Magia świateł

19:50 Talla 76 Comments

Powiem szczerze, że lubię Święto Wszystkich Świętych. Kiedy nadchodzi ten dzień, automatycznie już czekam na wieczór. Żeby tylko wybrać się na cmentarz i zobaczyć. 
Zobaczyć magię świateł.
To niesamowite jaką atmosferę może stworzyć światło. Jeśli choć trochę poznaliście zasady fotografii, to wszyscy wiemy o co chodzi - światło jest najważniejsze. Światło, światło i jeszcze raz światło. To od niego zależy czy zdjęcie będzie udane.
I faktycznie tak jest - światło jest bardzo ważne. Tworzy atmosferę wokół nas, a nawet może wpłynąć na humor. Zmienia świat. Przecież wszystko wygląda zupełnie inaczej w ciemności.

Wracając...wędrówka po cmentarzach nocą 1 listopada jest czymś wspaniałym. Tym, którzy jeszcze tego nie wypróbowali, polecam wypróbować!









--------------------------------------------


*edit*
Jeśli widzicie, że na blogu dzieją się dziwne rzeczy - od razu mówię, że już od jakiegoś czasu ciężko pracujemy nad designem! Bądźcie cierpliwi :))


A jak Wam minął weekend?

76 komentarzy:

  1. swietny blog i super robisz zdjecia, ale wedlug mnie troche za duze i nie zbyt dobrze sie to oglada :) troche zmiejsz i bedzie idealnie :)
    strasznie mi się spodobał twój blog ! na pewno będę tu wpadać częściej :)

    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szczerze mówiąc lubię to święto, bo można pomyśleć o przemijaniu i życiu. Ale mała rada na przyszłość - jeśli piszesz taki post, bardziej religijny, filozoficzny, nie dawaj, aby ludzie Ci klikali, bo to trochę psuje nastrój . :)

    http://momentcatcher00.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękne te zdjęcia <33

    http://evelaynak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc to może byłam raz na cmentarzu nocą, tak to zawsze chodzę w dzień :) Jednak muszę kiedyś pójść na cmentarz wieczorem, bo po Twoich zdjęciach widać, że jest to piękne i takie 'magiczne'!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja spędziłam weekend w Poznaniu z kuzynka.:) Lubię Święto Zmarłych, ale uważam, że powinno się o nich pamiętać cały czas, a nie tylko ten jeden dzień w roku.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeważnie idę na cmentarz właśnie wieczorem. Panuje wtedy całkiem inny klimat niż za dnia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, że widok cmentarza nocą, gdy pali sie tyle świeczek jest cudowny:)



    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam wczoraj na cmentarzu i widziałam te światełka :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam pierwszy raz tak na dłużej nocą na cmentarzu i się zakochałam w tych widokach. Było tam tak tajemniczo i cudownie. Nie mogę się doczekać powtórki tego spaceru ^^
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przesliczne zdj!
    bardzo ciekawy post ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam wtedy chodzić wieczorem na cmentarz. Świetny widok.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam chodzić właśnie wieczorem na cmentarz :) wtedy jest najładniej :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te wszystkie magiczne światełka! ♥ :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam szczerze, że w ciągu swojego osiemnastoletniego życia ani razu nie byłam nocą na cmentarzu, ale oglądając Twoje zdjęcia żałuję.:(

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam chodzi wieczorem po cmentarzu, jak dziwnie by to nie zabrzmiało.Zdjęcia bardzo... nastrojowe (jakoś dzisiaj słów mi brakuje). XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wieczorne spacery 1 listopada po cmentarzu, niesttey w tym roku nie mogłam się na niego wybrac :(

    Czy mogłabyś kliknąć w link z ostatniego posta? Będę wdzięczna! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam wieczorem obserwować cmentarz w święto zmarłych, coś pięknego- tyle świecących zniczy i ciemnościach ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, jeżeli lubisz fotografować światło, to spróbuj malować światłem. Bardzo prosty paten, a efekty świetne. W internecie masz mnóstwo informacji na ten temat. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥ WEJDŹ, SKOMENTUJ, OCEŃ

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również uwielbiam te wędrówki po cmentarzu 1 listopada. To tak magicznie wygląda, tyle pięknych zniczy, kolorów... :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia. Uwielbiam ten wieczór <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne zdjecia! *,*
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne zdjęcia! :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały post! Cmentarze w dniu 1 listopada wyglądają cudownie, ale to nasza zasługa i pamięć o tych, którzy odeszli sprawia, że tak jest, chociaż o wiele lepiej byłoby gdyby wyglądały tak codziennie, a nie tylko raz w roku...Zdjęcia są naprawdę przepiękne! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://my-first-true-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kiedy po wszystkich świętych kazdy cmentarz jest tak cudownie oświetlony :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Wędrówka 1 listopada wieczorem jest stałym elementem tego dnia. Towarzyszą temu mocne uczucia. Każdy z nas zapewne zapalił świtełko na grobie bliskiej osoby.
    Myślę, że takie swięto pozwala przypomnieć nam wspaniałe chwile z przeszłości, jednak czasem trochę rani, w końcu te wspomnienia to już tylko przeszłość. Niech nasz pamięć trwa jak najdłużej.
    Światło ma wiele znaczeń, fajnie, że przedstawiłaś najważniejsze z nich w tym poście, w takim dobrym poście :)

    http://doleczek-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam chodzić wieczorem na cmentarze :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham chodzić wieczorem na cmentarz, we Wszystkich Świętych, to zawsze tak pięknie wygląda. Śliczne zdjęcia.
    http://babybudha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo klimatyczne zdjęcia :) wolę odwiedzać cmentarz właśnie gdy się ściemni :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. cmentarz nocą to naprawdę coś pięknego ♥ śliczne zdjęcia!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ten widok na cmentarzach matko, cudowne zdjęcia! Gratuluję też prawie tysiąca obserwatorów, magiczna liczba haha :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie lubię tego święta, zawsze mam doła. Lubię Halloween ;)
    http://pomocnania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia :D
    zapraszam na wpis o zdrowym soku z brzozy :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/2015/11/sok-z-brzozy.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Wieczorny spacer 1 listopada to esencja tych świąt, żałuje że w tym roku nie miałam na to czasu. Bardzo klimatyczne zdjęcia :).
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również uwielbiam tak spacerować wieczorem 1 listopada. Jest bardzo magicznie :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. My God! To niesamowite z jaką pasją prowadzisz swojego bloga ;o świetny! jest naprawdę świetny. gratuluję ;* no i zapraszam do siebie. Nie mam pojęcia, czy interesuje Cię literatura, książki, bla bla ;D hehe, ale warto spróbować :)
    www.paulabartosiak.blogspot.com
    P.S.
    też próbowałam w tym roku zrobić jakieś fotki na cmentarzu, ale udało mi się jedynie jedno zdjęcie zrobić, bo ludzie patrzyli tak o! -,-

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia, ja nie przepadam za tym świętem przez to, że rodzina z dalszych stron łączy się dopiero w ten dzień. Dla mnie zawsze można iść się pomodlić, nie tylko wtedy.
    Pozdrawiam i zapraszam

    Www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. te wieczorne spacery 1 listopada to już tradycja ;) dodatkowo mój mąż ma wtedy urodziny, też sobie wybrał datę ;D
    Piękne zdjęcia kochana ;) PS: uwielbiam Twoje snapki na jessmili <3 masz przepiękny pokój
    http://creamshine.blogspot.com/2015/11/think-pink.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam mieszane uczucie co do tego święta. Owszem jest jakaś magia w nim ale smuci mnie to, że niektórzy myślą o zmarłych dopiero gdy zbliża się tren dzien ...
    Zdjecia ładne :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dawno już nie widziałam cmentarza nocą.... Podoba mi się u Ciebie więc dodałam do obserwowanych i tym samym rozpoczęłam kolejny tysiąc obserwatorów :) Pozdrawiam i zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne zdjęcia!
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja bardzo lubie Wszystkich Swietych, zawsze wieczorem wybieram sie na spacer i rozmyslam ;) niestety nierzadko wpedza mnie to w melancholie.
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. http://www.vinted.pl/members/744022-mavselina

    OdpowiedzUsuń
  46. Zawsze w Wszystkich Świętych na cmentarz wybieram się wieczorem. Jest tam wtedy pięknie a zarazem tajemniczo.

    KLIKNIJ - MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja w tym roku nie byłam na cmentarzu wieczorem...:/
    \
    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja także uwielbiam to święto! Jest takie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgadzam się światło jest kluczem do sukcesu :) Oprócz tego stwarza niesamowity klimat.
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny post i design bloga !

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Prześliczne zdjęcia :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajny blog
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  53. Może to dziwne, ale również lubię to święto. Jest na swój sposób pełne klimatu i magii.
    Ciekawe ujęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne zdjęcia :)
    Obserwacja za Obserwację?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale super zdjęcia! Takie
    .. magiczne
    :-)
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz rację, że cmentarze po zmroku ma w sobie magię. Świetne zdjęcia :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja w ogóle lubię spacery po cmentarzu, nie tylko tego jednego dnia :)
    Super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Również nie wyobrażam sobie tego dnia bez wieczornej wizyty na cmentarzu :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne zdjęcia ♥ Też uwielbiam isc na cmentarz wieczorem wtedy czuć taką moc bijącą od tego miejsca ! Tyle światel i wgl...
    Blog wygląda coraz lepiej !!!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Też uwielbiam chodzić wieczorem na cmentarz na Wszystkich Świętych <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Lubię to święto, ale uważam że jeden dzień w roku to trochę tak kiepsko... :/

    http://saaraa-ssarra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudne zdjęcia <3 ♥
    Także uwielbiam patrzeć na świecące znicze na cmentarzu <3
    www.bymayalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. za rok koniecznie spróbuję! aczkolwiek mam widok na cmentarz i trzeba przyznać, że wieczorem to wygląda magicznie <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  64. mega piękne zdjęcia <3 <3
    nataliasolak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne zdjęcia! Atmosfera, którą stwarzają jest niesamowita!
    ania-weronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Podoba mi sie tutaj :) widać że wkładasz duzo serca w bloga.. ah i przepraszam z góry ze pisze taki komentarz ale mogłabys poklikać u mnie w poscie? ( tak jak nappisałaś w najnowszym poscie ja tez nie lubie dodać takich notek ale cóz ) moge na ciebie liczyc? ja oczywiscie ucziciwe poklikałam u Ciebie :)!
    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Jejciu jakie cudne zdjęcia! Są w bardzo melancholijnym nastroju - a ja bardzo lubię taki typ zdjęć. Może są trochę smutne, ale nie zawsze.
    WHAT DO YOU MEAN? - zapraszam! ♥

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.