❅CHRISTMAS DIY❅ Pachnące słoiki

21:37 Talla 72 Comments

Cześć i czołem!
Przyznam, że ostatnio nie mam czasu tu przebywać. Miałam nadzieję, że będę mogła zrobić świąteczną serię z różnymi pomysłami DIY, ale niestety z ok. 6 zaplanowanych przeze mnie postów, uda mi się zrealizować tylko dwa. Dlaczego? Chyba nie muszę dużo tłumaczyć.
Szkoła, nauka, obowiązki. 
Ale nie patrzę negatywnie, tylko cieszę się, że przynajmniej kilka świątecznych postów się tu pojawi.

Dzisiaj przychodzę do Was z banalnie prostym DIY, który okaże się idealnym pomysłem dla fanów świątecznych zapachów. Jest tu ktoś taki? :D
Ja osobiście jestem wielką wielbicielką wszelkich świeczek, wosków, czy nawet mydeł (ostatnio zakochałam się w świątecznych mydłach w Tk Maxxx, gdzie stałam i wąchałam wszystkie po kolei, ale cii). Dlatego kocham święta za te cudowne zapachy pieczonych jabłek z cynamonem, pierniczków, pomarańczy, goździków...
No właśnie.
Pomarańcza i goździki - nasi dzisiejsi główni bohaterowie.


POTRZEBUJEMY:
♪ pomarańcza
♪ cytryna
♪ goździki

Wykonanie jest tak banalnie proste, że nie ma bata, że miałoby Wam coś nie wyjść, uwierzcie mi.
Jedyne co musicie zrobić to pokroić cytrynę i pomarańczę w plastry, wyłożyć na blachę pokrytą papierem do pieczenia i ususzyć. Macie dwa wyjścia:
1. ususzyć w piekarniku: ok 1 godzinę w 100 stopniach, przewracając co jakiś czas plastry
lub bardziej ekologicznie:
2. jeśli macie mocno grzejące kaloryfery, ułóżcie na nich folię aluminiową i rozłóżcie plastry. Suszcie przewracając co jakiś czas na drugą stronę. - to ten dłuższy sposób :)

Następnie bierzecie słoik, układacie plasterki cytryny i pomarańczy, na przemian sypiąc goździki. Możecie też śmiało włożyć laskę cynamonu (ja jej niestety nie miałam). Cudowny świąteczny zapach w całym pokoju gwarantowany!
Możecie również powkładać wszystko do celofanowych woreczków, dodać kilka szyszek, przewiązać wstążkę i wręczyć komuś bliskiemu jako naprawdę ładny upominek :)










---------------------------------------------------------------






         KLIK           KLIK

      KLIK           KLIK



--------------------------------
Widzieliście już?
Zapraszam!



72 komentarze:

  1. Bardzo fajny, pomysłowy post :)

    crejzzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za ten filmik! Dzięki niemu powróciło tyle pięknych wspomnień związanych z tym miastem <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda! Ja takie słoiczki robiłam w tamtym roku! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatne DIY :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie :)
    Super ciuszki, mega mi się podobają :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wygląda! :)

    http://mesmileplease.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno taki naturalny zapach ze słoika będzie lepszy niż ze świeczek. Jestem za!

    ☃ all-pastel-world.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świece zapachowe, a połączenie pomarańczy i goździków wolę w herbacie :D

    U mnie świąteczne GIVEAWAY, do wygrania bon o wartości 40$!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham zapach gozdzików i pomarańczy, nie może zabraknąć go w święta! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham świąteczne zapachy, może sam wykonam taki słoiczek. Super filmik!
    babybudha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrząc na te zdjęcia prawie czuję zapach tych pomarańczy i goździków. Kreatywnie! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście takie proste, ale pomysłowe, w świątecznym nastroju..
    Jestem wielbicielką światecznych zapachów, więc zdecydowanie ten post jest dla mnie *-*

    doleczek-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba sobie zrobię taki pachnący słoik, chociaż w moim pokoju od jakiegoś czasu cały czas pachnie zieloną herbatą <3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, chyba zrobię sobie taki pachnący słoik :D
    Świetny filmik :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest taki prosty pomysł a daję taki super efekt! Chyba jutro w wolnej chwili wykonam takie coś bo ja również uwielbiam wszelkiego rodzaju cudowne zapachy! ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki super pomysł! Fajnie, że i tak pojawią się te posty, dwa to zawsze coś!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I to naprawdę się tak da? Wow! :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale to świetnie musi pachnieć!♥
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Musi pięknie pachnieć! Swietne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jeju super! Jutro na pewno spróbuje!
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne diy kochanie, aż czuję zapach przez monitor <3 wspaniały pomysł, myślę że może odrapię od ciebie, i zrobię dla siebie takie słoiczki :)dla mnie zapach zimą, i nie tylko zimą jest bardzo ważny ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł ! Uwielbiam taki świąteczny zapach :)
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł, zarówno jako prezent, jak i ozdoba do pokoju *-* myślę, że jeszcze przed świętami przygotuję kilka takich słoików :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O jejku, rewelacja! Na pewno zrobię:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł!
    Musi cudownie pachnieć <3
    Śliczne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. great post
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł :D

    Pozdrawiam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również jestem fanką wszelkich świeczek i świątecznych zapachów! Takie słoiczki to super pomysł, na pewno wykorzystam go w swoim domu! :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie świetne ciuszki!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Efekt końcowy świetny, słoiczki uwielbiam!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś robiłam takie słoiczki, przepiękny zapach gwarantowany!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  33. Dotychczas jedynie nadziewałam pomarańcze goździkami, ale w końcu muszę spróbować słoiczków z suszonymi owocami! Brzmi i wygląda genialnie, na pewno skorzystam z Twojego pomysłu ;)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kiedyś z moją siostrą robiłem takie słoiczki i to przepięknie pachnie polecam każdemu ;)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysł :)
    Na pewno spróbuję go wykonać!

    poklikałam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie widziałam takiego diy, na pewo spróbuje bo wygląda bardzo Tumblr`owo ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. przepiękne zdjęcia masz na blogu
    U mnie własnie pojawił się konkurs, więc zapraszam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapach nieziemski! *-*
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    ❄Pozdrawiamy, wikwerfashion❄

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł, chyba wypróbuje i udekoruje pokój :) Gdzie kupiłaś słoiczek ?
    http://ninaswarcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysł, ja akurat nie przepadam za zapachem pomarańczy, ale jak wykorzystam to DIY, to po prostu ją czymś innym zastąpię :) filmik widziałam już wcześniej, super wyszedł!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mmm wyobrażam sobie jak to musi cudnie pachnieć <3
    Klikniesz w linki u mnie? Mogę się odwdzięczyć :)
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wygląda (i zapewne pachnie) genialnie! ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. awesome DIY!
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam zapach cynamonu jednak chyba nie do końca mandarynek :( Świetne DIY. Bardzo fajny filmik. Jednak nigdy nie byłam w Londynie, ale chciałabym :3

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Robiłam coś podobnego kiedyś i to naprawdę baardzo świetnie pachniało ^^
    vikk-vika.blogspot.com <-- Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudny blog :). Cudny wpis :). Uwielbiam posty DIY (takie oryginalne). Uwielbiam też świeczki dlatego z chęcią skorzystam :). Pozdrawiam.

    Przepraszam za spamowanie, ale jestem nowa w świecie blogowania i bardzo chciałabym wypromować swojego bloga. Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś zajrzała na niego. Oczywiście do niczego nie zmuszam. Dziękuję.

    http://primrosechaosu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super pomysł z tym pachnącym słoikiem! :D Obejrzałam filmik, genialny! Nigdy nie byłam w Londynie, ale chciałabym tam pojechać i ty mnie tym filmikiem jeszcze bardziej przekonałaś do tego pięknego miasta ;)
    W linki oczywiście poklikałam ;)

    http://melodzia.blogspot.com/

    Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatnie tygodnie w szkole również były dla mnie męczące. Ciekawe DIY, może jeszcze dziś zrobię.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo pomysłowy post świetny jest ten futrzak ♥
    http://side-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja co roku wbijam goździki w pomarańczę, zapach jest cudowny. :)
    Wesołych świąt :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Chyba sama wykonam takie zapachowe słoiki :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. wesołych świąt!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajny pomysł :)
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Swietny pomysł, słoiczki wyglądają niezwykle uroczo :)

    Zapraszam do mnie http://meduzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. poklikałam w linki cudowne ciuchy ;)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. super pomysl :) prosty, a efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  57. prześwietny sposób ♥ na pewno pięknie pachnie taki słoik :3
    mam nadzieję, że niebawem znajdziesz czas by zrobić kolejny wpis z tej serii :**
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.