie, idziemy do szkoły, wracamy, jemy obiad, siadamy do nauki i zanim się oglądniemy jest już 22.
I tak mija dzień za dniem, tydzień za tygodniem, miesiąc za miesiącem. Monotonia. Szara codzienność. Czy tylko ja jej nie znoszę?
Dlatego tak ważne jest dla każdego ucznia to, żeby przynajmniej te dwa dni w ciągu tygodnia wykorzystać dobrze i oderwać się od tej monotonii. Weekend - słowo, które dla każdego ucznia są muzyką dla uszu.
Przyznam, że jestem typem osoby, która uwielbia siedzieć w domu pod ciepłym kocykiem (co możecie wywnioskować z ostatnich postów, haha). Jednak całotygodniowe siedzenie w domu z książkami i dodatkowo weekendowe siedzenie w domu to chyba nie jest takim dobrym pomysłem.
Weekend jest szansą dla nas na przełamanie tej szarej monotonii. Dlatego warto coś jednak zrobić, żeby te dwa dni wykorzystać właśnie do tego.
Ja też w końcu to zrozumiałam. I mimo iż pokusa, żeby pozostać cały dzień w ciepłym domciu jest wielka, to staram się przełamywać sama siebie i wyjść. W końcu takie zamknięcie się w swojej norce też nie jest dobrym rozwiązaniem. Czasami warto pobawić się w pustelnika i zaryć się pod ciepłym kocem, lecz - słowa które tyczą się dosłownie wszystkiego - co za dużo to niezdrowo :D
Dlatego wszyscy domownicy i miłośnicy pustelnikowania, ruszamy się z domu i idziemy przełamywać monotonię!





Jak pewnie możecie zauważyć, na moim blogu zaszła ogromna zmiana. Z której jestem bardzo zadowolona! Nie wiem jak Wam, ale mi nowy design zrobiony przez dziewczynę z TEGO bloga jest cudowny! Przyznajcie, odwaliła ona kawał dobrej roboty :D Jeszcze raz naprawdę mocno dziękuję!
Również do zmian przyczyniła się jedna przemiła osóbka, która dała mi porządnego kopa i zmotywowała do konkretnej pracy nad blogiem jak i nad sobą :) Jeśli to czytasz i wiesz, że to o Ciebie chodzi, to bardzo dziękuję!

A jak wy spędzacie weekendy?

53 komentarze:

  1. Własnie wczoraj zrobiłam sobie spacer i uświadomiłam sobie że za bardzo się ze wszystkim spieszę. Na szczęście nie było kartkówki z fizyki dzisiaj (a ja się nie uczyłam) więc skorzystałam na tej przerwie dwukrotnie :)
    P.S. Mam taki sam piórnik, tylko jest już cały zapisany ^^
    Pozdrawiam,
    zaczytanabella

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tego nie lubię :/ ale jutro jadę z klasą do fabryki bombek, to zawsze coś.\
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę monotonii , niestety tak już bywa w roku szkolnym. Plusem są weekendy, wykorzystujmy je jak najlepiej :D
    Śliczny design! :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nienawidzę monotonii... I możesz o tym przeczytać u mnie w nowym poście :)
    Wkrocz jesiennie na mojego bloga!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście w roku szkolnym monotonia jest okropna, ale chyba tylko mnie ona nie dopada. bo staram się robić mega dużo rzeczy, które sprawiają mi dużo przyjemności, a znajduję na nie czas bo wszystko mam mega uporządkowane i zorganizowane ;) chociaż jak jest dużo nauki to przyznam, że jest ciężko, ale daje rade :D
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tak zmęczona szkołą, że zazwyczaj gdy przyjdę do domu to od razu idę spać... A w weekend robię wszystko by nie myśleć o szkole :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę tej monotonii, A wygląd bloga śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny masz design<3
    nie znoszę tej monotonii, żyję od weekendu do weekendu i wtedy korzystam na maksa!

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja lubię swoją monotonię, za żadne skarby świata nie zamieniłabym moich wieczorów z dobrą książką. ;)
    Pozdrawiam!
    geekbsf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się robić coś, żeby dni nie były monotonne - choć nie zawsze mi to wychodzi.
    Świetny blog, obserwuję. Widać, że czerpiesz przyjemność z pisania postów :)
    Zapraszam do mnie:)
    marta-zurawska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie chce sie ruszać nigdzie ;p

    truedoctorm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety weekendy poświęcam na siedzenie z nosem w książkach, o studia to już nie przelewki..:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Staram się pozytywnie , kreatywnie korzystać w weekendu. :)
    no i co drugi weekend jestem w szkole:P

    Zapraszam do mnie.
    + Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem harcerką, więc nie mam wyjścia, muszę spędzać weekendy aktywnie! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam to szczescie ze rpace domowa mam raz w tygodniu , ja staram sie kazdego dnia robic cos 'nowego'

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zniosłabym takiej monotonni nawet przez jeden dzień! Jasne, mogę się trochę pouczyć, ale zawsze wieczorem muszę coś obejrzeć, poczytać... i oczywiście już odliczam czas do świąt :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszyscy o tym mówią, więc chyba muszę przetrwać monotomię :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny design :) Masz świetnego bloga, obserwuję! :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tak samo weekend staram się jakoś urozmaicać żeby już całkowicie nie zwariować! :D
    Design jest genialny ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem załamana ilością pracy jaka mam do zrobinia każdego dnia po szkole. W weekend tez siedzę przy lekcjach bo sie po prostu nie wyrabiam. Miałam dodawać na bloga 2 posty w tygodniu, ale nie mogę, bo nie daje rady fizycznie. Chciałabym, żeby każdy dzień trwał jakieś 3 godziny dłużej żebym zdazyla poleżeć i poodpoczywać.
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha, masz rację. Od 2-3 tygodni też czuję monotonię. Pora to zmienić! :)

    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zanim się obejrzymy*
    Masz rację, szkoła 'boli'.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aby nie dac się ponieść szkolnej rutynie trzeba urozmaicać sobie czas i nie zatrącać się sama nauką... :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też ostatnio zmieniałam design, twój jest bardzo ładny! :)
    Odkąd zaczęła się szkoła nie mam na nic czasu, każdy mój dzień wygląda tak samo. Czasem bardzo denerwuje ta monotonia.
    Świetne zdjęcia! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia oby było takich wiecej !
    http://zyciekubusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ehh mi nie chce się ruszyć z domu, gdy za oknem beznadziejna pogoda. Ostatnio na szczęście pogoda jest wprost cudowna! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. niestety, nie umiem przełamać tej monotonii. jestem prawdziwym domownikiem :)
    pozdrawiam > gabsstylee :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzeba dostrzegać jak ważne są wlasnie takie chwile, które odrywają nas od codziennej monotonii. Zgadzam sie, ze powinnismy łapać każda okazje do tego, by zrobić cos innego, niecodziennego:)
    Piękne zmiany!:)

    Pozdrawiam:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja osobiście weekend postrzegam jak czas wzmocnionej nauki na kuratoryjne, więc niezbyt go wyczekuję. :/ I do tego jeszcze trzy godziny dodatkowego angielskiego w sobotę + koło z historii tego samego dnia .... To potem tylko lenienie się ! :D
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. O, ta monotonia to najgorsze co może się nam przytrafić... :/ Ja weekendy spędzam głównie z moim chłopakiem po tygodniu przerwy, więc raczej w domu nie siedzę :)

    zkubkiem-herbaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. W weekendy zazwyczaj muszę się uczyć, ale wiadomo nie non stop :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Idziemy przełamywać monotonię! Przewodnie hasło weekendu! :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowne zdj ♥
    bardzo ciekawy post ^^

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Az sie posmialam jak przeczytalam tytul, haha :D
    Przypomina mi to moje szkolne czasy, hihi

    Pozdrawiam,
    www.maaalox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Też nie lubię monotoni ;c Świetny ten wygląd bloga! /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobrze powiedziane!

    Ja weekendy w większości czasu spędzam na nauce

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja w weekendy glownie sie ucze, ale staram sie znalezc czas dla siebie i znajomych :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. ja mam zawsze 98474536 planów na weekend, ale potem i tak nic z tego nie wychodzi ;//
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jeszcze do piatku mam wolne mialam tydzien wolnego od szkoly tak zwane ferie jesienne :D Dlatego leniuchuje pomimo tego, ze wlasnie wrocilam z wyjazdu :D
    W weekendy zazwyczaj odsypiam i sie ucze niestety badz stety musze bardzo postawic na nauke w tym roku! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  40. mi w weekend jak gdzies wyjezdzam za szybko ten czas leci, dlatego czesciej wole siedziec w domu :D/K

    OdpowiedzUsuń
  41. W weekendy robie masę rzeczy, dlatego one tak szybko mi mijają :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Osobiscie sadze ze w tygodniu mozna zając sie po szkole jakimiś dodatkowymi rzeczami. Sama w szkole jeszcze chodziłam na taniec i duzo trenowałam. Mozna pogodzic lekcje z innymi rzeczami.
    A w weekend odpoczywać błogo.

    Buziak
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Tylko ta szkoła <3 zapraszam też do mnie queen-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Design jest świetny. ♥ Co do szkolnych dni, to muszę przyznać, że je da się je polubić. Zaczęło mi się podobać pochłanianie wiedzy i siedzenie nad książkami, może to dziwnie brzmi, ale sprawia mi to przyjemność. :D Udało mi się pogodzić bloga ze szkołą, posty pojawiają się systematycznie, więc jak na razie, to nie mam na co narzekać. :)

    ZAPRASZAM SERDECNIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne zdjęcia.
    Szkołę da się lubić :)

    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fakt,dziewczyna odwaliła kawał dobrej roboty, design jest sliczny:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.