Something to say

21:05 Talla 64 Comments

Cześć i czołem!
Czy Wy też cieszycie się z tego, że zaczął się grudzień? Dzisiaj sama się uśmiechałam kiedy w zeszytach zapisywałam datę 1.12. Osobiście jest to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku. Na pewno wszyscy się domyślacie dlaczego.
Święta. Święta! ŚWIĘTA!
Przyznam się, że u mnie przygotowania już ruszyły! Papier do pieczenia, przyprawa korzenna i świąteczne foremki poszły w ruch :D Sezon na pieczenie pierniczków oficjalnie otwarty, haha.

Jak Wam minął listopad?
Ja muszę powiedzieć, że mimo iż zaczął się beznadziejnie, ogólnie oceniam go bardzo dobrze. Miałam okazję być w Jessmilii (wszystkich, którzy mnie oglądali pozdrawiam cieplutko ♥), co było dla mnie zupełnie nowym doświadczeniem. Na początku oczywiście okropnie się bałam, ale z czasem czułam się coraz bardziej "swojsko" :D Nawet nie wiecie jak cudownie się czułam czytając te wszystkie miłe słowa. Niesamowite uczucie :))
Mam nadzieję, że to ostatnie 30 dni było dla Was równie dobre!

Dzisiejszy post tak naprawdę nie jest jakiś konkretny, chciałam dzisiaj tylko coś Wam ogłosić. Zjeźdżcie niżej, a wszystkiego się dowiecie!
No i oczekujcie tradycyjnie serii świątecznej! :D




✩ CHRISTMAS GIVEAWAY ✩

Lubicie dostawać upominki? Kto nie lubi! Wraz z Asią z bloga DIFFERENT VIEW OF THE LIFE organizujemy dla Was świąteczne rozdanie! Zasady są naprawdę banalne, a myślę, że nagrody okażą się idealne na świąteczny czas :D
Oto co musicie zrobić:

1) Zaobserwować mojego bloga oraz bloga Asi - KLIK
2) napisać w komentarzu swój adres e-mail, przez który będziemy mogły się skontaktować 
*dodatkowo: 3) zaobserwować nasze instagramy: KLIK i KLIK 

Prawda, że proste? Także zachęcamy Was wszystkich do wzięcia udziału!
14 grudnia wybierzemy 4 zwycięzców, którzy dostaną od nas upominki. A dokładnie takie oto choinki oraz (własnoręcznie wykonaną!) kartkę świąteczną ♥
Wiecie co robić? No to go! :D 
Życzę wszystkim powodzenia!





-------------------------------------

      KLIK           KLIK 
KLIK          KLIK



64 komentarze:

  1. Śliczne pierniczki! Ja również baaardzo lubię grudzień, właśnie ze względu na świeta haha :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się ciesze, że w końcu grudzień. Jeszcze troche i święta ♥
    I co równie ważne wolne, już nie mam siły do nauki, czas się zregenerować!

    Obserwuje jako Julia Zawdzka
    mail : julka0316@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam grudzień! Prawdę poowiedziwszy chciałabym zrobić u siebie na blogu BLOGMAS z prawdziwego zdarzenia, ale niestety nie mam na to czasu…;/

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. these cookies are fab..this is a great idea..thanks for sharing
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na te ciasteczka :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam, rewelacja♥ Ja też się ciesze, w koncu grudzien!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze te choinki :) Linki poklikane, powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko poklikane! Super pomysł na post i konkurs. Genialne zdjęcia! Biorę udział w konkursie a mój e-mail to: bloondeblog@gmail.com

    Powodzenia wszystkim :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post ! Te ciasteczka wyglądają tak pięknie, że chyba sama je zrobie na święta :D

    Wygrałaś konkurs u mnie na blogu :* Dzisiaj się pojawi nowy post z linkiem do twojego bloga :)
    Aleksandra-chyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne choineczki. <3
    Na giveaway zgłosiłam się już u Asi na blogu. :D Więc nie będę drugi raz się zgłaszała haha. :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysznie wyglądają te choinki haha

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszły ci niesamowicie!
    Aż miło na nie popatrzeć <3

    Pozdrawiam,
    Zosia www.osiaosia.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. pycha <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na notki! Cudowne ciasteczka <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/12/spotkanie.html
    Na moim blogu nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem mega szczęsliwa, że już grudzień, niedługo będzie wolne, ahhh... takie upragnione :)
    Mam ochotę na pierniki :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też listopad minął beznadziejnie :/ Ale za to grudzień zapowiada się świetnie <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam robić świąteczne pierniki najpierw dwa tygodnie temu, potem tydzień, ale choroba mnie rozłożyła i nie miałam kiedy. ;C Teraz czas mi ucieka i w tą sobotę na pewno będę już robić! :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetne! :D
    Obserwuję blogi jako: Lusia
    E-Mail: lusiablog@wp.pl
    Obserwuję instagramy jako: julitaxjulia

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też listopad minął niezbyt fajnie :)
    Obserwuje jako: Zuza&Zuza
    E-mail: zuzol2559@gmail.com

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja oglądałam Ciebie w Jessmili, wydajesz się być naprawdę świetną i miłą osobą :) Chętnie zaobserwowałam bloga!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już się nie mogę doczekać pieczenia pierniczków <3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie Cię oglądałam.
    BIORĘ UDZIAŁ!!
    obserwuję blogi jako Monika Lukasiewicz
    mail: yournisia@gmail.com
    insta obserwuje jako: tyglysia
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo, że nienawidzę listopada, to w tym roku przeleciał mi wyjątkowo szybko z czego mega się ciesze! Coraz bliżej święta <3

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pyszności! Te pierniczki prezentują się cudownie :)
    Poklikałam.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudowne ciasteczka! Też muszę takie zrobić mam nawet foremki:-P Listopad mi minął dobrze może nie jakoś super ale dobrze. Ale jessttt! Grudzień <4 uwielbiam grudzień i święta i ta całą atmosferę!
    Hej! Szukam stałych czytelników bloga. Oddaje komentarze i zapraszam! Post -- Ewa Farna w Gdańsku oraz moje pomysły na posty... http://imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te choinki, grudzień to mój ulubiony miesiąc :)
    Blogi obserwuję jako Via Martyna, instagramy jako martynazasadzinska, mój e-mail to viamartyna@gmail.com
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. uuuu jak smacznie! Mi listopad minął bardzo szybko, ale głownie spędzony na okropnym chorowaniu
    +oglądałam cię na jessmili, wypadłaś świetnie :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie lubię listopada, za to grudzień to mój ulubiony miesiąc.. święta! :)
    wygląda pysznie i uroczo!

    Zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam każdy miesiąc roku bo każdy ma w sobie coś wyjątkowego i z każdym zawsze kojarzy mi się coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo smacznie wyglądają te pierniczki. Ja dopiero za jakiś czas będę piekła. Bardzo lubię grudzień , ponieważ jest rodzinnie i miło. Zapraszam www.szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ale świetny pomysł z tymi ciasteczkami!!! a rzeczy śliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Przesłodziótkie te choineczki *.* super pomysł na konkurs! Powodzenia w wygranej :* poklikałam ;) śliczne rzeczy wybrałaś <3

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Tao samo jak ty i wiele osób uwilbiam grudzień. Jest to raki spokojny a zarazem pracowity miesiąc. Są święta wszyscy spotykają się przy jednym stole i obdarowywują się upominkami..
    Nie mogę się doczekać świąt!
    Zrobiłaś naprawdę śliczne zdjęcia, bardzo ostre i klimatyczne. Dobra robota!

    Mój Blog - obserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  35. Z niecierpliwością czekam na święta<33
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne te choinki! :)
    Powodzenia wszystkim :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. listopad minął mi bardzo dobrze i nawet nie był jakiś smutny i nie popadłam w depresję haha :)
    śliczne zdjęcia <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. jeśli mam być szczery to w wypiekach chyba nie jestem najlepszy, wiadomo, że jak się postaram to coś tam mi wyjdzie, ale nie zawsze tak jest :D dużo bardziej wolę zając się ozdabianiem bo do tego akurat mam 'dryg' ;) nie mogę doczekać się świąt :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Przecudne pierniczki! :)

    scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobają mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę częściej zaglądać! Pozdrawiam :D

    A jeśli szukacie inspiracji co kupić bliskim na święta to zapraszam na Black&Blue! :D
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądają pysznie te choineczki!
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Czekam na świetą <3 Swietne pierniczki :D
    Zapraszam do siebie http://nelly-nellie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne ciasteczka. Aż zaczęłam mieć ochotę na coś dobrego.

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nominuję cię do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu. Pozdrawiam! xxxjustynasbxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi listopad również minął całkiem miło. Mimo wszystko cieszę się, że mamy już grudzień, czyli jeden z najlepszych miesięcy w roku! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  46. Listopad minął mi nie za dobrze, ale to nie zmienia faktu że już nie mogę się doczekać świąt <3
    śliczne pierniczki <3
    zapraszam do mnie <3
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł na to rozdanie, życzę wszystkim powodzenia! :))Ja nie mogę się doczekać świąt i tak samo uśmiechałam się zapisując tę datę w zeszycie ^^
    Poklikałam :* 12.88$ 29.02$ 19.47$ 14.76$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam pierniczki! Cudownie je zrobiłaś :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo się cieszę ,że w końcu jest grudzień :) Niestety już w sklepach jest pełno choinek i tych wszystkich świątecznych rzeczy co psuje atmosferę zaraz przed świętami :(
    Jeśli masz czas to proszę poklikaj w reklamy - odwdzięczę się :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2015/12/maska-krem-z-ogorka-tajskiego.html

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam święta! Zapraszam u mnie też pierwszy świąteczny wpis! :)))
    Zdjęcia kapitalne! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo mi się podobałaś w Jessmili! Najlepsza! Ja również strasznie się cieszę, że jest grudzień, szkoda, że nie możemy przeżyć go z tobą na snapie ;/

    obserwuję blogi jako: magdalen s
    e-mail: madziarax99@gmail.com
    obserwuję instagramy jako: xmaagdalens

    OdpowiedzUsuń
  52. Pierniczki wyglądają smakowicie *.*
    zadania wykonane: dominika-migalska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Te choineczki są takie urocze :) Nigdy bym, nie wpadła, że z 3 różnych wielkości gwiazdek mogą powstać takie cudeńka.
    mail: marysiaawojcik@gmail.com
    Zapraszam do mnie: marysiawojcik.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam domowe pierniczki :)

    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.