Prawo do marzeń

21:05 Talla 115 Comments

Każdy z nas ma jakieś marzenia. Jedni, chcą objechać cały świat, drudzy dostać się do wymarzonej szkoły. Niektórzy w swoje marzenia wierzą, niektórzy nie.
Wnioskując po tym, marzenia można podzielić na dwie grupy: te realne i jak i (niby)nierealne do zrealizowania. Każdy z nas ma do nich prawo. Tak samo jak mamy prawo w nie wierzyć.

Mogę śmiało przyznać, że jestem wielką marzycielką. Co jakiś czas pojawiają się w mojej głowie co raz to nowe pomysły. Są to (jak mówiłam) małe marzenia i te większe.
Jednak tak samo jak podróż dookoła świata jest marzeniem, tak samo jak zakup nowego telefonu. 
Mamy prawo wierzyć w jedno jak i w drugie.
Mamy też prawo dążyć do tego, by te marzenia spełniać. Bo po to one są, prawda? Po to je mamy.
Mi osobiście nie wystarcza samo dumanie w chmurach. Te pomysły, które przyjdą mi do głowy chcę realizować. Żeby nie pozostały w mojej głowie już tylko jako marzenie. Nie chcę być jednym z tych ludzi, którzy uważają, że marzenia to tylko marzenia i mają nimi pozostać, że dążenie do spełniania ich jest bez sensu. Że marzenia są dla naiwnych.
Nie wiem jak Wy, ale ja się z tym nie zgadzam.
Kurczę.
Mamy tylko jedno życie. Jedno życie, które pasowałoby dobrze wykorzystać. Dlaczego więc mamy rezygnować z czegoś, co byłoby dla nas tak wspaniałe? Samo dążenie do spełnienia swoich marzeń jest samo w sobie trudną pracą i wymaga wysiłku, ale wyobraźcie sobie swoją radość, kiedy w końcu osiągniemy to o czym tyle marzyliśmy. Wyobraźcie sobie tą satysfakcję. Czyż to nie byłoby coś niesamowitego?
Dlatego nie rezygnujmy ze swoich marzeń. Każdy z nas ma prawo żeby marzeń. Każdy z nas ma też prawo do tego by je spełniać. Nie wierzcie ludziom, którzy mówią, że marzenia są dla naiwnych, dla słabych. Pokażcie, że jednak są coś warte. Pokażcie, że marzenia można i warto spełniać!













----------------------------------
Proszenie Was o kliki jest czymś, czego nienawidzę z całego serca. Jednak jest to również czymś, co bardzo liczy się jeśli chodzi o współpracę.
Dlatego, jeśli uważasz, że kliknięcie w link nie wymaga od Ciebie aż takiego poświęcenia, kliknij. Uwierz, że każdemu z Was jestem bardzo za to wdzięczna!
KLIK


KLIK                        KLIK


KLIK             KLIK



A wy spełniacie swoje marzenia?




115 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)
    MArzenia... gdyby ich nie było świat byłby mało warty

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami mając jakieś marzenie, myślę sobie, że chyba oszalałam, to totalnie niemożliwe. Ale głowa myśli co innego, a serce robi co innego. Mimo to dążę do tego, a spełnione marzenie jest naprawdę czymś... wow. Bo przecież podobno było niemożliwe? A jednak :) I wtedy jest taka duma i właśnie satysfakcja. Uwielbiam twoje posty, tak fajnie przemawiają. Przerywnik "kurczę" jest taki kochany haha ♥ Buziaki!
    ANSSBAE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia. Chyba każdy je ma. Moim najbliższym które już prawie spełniłam to obejrzenie kosogłosa 2 mam bilet i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa
    Pozdrawiam,
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia trzeba spełniać na okrągło - te małe i te większe ;)

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jestem marzycielką, co chwila mam jakies nowe pomysly :D
    Cudowne zdjęcia! Poklikalam w linki, moglabym prosic o to samo? :)

    ann--blog.blogspot.com

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam mnóstwo marzeń, staram się je spełniać :D
    Piękne zdjęcia, śliczna kurtka, poklikane! :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że marzenia są ważne. Myślę, że się spełniają ale nie wszystkie. Sama wierzę (lub wierzyłam), że się spełniają. Szczerze mogę przyznać, że moim marzeniem jest taniec, jednak nie mam jak się go uczyć, w mojej miejscowości nie ma prowadzonych takich zajęć, a w dalszym mieście są dla tych co należą do gminy tego miasta, więc ja się nie zaliczam, choć próbowałam ale nie było już nawet miejsc, a nauka przez internet mało jest efektywna, a motywacja raz jest raz nie ma. Dążę do celu, ale nie ma gdzie się pokazać i nie ma profesjonalnej nauki co jest ważne. Więc chyba nie wszystkie się spełniają.
    Ale każdemu życze ich realizowania, bo warto!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już samo spełnianie marzeń jest cudowne! Fakt, że dążymy do jakiegoś efektu, że nie czekamy na cud... już samo to sprawia dużo radości :) więc masz rację, mówiąc, że marzenia nie powinny pozostać tyllo marzeniami...

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba też zafunduję sobie takie szare rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia - moim zdaniem idealnie odzwierciedlają, dosyć pory, jesienny klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku Natalia popłakałam się, nie wiem dlaczego. Marzenia są piękne a jeszcze lepsza realizacja.
    Gdy sama coś osiągnę to mam taką satysfakcję, że płaczę :')
    Moim teraźniejszym marzeniem jest pojechanie na koncert mojego ukochanego zespołu, tylko problem, że nie mam z kim jechać. Mogę nawet jechać sama co z tego, że bez przyjaciółki ważne, że moje marzenie się spełni :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie! Marzenia trzeba spełniać. Ostatnio tak sobie usiadłam i zaczęłam marzyć i myślę kurczę co ty wydziwiasz?! Przecież i tak się nie spełnią, ale zaczęłam powoli do nich dążyć i powoli się spełniają. Świetne zdjęcia. Zapraszam do mnie: MÓJ BLOG<---klik Kocham twoje pogadanki na jessmili. ♥ Fajnie że poruszasz akie tematy jak weganizm.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzruszający post :'] Nie wiem dla czego. Ale ma to coś! Piękne zdjęcia i wgl :)

    Zapraszam na bloga pisanego z pasją - All Pastel World ~~klik~~

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam marzenia :) Wiele z nich już się spełniło!
    Świetny post :-D
    Tymczasem zapraszam Cię na bloga Po Prostu Disney - link Mój blog Po Prostu Disney .
    Znajdziesz tu:Najświeższe informacje ze świata gwiazd,przedpremierowe opisy nowych filmów i seriali,recenzje, DIY,quizy, konkursy I wiele innych...! Zajrzyj i się przekonaj! :-D Zachęcam do obserwacji by być z nami na bieżąco!
    Czekamy na Ciebie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wiele marzeń i wierze że kiedyś się spełnią :)
    Poklikałam :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam mnóstwo marzeń i staram się każde spełnić :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mam bardzo dużo marzeń i większość z nich jest moimi celami :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrze, że masz w sobie wolę walki, która pozwala Ci spełniać swoje marzenia. To jednak niezwykle przydatna cecha :)

    daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Ci takiego podejścia, serio. Nie potrafię myśleć o tym, że moje marzenia się spełnią, choćbym chciała. Czasem przemknie mi jakiś błysk, jakaś szansa, ale to zwykle tylko poświata...
    poklikałam:)
    atramka.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za kliknięcia! Oczywiście odwdzięczam się tym samym. Płaszczyk jest przepiękny. Oglądam Cię na jessmili i chcę powiedzieć, że jesteś jedną z lepszych osób tam. Uwielbiam Cię!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro potrafimy marzyć to potrafimy też te marzenia spełniać więc do dzieła :-) Super post!!
    asiooniek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Skoro potrafimy marzyć to potrafimy też te marzenia spełniać więc do dzieła :-) Super post!!
    asiooniek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. kliknęłam :) bardzo ciekawy post i cudowne zdjecia!!

    http://shawtyqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też jestem straszną marzycielką, mogę marzyć bez końca jednak gorzej mi idzie z ich spełnianiem ;D
    Cudowne zdjęcia :)

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikalam :-) Nie wiem jak to robi 90% blogerów że pisze coś z sensem u mnie nowy post bez sensu----> www.imbirkowy-blog.blogspot.com
    Więc ją spelniam swoje marzenia i nawet parę spełniłam (lecz wątpie że zostanę aktorka w Avatarze i poślubie bohatera fikcyjnego ) :"D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam wiele marzeń, tak samo jak ty mogę nazwać siebie marzycielką :)
    byłoby pięknie, gdyby wszystkie marzenia zostały spełnione :)
    piękne zdjęcia, kliknełam kochana :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzeba marzyć i wierzyć, że wszystko się nam uda. Mój ulubiony cytat: Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się marzenia należy spełniać, tylko czasami brakuje jeszcze motywacji :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post :) Zgadzam się z Tobą
    Poklikałam w linki :)
    http://treamicii.blogspot.com/2015/11/jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje cele to marzenia z datą wykonania :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super blog na pewno jeszcze zajrzę:)
    Po klikane :)


    Blog - Zapraszam na giveaway

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :)
    Ja też jeśli o czymś marzę, staram się do tego dążyć ;)

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. super!

    Zaobserwowałam cię i liczę na rewanż (: :
    http://lovemydream-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. super zdjęcia!
    Ja właśnie chcę jak najbardziej wykorzystać swoje życie i realizować marzenia! :)
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ogromną marzycielką i nie wyobrażam sobie życia bez marzeń! Dążę do ich spełnienia, niekiedy jednak wymaga to sporo czasu i pracy. Ale to jeszcze bardziej mnie motywuje! :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Każdy z nas ma swoje marzenia i powinien je realizować nie ważne czy sa one małe czy duże
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się! Marzenia trzeba też realizować i nie pozwolić by stały sie tylko marzeniami.
    Poklikałam:
    szary płaszcz - 34,84$
    kurtka - 35,17$
    szalik - 13,99$
    sweter - 19,99$ (śliczny kolor <3 )
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  38. Marzenia? Jaką ja jestem marzycielką!!! Niektóre z moich marzeń faktycznie są nierealne np.posiadanie jednorożca hah,najwyżej będę musiała przykleić swojemu koniu róg :') No cóż..Po to mamy marzenia by je realizować co nie? + Świetny post ;) Pozdrawiam! Oddajmimojeciastko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Każdy ma jedno życie,każdy ma prawo do marzeń!Mi wszyscy z rodziny dookoła powtarzają żebym szła do zawodówki i żeby szybko mieć pracę,dlatego ja chcę iśc do liceum i spełnić marzenia ! :)
    zapraszam do mnie♥
    colorss-of-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja mam tylko te marzenie, w które wierzę że mi się uda je zrealizować ;)
    a tak apropos, nad jakim zastanawiasz się kupnem telefonu?

    OdpowiedzUsuń
  41. Podobnie jak Ty dążę do realizacji marzeń! :)) Nie mogłabym żyć z myślą, że marzenia, które mogą zostać zrealizowane, zostawiam samym sobie. Oczywiście wszystko uczciwie poklikałam: 35.17$ 34.84$ 13.99$ 19.99$
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dla mnie marzenia są na pierwszym miejscu, ponieważ gdy ci zależy uda ci sie :)
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Marzeń mam bardzo dużo, ale nie potrafię ich spełniać, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dokładnie, marzenia są po to by je spełniać, a jak już się spełnią to nie ma innej opcji niż szczęście. Świetne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mimo, że mam wiele marzeń i staram się je realizować to niestety nie zawsze mi to wychodzi. Być może przez brak pewności siebie :/ Blog jest pewnego rodzaju marzeniem, które gdzieś tam cicho 'spało' i nagle postanowiło się obudzić, mam nadzieję że mój słomiany zapał tego nie zepsuje :D

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam http://hello-minns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Myślę, że warto marzyć i dobrze, że jesteś marzycielką. Bez marzeń nasze życie byłoby nudne, monotonne.. bardzo smutne. Należy dążyć do spełniania marzeń, tych małych, ale też dużych. Bardzo ładne zdjęcia. Jeżeli chodzi o współpracę z różnymi firmami to zawsze popieram i z chęcią wyjmę tą jedną sekundę z mojego życia :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja niestety powotpiewam w moje marenia, bo żadne niestety nie chcą się spełnić :( Szkoda.... Jednak cały czas wierzę :)


    Pozdrawiam SharpeeE ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. To prawda- mamy jedno życie i powinniśmy wykorzystać je w 100% spełniając swoje marzenia i dążąc do osiągnięcia kolejnych celów:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  49. Zamierzam zawsze dążyć do marzeń, bo uczucie zrealizowania ich jest nie do opisania <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja staram się nie rezygnować i walczę o nie z całej siły. ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo mądry, motywujący post! Marzenia same się nie spełnią, więc powinniśmy je realizować. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie napisany post jest bardzo motywujący Zapraszam do siebie mam nadzieję, że skomentujesz lub zaobserwujesz dopiero zaczynam :) sisberlys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. O tak! Spełniajmy swoje marzenia!

    http://persevering.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Też jestem wielką marzycielką i tak szczerze mówiąc dla mnie nie ma marzeń nierealnych. Wierzę, że wszystko się może spełnić :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo pozytywny post,złożyło się że ja wczoraj apisałam o marzeniach:)
    Ja próbuję spełniać marzenia.Jedno z nich się spełniło,ponieważ dostałam aparat..gdy go zobaczyłam to się popłakałam ze szczęścia.Chciałabym w dobrych wynikach skończyć szkołę,spotkać moją idolkę i jeszcze jedno skryte marzenie o którym nie wie NIKT,tylko mój pamiętnik :)
    Czasami sobie myslę,że to marzenie nie ma sensu...ale sobie myślę,że kto wie..może się spłeni :)
    Pozdrawiam,obserwuję i liczę na rewanż:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Są marzonki, których realizacja sensu nie ma - i je po prostu lepiej zostawić w tej sferze. Są dobrym pocieszeniem w złe dni. Ale inne? Inne trzeba uznać za cele, do których się dąży :)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam dużo marzeń i marzę cały czas, a poniekąd jestem bardzo dużą realistką :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  58. ooooo <3 Piękna stylizacja. Poklikałam :*
    wspólna obserwacja? daj znać u mnie!
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Kiedyś, będąc troszkę (ale naprawdę tylko ociupinkę) młodsza byłam święcie przekonana, że marzenia się nie spełniają. Marzyłam o podróżowaniu, posiadaniu kociaka, przyjaciela na zawsze. Dzisiaj mam chomiczka, kumpla, który mnie uszczęśliwia i kilka naprawdę udanych podróży za sobą. Plany w mojej głowie wciąż się pojawiają, a wakacyjne wakacje mam zaplanowane na najbliższe cztery lata - Zakopane, Wrocław, Warszawa, Mazury, Wielka Brytania.:) wystarczy mobilizacja i trochę wiary, że się uda!

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wakacyjne wakacje... tak właśnie:D

      Usuń
  60. Kochana linki poklikane, mogę liczyć na rewanż w najnowszym poście ?
    Bardzo mi zależy :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo proszę :* Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetnie napisane. :)
    Nigdy nie powinniśmy rezygnować z marzeń.
    Piękne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowny post. Ja zawsze walczę o to o czym marze i na czym mi zależy :)
    Pozdrawiam ;)
    http://ulajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam marzyć, a najbardziej spełniać te marzenia ♥ poklikałam, powodzenia we współpracy ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja staram się spełniać swoje marzenia, śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Spełnienie marzeń czyni mnie szczęśliwym. :)
    Śliczne zdjecia. *-*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja wręcz żyję marzeniami, hah. Świetny post i zdjęcia <3
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam nieco inny pogląd na marzenia, ale nie będę o tym pisać, bo za dużo. W każdym razie jestem na tym progu, gdzie nie chcę mi się o nic walczyć. ;p

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    Rozdanie matowej palety do cieni, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam. Śliczny i bardzo kreatywny blog osoby z pasją! <3
    Zaprosiłabym Cię na swojego bloga, ale nie prowadzę bloga
    tylko instagrama na którego chciałabym Cię z miłą chęcią zaprosić! :)
    Chętnie się również odwdzięczam.
    mój ig: janaanastazja
    link: https://www.instagram.com/janaanastazja/

    OdpowiedzUsuń
  69. Super zdjęcia i trafiająca treść postu. Masz świetnego bloga i bardzo lubię cię słuchać na Jessmili :))
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  70. Mam marzenia i staram się je spełniać! Świetna sprawa, a spełnienie ich daje duuużo szczęścia :)

    http://natex-lepszawersjasiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Zdjęcia super....a co do marzeń to różnie z nimi bywa, czasem to nie od nas zalezy czy sie spełnią i to jest najgorsze;(

    fashion-by-roznerska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  73. ładne zdjęcia ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo fajnie się czytało! Szczerze poklikałam :*
    Co do spełniania marzeń to gdyby ich nie było świat byłby mało warty. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja staram się dążyć do obranych celów/marzeń, choć duża cześć z nich należy do tych raczej nierealnych. Świetne zdjęcia, zdradzisz mi czym zostały zrobione? :)
    Ubrania wpadają w moje gusta, poklikałam we wszystkie linki.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo ładne zdjęcia :) poklikałam
    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Mam na komputerze folder z marzeniami które chciałabym spełnić oraz folder z marzeniami zrealizowanymi i niezrealizowanymi. Na szczęście w tym drugim jest tylko jedne, ale nie było zależne ode mnie :)
    A poza tym osiągnąć coś jestem nam łatwiej jeśli postawimy sobie to za cel a nie marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Skomentowałabym to po prostu jednym z moich ulubionych cytatów: "Wszystko, czego pragniesz, jest po drugiej stronie strachu".
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też uwielbiam marzyć !
    Proszę o klkinanie w linki pod ostatnim postem ! Odwdzięczam się !
    Pozdrawiam!
    Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  81. świetny post i wygląd bloga ;)

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Marzenia są mega ważne, bez nich byłoby tak strasznie nudno i szaro:(
    Śliczne zdjęcia <3
    zaraz poklikam w linki + obserwuje
    buziaki <3

    lovleitx-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Mazenia, są bo to, by mieć jakąś rzecz, do któóej się dązy. Marzenia nie muszą być łatwe do zrobienia. Bo to nie są marzenia.
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. świetny blog i zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Na pewno staram sie spelniac swoje marzenia pomimo tego ze to czesto bardzo ciezkie! :D Linki poklikane mam nadzieje, ze chodz troszeczke ci pomoglam :*
    Nikt nie ma prawa zabronic nam marzyc! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękny post! O marzenia zawsze powinno się walczyć:)!
    Pozdrawiam
    http://scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Marzenia są piękne, nigdy nie powinno się o tym zapominać :)
    pozdrawiam i zapraszam, gabsstylee :>

    OdpowiedzUsuń
  88. Na snapie Jessmili dałaś nam zadanie do wykonania i tak mnie zmotywowałaś do działań! Dziękuję ci bardzo za to, teraz uświadomiłam sobie, że marzenia potrafią się spełnić!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudny wystrój bloga <3
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetne zdjęcia ♥
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  91. Ale ślicznie wyglądasz zostawiłam ci wiadomość w skrzynce! <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Masz bardzo fajnego bloga, pieszesz bardzo interesująco aż z chęcią chce się czytać i czekać na kolejne posty :) !
    ja juz obserwuje i licze na to samo ;)
    zapraszamy do mnie nowy post :
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. kazdy ma prawo marzyc i wolnosc wyboru, by je spelniac:)


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja mam marzenia i wierzę w to, że się spełnią :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  96. Bez marzeń świat byłyby nudny :). Staram się spełniać swoje marzenia :).

    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Masz racje :) Trzeba marzyć i cieszyć się każdą chwilą spędzoną na tym świecie :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2015/11/sok-z-czarnego-bzu.html

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetny blog! I te zdjęcia!
    Zapraszam do mnie: http://martiinii00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Marzenia na pewno nie sa dla naiwnych :)
    Ale tak sie zastanawiam czy warto spelniac je wszystkie, czy jak spelnimy wszystkie marzenia to czy nie poczujemy taiej pustki?
    Mi to na razie nie grozi ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Post jest świetny :D
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  101. Mega blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. super zdjęcia <3

    http://zovvka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. super blog kochana !!
    obserwuje
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. bardzo ładne zdjęcia. jesteś śliczna.
    świetny post ogólnie i do tego dobrze napisany.

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.