Jak nie dać się jesiennej depresji?

18:34 Talla 92 Comments

Mawiają, że jesień to depresyjna pora roku. Deszczowa pogoda, mgliste dni, zapadanie zmroku o 16, niskie temperatury, puste drzewa bez liści faktycznie wpływają na przygnębienie człowieka. U niektórych trwa to kilka dni, u niektórych nawet kilka tygodni. Ostatnio czytałam nawet, że są przypadki, gdzie ludzie całkowicie popadają w depresję. I ponoć jest ich coraz więcej.
 Co więc trzeba zrobić, żeby temu zapobiec? Jak się bronić przed tym złym wpływem jesieni na nasze samopoczucie? Czy jesień naprawdę musi być taka beznadziejna?
Ja pokonałam jesienną depresję.

Oto kilka kroków, jak się nie poddać!

nie siedź w domu
...a przynajmniej nie cały czas. Chyba każdy czasami lubi sobie posiedzieć w swojej ciepłej norce, kiedy za oknem szaleje pogoda. Ale zamiast spędzać weekend w swoim łóżku, uwierz mi, że lepiej jest zmarznąć trochę i spotkać się ze znajomymi. Wbrew pozorom samotne siedzenie w pokoju, nie jest dobrym pomysłem, nawet jeśli ma się beznadziejny humor, zwłaszcza, że podczas roku szkolnego i tak książki trzymają nas w domu, dlatego spędzanie dodatkowo w ten sposób weekendu nie jest dobrym pomysłem.

przełam rutynę
Trochę się to wiążę z punktem powyżej. Cały tydzień siedzimy w domu. Każdy dzień wygląda tak samo: szkoła, dom, obowiązki, szkoła, dom, obowiązki. Zaplanuj coś, co przełamie tą nudną rutynę! Zorganizuj sobie wycieczkę do miasta obok, wybierz się z przyjaciółką do kina czy na zakupy, zaplanuj nocowanie. Zrób coś, co oderwie cię od przykrych obowiązków szkolnych (i nie tylko). Każdy tego potrzebuje!

skup się na pozytywach
Zamiast narzekać na ta jesienną pogodę, ilość obowiązków, brak czasu - znajdź coś, co ci się spodoba. Nie licz na jakieś wielkie odkrycia, szukaj w tych najmniejszych, najprostszych rzeczach. Przyglądnij się - może jednak jest coś w tych leżących na ziemi liściach, zamglonych porankach, szumiącym deszczu? Poszukaj.

wynagradzaj się
Udało Ci się napisać bardzo trudny sprawdzian na dobrą ocenę? Może właśnie nauczyłaś się czegoś nowego? Albo skończyłaś czytać lekturę? W takim razie właśnie masz powód do tego, żeby móc sobie to wynagrodzić! Oczywiście nie chodzi mi tu o potężną sumę pieniędzy na zakupy czy nowy telefon. Każde małe osiągnięcie możesz sobie wynagrodzić małą nagrodą. Przecież należy Ci się długa, gorąca kąpiel przy świeczkach, nowa książka lub cała blaszka ciastek. Czasami może się to stać dobrą motywacją :D

♫ jeśli nic nie działa - przeczekaj
...oczywiście myśląc pozytywnie. Nie załamuj się przez to, że kilka dni coś ci nie wychodzi, Twój humor jest beznadziejny, a Ty czujesz się rozszarpywana przez swoje myśli. Nie panikuj i nie szukaj sobie choroby. Każdy ma czasami gorsze dni. Trzeba po prostu je przeczekać. Spokojnie, w końcu wszystko będzie dobrze!






Ostatnio na blogu wybiło 1000 obserwatorów! Nawet nie wiecie, jaka jestem Wam wszystkim wdzięczna :D Chcąc się Wam jakoś odwdzięczyć, postanowiłam, że zrobię małe promowanie blogów. Jedyne co musicie zrobić, to podać link do swojego bloga w komentarzu. Ja odwiedzę wszystkie, wybiorę i podam linki do 6 blogów w następnym poście. Może to nie jest jakieś super nagroda dla Was, ale wyczekujcie - już niedługo pojawi się u mnie na blogu niespodzianka dla Was wszystkich! 



A jak wy walczycie z jesienną depresją?

92 komentarze:

  1. Bardzo przydatne porady. Moim zdaniem najważniejsze jest to aby nie popaść w rutynę.
    Jednym z moich sposobów na jesienną depresję jest dobra książka lub film, możemy wtedy przenieść się do innego świata i nie myśleć o rzeczywistości :)
    Gratuluję 1000 obserwatorów!
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Porady przydatne ;) Ja uwielbiam jesień więc w zasadzie nie mam problemu ze spędzaniem czasu.Spacery w deszczu,puszczanie balonów/latawców/wypady na gorącą czekoladę lub na ciepłą szarlotkę z lodami zaraz po szkole ♥ Zimy nie mogę się doczekać jeszcze bardziej.Pozdrawiam serdecznie i gratuluję tak imponującej liczny czytelników ^^
    oddajmimojeciastko.blogspot.com <-----------przemyślenia/porady/motywacja/lifestyle ,zapraszam serdecznie do przeczytania najnowszego postu z serii "Pozytywnie" ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam uwielbiam jesień i nigdy nie spotkałam się z jesienną depresją! :D
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie szczęśliwie jesienna depresja nie dotyczy. Szara, ponura pogoda motywuje mnie do działania, ponieważ mam świadomość, że wykorzystuję czas dobrze, w domu. Mnie natomiast depresja dopada wiosną, kiedy siedzę z nosem w książkach, a na zewnątrz słońce grzeje niemiłosiernie.:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne porady i piękne zdjęcia (a szcególnie lampki ;) też planuję kupić sobie takie i udekorować nimi pokój *.*)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne porady. Jesień rzeczywiście często potrafi "dobić" ludzi. Ja zazwyczaj wychodzę ze znajomymi, czytam książki, bądź też oglądam swój ulubiony serial. :)
    Gratuluję tak dużej ilości obserwatorów i mam nadzieję, ze będzie ich coraz więcej :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pomocny post i śliczne zdjęcia. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te rady za każdym razem działają ♥ nie warto siedzieć całą jesień w domu i się dołować :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najgorszą rzeczą w jesieni to choroby. Uświadomiłam to sobie dzisiaj, kiedy właśnie mnie przykuła do łóżka, ponieważ miałam przez nią lekką depresję, ale najważniejsze to myśleć pozytywnie :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Po twoi wejściu do jessmilii uwelbiam cię <3 jesteś pozytywna a przede wszystkim prawdziwa!
    Post oczywiście idealny, nie rozumiem jak można popaść w depresję na jesień. Przecież duża ilość herbaty, kocyk dobry film i masa czekolady to nie powód do smutków haha.
    Pozdrawiam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wystrój pokoju *.* zawsze mi się podobały lampki na ścianie haha :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę ciekawe pomysły, które mogą poskutkować. :) Z niektórych korzystam!
    Bardzo lubię Twój blog, design jest estetyczny, a ty bardzo ładnie piszesz. Wydajesz się miłą osobą, zwłaszcza na snapie "jessmilia", haha. Pozdrawiam!
    WHAT DO YOU MEAN? - zapraszam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia!<3 i gratulacje 1000!! :)
    ja na szczęście nie mam jesiennej depresji! ;)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post ! Ja zawsze na jesień mam tą małą depresję i właśnie takie posty zawsze pocieszają :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Fajne porady, jesień też może być fajna! :)) xxxjustynasbxxx.blogspot.com zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post. Ja jakoś za bardzo nie łapię tej jesiennej chandry... Może dlatego, że totalnie nie mogę się doczekać świąt i już czuję jakby była zima?

    zyj-z-pomyslem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. http://rysiak.blogspot.com/, a po za tym bardzo fajny post, ja w ostatnim czasie mam dosyć dużo takich złych dni i napewno skorzystam z którejś z twoich rad !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Post super, szczególnie przydatny jeśli ktoś ma kanion samowartości. ;-; Jesień to nie najlepsza pora roku, ale zawsze się pocieszam, ze jest dość krótka, a potem moja ukochana zima ! *u* Jak sprawuje się Instax ? ;)

    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesienna pogoda jest bardzo dołująca, nie można już posiedzieć na dworze do późno, bo - a to już ciemno, a to za zimno. Szkoda, bo długim spacerem można się naprawdę zregenerować :)

    Mnie w ten jesienny, trochę smutny czas bardzo pomaga fotografia, dobre filmy oraz szkoła - tak wiem, to może brzmieć trochę dziwnie, haha :D Cóż, w moim kochanym gimnazjum często organizowane są bardzo fajne wydarzenia, ostatnio przebrani przyszliśmy do szkoły w Halloween, a w ten piątek szykuje się noc horrorów, także zajęć mam wiele! ^^

    Zapraszam do mnie, huh, dopiero zaczynam blogowanie, ale myślę, że warto zajrzeć :) ♥ Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie czytać, że ktoś w końcu nie narzeka na blogu, ale stara sie jakoś zmienić to negatywne podejście niektórych do jesieni;) wielki plus!

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesień to nie depresja ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja akurat w tym roku nie wpadłam w jakąś jesienną depresję, co mnie cieszy

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia :) czytałam, że pogoda nie wpływa na nasze szczęście, więc nie wiem dlaczego ludzie popadają w depresje szczególnie jesienią. Gratuluje 1000 obserwatorów :) spora suma :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia, śliczne miejsce! A porady bardzo mi się spodobały! Naprawdę fajny pomysły na pokonanie jesiennej chandry!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodziewałam się, że będę tu miała więcej do poklikania, ale skoro tylko tyle, to klikam uczciwie i cieszę się, że mi przeglądarka nie padła. Ja z jesienną depresją nie walczę i szlag mnie trafia, jak ktoś chandrę myli z depresją. Cierpię na taką normalną, zwyczajną depresję, a osoby, które gorsze samopoczucie dopada na jesień, są po prostu światło i ciepłolubne, więc reagują na zmiany pogody i temperatury w taki, a nie inny sposób. ;)

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia! Jakoś w tym roku ta jesienna depresja mnie nie dopada :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje takiej okrągłej liczby obserwatorów :) Moja jesienna depresja jeszcze do mnie nie przyszła przynajmniej nie w dużym stopniu, ale coś czuje, że nie będę musiała długo czekać, dlatego rady się przydadzą na 100% :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie na szczęście jesienna depresja jeszcze nie dopadła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak szczerze mówiąc to ja nawet lubie ta 'jesienna depresje'. Kocham ta porę roku i mimo tego ze jak czasami wracam do domu czy jak rano wstaje jest ciemno, mimo zimnej temperatury czy ogromnej ilości nauki, to jest ten czas ktory jest dla mnie idealny. Gratuluje aż tylu obserwatorów i życzę kolejnych tysięcy :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie zdarzają się niestety dni ''depresyjne'', w których nic, a nic mi nie pomoże, ale trzeba je po prostu przeczekać. Gratuluję 1000 obserwatorów, jak najbardziej zasłużyłaś! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Czasami zdarzają mi się takie gorsze dni, ale wystarczy, że ktoś mnie rozweseli. Super motywujący post. Śliczne zdjęcia
    babybudha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przydatne rady! Racja, może jesień jest trochę przygnębiająca ale wydaje mi się, że to po części wymysł ludzi. Przecież w każdej porze roku można znaleźć coś pozytywnego- w jesieni również :) Genialne zdjęcia! Gratuluję 1000 obserwatorów ♥ Cieszę się, że znalazłam się wśród nich :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. super zdjęcia należy ci się obserwowanie
    zapraszam do mnie http://zuzaneex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też uwielbiam światełka-już niedługo je wywiesze !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Teraz rzeczywiście coraz więcej osób ciągle siedzi w domu, nic im się nie chce. Pisałam również podobnego posta jak nie dać się jesieni :D.

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. dla mnie najlepsza jest gorąca kawa, dobry film i łóżko! <3 prosty ale efektowny sposób!

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tam luuuubię bardzo siedzieć w domu jesienią, ale lateeeem to caly czas na zewnątrz :) !
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesienią to wole w domu siedzieć i pić ciepło herbatkę .
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. super!
    Poklikałam
    Proszę o kliknięcie w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  41. Super post, na pewno pomoże mi w tym jesiennym czasie ^^ http://unloved.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dobre pomysły! U mnie ciężko, cały czas beznadziejny humor...
    Śliczne zdjęcia!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jeszcze jakoś się trzymam, ale coraz częściej gości u mnie nie ciekawy humorek.
    To wszystko przez pogodę haha!
    Ciekawy post, bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesienna depresja jest trudna do przełamania, ale da się to zrobić :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne rady, stosuję się do nich każdego dnia ^^
    Ja, mimo wszystko, uwielbiam siedzieć w swoim pokoju

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super porady! Na pewno skorzystam :)

    be-another-and-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. dokładnie! nie pozwólmy by jesień była szara i smutna!
    http://forestfire02.blogspot.com/
    dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne zdjęcia ;) ja tam uważam że nie ma czegoś takiego jak jesienna depresja, bo o każdej porze roku można się źle czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  49. mi zdecydowanie pomaga pozytywna muzyka, najlepiej takie piosenki, które słuchałam w wakacje :)
    i oczywiście jedzenie :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam przełamywać rutynę, w każdy możliwy sposób, każda, nawet najmniejsza zmiana potrafi wywołać uśmiech!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne porady i śliczne zdjęcia :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialny post! Super pomysły, bardzo przydatne!! Śledzę Cię na snapie jessmili i świetny jest ten przepis na chleb bananowy!! Napiszesz kiedyś posta o tym? Dokładny przepis itd. Mega zdjęciaa!!

    http://kinga-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Listopada to chyba jeden z najgorszych miesięcy, a pogoda w tym roku jak na razie nic nie ułatwia... korzystając z faktu, że dziś 11 listopada i wolny dzień od szkoły, wyczołgałam się z łóżka i odwiedziłam kino, które ostatnio jest bogate w nowe filmy z niezłą obsadą :) całkiem miło się oglądało i myśl, że jutro znów trzeba iść do szkoły nie jest już taka straszna :) takie wypady to mój ulubiony sposób na brzydką jesień, bo czas fajnie spędzony ze znajomymi, a i chłód nie dotyka :)
    Co do tego wynagaradzania... po pierwsze: sposób na nadmiar słodyczy, po drugie: dodatkowa motywacja do nauki! Dziękuję bardzo za ten pomysł!

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam Twój pokój kochana <3 jak wiesz mam małą córeczkę która codziennie obdarza mnie takim uśmiechem że o depresji żadnej nie ma mowy :d
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ja jesień kojarzę jako taką pracowitą porę roku :D zawsze wtedy mam najwięcej nauki :c
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocham polaroidy. Świetne rady. Nie można robić wszystko tak samo, bo to nie wyjdzie nam na dobre :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawy post, rady i fajne zdjęcia :)
    http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. http://mekaniaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  59. Super rady - ja się niech stosuję, aby przetrwać jesień :)
    Widzę, że masz instaksa, napiszesz kiedyś o nim post, bo jestem bardzo ciekawa :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    P.S. Robisz super snapy :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny pomysł na post. :)
    Mi wystarczy ciepła herbata...hihi:)
    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajny post. Temat akurat w sam raz na obecną pogodę:(
    Zdjęcia rewelacja i ogólnie bardzo fajny blog do polecenia:)
    Zapraszam do siebie.:)
    http://testyiprobkireaktywacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne rady, na pewno umilą ten szarobury czas. Ja już z niektórych korzystam :) Śliczne zdjęcia i pokój.

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Na pewno każdy może skorzystać z tych rad :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne rady :)
    Też uważam, że nie powinniśmy siedzieć całymi dniami w domu :)
    Śliczne zdjęcia!
    Gratuluję tylu czytelników! :) Zasłużyłaś sobie :)
    http://www.everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Na mnie najlepiej działa żywa muzyka :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja w jesienną depresję jeszcze nigdy nie popadłam, chyba po prostu nie mam na to czasu przez treningi hahah
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ważne żeby wychodzić z domu, może i jest zimno ale jak ładnie.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję takiej liczby obserwatorów! Ja dopiero co zaczęłam więc jest ona nie wielka, jednak po woli do przodu :) Ja żeby zająć sobie jakoś czas i nie myśleć o tej chandrze lubię czasami sobie poćwiczyć, jakoś od razu robię się żywsza i bardziej zadowolona. Jednak nie zawsze mi się chce więc wtedy z ratunkiem przychodzi muzyka..Lubię też wyjść na jakiś spacer, przy okazji robiąc zdjęcia.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ale przytulny kącik *.* Jesień może nas często przytłaczać, ale przecież to aż 1/4 roku, życia, trzeba potrafić przełamać swoją niechęć i korzystać z każdej chwili w jak najlepszy sposób, nawet kiedy pogoda nie zachęca :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ciekawy post, fajna tematyka. ja lubie jesień :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo przydatny post! Pogoda często wpływa na nasze samopoczucie :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  72. Mnie jesień bardziej prowadzi do refleksji, niż do depresji ;)
    Świetnie piszesz kochana!
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne rady. Moim zdaniem najlepsze są spotkania ze znajomymi, one zawsze wprowadzają radość do naszego życia nawet w najgorszą pogodę :)
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne rady :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo fajne porady a przedewszystkim cuuuuuudowne zdjęcia ! Naprawdę te z lampkami jest genialne <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetne porady i dobry pomysł na posta :)
    obserwuje i liczę na rewanż
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny post super piszesz, fajnie się czyta Twoje wpisy :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne zdjęcia :*

    wiktoriakarnecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Wspaniałe rady <3
    Ja na szczęście nie łapię depresji ta szybko, szczerze to ja kocham jesień i zimę.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  81. Good contain I have seen in your article. If anyone want to increase blog visitor traffic and income then get useful tips on http://24hoursseo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Hej :D Też pisałam u siebie o jesiennej chandrze xD Jak widać wszystkich nas dopada, skoro tak dużo grupa ludzi pisze o tym :P Ale głowa do góry, jesień kiedyś minie!

    fragile-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Trudno napisać coś fajnego, po tylu przeczytanych komentarzach. Grunt, to starać się widzieć we wszystkim pozytywy, nawet w jesiennym deszczu:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Motywujący post :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Super zdjęcia! A post mi się przyda... Jeść ciastka i oglądać filmy- moje jesienne motto... A te zdjęcia pokoju się mi przydadza. Bo wszystkim się chwałę że u siebie sprzątnełam a teraz u mnie w pokoju tak pusto :-(

    OdpowiedzUsuń
  86. Zakochałam się! Światełka nad moim łóżkiem goszczą już od końca października (aż wstyd przyznać) :-P.
    Właśnie dzisiaj napisałam co nieco o niesztampowych wariantach choinki - http://www.mgrhome.pl/choinka-niekoniecznie-tradycyjna/

    Jako zwolenniczka światełek i magicznej otoczki zbliżających się Świąt może będziesz zainteresowana rzuceniem okiem :-).

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.