London 2015

20:46 Talla 98 Comments

Całkiem niedawno publikowałam post, w którym nawiązywałam do marzeń...
W ostatni weekend właśnie jedno z moich największych marzeń się spełniło.
Odkąd pamiętam, Londyn był na pierwszym miejscu miejsc, których najbardziej chciałabym odwiedzić. Jednak nie liczyłam na to, że właśnie jedno z moich największych marzeń jakim było odwiedzić Londyn, spełniło się.
I dzisiaj, po tych kilku dniach spędzonych w tym cudownym mieście, siedząc w domu na kanapie, mogę Wam wyznać, że skradło mi ono duszę.
Zakochałam się.
Tak, w Londynie.

Niejednokrotnie to wspominałam, ale wspomnę jeszcze raz. Kocham podróżować. Dzięki temu mogę odkrywać inne kraje i poznawać ich, zupełnie odmienne kultury. Od razu powiem, że to chyba też najlepszy sposób na naukę! Przyznam, że podróżując nauczyłam się więcej niż na geografii w szkole :') Ale to nie o tym dzisiaj.
Podróże pozwalają człowiekowi też uświadomić sobie, jak naprawdę wygląda życie w innych częściach świata, miastach, takich właśnie jak Londyn. U nas pozostało przekonanie sprzed kilkudziesięciu lat, że ludzie za granicą żyją w wielkich luksusach, zarabiają tonę pieniędzy i wszyscy są tak nowocześni, że pozostaje tylko wyjeżdżać. Ja mogę śmiało Wam powiedzieć, że takie przekonanie jest złudne.
Fakt faktem, w Londynie ceny są wysokie, jest wiele luksusowych hotelów, drogich sklepów itd. Ale ci, którzy tam uczęszczają to naprawdę mała garstka w porównaniu do reszty ludzi, którzy żyją sobie skromnie w małych, ciasnych domkach w dzielnicach Londynu. I nie mają żadnych luksusów. Ba! Warunki mieszkalne my tutaj w Polsce, mamy 10 razy lepsze. Wbrew pozorom ludzie w Londynie nie mieszkają w ogromnych apartamentowcach, ale w malutkich, ciasnych mieszkankach, często bez żadnego podwórka. Skromność, nie bogactwo.
Ale powiem szczerze, że to mnie właśnie urzekło.
Te piękne kamieniczki, londyńskie dzielnice, ten angielski klimat, który czuć od razu, kiedy wjeżdżasz do Londynu. I oczywiście smak oryginalnej angielskiej herbaty, bo jak żeby inaczej :D








Ten kilkudniowy wyjazd zapamiętam do końca swojego życia. Nie tylko dlatego, że spełniło się moje jedno z największych marzeń, ale również z drugiego, bardzo ciekawego powodu, jakim była walka o powrót do domu. 
Oglądaliście kiedyś amerykańskie filmy, w których ludzie przez całe lotnisko gonili, żeby tylko zdążyć na samolot?
Moją rodzinę spotkało dokładnie to samo.
Dosłownie 2 minuty dzieliły nas od tego, abyśmy spóźnili się na samolot. 2 minuty opóźnienia z naszej strony i koniec.
Powiem szczerze, że bardzo ciekawe doświadczenie. I bardzo męczące! Jednak tego już nie udało mi się uchwycić na filmiku. Zabrakło tej amerykańskiej akcji! :D

Mimo tego, zapraszam Was wszystkich do oglądnięcia filmiku z wyjazdu. Może nie jestem jakimś specem i filmik nie jest jakiś profesjonalny, ale dopiero raczkuję, jeśli chodzi o montaż. 
Śmiało wyraźcie swoją opinię na ten temat! Bardzo przydadzą mi się rady ekspertów (czyt. Was) ♥



--------------------------------------
Przypominam jeszcze Wam o świątecznym rozdaniu, w którym możecie wygrać własnoręcznie robione (przeze mnie of kors, haha) piernikowe choinki oraz cudowne świąteczne kartki! 
Tutaj macie wszystkie szczegóły:




98 komentarzy:

  1. Ale w Londynie jest pięknie! Przecudowne zdjęcia ♥
    Super, że spełniło się twoje marzenie :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zawsze marzyłam o Londynie i w nowym roku jechać z klasą jednak przez tą całą sytuację polityczną wycieczka została odwołana :(
    Piękne zdjęcia ♥

    http://larossee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kiedyś zobaczyć Londyn!
    Prześliczne zdjęcia! <3 Fajnie, że udało Ci się spełnić Twoje marzenie!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam - dawno już nie byłam w Londynie, ostatnio chyba 2 lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że udało Ci się spełnić jedno z marzeń. A zdjęcia są po prostu świetne, najbardziej podobają mi się te robione, kiedy jest już ciemno! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że udało Ci się spełnić jedno z marzeń. A zdjęcia są po prostu świetne, najbardziej podobają mi się te robione, kiedy jest już ciemno! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehhh, Londyn to przepiękne miejsce... Ze swoimi symbolicznymi budynkami i czerwonymi autobusami 😍 a mi od lat marzy się Rzym i Wenecja... Mam nadzieję, że i mi kiedyś uda się spełnić te marzenia :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehhh, Londyn to przepiękne miejsce... Ze swoimi symbolicznymi budynkami i czerwonymi autobusami 😍 a mi od lat marzy się Rzym i Wenecja... Mam nadzieję, że i mi kiedyś uda się spełnić te marzenia :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze marzyłam, żeby kiedykolwiek choć na 1 dzień zjawić się czy zwiedzić Londyn. Ogólnie w Anglii to byłam tylko w Leeds, West Yorkshire w te wakacje. <3 Ale to Londyn jest mym marzeniem! *.*
    Śliczne foteczki. :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Cholernie zazdroszczę Ci wyjazdu do Londynu. Od małego dziecka marzę by się tam wybrać ale chyba jeszcze trochę poczekam. Pomijając to, że mieszkają tam moi idole (wcale nie wyobrażam sobie, że PRZYPADKOWO spotykamy się na ulicy oh, Londyn jest cudownym miejscem. Ogólnie PODRÓŻOWANIE to coś genialnego dlatego gdy pierwszy raz miałam okazję wybrać się za granicę w te wakacje byłam cholernie podjarana całym tym wydarzeniem. Podróże po Polsce też są okay ale wiadomo, to tylko mała zmiana miast, otoczenie jest jakby podobne, ludzie także. Przepiękne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w Londynie w czerwcu i bardzo mi się podobało. Miasto ma swój super klimat. Chce tam jeszcze kiedyś pojechać :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dziecka marzę o wyjeździe do Londynu.. Piękne miasto, zazdroszczę! <3
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. helpful for nice article this - visit here article post

    Packers and Movers bangalore @ http://professionalmovers.in/packers-and-movers-in-bangalore/
    @ http://professionalmovers.in/packers-and-movers-in-chennai/
    @ http://professionalmovers.in/packers-and-movers-in-hyderabad/
    Packers and Movers @ http://professionalmovers.in/
    @ http://professionalmovers.in/packers-and-movers-in-gurgaon/
    @ http://professionalmovers.in/packers-and-movers-in-delhi/
    @ http://professionalmovers.in/packers-and-movers-in-nodia/
    http://top6th.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuudowne zdjęcia <3
    Zapraszam do mnie.
    + Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. to piękne spełnić marzenie, ja osobiście najbardziej chciałbym odwiedzić Nowy Jork i głęboko wierzę, że kiedyś mi się uda:)
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, przepięknie tam! Też chciałaym pojechać do Londynu! Strasznie zazdroszczę. :)) Ty szczęściaro!Pozdrawiam mój blog-wpadaj śmiało

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiało być świetnie! Ja też uwielbiam podróże, w Londynie jeszcze nie byłam, ale mam nadzieję, że kiedyś się tam pojawię!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Londyn jest niesamowity,chciałabym tam kiedyś jechać :))
    Fajnie, że nagrałaś filmik, z chęcią oglądnę! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uważam, że takie wyjazdy bardziej uczą niż lekcje geografii :D przy okazji możemy też poduczyć się języka. Zdjęcia wyszły ci super, sama chciałabym odwiedzić ten kraj :)

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Londyn to piękne, nowoczesne miasto. Byłem tam kilka lat temu i chciałbym tam wrócić znów, by zobaczyc co ciekawego się tam zmieniło. W londynie byłem razem z ojcem, dlatego pewne miejsca stały się sentymentalne, dlatego musze je ponownie odwiedzić.

    pozdrawiam pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku jak ja Ci zazdroszczę! London w tym czasie jest taki piękny, a zwłaszcza nocą! Cudo!

    ☃ all-pastel-world.blogspot.com ☃ ❄klik❄

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym roku również miałem okazję odwiedzić Londyn i tak samo jak Ty zakochałem się w tym mieście. Chciałbym tam jeszcze znowu pojechać :)
    babybudha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! Sama chciałabym jak najszybciej odwiedzić ten kraj :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nienawidzę takich postów
    Bo zazdeoszce!
    Też kiedyś bylam w Londynie i było pięknie! Tylko jak patrzę na te zdjęcia świąteczne to wow! Powodzenia w dalszym spełnianiu marzeń!
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O ale musiało być fajnie , jeju zazdroszczę ci! :)
    Zapraszam do mnie , organizuję konkurs z nagrodami rzeczowymi , więc zachęca do odwiedzenia.
    Konkurs - Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  27. skąd ja to znam.
    bardzo się cieszę, że miałaś możliwość spełnić to marzenie.
    też miałam możliwość spełnić moje największe marzenie już w kwietniu - jechać do Paryża.
    niestety przez to wszystko odebrano mi szansę aby być najszczęśliwszą osobą na świecie.
    pozdrawiam,
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia, być tam to marzenie :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Londyn to chyba najpiękniejsze miasto. Kiedy je pierwszy raz zobaczyłam wiedziałam, że jest to moje miejsc na ziemi. Po maturze chcę tam zamieszkać.
    Pozdrawiam
    www.veroniiic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ahh Londyn! To moje marzenie od 3 lat, jak chciałabym tam pojechać <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia! Fantastycznie, że Twoje marzenie się spełniło!
    Londyn jest piękny i mam nadzieję, ze kiedyś i ja będę miała okazje go zobaczyć :D

    Pozdrawiam !

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja lubię podróżować, ale nie lubię geografii ;)
    Jesli chcesz zobaczyć filmik to musisz mi zadać pytanie- inaczej nie mam na co odpowiadać :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłam w Londynie 2 lata temu i od razu się w nim zakochałam, jednak w okresie przedświąteczny wygląda jeszcze piękniej. Wspomnienia z tego cudownego czasu wróciły, a nawet, szczerze mówiąc, podczas oglądania filmiku łezka poleciała.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale zazdroszczę Ci takiego wyjazdu!;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku, ale Ci zazdroszcze! Odwiedzić Londyn to również jedno z moich marzeń. Mam nadzieję, że uda mi się go spełnić. Zdjęcia przepiękne! Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://xfromtheotherside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia są przepięknie,stolica Wielkiej Brytanii tak samo! Zazdroszczę,na prawdę,odwiedzenia tego kraju :)

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham Londyn, mam zamiar odwiedzić to miasto tak za 2 lata z kuzynem lu koleżanką :) Zgadzam się z tym, że ludzie mieszkają w bardzo małych domkach/mieszkankach i warunki w PL są 10 razy lepsze!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Również bardzo chciałabym odwiedzić Londyn :)
    Filmik bardzo fajny! ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, zazdroszczę Ci , że miałaś okazję odwiedzić to miasto :)
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę wyjazdu do Londynu :)
    Boskie zdjęcia <3
    Pozdrawiam

    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Te zdjęcia są przepiękne! Tak bardzo Ci zazdroszczę ... ❤
    MójBlog

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejciu jakie piękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wow Londyn nocą musi robić wrażenie! może i mi będzie dane kiedyś tam się wybrać:)
    chętnie będę tutaj zaglądać- obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przecudowne zdjęcia:)!

    Pozdrawiam
    scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Chciałabym pojechać do Londynu, ale nie dlatego, że jest to tak popularne miejsce do zwiedzania, po prostu chciałabym się sama przekonać jak tam jest, z resztą ja bym mogła pojechać wszędzie, kocham podróżować :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super, że udało ci się spełnić jedne z większych marzeń! Londyn jest pięknie ozdobiony na święta, zakochałam się w tych fotografiach *.* Genialnie dobrałaś kadry do muzyki, świetny filmik!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciesze sie ze spelnilas jedno ze swoich marzen i , oby tak dalej ;*

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje, tylko pozazdrościć, świetne miejsce :))

    pozdrawiam!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeny, zazdroszczę! :) Naprawdę tylko 2 minuty?! Wow gratulacje, że zdążyliście xd
    Piękne zdjęcia i super filmik ^^

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. dobrze że wam się udało zdążyć na samolot :D
    śliczne zdjęcia! :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Super, że udało Ci się spełnić marzenie :) Ja też odkąd pamiętam myślałam o odwiedzeniu Londynu, ale nigdy mi się to nie udało.

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie tam <3
    Właśnie zawsze myślałam że tam taki luksus a tu taki numerr :O
    SUper bloog :)
    http://nexia00.blogspot.com/ Zapraszam jestem nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Londyn jest moim must see, ale po ostatnich działaniach w Paryżu chyba trochę odczekam...

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawy post. :)


    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Zazdroszczę :D Fajna, klimatyczna fotorelacja :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow jak pięknie *.* ! Też marzy mi się żeby kiedyś tam pojechać :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeju, ale super! To też jest jedno z moich małych marzeń, więc z przyjemnością oglądałam filmik ♥ Cudowny!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Cieszę się, że udało Ci się tam pojechać. Sama chętnie bym się wybrała do Londynu. Śliczne zdjęcia.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jednoczesnie ciesze sie, ze spelnilo sie Twoje marzenie i zazdroszcze!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Zazdroszcze!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  62. Również moim marzeniem jest odwiedzenie tego miejsca, ale jestem pozytywnie nastawiona i wierzę, że kiedyś mi się uda! Zdjęcia cudowne;)
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  63. Też jestem zakochany w UK! ♥
    Świetne zdjęcia! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/12/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Kocham Wielką Brytanię - ten kraj ma w sobie cudowny klimat, atmosferę...wszystko ze sobą współgra - do tego ta pogoda...cudowna!

    High Five!
    ----------> http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Zazdroszczę wyjazdu do Londynu, ja również zawsze o tym marzyłam. Mam nadzieję, że i ja będę miała okazję się w nim zakochać :)

    www.psychomeryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Moim marzeniem jest pojechać do Londynu. Zdjęcia są przepiękne i oglądając je, czuję jakbym tam właśnie była. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zobaczyć to piękne i urokliwe miasto. Zazdroszczę Ci takiego wyjazdu! :*
    http://everything-will-be-fineee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Wspaniale że twoje marzenie się spełniło <3 Moim marzeniem jest wyjazd do Japonii do Tokio <3 Mam nadzieje że również się spełni ^^
    Naprawdę świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Londyn jest cudowny, byłam tam w kwietniu na wycieczce klasowej. Teraz w okresie zimowym musi być jeszcze piękniej. Bardzo Ci zazdroszczę tego wyjazdu. Ale na pewno jeszcze kiedyś tam wrócę :)
    Jestem zaskoczona, filmik jest naprawdę świetnie zmontowany, aż ciężko mi uwierzyć, że dopiero zaczynasz przygodę z YouTube. Pozdrawiam Cię Serdecznie i zapraszam do mnie: marysiawojcik.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  69. O boże to jest moje marzenie, żeby tam pojechać! Kocham takie posty, wielki pluuuuus <3
    Klikniesz w linki w nowym poście? :) Napisz u mnie czym mogłabym się odwdzięczyć :) http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. O ja..zazdi *.* Londyn to naprawde piekne miejsce i od dawna marzy mi sie, żeby tam pojechac :P
    Super zdjęcia :)

    http://martyna-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Straszliwie Ci zazdroszczę :) Londyn podobnie jak NY pięknie wygląda nocą :)
    Jeżeli masz czas byłabym wdzięczna za poklikanie w linki z choies :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  72. Jeju zazdroszczę, chciałabym znów tam pojechać ♥
    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja byłam w Londynie w ten weekend i też się zakochałam! super filmik i zdjęcia :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Wycieczka do Londynu jest również moim marzeniem zazdroszcze , że moglas byc tam w czasie swiatecznym wszstko pewnie wyglada niesamowicie
    http://maggdam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Powodzenia przy spełnianiu innych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  77. zazdroszczę, Londyn to moje marzenie! Ostatnio mi się śniło że mialam lot do Londynu i się spóźniłam i samolot odleciał beze mnie xD

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeju, zazdroszczę ♥ I cudowne zdjęcia!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Zazdroszczę ci,że odwiedziłaś to miejsce. Też o tym marzę.
    Zapraszam do mnie.:D

    OdpowiedzUsuń
  80. Zazdroszczę Ci bardzooo:( Zawsze chciałam odwiedzić Londyn!;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Marzenia są po to, żeby je spełniać! Super, że udało Ci się spełnić jedno z nich :)
    Zdjęcia są super, szczególnie te zrobione wieczorem- mają ten klimat. :D Ja także uwielbiam Londyn i marzę, żeby kiedyś tam pojechać.
    Jeżeli masz chwilę czasu, zapraszam na mojego bloga- arielka-art.blogspot.com - Co prawda tematyka różni się od Twojej, ale może Ci się spodoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo ci zazdroszczę , marzę aby wylecieć do Anglii przynajmniej żeby pozwiedzać:(

    OdpowiedzUsuń
  83. Boziu, kocham podróżować i tak bardzo chciałabym być w Londynie :') Mam nadzieje, ze to nie ostatnia Twoja podróż tam. Zapraszam do mnie http://impossiblew.blogspot.com ((:

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.